Tema: Re: 2,0 TDI variklis. Blogai?
Autorius: Lapinas
Data: 2017-01-26 09:27:08
Vadinasi pūs per duslerkę.

"tranzoo" <laisku@nera.net> wrote in message 
news:o6c7md$qpg$1@trimpas.omnitel.net...
> bbz. langas dar neatsidares, o kojos dar neuzsidariusios...
>
> "Kenis" <tommazzinas1@yahoo.com> wrote in message 
> news:o6c6b0$pun$1@trimpas.omnitel.net...
>>o tai kur pūs nustačius rankeną taip?
>>
>> "tranzoo" <laisku@nera.net> wrote in message 
>> news:o6aimc$7ac$1@trimpas.omnitel.net...
>>>i kojas ir i stikla - ne.
>>>
>>> --
>>> T
>>>
>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>> news:o6aiec$75k$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> nutai tose tarpinėse padėtyse ir pūs?
>>>>
>>>> On 1/25/2017 6:01 PM, tranzoo wrote:
>>>>> noriu kad i kojas ir i stikla. pas saab 900.
>>>>> http://www.egmcartech.com/parts/img-large/99-01-saab-9-3-900-oem-heater-ac-a-c-climate-control-unit-manual-panel-assembly_231783090167.jpg
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message 
>>>>> news:o6ahno$6u6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> On 2017.01.25 17:52, tranzoo wrote:
>>>>>>> nu vistiek kaip nori nepadarysi... ir cia yra volvo, ane?
>>>>>>
>>>>>> o kaip tu nori? taip, volvo 850.
>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> nes sitas
>>>>>>> http://www.egmcartech.com/parts/img-large/99-01-saab-9-3-900-oem-heater-ac-a-c-climate-control-unit-manual-panel-assembly_231783090167.jpg
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> tai fignia...
>>>>>>
>>>>>> nzn apie ka tu cia. tu paklausei - suabejojai, ar koks gamintojas 
>>>>>> turi
>>>>>> padares suktuka su galimybe pusti i langa ir i kojas. tai ir atsakiau
>>>>>> su pavyzdziu.
>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message
>>>>>>> news:o6ah42$6jh$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> On 2017.01.25 17:41, tranzoo wrote:
>>>>>>>>> nu neiseina ten padaryt kad pustu i langa ir i kojas vienu metu
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> va kaip pas volvo buvo
>>>>>>>>> http://thumbs2.picclick.com/d/l400/pict/391369450021_/Volvo-240-245-Heater-Control-Panel.jpg
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> poto buvo dar geriau:
>>>>>>>>> http://assets.suredone.com/2091/media-photos/30746023-30746023.jpg
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> o rutuliukas, kaip kad kodekas imete - xujnia bilekur ji butu.
>>>>>>>>
>>>>>>>> kokia xujnia? taigi tai ko prasei - kad pustu i langa ir i kojas.
>>>>>>>> suktukas.
>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> --
>>>>>>>>> T
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message
>>>>>>>>> news:o6aag9$2av$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Nu tai aprašytam saabe.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "tranzoo"  wrote in message 
>>>>>>>>>> news:o6a8hf$sm$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> nifiga - pas volvo 2xx buvo geriau - slanktukais. atsidarai
>>>>>>>>>> kurnori ir
>>>>>>>>>> kiek
>>>>>>>>>> nori.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> ant tu suktuku padaryt, kad i langa ir i kojas - nepamenu, kad
>>>>>>>>>> galima pas
>>>>>>>>>> kurinors gamintoja.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> --
>>>>>>>>>> T
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message
>>>>>>>>>> news:o6a4r9$tme$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Tobuliausia visų laikų rankinė (t.y. be jokių klimato kontrolių 
>>>>>>>>>>> ir
>>>>>>>>>>> net kondicionierių) vėdinimo valdymo sistema buvo klasikiniame 
>>>>>>>>>>> Saab
>>>>>>>>>>> 900 ir dar priedo gerai pritaikyta būtent atšiauraus klimato
>>>>>>>>>>> sąlygoms. Valdymas buvo vienu suktuku turinčiu kokias 7 ar pan.
>>>>>>>>>>> (nebepamenu) pozicijas. Viena kraštinė padėtis buvo defrosteris 
>>>>>>>>>>> kur
>>>>>>>>>>> ventiliatorius paleidžiamas ant maksimumo ir visas oras
>>>>>>>>>>> nukreipiamas
>>>>>>>>>>> į langus, kita kraštinė padėtis darbinė, komfortinė - kur šiltas
>>>>>>>>>>> oras
>>>>>>>>>>> į kojas, į veidus vėsus. O tarpe kitos padėtys skirtos visų 
>>>>>>>>>>> pirma
>>>>>>>>>>> salonui greitai prišildyti vis mažinant orą į langus ir didinant 
>>>>>>>>>>> į
>>>>>>>>>>> saloną/kojas. Valdymas labai paprastas - užvedęs mašiną jungi
>>>>>>>>>>> defrosterį ir važiuodamas vis sukteli rankenėlę per vieną 
>>>>>>>>>>> poziciją
>>>>>>>>>>> kol pasieki galinę, komforto, padėtį.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Dar reikia pridėti, kad rankenėlė persijungia su aiškią švedišką
>>>>>>>>>>> kokybę rodančiu spragtelėjimu, pati rankenėlė čia pat prie 
>>>>>>>>>>> vairo, o
>>>>>>>>>>> jos forma leidžia jauti kurioje padėtyje klimato valdymas
>>>>>>>>>>> neatitraukiant akių nuo kelio. Dizainui jau apie 40 metų, dabar
>>>>>>>>>>> taip
>>>>>>>>>>> nebemoka ...
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "CodeC"  wrote in message 
>>>>>>>>>>> news:o6a1q0$r5d$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> toks niuansas yra, bet 'issprendzia' tik tos rusies ergonomikos
>>>>>>>>>>> 'bedas',
>>>>>>>>>>> kai reikia kazka 'zinoti', t.y. pirma karta atsisedus neina
>>>>>>>>>>> akivaidziai
>>>>>>>>>>> suprasti kur-kas. tai kazkiek pasinaudojus ir ipratus, pradedi
>>>>>>>>>>> jungineti
>>>>>>>>>>> automatiskai. bet yra kitos rusies 'bedu'. pvz. f-ju perjungimas
>>>>>>>>>>> vienu
>>>>>>>>>>> mygtuku, kai ji reikia spausti daug kartu ir dar kazkur ieskoti
>>>>>>>>>>> indikacijos, kuri net nebutinai salia mygtuko, kad suprasti i 
>>>>>>>>>>> kuria
>>>>>>>>>>> busena dabar perjungei. tai tokie 'perlai' niekaip jau
>>>>>>>>>>> nesisprendzia,
>>>>>>>>>>> nes kiekviena karta noredamas perjungti, turi drocinti ta
>>>>>>>>>>> mygtuka, ir
>>>>>>>>>>> dar akimis kazkur kazko ieskoti kokiam nors ekranelyje, nes kito
>>>>>>>>>>> budo
>>>>>>>>>>> tiesiog nera. sito viens geriausiu pavyzdziu butent ir yra 
>>>>>>>>>>> klimato
>>>>>>>>>>> kontroleje krypciu perjungimas. kiek pastebiu, tai visur yra
>>>>>>>>>>> tendencija
>>>>>>>>>>> sukisti viska ant vieno mygtuko, kur perjungimas 'eina ratu'. ir
>>>>>>>>>>> tai yra
>>>>>>>>>>> ziauriai nepatogu, palyginus pvz kad ir su kazkada tureta e36
>>>>>>>>>>> klimato
>>>>>>>>>>> kontrole, kur kiekviena kryptis turi savo dedikuota mygtuka, 
>>>>>>>>>>> kuri
>>>>>>>>>>> iprates randi neziuredamas beveik, ir ant jo yra lempute - 
>>>>>>>>>>> iskarto
>>>>>>>>>>> aisku
>>>>>>>>>>> kuri kryptis ijungta, is karto aisku ka spausti VIENA karta, kad
>>>>>>>>>>> ijungt
>>>>>>>>>>> arba isjungt tam tikra krypti.
>>>>>>>>>>> dabar pvz turimoje auto ta daryt reikia vienu mygtuku. is esmes 
>>>>>>>>>>> as
>>>>>>>>>>> vieninteli dalyka ten jungineju - ijungiu arba isjungiu oro 
>>>>>>>>>>> putima
>>>>>>>>>>> i
>>>>>>>>>>> keleivio kojas. ir kad pereiti nuo 'nepusk i kojas, tik i 
>>>>>>>>>>> stikla'
>>>>>>>>>>> iki
>>>>>>>>>>> 'pusk i stikla ir i kojas', reikia ta mygtuka spausti taip 
>>>>>>>>>>> kokius
>>>>>>>>>>> 4-5
>>>>>>>>>>> kartus, o gal daugiau. ir ziuret ekranelyje, kas isijunge po
>>>>>>>>>>> kiekvieno
>>>>>>>>>>> paspaudimo, kartais is inercijos 'perspaudi' vienu per per daug, 
>>>>>>>>>>> ir
>>>>>>>>>>> tada
>>>>>>>>>>> vel is naujo... nx tokia 'ergonomika'.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> On 2017.01.25 11:40, Linas Petkevičius wrote:
>>>>>>>>>>>> Dar vienas niaunsas, tai turbut kiek laiko praleidi tame
>>>>>>>>>>>> automobilyje.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>>
>