Vadinasi pūs per duslerkę. "tranzoo" <laisku@nera.net> wrote in message news:o6c7md$qpg$1@trimpas.omnitel.net... > bbz. langas dar neatsidares, o kojos dar neuzsidariusios... > > "Kenis" <tommazzinas1@yahoo.com> wrote in message > news:o6c6b0$pun$1@trimpas.omnitel.net... >>o tai kur pūs nustačius rankeną taip? >> >> "tranzoo" <laisku@nera.net> wrote in message >> news:o6aimc$7ac$1@trimpas.omnitel.net... >>>i kojas ir i stikla - ne. >>> >>> -- >>> T >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:o6aiec$75k$1@trimpas.omnitel.net... >>>> nutai tose tarpinėse padėtyse ir pūs? >>>> >>>> On 1/25/2017 6:01 PM, tranzoo wrote: >>>>> noriu kad i kojas ir i stikla. pas saab 900. >>>>> http://www.egmcartech.com/parts/img-large/99-01-saab-9-3-900-oem-heater-ac-a-c-climate-control-unit-manual-panel-assembly_231783090167.jpg >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>>>> news:o6ahno$6u6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> On 2017.01.25 17:52, tranzoo wrote: >>>>>>> nu vistiek kaip nori nepadarysi... ir cia yra volvo, ane? >>>>>> >>>>>> o kaip tu nori? taip, volvo 850. >>>>>> >>>>>>> >>>>>>> nes sitas >>>>>>> http://www.egmcartech.com/parts/img-large/99-01-saab-9-3-900-oem-heater-ac-a-c-climate-control-unit-manual-panel-assembly_231783090167.jpg >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> tai fignia... >>>>>> >>>>>> nzn apie ka tu cia. tu paklausei - suabejojai, ar koks gamintojas >>>>>> turi >>>>>> padares suktuka su galimybe pusti i langa ir i kojas. tai ir atsakiau >>>>>> su pavyzdziu. >>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>>>>>> news:o6ah42$6jh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> On 2017.01.25 17:41, tranzoo wrote: >>>>>>>>> nu neiseina ten padaryt kad pustu i langa ir i kojas vienu metu >>>>>>>>> >>>>>>>>> va kaip pas volvo buvo >>>>>>>>> http://thumbs2.picclick.com/d/l400/pict/391369450021_/Volvo-240-245-Heater-Control-Panel.jpg >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> poto buvo dar geriau: >>>>>>>>> http://assets.suredone.com/2091/media-photos/30746023-30746023.jpg >>>>>>>>> >>>>>>>>> o rutuliukas, kaip kad kodekas imete - xujnia bilekur ji butu. >>>>>>>> >>>>>>>> kokia xujnia? taigi tai ko prasei - kad pustu i langa ir i kojas. >>>>>>>> suktukas. >>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> -- >>>>>>>>> T >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message >>>>>>>>> news:o6aag9$2av$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Nu tai aprašytam saabe. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "tranzoo" wrote in message >>>>>>>>>> news:o6a8hf$sm$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> nifiga - pas volvo 2xx buvo geriau - slanktukais. atsidarai >>>>>>>>>> kurnori ir >>>>>>>>>> kiek >>>>>>>>>> nori. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> ant tu suktuku padaryt, kad i langa ir i kojas - nepamenu, kad >>>>>>>>>> galima pas >>>>>>>>>> kurinors gamintoja. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>> T >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message >>>>>>>>>> news:o6a4r9$tme$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> Tobuliausia visų laikų rankinė (t.y. be jokių klimato kontrolių >>>>>>>>>>> ir >>>>>>>>>>> net kondicionierių) vėdinimo valdymo sistema buvo klasikiniame >>>>>>>>>>> Saab >>>>>>>>>>> 900 ir dar priedo gerai pritaikyta būtent atšiauraus klimato >>>>>>>>>>> sąlygoms. Valdymas buvo vienu suktuku turinčiu kokias 7 ar pan. >>>>>>>>>>> (nebepamenu) pozicijas. Viena kraštinė padėtis buvo defrosteris >>>>>>>>>>> kur >>>>>>>>>>> ventiliatorius paleidžiamas ant maksimumo ir visas oras >>>>>>>>>>> nukreipiamas >>>>>>>>>>> į langus, kita kraštinė padėtis darbinė, komfortinė - kur šiltas >>>>>>>>>>> oras >>>>>>>>>>> į kojas, į veidus vėsus. O tarpe kitos padėtys skirtos visų >>>>>>>>>>> pirma >>>>>>>>>>> salonui greitai prišildyti vis mažinant orą į langus ir didinant >>>>>>>>>>> į >>>>>>>>>>> saloną/kojas. Valdymas labai paprastas - užvedęs mašiną jungi >>>>>>>>>>> defrosterį ir važiuodamas vis sukteli rankenėlę per vieną >>>>>>>>>>> poziciją >>>>>>>>>>> kol pasieki galinę, komforto, padėtį. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Dar reikia pridėti, kad rankenėlė persijungia su aiškią švedišką >>>>>>>>>>> kokybę rodančiu spragtelėjimu, pati rankenėlė čia pat prie >>>>>>>>>>> vairo, o >>>>>>>>>>> jos forma leidžia jauti kurioje padėtyje klimato valdymas >>>>>>>>>>> neatitraukiant akių nuo kelio. Dizainui jau apie 40 metų, dabar >>>>>>>>>>> taip >>>>>>>>>>> nebemoka ... >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "CodeC" wrote in message >>>>>>>>>>> news:o6a1q0$r5d$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> toks niuansas yra, bet 'issprendzia' tik tos rusies ergonomikos >>>>>>>>>>> 'bedas', >>>>>>>>>>> kai reikia kazka 'zinoti', t.y. pirma karta atsisedus neina >>>>>>>>>>> akivaidziai >>>>>>>>>>> suprasti kur-kas. tai kazkiek pasinaudojus ir ipratus, pradedi >>>>>>>>>>> jungineti >>>>>>>>>>> automatiskai. bet yra kitos rusies 'bedu'. pvz. f-ju perjungimas >>>>>>>>>>> vienu >>>>>>>>>>> mygtuku, kai ji reikia spausti daug kartu ir dar kazkur ieskoti >>>>>>>>>>> indikacijos, kuri net nebutinai salia mygtuko, kad suprasti i >>>>>>>>>>> kuria >>>>>>>>>>> busena dabar perjungei. tai tokie 'perlai' niekaip jau >>>>>>>>>>> nesisprendzia, >>>>>>>>>>> nes kiekviena karta noredamas perjungti, turi drocinti ta >>>>>>>>>>> mygtuka, ir >>>>>>>>>>> dar akimis kazkur kazko ieskoti kokiam nors ekranelyje, nes kito >>>>>>>>>>> budo >>>>>>>>>>> tiesiog nera. sito viens geriausiu pavyzdziu butent ir yra >>>>>>>>>>> klimato >>>>>>>>>>> kontroleje krypciu perjungimas. kiek pastebiu, tai visur yra >>>>>>>>>>> tendencija >>>>>>>>>>> sukisti viska ant vieno mygtuko, kur perjungimas 'eina ratu'. ir >>>>>>>>>>> tai yra >>>>>>>>>>> ziauriai nepatogu, palyginus pvz kad ir su kazkada tureta e36 >>>>>>>>>>> klimato >>>>>>>>>>> kontrole, kur kiekviena kryptis turi savo dedikuota mygtuka, >>>>>>>>>>> kuri >>>>>>>>>>> iprates randi neziuredamas beveik, ir ant jo yra lempute - >>>>>>>>>>> iskarto >>>>>>>>>>> aisku >>>>>>>>>>> kuri kryptis ijungta, is karto aisku ka spausti VIENA karta, kad >>>>>>>>>>> ijungt >>>>>>>>>>> arba isjungt tam tikra krypti. >>>>>>>>>>> dabar pvz turimoje auto ta daryt reikia vienu mygtuku. is esmes >>>>>>>>>>> as >>>>>>>>>>> vieninteli dalyka ten jungineju - ijungiu arba isjungiu oro >>>>>>>>>>> putima >>>>>>>>>>> i >>>>>>>>>>> keleivio kojas. ir kad pereiti nuo 'nepusk i kojas, tik i >>>>>>>>>>> stikla' >>>>>>>>>>> iki >>>>>>>>>>> 'pusk i stikla ir i kojas', reikia ta mygtuka spausti taip >>>>>>>>>>> kokius >>>>>>>>>>> 4-5 >>>>>>>>>>> kartus, o gal daugiau. ir ziuret ekranelyje, kas isijunge po >>>>>>>>>>> kiekvieno >>>>>>>>>>> paspaudimo, kartais is inercijos 'perspaudi' vienu per per daug, >>>>>>>>>>> ir >>>>>>>>>>> tada >>>>>>>>>>> vel is naujo... nx tokia 'ergonomika'. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> On 2017.01.25 11:40, Linas Petkevičius wrote: >>>>>>>>>>>> Dar vienas niaunsas, tai turbut kiek laiko praleidi tame >>>>>>>>>>>> automobilyje. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >> >> >