Tema: Re: 2,0 TDI variklis. Blogai?
Autorius: dDidzkis
Data: 2017-01-25 11:35:43
kad tik užrašai ant mygtukų nenusitrintų



On 2017-01-25 10:05, Sail wrote:
> Varau cia visiska offtopic'a, na bet negaliu susilaikyt.
> 
> Vazinejau nesenai pora dienu su A6, tipo su visais navarotais.
> 
> Norint radijo stoti perjungti, sukioji ratuka prie vairo, ziuredamas i mikro 
> displeju prie spidometro, tuo metu i kelia ziuret neina.
> Norint ijungti ventiliatoriaus putima i langa, vabsce bbz ka kur spaudyt ir 
> sukineti, nes akivazdaus perjungimo kur pus srauta nera. Visur blet 
> "automatika".
> 
> Tai jus rimtai pisates su tokias "premiumu navarotais", jais dziaugiates ir 
> cia yra siekiamybe?
> 
> Man yra nepalyginamai patogiau fiksuoti radijo stociu mygtukai, kuriuos 
> galma perjungt akiu nuo kelio neatitraukus.
> Putiko valdymas irgi daug patogesnis, kai reguliuoji greiti ir krypti 
> atskirai. Tada veikia taip kaip reikia, o ne kaip marketingistai 
> isivazduoja.
> 
> Kuo toliau, tuo labiau suprantu, kad Dacia mano automarke. Ten dar masins su 
> rakteliu galima gauti...
> 
> "dDidzkis" <didzkis@gmail.com> wrote in message 
> news:o69fg1$e9h$1@trimpas.omnitel.net...
>> :D  bet ant kiek sav�s reik nemyl�t
>>
>> On 2017-01-24 23:05, Dainiushas wrote:
>>> k� a� �inau, 15m kibiro kontekste turb�t px jau kaip ten tos plastmas�s
>>> trinasi :). nes jei taip priekabiai pa�i�r�t tai n�r k� pirkt apskritai 
>>> :)
>>>
>>> 1/24/2017 11:01 PM, markatas ra��:
>>>> Siaip visokios rankeneles tai jauciasi, kad taupyta ir daugiau ten pagal
>>>> kokybe net A2 nei A4. Plastmase gerokai trapesne, gumuotas uzpurskimas
>>>> nuo mygtuku eina nachren dar labiau nei A4, o nuo A4 netinka. Tad arba
>>>> geri pochuina ir vazineji su bjauriai besilupanciu plastmasiu padengimu,
>>>> arba investuoji nemazai ir trumpam, nes vel viskas nueina nachren
>>>>
>>>> markatas
>>>>
>>>> 2017.01.24 18:20, Dainiushas ra��:
>>>>> na bet jei tiesiog eksploatuot tai ka�i kaip t� bus :)
>>>>>
>>>>> On 1/24/2017 6:19 PM, markatas wrote:
>>>>>> Jei bandyti tvarkyti naudotomis detalemis, tai jos stipriai brangesnes
>>>>>> nei
>>>>>> A4 (sviesu jungikliai, klimos visi pribumbasai,  rankeneles, komforto
>>>>>> blokai
>>>>>> ir pan), skardos, langai (soniniai), optika
>>>>>>
>>>>>> markatas
>>>>>>
>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>>>>> news:o67s5s$st6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> kuo ta A3 eksploatacija brangesn?? Taigi papras?iau viskas joje
>>>>>>>
>>>>>>> On 1/24/2017 5:30 PM, markatas wrote:
>>>>>>>> Bet esme tokia, kad daznu atveju A3 kainuoja tu paciu metu brangiau
>>>>>>>> nei
>>>>>>>> A4
>>>>>>>> ir eksplotacija ju brangesne. Kodel apie tai neperspeti zmogu. Dydis
>>>>>>>> skiriasi ne tragiskai
>>>>>>>>
>>>>>>>> markatas
>>>>>>>>
>>>>>>>> "tranzoo" <laisku@nera.net> wrote in message
>>>>>>>> news:o67qcm$rju$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> bet A6 dar geriau, Q7 dar geriau nei A6. svo ruoztu A8L atpisa A6
>>>>>>>>> ir Q7,
>>>>>>>>> kuria i vieta pastato R8...
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>> news:o67enu$k17$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> tau dvilitr? nuo tre?i�, tas jau kitas modelis. Nu turb?t 1.9
>>>>>>>>>> geriau. O
>>>>>>>>>> dar geriau, kaip min?jo, A4 :)
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> On 1/24/2017 12:26 PM, Lapinas wrote:
>>>>>>>>>>> ?od?iu, ?i?rin?jamas variantas Aubi A3 2,0TDI ~2002 met�. Labai
>>>>>>>>>>> blogai
>>>>>>>>>>> tas 2,0 lyginant su 1,9?
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
> 
>