dabar eik susirask 'naujausios a6' klimos valdyma ir krypciu perjungimo ergonomika. vista. On 2017.01.25 13:27, Lapinas wrote: > Nu tai gaidį kažkokį nusipirkai ir dabar ant visų batoną trupini, bile > palot. > > "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o6a1q0$r5d$1@trimpas.omnitel.net... >> toks niuansas yra, bet 'issprendzia' tik tos rusies ergonomikos >> 'bedas', kai reikia kazka 'zinoti', t.y. pirma karta atsisedus neina >> akivaidziai suprasti kur-kas. tai kazkiek pasinaudojus ir ipratus, >> pradedi jungineti automatiskai. bet yra kitos rusies 'bedu'. pvz. f-ju >> perjungimas vienu mygtuku, kai ji reikia spausti daug kartu ir dar >> kazkur ieskoti indikacijos, kuri net nebutinai salia mygtuko, kad >> suprasti i kuria busena dabar perjungei. tai tokie 'perlai' niekaip >> jau nesisprendzia, nes kiekviena karta noredamas perjungti, turi >> drocinti ta mygtuka, ir dar akimis kazkur kazko ieskoti kokiam nors >> ekranelyje, nes kito budo tiesiog nera. sito viens geriausiu pavyzdziu >> butent ir yra klimato kontroleje krypciu perjungimas. kiek pastebiu, >> tai visur yra tendencija sukisti viska ant vieno mygtuko, kur >> perjungimas 'eina ratu'. ir tai yra ziauriai nepatogu, palyginus pvz >> kad ir su kazkada tureta e36 klimato kontrole, kur kiekviena kryptis >> turi savo dedikuota mygtuka, kuri iprates randi neziuredamas beveik, >> ir ant jo yra lempute - iskarto aisku kuri kryptis ijungta, is karto >> aisku ka spausti VIENA karta, kad ijungt arba isjungt tam tikra krypti. >> dabar pvz turimoje auto ta daryt reikia vienu mygtuku. is esmes as >> vieninteli dalyka ten jungineju - ijungiu arba isjungiu oro putima i >> keleivio kojas. ir kad pereiti nuo 'nepusk i kojas, tik i stikla' iki >> 'pusk i stikla ir i kojas', reikia ta mygtuka spausti taip kokius 4-5 >> kartus, o gal daugiau. ir ziuret ekranelyje, kas isijunge po kiekvieno >> paspaudimo, kartais is inercijos 'perspaudi' vienu per per daug, ir >> tada vel is naujo... nx tokia 'ergonomika'. >> >> On 2017.01.25 11:40, Linas Petkevičius wrote: >>> Dar vienas niaunsas, tai turbut kiek laiko praleidi tame automobilyje. >>