bbz. langas dar neatsidares, o kojos dar neuzsidariusios... "Kenis" <tommazzinas1@yahoo.com> wrote in message news:o6c6b0$pun$1@trimpas.omnitel.net... >o tai kur pūs nustačius rankeną taip? > > "tranzoo" <laisku@nera.net> wrote in message > news:o6aimc$7ac$1@trimpas.omnitel.net... >>i kojas ir i stikla - ne. >> >> -- >> T >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:o6aiec$75k$1@trimpas.omnitel.net... >>> nutai tose tarpinėse padėtyse ir pūs? >>> >>> On 1/25/2017 6:01 PM, tranzoo wrote: >>>> noriu kad i kojas ir i stikla. pas saab 900. >>>> http://www.egmcartech.com/parts/img-large/99-01-saab-9-3-900-oem-heater-ac-a-c-climate-control-unit-manual-panel-assembly_231783090167.jpg >>>> >>>> >>>> >>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>>> news:o6ahno$6u6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> On 2017.01.25 17:52, tranzoo wrote: >>>>>> nu vistiek kaip nori nepadarysi... ir cia yra volvo, ane? >>>>> >>>>> o kaip tu nori? taip, volvo 850. >>>>> >>>>>> >>>>>> nes sitas >>>>>> http://www.egmcartech.com/parts/img-large/99-01-saab-9-3-900-oem-heater-ac-a-c-climate-control-unit-manual-panel-assembly_231783090167.jpg >>>>>> >>>>>> >>>>>> tai fignia... >>>>> >>>>> nzn apie ka tu cia. tu paklausei - suabejojai, ar koks gamintojas turi >>>>> padares suktuka su galimybe pusti i langa ir i kojas. tai ir atsakiau >>>>> su pavyzdziu. >>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>>>>> news:o6ah42$6jh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> On 2017.01.25 17:41, tranzoo wrote: >>>>>>>> nu neiseina ten padaryt kad pustu i langa ir i kojas vienu metu >>>>>>>> >>>>>>>> va kaip pas volvo buvo >>>>>>>> http://thumbs2.picclick.com/d/l400/pict/391369450021_/Volvo-240-245-Heater-Control-Panel.jpg >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> poto buvo dar geriau: >>>>>>>> http://assets.suredone.com/2091/media-photos/30746023-30746023.jpg >>>>>>>> >>>>>>>> o rutuliukas, kaip kad kodekas imete - xujnia bilekur ji butu. >>>>>>> >>>>>>> kokia xujnia? taigi tai ko prasei - kad pustu i langa ir i kojas. >>>>>>> suktukas. >>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> -- >>>>>>>> T >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message >>>>>>>> news:o6aag9$2av$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Nu tai aprašytam saabe. >>>>>>>>> >>>>>>>>> "tranzoo" wrote in message >>>>>>>>> news:o6a8hf$sm$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> >>>>>>>>> nifiga - pas volvo 2xx buvo geriau - slanktukais. atsidarai >>>>>>>>> kurnori ir >>>>>>>>> kiek >>>>>>>>> nori. >>>>>>>>> >>>>>>>>> ant tu suktuku padaryt, kad i langa ir i kojas - nepamenu, kad >>>>>>>>> galima pas >>>>>>>>> kurinors gamintoja. >>>>>>>>> >>>>>>>>> -- >>>>>>>>> T >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message >>>>>>>>> news:o6a4r9$tme$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Tobuliausia visų laikų rankinė (t.y. be jokių klimato kontrolių >>>>>>>>>> ir >>>>>>>>>> net kondicionierių) vėdinimo valdymo sistema buvo klasikiniame >>>>>>>>>> Saab >>>>>>>>>> 900 ir dar priedo gerai pritaikyta būtent atšiauraus klimato >>>>>>>>>> sąlygoms. Valdymas buvo vienu suktuku turinčiu kokias 7 ar pan. >>>>>>>>>> (nebepamenu) pozicijas. Viena kraštinė padėtis buvo defrosteris >>>>>>>>>> kur >>>>>>>>>> ventiliatorius paleidžiamas ant maksimumo ir visas oras >>>>>>>>>> nukreipiamas >>>>>>>>>> į langus, kita kraštinė padėtis darbinė, komfortinė - kur šiltas >>>>>>>>>> oras >>>>>>>>>> į kojas, į veidus vėsus. O tarpe kitos padėtys skirtos visų pirma >>>>>>>>>> salonui greitai prišildyti vis mažinant orą į langus ir didinant >>>>>>>>>> į >>>>>>>>>> saloną/kojas. Valdymas labai paprastas - užvedęs mašiną jungi >>>>>>>>>> defrosterį ir važiuodamas vis sukteli rankenėlę per vieną >>>>>>>>>> poziciją >>>>>>>>>> kol pasieki galinę, komforto, padėtį. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Dar reikia pridėti, kad rankenėlė persijungia su aiškią švedišką >>>>>>>>>> kokybę rodančiu spragtelėjimu, pati rankenėlė čia pat prie vairo, >>>>>>>>>> o >>>>>>>>>> jos forma leidžia jauti kurioje padėtyje klimato valdymas >>>>>>>>>> neatitraukiant akių nuo kelio. Dizainui jau apie 40 metų, dabar >>>>>>>>>> taip >>>>>>>>>> nebemoka ... >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "CodeC" wrote in message >>>>>>>>>> news:o6a1q0$r5d$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> toks niuansas yra, bet 'issprendzia' tik tos rusies ergonomikos >>>>>>>>>> 'bedas', >>>>>>>>>> kai reikia kazka 'zinoti', t.y. pirma karta atsisedus neina >>>>>>>>>> akivaidziai >>>>>>>>>> suprasti kur-kas. tai kazkiek pasinaudojus ir ipratus, pradedi >>>>>>>>>> jungineti >>>>>>>>>> automatiskai. bet yra kitos rusies 'bedu'. pvz. f-ju perjungimas >>>>>>>>>> vienu >>>>>>>>>> mygtuku, kai ji reikia spausti daug kartu ir dar kazkur ieskoti >>>>>>>>>> indikacijos, kuri net nebutinai salia mygtuko, kad suprasti i >>>>>>>>>> kuria >>>>>>>>>> busena dabar perjungei. tai tokie 'perlai' niekaip jau >>>>>>>>>> nesisprendzia, >>>>>>>>>> nes kiekviena karta noredamas perjungti, turi drocinti ta >>>>>>>>>> mygtuka, ir >>>>>>>>>> dar akimis kazkur kazko ieskoti kokiam nors ekranelyje, nes kito >>>>>>>>>> budo >>>>>>>>>> tiesiog nera. sito viens geriausiu pavyzdziu butent ir yra >>>>>>>>>> klimato >>>>>>>>>> kontroleje krypciu perjungimas. kiek pastebiu, tai visur yra >>>>>>>>>> tendencija >>>>>>>>>> sukisti viska ant vieno mygtuko, kur perjungimas 'eina ratu'. ir >>>>>>>>>> tai yra >>>>>>>>>> ziauriai nepatogu, palyginus pvz kad ir su kazkada tureta e36 >>>>>>>>>> klimato >>>>>>>>>> kontrole, kur kiekviena kryptis turi savo dedikuota mygtuka, kuri >>>>>>>>>> iprates randi neziuredamas beveik, ir ant jo yra lempute - >>>>>>>>>> iskarto >>>>>>>>>> aisku >>>>>>>>>> kuri kryptis ijungta, is karto aisku ka spausti VIENA karta, kad >>>>>>>>>> ijungt >>>>>>>>>> arba isjungt tam tikra krypti. >>>>>>>>>> dabar pvz turimoje auto ta daryt reikia vienu mygtuku. is esmes >>>>>>>>>> as >>>>>>>>>> vieninteli dalyka ten jungineju - ijungiu arba isjungiu oro >>>>>>>>>> putima >>>>>>>>>> i >>>>>>>>>> keleivio kojas. ir kad pereiti nuo 'nepusk i kojas, tik i stikla' >>>>>>>>>> iki >>>>>>>>>> 'pusk i stikla ir i kojas', reikia ta mygtuka spausti taip kokius >>>>>>>>>> 4-5 >>>>>>>>>> kartus, o gal daugiau. ir ziuret ekranelyje, kas isijunge po >>>>>>>>>> kiekvieno >>>>>>>>>> paspaudimo, kartais is inercijos 'perspaudi' vienu per per daug, >>>>>>>>>> ir >>>>>>>>>> tada >>>>>>>>>> vel is naujo... nx tokia 'ergonomika'. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> On 2017.01.25 11:40, Linas Petkevičius wrote: >>>>>>>>>>> Dar vienas niaunsas, tai turbut kiek laiko praleidi tame >>>>>>>>>>> automobilyje. >>>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> > > >