Tema: Re: 2,0 TDI variklis. Blogai?
Autorius: tranzoo
Data: 2017-01-26 09:15:25
bbz. langas dar neatsidares, o kojos dar neuzsidariusios...

"Kenis" <tommazzinas1@yahoo.com> wrote in message 
news:o6c6b0$pun$1@trimpas.omnitel.net...
>o tai kur pūs nustačius rankeną taip?
>
> "tranzoo" <laisku@nera.net> wrote in message 
> news:o6aimc$7ac$1@trimpas.omnitel.net...
>>i kojas ir i stikla - ne.
>>
>> --
>> T
>>
>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>> news:o6aiec$75k$1@trimpas.omnitel.net...
>>> nutai tose tarpinėse padėtyse ir pūs?
>>>
>>> On 1/25/2017 6:01 PM, tranzoo wrote:
>>>> noriu kad i kojas ir i stikla. pas saab 900.
>>>> http://www.egmcartech.com/parts/img-large/99-01-saab-9-3-900-oem-heater-ac-a-c-climate-control-unit-manual-panel-assembly_231783090167.jpg
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message 
>>>> news:o6ahno$6u6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> On 2017.01.25 17:52, tranzoo wrote:
>>>>>> nu vistiek kaip nori nepadarysi... ir cia yra volvo, ane?
>>>>>
>>>>> o kaip tu nori? taip, volvo 850.
>>>>>
>>>>>>
>>>>>> nes sitas
>>>>>> http://www.egmcartech.com/parts/img-large/99-01-saab-9-3-900-oem-heater-ac-a-c-climate-control-unit-manual-panel-assembly_231783090167.jpg
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> tai fignia...
>>>>>
>>>>> nzn apie ka tu cia. tu paklausei - suabejojai, ar koks gamintojas turi
>>>>> padares suktuka su galimybe pusti i langa ir i kojas. tai ir atsakiau
>>>>> su pavyzdziu.
>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message
>>>>>> news:o6ah42$6jh$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> On 2017.01.25 17:41, tranzoo wrote:
>>>>>>>> nu neiseina ten padaryt kad pustu i langa ir i kojas vienu metu
>>>>>>>>
>>>>>>>> va kaip pas volvo buvo
>>>>>>>> http://thumbs2.picclick.com/d/l400/pict/391369450021_/Volvo-240-245-Heater-Control-Panel.jpg
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> poto buvo dar geriau:
>>>>>>>> http://assets.suredone.com/2091/media-photos/30746023-30746023.jpg
>>>>>>>>
>>>>>>>> o rutuliukas, kaip kad kodekas imete - xujnia bilekur ji butu.
>>>>>>>
>>>>>>> kokia xujnia? taigi tai ko prasei - kad pustu i langa ir i kojas.
>>>>>>> suktukas.
>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> --
>>>>>>>> T
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message
>>>>>>>> news:o6aag9$2av$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Nu tai aprašytam saabe.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "tranzoo"  wrote in message 
>>>>>>>>> news:o6a8hf$sm$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> nifiga - pas volvo 2xx buvo geriau - slanktukais. atsidarai
>>>>>>>>> kurnori ir
>>>>>>>>> kiek
>>>>>>>>> nori.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> ant tu suktuku padaryt, kad i langa ir i kojas - nepamenu, kad
>>>>>>>>> galima pas
>>>>>>>>> kurinors gamintoja.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> --
>>>>>>>>> T
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message
>>>>>>>>> news:o6a4r9$tme$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Tobuliausia visų laikų rankinė (t.y. be jokių klimato kontrolių 
>>>>>>>>>> ir
>>>>>>>>>> net kondicionierių) vėdinimo valdymo sistema buvo klasikiniame 
>>>>>>>>>> Saab
>>>>>>>>>> 900 ir dar priedo gerai pritaikyta būtent atšiauraus klimato
>>>>>>>>>> sąlygoms. Valdymas buvo vienu suktuku turinčiu kokias 7 ar pan.
>>>>>>>>>> (nebepamenu) pozicijas. Viena kraštinė padėtis buvo defrosteris 
>>>>>>>>>> kur
>>>>>>>>>> ventiliatorius paleidžiamas ant maksimumo ir visas oras
>>>>>>>>>> nukreipiamas
>>>>>>>>>> į langus, kita kraštinė padėtis darbinė, komfortinė - kur šiltas
>>>>>>>>>> oras
>>>>>>>>>> į kojas, į veidus vėsus. O tarpe kitos padėtys skirtos visų pirma
>>>>>>>>>> salonui greitai prišildyti vis mažinant orą į langus ir didinant 
>>>>>>>>>> į
>>>>>>>>>> saloną/kojas. Valdymas labai paprastas - užvedęs mašiną jungi
>>>>>>>>>> defrosterį ir važiuodamas vis sukteli rankenėlę per vieną 
>>>>>>>>>> poziciją
>>>>>>>>>> kol pasieki galinę, komforto, padėtį.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Dar reikia pridėti, kad rankenėlė persijungia su aiškią švedišką
>>>>>>>>>> kokybę rodančiu spragtelėjimu, pati rankenėlė čia pat prie vairo, 
>>>>>>>>>> o
>>>>>>>>>> jos forma leidžia jauti kurioje padėtyje klimato valdymas
>>>>>>>>>> neatitraukiant akių nuo kelio. Dizainui jau apie 40 metų, dabar
>>>>>>>>>> taip
>>>>>>>>>> nebemoka ...
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "CodeC"  wrote in message 
>>>>>>>>>> news:o6a1q0$r5d$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> toks niuansas yra, bet 'issprendzia' tik tos rusies ergonomikos
>>>>>>>>>> 'bedas',
>>>>>>>>>> kai reikia kazka 'zinoti', t.y. pirma karta atsisedus neina
>>>>>>>>>> akivaidziai
>>>>>>>>>> suprasti kur-kas. tai kazkiek pasinaudojus ir ipratus, pradedi
>>>>>>>>>> jungineti
>>>>>>>>>> automatiskai. bet yra kitos rusies 'bedu'. pvz. f-ju perjungimas
>>>>>>>>>> vienu
>>>>>>>>>> mygtuku, kai ji reikia spausti daug kartu ir dar kazkur ieskoti
>>>>>>>>>> indikacijos, kuri net nebutinai salia mygtuko, kad suprasti i 
>>>>>>>>>> kuria
>>>>>>>>>> busena dabar perjungei. tai tokie 'perlai' niekaip jau
>>>>>>>>>> nesisprendzia,
>>>>>>>>>> nes kiekviena karta noredamas perjungti, turi drocinti ta
>>>>>>>>>> mygtuka, ir
>>>>>>>>>> dar akimis kazkur kazko ieskoti kokiam nors ekranelyje, nes kito
>>>>>>>>>> budo
>>>>>>>>>> tiesiog nera. sito viens geriausiu pavyzdziu butent ir yra 
>>>>>>>>>> klimato
>>>>>>>>>> kontroleje krypciu perjungimas. kiek pastebiu, tai visur yra
>>>>>>>>>> tendencija
>>>>>>>>>> sukisti viska ant vieno mygtuko, kur perjungimas 'eina ratu'. ir
>>>>>>>>>> tai yra
>>>>>>>>>> ziauriai nepatogu, palyginus pvz kad ir su kazkada tureta e36
>>>>>>>>>> klimato
>>>>>>>>>> kontrole, kur kiekviena kryptis turi savo dedikuota mygtuka, kuri
>>>>>>>>>> iprates randi neziuredamas beveik, ir ant jo yra lempute - 
>>>>>>>>>> iskarto
>>>>>>>>>> aisku
>>>>>>>>>> kuri kryptis ijungta, is karto aisku ka spausti VIENA karta, kad
>>>>>>>>>> ijungt
>>>>>>>>>> arba isjungt tam tikra krypti.
>>>>>>>>>> dabar pvz turimoje auto ta daryt reikia vienu mygtuku. is esmes 
>>>>>>>>>> as
>>>>>>>>>> vieninteli dalyka ten jungineju - ijungiu arba isjungiu oro 
>>>>>>>>>> putima
>>>>>>>>>> i
>>>>>>>>>> keleivio kojas. ir kad pereiti nuo 'nepusk i kojas, tik i stikla'
>>>>>>>>>> iki
>>>>>>>>>> 'pusk i stikla ir i kojas', reikia ta mygtuka spausti taip kokius
>>>>>>>>>> 4-5
>>>>>>>>>> kartus, o gal daugiau. ir ziuret ekranelyje, kas isijunge po
>>>>>>>>>> kiekvieno
>>>>>>>>>> paspaudimo, kartais is inercijos 'perspaudi' vienu per per daug, 
>>>>>>>>>> ir
>>>>>>>>>> tada
>>>>>>>>>> vel is naujo... nx tokia 'ergonomika'.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> On 2017.01.25 11:40, Linas Petkevičius wrote:
>>>>>>>>>>> Dar vienas niaunsas, tai turbut kiek laiko praleidi tame
>>>>>>>>>>> automobilyje.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>
>
>