On 2017.01.25 17:52, tranzoo wrote: > nu vistiek kaip nori nepadarysi... ir cia yra volvo, ane? o kaip tu nori? taip, volvo 850. > > nes sitas > http://www.egmcartech.com/parts/img-large/99-01-saab-9-3-900-oem-heater-ac-a-c-climate-control-unit-manual-panel-assembly_231783090167.jpg > > tai fignia... nzn apie ka tu cia. tu paklausei - suabejojai, ar koks gamintojas turi padares suktuka su galimybe pusti i langa ir i kojas. tai ir atsakiau su pavyzdziu. > > > "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o6ah42$6jh$1@trimpas.omnitel.net... >> On 2017.01.25 17:41, tranzoo wrote: >>> nu neiseina ten padaryt kad pustu i langa ir i kojas vienu metu >>> >>> va kaip pas volvo buvo >>> http://thumbs2.picclick.com/d/l400/pict/391369450021_/Volvo-240-245-Heater-Control-Panel.jpg >>> >>> >>> >>> poto buvo dar geriau: >>> http://assets.suredone.com/2091/media-photos/30746023-30746023.jpg >>> >>> o rutuliukas, kaip kad kodekas imete - xujnia bilekur ji butu. >> >> kokia xujnia? taigi tai ko prasei - kad pustu i langa ir i kojas. >> suktukas. >> >>> >>> -- >>> T >>> >>> >>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message >>> news:o6aag9$2av$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Nu tai aprašytam saabe. >>>> >>>> "tranzoo" wrote in message news:o6a8hf$sm$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> nifiga - pas volvo 2xx buvo geriau - slanktukais. atsidarai kurnori ir >>>> kiek >>>> nori. >>>> >>>> ant tu suktuku padaryt, kad i langa ir i kojas - nepamenu, kad >>>> galima pas >>>> kurinors gamintoja. >>>> >>>> -- >>>> T >>>> >>>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message >>>> news:o6a4r9$tme$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Tobuliausia visų laikų rankinė (t.y. be jokių klimato kontrolių ir >>>>> net kondicionierių) vėdinimo valdymo sistema buvo klasikiniame Saab >>>>> 900 ir dar priedo gerai pritaikyta būtent atšiauraus klimato >>>>> sąlygoms. Valdymas buvo vienu suktuku turinčiu kokias 7 ar pan. >>>>> (nebepamenu) pozicijas. Viena kraštinė padėtis buvo defrosteris kur >>>>> ventiliatorius paleidžiamas ant maksimumo ir visas oras nukreipiamas >>>>> į langus, kita kraštinė padėtis darbinė, komfortinė - kur šiltas oras >>>>> į kojas, į veidus vėsus. O tarpe kitos padėtys skirtos visų pirma >>>>> salonui greitai prišildyti vis mažinant orą į langus ir didinant į >>>>> saloną/kojas. Valdymas labai paprastas - užvedęs mašiną jungi >>>>> defrosterį ir važiuodamas vis sukteli rankenėlę per vieną poziciją >>>>> kol pasieki galinę, komforto, padėtį. >>>>> >>>>> Dar reikia pridėti, kad rankenėlė persijungia su aiškią švedišką >>>>> kokybę rodančiu spragtelėjimu, pati rankenėlė čia pat prie vairo, o >>>>> jos forma leidžia jauti kurioje padėtyje klimato valdymas >>>>> neatitraukiant akių nuo kelio. Dizainui jau apie 40 metų, dabar taip >>>>> nebemoka ... >>>>> >>>>> "CodeC" wrote in message news:o6a1q0$r5d$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> toks niuansas yra, bet 'issprendzia' tik tos rusies ergonomikos >>>>> 'bedas', >>>>> kai reikia kazka 'zinoti', t.y. pirma karta atsisedus neina >>>>> akivaidziai >>>>> suprasti kur-kas. tai kazkiek pasinaudojus ir ipratus, pradedi >>>>> jungineti >>>>> automatiskai. bet yra kitos rusies 'bedu'. pvz. f-ju perjungimas vienu >>>>> mygtuku, kai ji reikia spausti daug kartu ir dar kazkur ieskoti >>>>> indikacijos, kuri net nebutinai salia mygtuko, kad suprasti i kuria >>>>> busena dabar perjungei. tai tokie 'perlai' niekaip jau nesisprendzia, >>>>> nes kiekviena karta noredamas perjungti, turi drocinti ta mygtuka, ir >>>>> dar akimis kazkur kazko ieskoti kokiam nors ekranelyje, nes kito budo >>>>> tiesiog nera. sito viens geriausiu pavyzdziu butent ir yra klimato >>>>> kontroleje krypciu perjungimas. kiek pastebiu, tai visur yra >>>>> tendencija >>>>> sukisti viska ant vieno mygtuko, kur perjungimas 'eina ratu'. ir >>>>> tai yra >>>>> ziauriai nepatogu, palyginus pvz kad ir su kazkada tureta e36 klimato >>>>> kontrole, kur kiekviena kryptis turi savo dedikuota mygtuka, kuri >>>>> iprates randi neziuredamas beveik, ir ant jo yra lempute - iskarto >>>>> aisku >>>>> kuri kryptis ijungta, is karto aisku ka spausti VIENA karta, kad >>>>> ijungt >>>>> arba isjungt tam tikra krypti. >>>>> dabar pvz turimoje auto ta daryt reikia vienu mygtuku. is esmes as >>>>> vieninteli dalyka ten jungineju - ijungiu arba isjungiu oro putima i >>>>> keleivio kojas. ir kad pereiti nuo 'nepusk i kojas, tik i stikla' iki >>>>> 'pusk i stikla ir i kojas', reikia ta mygtuka spausti taip kokius 4-5 >>>>> kartus, o gal daugiau. ir ziuret ekranelyje, kas isijunge po kiekvieno >>>>> paspaudimo, kartais is inercijos 'perspaudi' vienu per per daug, ir >>>>> tada >>>>> vel is naujo... nx tokia 'ergonomika'. >>>>> >>>>> On 2017.01.25 11:40, Linas Petkevičius wrote: >>>>>> Dar vienas niaunsas, tai turbut kiek laiko praleidi tame >>>>>> automobilyje. >>>>> >>> >> >