Tema: Re: 2,0 TDI variklis. Blogai?
Autorius: CodeC
Data: 2017-01-25 17:54:32
On 2017.01.25 17:52, tranzoo wrote:
> nu vistiek kaip nori nepadarysi... ir cia yra volvo, ane?

o kaip tu nori? taip, volvo 850.

>
> nes sitas
> http://www.egmcartech.com/parts/img-large/99-01-saab-9-3-900-oem-heater-ac-a-c-climate-control-unit-manual-panel-assembly_231783090167.jpg
>
> tai fignia...

nzn apie ka tu cia. tu paklausei - suabejojai, ar koks gamintojas turi 
padares suktuka su galimybe pusti i langa ir i kojas. tai ir atsakiau su 
pavyzdziu.

>
>
> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o6ah42$6jh$1@trimpas.omnitel.net...
>> On 2017.01.25 17:41, tranzoo wrote:
>>> nu neiseina ten padaryt kad pustu i langa ir i kojas vienu metu
>>>
>>> va kaip pas volvo buvo
>>> http://thumbs2.picclick.com/d/l400/pict/391369450021_/Volvo-240-245-Heater-Control-Panel.jpg
>>>
>>>
>>>
>>> poto buvo dar geriau:
>>> http://assets.suredone.com/2091/media-photos/30746023-30746023.jpg
>>>
>>> o rutuliukas, kaip kad kodekas imete - xujnia bilekur ji butu.
>>
>> kokia xujnia? taigi tai ko prasei - kad pustu i langa ir i kojas.
>> suktukas.
>>
>>>
>>> --
>>> T
>>>
>>>
>>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message
>>> news:o6aag9$2av$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Nu tai aprašytam saabe.
>>>>
>>>> "tranzoo"  wrote in message news:o6a8hf$sm$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> nifiga - pas volvo 2xx buvo geriau - slanktukais. atsidarai kurnori ir
>>>> kiek
>>>> nori.
>>>>
>>>> ant tu suktuku padaryt, kad i langa ir i kojas - nepamenu, kad
>>>> galima pas
>>>> kurinors gamintoja.
>>>>
>>>> --
>>>> T
>>>>
>>>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message
>>>> news:o6a4r9$tme$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Tobuliausia visų laikų rankinė (t.y. be jokių klimato kontrolių ir
>>>>> net kondicionierių) vėdinimo valdymo sistema buvo klasikiniame Saab
>>>>> 900 ir dar priedo gerai pritaikyta būtent atšiauraus klimato
>>>>> sąlygoms. Valdymas buvo vienu suktuku turinčiu kokias 7 ar pan.
>>>>> (nebepamenu) pozicijas. Viena kraštinė padėtis buvo defrosteris kur
>>>>> ventiliatorius paleidžiamas ant maksimumo ir visas oras nukreipiamas
>>>>> į langus, kita kraštinė padėtis darbinė, komfortinė - kur šiltas oras
>>>>> į kojas, į veidus vėsus. O tarpe kitos padėtys skirtos visų pirma
>>>>> salonui greitai prišildyti vis mažinant orą į langus ir didinant į
>>>>> saloną/kojas. Valdymas labai paprastas - užvedęs mašiną jungi
>>>>> defrosterį ir važiuodamas vis sukteli rankenėlę per vieną poziciją
>>>>> kol pasieki galinę, komforto, padėtį.
>>>>>
>>>>> Dar reikia pridėti, kad rankenėlė persijungia su aiškią švedišką
>>>>> kokybę rodančiu spragtelėjimu, pati rankenėlė čia pat prie vairo, o
>>>>> jos forma leidžia jauti kurioje padėtyje klimato valdymas
>>>>> neatitraukiant akių nuo kelio. Dizainui jau apie 40 metų, dabar taip
>>>>> nebemoka ...
>>>>>
>>>>> "CodeC"  wrote in message news:o6a1q0$r5d$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> toks niuansas yra, bet 'issprendzia' tik tos rusies ergonomikos
>>>>> 'bedas',
>>>>> kai reikia kazka 'zinoti', t.y. pirma karta atsisedus neina
>>>>> akivaidziai
>>>>> suprasti kur-kas. tai kazkiek pasinaudojus ir ipratus, pradedi
>>>>> jungineti
>>>>> automatiskai. bet yra kitos rusies 'bedu'. pvz. f-ju perjungimas vienu
>>>>> mygtuku, kai ji reikia spausti daug kartu ir dar kazkur ieskoti
>>>>> indikacijos, kuri net nebutinai salia mygtuko, kad suprasti i kuria
>>>>> busena dabar perjungei. tai tokie 'perlai' niekaip jau nesisprendzia,
>>>>> nes kiekviena karta noredamas perjungti, turi drocinti ta mygtuka, ir
>>>>> dar akimis kazkur kazko ieskoti kokiam nors ekranelyje, nes kito budo
>>>>> tiesiog nera. sito viens geriausiu pavyzdziu butent ir yra klimato
>>>>> kontroleje krypciu perjungimas. kiek pastebiu, tai visur yra
>>>>> tendencija
>>>>> sukisti viska ant vieno mygtuko, kur perjungimas 'eina ratu'. ir
>>>>> tai yra
>>>>> ziauriai nepatogu, palyginus pvz kad ir su kazkada tureta e36 klimato
>>>>> kontrole, kur kiekviena kryptis turi savo dedikuota mygtuka, kuri
>>>>> iprates randi neziuredamas beveik, ir ant jo yra lempute - iskarto
>>>>> aisku
>>>>> kuri kryptis ijungta, is karto aisku ka spausti VIENA karta, kad
>>>>> ijungt
>>>>> arba isjungt tam tikra krypti.
>>>>> dabar pvz turimoje auto ta daryt reikia vienu mygtuku. is esmes as
>>>>> vieninteli dalyka ten jungineju - ijungiu arba isjungiu oro putima i
>>>>> keleivio kojas. ir kad pereiti nuo 'nepusk i kojas, tik i stikla' iki
>>>>> 'pusk i stikla ir i kojas', reikia ta mygtuka spausti taip kokius 4-5
>>>>> kartus, o gal daugiau. ir ziuret ekranelyje, kas isijunge po kiekvieno
>>>>> paspaudimo, kartais is inercijos 'perspaudi' vienu per per daug, ir
>>>>> tada
>>>>> vel is naujo... nx tokia 'ergonomika'.
>>>>>
>>>>> On 2017.01.25 11:40, Linas Petkevičius wrote:
>>>>>> Dar vienas niaunsas, tai turbut kiek laiko praleidi tame
>>>>>> automobilyje.
>>>>>
>>>
>>
>