Tema: Re: 2,0 TDI variklis. Blogai?
Autorius: Kurmis
Data: 2017-01-25 22:26:31
maniske bulka puikiausiai primena, kad prasukai 2h vienu uzkurimu ir laikas 
islipti pasportuoti/pasimankstinti.
Kurmis

"Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message 
news:o6aa50$21i$1@trimpas.omnitel.net...
> Pas mane labai daznai buna uzkrauta tiek, kad laisvos vietos nera.
>
> Audinej pasidejau kuprine ant priekines sedynes - bybi - reikalauja 
> prisegti. Palikau rakteli - reikalauja istraukti (nors dziugu kad dar 
> raktelis ten, dabar tai privalumas).
> Gerai dar kad pamyzt nereikalauja sustoti, nors manau ne uz kalnu laikas 
> kai po tam tikro vairuoto laiko reiks stoti priverstinai ilsetis.
>
>
> "Lapinas" <VKH710@gmail.com> wrote in message 
> news:o6a8gc$rt$1@trimpas.omnitel.net...
>>O jeigu nori ledus ir šaldytus produktus šaltuoju metų laiku ne bagažinėn 
>>pasidėt, o vietoj keleivio kojų, a? Kaip tada? O jei mašina ne tavo ir tu 
>>svetima mašina ledus ne bagažinėj veži? Ką nebūna taip?
>>
>> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message 
>> news:o6a86h$kj$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Sakyk ką nori, bet lygint rankinę klimą su automatine tai net nežinau... 
>>> Automatinė tam ir yra automatinė, kad ten NIEKO nereik daryt. Na o jeigu 
>>> jau vistiek labai labai norisi - tai yra tie nustatymai, niekaip 
>>> nesuprantu kame čia tau parkės.
>>>
>>> 2017.01.25 15:03, Sail rašė:
>>>> Bet koks idomus daiktas yra progresas.
>>>>
>>>> Pradzioj sukuriamas daiktas ar sistema, kurie is esmes atitinka 
>>>> poreikius,
>>>> ir viskas butu faina, bet - kurejas tampa kaip ir nereikalingas, mazeja
>>>> pajamos ir darosi blogai.
>>>>
>>>> Tada prasideda "tobulinimas", ir is esmes is gero daikto virsta i suda.
>>>>
>>>> Vartotojui ji ikisti galima per kelis triukus:
>>>>
>>>> 1. Prievartinis. Sistema "not supported", jei daiktas, tai tokiu 
>>>> nebegamina,
>>>> pirk nauja "geresni". Pasirinkimo nera...
>>>>
>>>> 2. Svelnusis. Va sitas mane maloniai stebina. Zmones itikina, kad ju
>>>> nupirktas sudas tai saldainis, nes jis brangus, graziai blizga, ir 
>>>> todel
>>>> tave kaip jo vartotoja daro isskirtiniu kitu atzvilgiu, nes kiti sau 
>>>> tokio
>>>> brangaus leisti negali.
>>>>
>>>>     Ir - tas antras metodas veikia kuo puikiausiai!
>>>>
>>>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message 
>>>> news:o6a4r9$tme$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Tobuliausia visų laikų rankinė (t.y. be jokių klimato kontrolių ir net
>>>>> kondicionierių) vėdinimo valdymo sistema buvo klasikiniame Saab 900 ir 
>>>>> dar
>>>>> priedo gerai pritaikyta būtent atšiauraus klimato sąlygoms. Valdymas 
>>>>> buvo
>>>>> vienu suktuku turinčiu kokias 7 ar pan. (nebepamenu) pozicijas. Viena
>>>>> kraštinė padėtis buvo defrosteris kur ventiliatorius paleidžiamas ant
>>>>> maksimumo ir visas oras nukreipiamas į langus, kita kraštinė padėtis
>>>>> darbinė, komfortinė - kur šiltas oras į kojas, į veidus vėsus. O tarpe
>>>>> kitos padėtys skirtos visų pirma salonui greitai prišildyti vis 
>>>>> mažinant
>>>>> orą į langus ir didinant į saloną/kojas. Valdymas labai paprastas -
>>>>> užvedęs mašiną jungi defrosterį ir važiuodamas vis sukteli rankenėlę 
>>>>> per
>>>>> vieną poziciją kol pasieki galinę, komforto, padėtį.
>>>>>
>>>>> Dar reikia pridėti, kad rankenėlė persijungia su aiškią švedišką 
>>>>> kokybę
>>>>> rodančiu spragtelėjimu, pati rankenėlė čia pat prie vairo, o jos forma
>>>>> leidžia jauti kurioje padėtyje klimato valdymas neatitraukiant akių 
>>>>> nuo
>>>>> kelio. Dizainui jau apie 40 metų, dabar taip nebemoka ...
>>>>>
>>>>> "CodeC"  wrote in message news:o6a1q0$r5d$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> toks niuansas yra, bet 'issprendzia' tik tos rusies ergonomikos 
>>>>> 'bedas',
>>>>> kai reikia kazka 'zinoti', t.y. pirma karta atsisedus neina 
>>>>> akivaidziai
>>>>> suprasti kur-kas. tai kazkiek pasinaudojus ir ipratus, pradedi 
>>>>> jungineti
>>>>> automatiskai. bet yra kitos rusies 'bedu'. pvz. f-ju perjungimas vienu
>>>>> mygtuku, kai ji reikia spausti daug kartu ir dar kazkur ieskoti
>>>>> indikacijos, kuri net nebutinai salia mygtuko, kad suprasti i kuria
>>>>> busena dabar perjungei. tai tokie 'perlai' niekaip jau nesisprendzia,
>>>>> nes kiekviena karta noredamas perjungti, turi drocinti ta mygtuka, ir
>>>>> dar akimis kazkur kazko ieskoti kokiam nors ekranelyje, nes kito budo
>>>>> tiesiog nera. sito viens geriausiu pavyzdziu butent ir yra klimato
>>>>> kontroleje krypciu perjungimas. kiek pastebiu, tai visur yra 
>>>>> tendencija
>>>>> sukisti viska ant vieno mygtuko, kur perjungimas 'eina ratu'. ir tai 
>>>>> yra
>>>>> ziauriai nepatogu, palyginus pvz kad ir su kazkada tureta e36 klimato
>>>>> kontrole, kur kiekviena kryptis turi savo dedikuota mygtuka, kuri
>>>>> iprates randi neziuredamas beveik, ir ant jo yra lempute - iskarto 
>>>>> aisku
>>>>> kuri kryptis ijungta, is karto aisku ka spausti VIENA karta, kad 
>>>>> ijungt
>>>>> arba isjungt tam tikra krypti.
>>>>> dabar pvz turimoje auto ta daryt reikia vienu mygtuku. is esmes as
>>>>> vieninteli dalyka ten jungineju - ijungiu arba isjungiu oro putima i
>>>>> keleivio kojas. ir kad pereiti nuo 'nepusk i kojas, tik i stikla' iki
>>>>> 'pusk i stikla ir i kojas', reikia ta mygtuka spausti taip kokius 4-5
>>>>> kartus, o gal daugiau. ir ziuret ekranelyje, kas isijunge po kiekvieno
>>>>> paspaudimo, kartais is inercijos 'perspaudi' vienu per per daug, ir 
>>>>> tada
>>>>> vel is naujo... nx tokia 'ergonomika'.
>>>>>
>>>>> On 2017.01.25 11:40, Linas Petkevičius wrote:
>>>>>> Dar vienas niaunsas, tai turbut kiek laiko praleidi tame 
>>>>>> automobilyje.
>>>>>
>>>>
>>>>
>
>