maniske bulka puikiausiai primena, kad prasukai 2h vienu uzkurimu ir laikas islipti pasportuoti/pasimankstinti. Kurmis "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message news:o6aa50$21i$1@trimpas.omnitel.net... > Pas mane labai daznai buna uzkrauta tiek, kad laisvos vietos nera. > > Audinej pasidejau kuprine ant priekines sedynes - bybi - reikalauja > prisegti. Palikau rakteli - reikalauja istraukti (nors dziugu kad dar > raktelis ten, dabar tai privalumas). > Gerai dar kad pamyzt nereikalauja sustoti, nors manau ne uz kalnu laikas > kai po tam tikro vairuoto laiko reiks stoti priverstinai ilsetis. > > > "Lapinas" <VKH710@gmail.com> wrote in message > news:o6a8gc$rt$1@trimpas.omnitel.net... >>O jeigu nori ledus ir šaldytus produktus šaltuoju metų laiku ne bagažinėn >>pasidėt, o vietoj keleivio kojų, a? Kaip tada? O jei mašina ne tavo ir tu >>svetima mašina ledus ne bagažinėj veži? Ką nebūna taip? >> >> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message >> news:o6a86h$kj$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sakyk ką nori, bet lygint rankinę klimą su automatine tai net nežinau... >>> Automatinė tam ir yra automatinė, kad ten NIEKO nereik daryt. Na o jeigu >>> jau vistiek labai labai norisi - tai yra tie nustatymai, niekaip >>> nesuprantu kame čia tau parkės. >>> >>> 2017.01.25 15:03, Sail rašė: >>>> Bet koks idomus daiktas yra progresas. >>>> >>>> Pradzioj sukuriamas daiktas ar sistema, kurie is esmes atitinka >>>> poreikius, >>>> ir viskas butu faina, bet - kurejas tampa kaip ir nereikalingas, mazeja >>>> pajamos ir darosi blogai. >>>> >>>> Tada prasideda "tobulinimas", ir is esmes is gero daikto virsta i suda. >>>> >>>> Vartotojui ji ikisti galima per kelis triukus: >>>> >>>> 1. Prievartinis. Sistema "not supported", jei daiktas, tai tokiu >>>> nebegamina, >>>> pirk nauja "geresni". Pasirinkimo nera... >>>> >>>> 2. Svelnusis. Va sitas mane maloniai stebina. Zmones itikina, kad ju >>>> nupirktas sudas tai saldainis, nes jis brangus, graziai blizga, ir >>>> todel >>>> tave kaip jo vartotoja daro isskirtiniu kitu atzvilgiu, nes kiti sau >>>> tokio >>>> brangaus leisti negali. >>>> >>>> Ir - tas antras metodas veikia kuo puikiausiai! >>>> >>>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message >>>> news:o6a4r9$tme$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Tobuliausia visų laikų rankinė (t.y. be jokių klimato kontrolių ir net >>>>> kondicionierių) vėdinimo valdymo sistema buvo klasikiniame Saab 900 ir >>>>> dar >>>>> priedo gerai pritaikyta būtent atšiauraus klimato sąlygoms. Valdymas >>>>> buvo >>>>> vienu suktuku turinčiu kokias 7 ar pan. (nebepamenu) pozicijas. Viena >>>>> kraštinė padėtis buvo defrosteris kur ventiliatorius paleidžiamas ant >>>>> maksimumo ir visas oras nukreipiamas į langus, kita kraštinė padėtis >>>>> darbinė, komfortinė - kur šiltas oras į kojas, į veidus vėsus. O tarpe >>>>> kitos padėtys skirtos visų pirma salonui greitai prišildyti vis >>>>> mažinant >>>>> orą į langus ir didinant į saloną/kojas. Valdymas labai paprastas - >>>>> užvedęs mašiną jungi defrosterį ir važiuodamas vis sukteli rankenėlę >>>>> per >>>>> vieną poziciją kol pasieki galinę, komforto, padėtį. >>>>> >>>>> Dar reikia pridėti, kad rankenėlė persijungia su aiškią švedišką >>>>> kokybę >>>>> rodančiu spragtelėjimu, pati rankenėlė čia pat prie vairo, o jos forma >>>>> leidžia jauti kurioje padėtyje klimato valdymas neatitraukiant akių >>>>> nuo >>>>> kelio. Dizainui jau apie 40 metų, dabar taip nebemoka ... >>>>> >>>>> "CodeC" wrote in message news:o6a1q0$r5d$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> toks niuansas yra, bet 'issprendzia' tik tos rusies ergonomikos >>>>> 'bedas', >>>>> kai reikia kazka 'zinoti', t.y. pirma karta atsisedus neina >>>>> akivaidziai >>>>> suprasti kur-kas. tai kazkiek pasinaudojus ir ipratus, pradedi >>>>> jungineti >>>>> automatiskai. bet yra kitos rusies 'bedu'. pvz. f-ju perjungimas vienu >>>>> mygtuku, kai ji reikia spausti daug kartu ir dar kazkur ieskoti >>>>> indikacijos, kuri net nebutinai salia mygtuko, kad suprasti i kuria >>>>> busena dabar perjungei. tai tokie 'perlai' niekaip jau nesisprendzia, >>>>> nes kiekviena karta noredamas perjungti, turi drocinti ta mygtuka, ir >>>>> dar akimis kazkur kazko ieskoti kokiam nors ekranelyje, nes kito budo >>>>> tiesiog nera. sito viens geriausiu pavyzdziu butent ir yra klimato >>>>> kontroleje krypciu perjungimas. kiek pastebiu, tai visur yra >>>>> tendencija >>>>> sukisti viska ant vieno mygtuko, kur perjungimas 'eina ratu'. ir tai >>>>> yra >>>>> ziauriai nepatogu, palyginus pvz kad ir su kazkada tureta e36 klimato >>>>> kontrole, kur kiekviena kryptis turi savo dedikuota mygtuka, kuri >>>>> iprates randi neziuredamas beveik, ir ant jo yra lempute - iskarto >>>>> aisku >>>>> kuri kryptis ijungta, is karto aisku ka spausti VIENA karta, kad >>>>> ijungt >>>>> arba isjungt tam tikra krypti. >>>>> dabar pvz turimoje auto ta daryt reikia vienu mygtuku. is esmes as >>>>> vieninteli dalyka ten jungineju - ijungiu arba isjungiu oro putima i >>>>> keleivio kojas. ir kad pereiti nuo 'nepusk i kojas, tik i stikla' iki >>>>> 'pusk i stikla ir i kojas', reikia ta mygtuka spausti taip kokius 4-5 >>>>> kartus, o gal daugiau. ir ziuret ekranelyje, kas isijunge po kiekvieno >>>>> paspaudimo, kartais is inercijos 'perspaudi' vienu per per daug, ir >>>>> tada >>>>> vel is naujo... nx tokia 'ergonomika'. >>>>> >>>>> On 2017.01.25 11:40, Linas Petkevičius wrote: >>>>>> Dar vienas niaunsas, tai turbut kiek laiko praleidi tame >>>>>> automobilyje. >>>>> >>>> >>>> > >