Pas mane labai daznai buna uzkrauta tiek, kad laisvos vietos nera. Audinej pasidejau kuprine ant priekines sedynes - bybi - reikalauja prisegti. Palikau rakteli - reikalauja istraukti (nors dziugu kad dar raktelis ten, dabar tai privalumas). Gerai dar kad pamyzt nereikalauja sustoti, nors manau ne uz kalnu laikas kai po tam tikro vairuoto laiko reiks stoti priverstinai ilsetis. "Lapinas" <VKH710@gmail.com> wrote in message news:o6a8gc$rt$1@trimpas.omnitel.net... >O jeigu nori ledus ir šaldytus produktus šaltuoju metų laiku ne bagažinėn >pasidėt, o vietoj keleivio kojų, a? Kaip tada? O jei mašina ne tavo ir tu >svetima mašina ledus ne bagažinėj veži? Ką nebūna taip? > > "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message > news:o6a86h$kj$1@trimpas.omnitel.net... >> Sakyk ką nori, bet lygint rankinę klimą su automatine tai net nežinau... >> Automatinė tam ir yra automatinė, kad ten NIEKO nereik daryt. Na o jeigu >> jau vistiek labai labai norisi - tai yra tie nustatymai, niekaip >> nesuprantu kame čia tau parkės. >> >> 2017.01.25 15:03, Sail rašė: >>> Bet koks idomus daiktas yra progresas. >>> >>> Pradzioj sukuriamas daiktas ar sistema, kurie is esmes atitinka >>> poreikius, >>> ir viskas butu faina, bet - kurejas tampa kaip ir nereikalingas, mazeja >>> pajamos ir darosi blogai. >>> >>> Tada prasideda "tobulinimas", ir is esmes is gero daikto virsta i suda. >>> >>> Vartotojui ji ikisti galima per kelis triukus: >>> >>> 1. Prievartinis. Sistema "not supported", jei daiktas, tai tokiu >>> nebegamina, >>> pirk nauja "geresni". Pasirinkimo nera... >>> >>> 2. Svelnusis. Va sitas mane maloniai stebina. Zmones itikina, kad ju >>> nupirktas sudas tai saldainis, nes jis brangus, graziai blizga, ir todel >>> tave kaip jo vartotoja daro isskirtiniu kitu atzvilgiu, nes kiti sau >>> tokio >>> brangaus leisti negali. >>> >>> Ir - tas antras metodas veikia kuo puikiausiai! >>> >>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message >>> news:o6a4r9$tme$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Tobuliausia visų laikų rankinė (t.y. be jokių klimato kontrolių ir net >>>> kondicionierių) vėdinimo valdymo sistema buvo klasikiniame Saab 900 ir >>>> dar >>>> priedo gerai pritaikyta būtent atšiauraus klimato sąlygoms. Valdymas >>>> buvo >>>> vienu suktuku turinčiu kokias 7 ar pan. (nebepamenu) pozicijas. Viena >>>> kraštinė padėtis buvo defrosteris kur ventiliatorius paleidžiamas ant >>>> maksimumo ir visas oras nukreipiamas į langus, kita kraštinė padėtis >>>> darbinė, komfortinė - kur šiltas oras į kojas, į veidus vėsus. O tarpe >>>> kitos padėtys skirtos visų pirma salonui greitai prišildyti vis >>>> mažinant >>>> orą į langus ir didinant į saloną/kojas. Valdymas labai paprastas - >>>> užvedęs mašiną jungi defrosterį ir važiuodamas vis sukteli rankenėlę >>>> per >>>> vieną poziciją kol pasieki galinę, komforto, padėtį. >>>> >>>> Dar reikia pridėti, kad rankenėlė persijungia su aiškią švedišką kokybę >>>> rodančiu spragtelėjimu, pati rankenėlė čia pat prie vairo, o jos forma >>>> leidžia jauti kurioje padėtyje klimato valdymas neatitraukiant akių nuo >>>> kelio. Dizainui jau apie 40 metų, dabar taip nebemoka ... >>>> >>>> "CodeC" wrote in message news:o6a1q0$r5d$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> toks niuansas yra, bet 'issprendzia' tik tos rusies ergonomikos >>>> 'bedas', >>>> kai reikia kazka 'zinoti', t.y. pirma karta atsisedus neina akivaidziai >>>> suprasti kur-kas. tai kazkiek pasinaudojus ir ipratus, pradedi >>>> jungineti >>>> automatiskai. bet yra kitos rusies 'bedu'. pvz. f-ju perjungimas vienu >>>> mygtuku, kai ji reikia spausti daug kartu ir dar kazkur ieskoti >>>> indikacijos, kuri net nebutinai salia mygtuko, kad suprasti i kuria >>>> busena dabar perjungei. tai tokie 'perlai' niekaip jau nesisprendzia, >>>> nes kiekviena karta noredamas perjungti, turi drocinti ta mygtuka, ir >>>> dar akimis kazkur kazko ieskoti kokiam nors ekranelyje, nes kito budo >>>> tiesiog nera. sito viens geriausiu pavyzdziu butent ir yra klimato >>>> kontroleje krypciu perjungimas. kiek pastebiu, tai visur yra tendencija >>>> sukisti viska ant vieno mygtuko, kur perjungimas 'eina ratu'. ir tai >>>> yra >>>> ziauriai nepatogu, palyginus pvz kad ir su kazkada tureta e36 klimato >>>> kontrole, kur kiekviena kryptis turi savo dedikuota mygtuka, kuri >>>> iprates randi neziuredamas beveik, ir ant jo yra lempute - iskarto >>>> aisku >>>> kuri kryptis ijungta, is karto aisku ka spausti VIENA karta, kad ijungt >>>> arba isjungt tam tikra krypti. >>>> dabar pvz turimoje auto ta daryt reikia vienu mygtuku. is esmes as >>>> vieninteli dalyka ten jungineju - ijungiu arba isjungiu oro putima i >>>> keleivio kojas. ir kad pereiti nuo 'nepusk i kojas, tik i stikla' iki >>>> 'pusk i stikla ir i kojas', reikia ta mygtuka spausti taip kokius 4-5 >>>> kartus, o gal daugiau. ir ziuret ekranelyje, kas isijunge po kiekvieno >>>> paspaudimo, kartais is inercijos 'perspaudi' vienu per per daug, ir >>>> tada >>>> vel is naujo... nx tokia 'ergonomika'. >>>> >>>> On 2017.01.25 11:40, Linas Petkevičius wrote: >>>>> Dar vienas niaunsas, tai turbut kiek laiko praleidi tame automobilyje. >>>> >>> >>>