nu vistiek kaip nori nepadarysi... ir cia yra volvo, ane? nes sitas http://www.egmcartech.com/parts/img-large/99-01-saab-9-3-900-oem-heater-ac-a-c-climate-control-unit-manual-panel-assembly_231783090167.jpg tai fignia... "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o6ah42$6jh$1@trimpas.omnitel.net... > On 2017.01.25 17:41, tranzoo wrote: >> nu neiseina ten padaryt kad pustu i langa ir i kojas vienu metu >> >> va kaip pas volvo buvo >> http://thumbs2.picclick.com/d/l400/pict/391369450021_/Volvo-240-245-Heater-Control-Panel.jpg >> >> >> poto buvo dar geriau: >> http://assets.suredone.com/2091/media-photos/30746023-30746023.jpg >> >> o rutuliukas, kaip kad kodekas imete - xujnia bilekur ji butu. > > kokia xujnia? taigi tai ko prasei - kad pustu i langa ir i kojas. > suktukas. > >> >> -- >> T >> >> >> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message >> news:o6aag9$2av$1@trimpas.omnitel.net... >>> Nu tai aprašytam saabe. >>> >>> "tranzoo" wrote in message news:o6a8hf$sm$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> nifiga - pas volvo 2xx buvo geriau - slanktukais. atsidarai kurnori ir >>> kiek >>> nori. >>> >>> ant tu suktuku padaryt, kad i langa ir i kojas - nepamenu, kad galima >>> pas >>> kurinors gamintoja. >>> >>> -- >>> T >>> >>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message >>> news:o6a4r9$tme$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Tobuliausia visų laikų rankinė (t.y. be jokių klimato kontrolių ir >>>> net kondicionierių) vėdinimo valdymo sistema buvo klasikiniame Saab >>>> 900 ir dar priedo gerai pritaikyta būtent atšiauraus klimato >>>> sąlygoms. Valdymas buvo vienu suktuku turinčiu kokias 7 ar pan. >>>> (nebepamenu) pozicijas. Viena kraštinė padėtis buvo defrosteris kur >>>> ventiliatorius paleidžiamas ant maksimumo ir visas oras nukreipiamas >>>> į langus, kita kraštinė padėtis darbinė, komfortinė - kur šiltas oras >>>> į kojas, į veidus vėsus. O tarpe kitos padėtys skirtos visų pirma >>>> salonui greitai prišildyti vis mažinant orą į langus ir didinant į >>>> saloną/kojas. Valdymas labai paprastas - užvedęs mašiną jungi >>>> defrosterį ir važiuodamas vis sukteli rankenėlę per vieną poziciją >>>> kol pasieki galinę, komforto, padėtį. >>>> >>>> Dar reikia pridėti, kad rankenėlė persijungia su aiškią švedišką >>>> kokybę rodančiu spragtelėjimu, pati rankenėlė čia pat prie vairo, o >>>> jos forma leidžia jauti kurioje padėtyje klimato valdymas >>>> neatitraukiant akių nuo kelio. Dizainui jau apie 40 metų, dabar taip >>>> nebemoka ... >>>> >>>> "CodeC" wrote in message news:o6a1q0$r5d$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> toks niuansas yra, bet 'issprendzia' tik tos rusies ergonomikos >>>> 'bedas', >>>> kai reikia kazka 'zinoti', t.y. pirma karta atsisedus neina akivaidziai >>>> suprasti kur-kas. tai kazkiek pasinaudojus ir ipratus, pradedi >>>> jungineti >>>> automatiskai. bet yra kitos rusies 'bedu'. pvz. f-ju perjungimas vienu >>>> mygtuku, kai ji reikia spausti daug kartu ir dar kazkur ieskoti >>>> indikacijos, kuri net nebutinai salia mygtuko, kad suprasti i kuria >>>> busena dabar perjungei. tai tokie 'perlai' niekaip jau nesisprendzia, >>>> nes kiekviena karta noredamas perjungti, turi drocinti ta mygtuka, ir >>>> dar akimis kazkur kazko ieskoti kokiam nors ekranelyje, nes kito budo >>>> tiesiog nera. sito viens geriausiu pavyzdziu butent ir yra klimato >>>> kontroleje krypciu perjungimas. kiek pastebiu, tai visur yra tendencija >>>> sukisti viska ant vieno mygtuko, kur perjungimas 'eina ratu'. ir tai >>>> yra >>>> ziauriai nepatogu, palyginus pvz kad ir su kazkada tureta e36 klimato >>>> kontrole, kur kiekviena kryptis turi savo dedikuota mygtuka, kuri >>>> iprates randi neziuredamas beveik, ir ant jo yra lempute - iskarto >>>> aisku >>>> kuri kryptis ijungta, is karto aisku ka spausti VIENA karta, kad ijungt >>>> arba isjungt tam tikra krypti. >>>> dabar pvz turimoje auto ta daryt reikia vienu mygtuku. is esmes as >>>> vieninteli dalyka ten jungineju - ijungiu arba isjungiu oro putima i >>>> keleivio kojas. ir kad pereiti nuo 'nepusk i kojas, tik i stikla' iki >>>> 'pusk i stikla ir i kojas', reikia ta mygtuka spausti taip kokius 4-5 >>>> kartus, o gal daugiau. ir ziuret ekranelyje, kas isijunge po kiekvieno >>>> paspaudimo, kartais is inercijos 'perspaudi' vienu per per daug, ir >>>> tada >>>> vel is naujo... nx tokia 'ergonomika'. >>>> >>>> On 2017.01.25 11:40, Linas Petkevičius wrote: >>>>> Dar vienas niaunsas, tai turbut kiek laiko praleidi tame automobilyje. >>>> >> >