Tema: Re: 2,0 TDI variklis. Blogai?
Autorius: tranzoo
Data: 2017-01-25 17:52:04
nu vistiek kaip nori nepadarysi... ir cia yra volvo, ane?

nes sitas
http://www.egmcartech.com/parts/img-large/99-01-saab-9-3-900-oem-heater-ac-a-c-climate-control-unit-manual-panel-assembly_231783090167.jpg
tai fignia...


"CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o6ah42$6jh$1@trimpas.omnitel.net...
> On 2017.01.25 17:41, tranzoo wrote:
>> nu neiseina ten padaryt kad pustu i langa ir i kojas vienu metu
>>
>> va kaip pas volvo buvo
>> http://thumbs2.picclick.com/d/l400/pict/391369450021_/Volvo-240-245-Heater-Control-Panel.jpg
>>
>>
>> poto buvo dar geriau:
>> http://assets.suredone.com/2091/media-photos/30746023-30746023.jpg
>>
>> o rutuliukas, kaip kad kodekas imete - xujnia bilekur ji butu.
>
> kokia xujnia? taigi tai ko prasei - kad pustu i langa ir i kojas. 
> suktukas.
>
>>
>> --
>> T
>>
>>
>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message 
>> news:o6aag9$2av$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Nu tai aprašytam saabe.
>>>
>>> "tranzoo"  wrote in message news:o6a8hf$sm$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> nifiga - pas volvo 2xx buvo geriau - slanktukais. atsidarai kurnori ir
>>> kiek
>>> nori.
>>>
>>> ant tu suktuku padaryt, kad i langa ir i kojas - nepamenu, kad galima 
>>> pas
>>> kurinors gamintoja.
>>>
>>> --
>>> T
>>>
>>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message
>>> news:o6a4r9$tme$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Tobuliausia visų laikų rankinė (t.y. be jokių klimato kontrolių ir
>>>> net kondicionierių) vėdinimo valdymo sistema buvo klasikiniame Saab
>>>> 900 ir dar priedo gerai pritaikyta būtent atšiauraus klimato
>>>> sąlygoms. Valdymas buvo vienu suktuku turinčiu kokias 7 ar pan.
>>>> (nebepamenu) pozicijas. Viena kraštinė padėtis buvo defrosteris kur
>>>> ventiliatorius paleidžiamas ant maksimumo ir visas oras nukreipiamas
>>>> į langus, kita kraštinė padėtis darbinė, komfortinė - kur šiltas oras
>>>> į kojas, į veidus vėsus. O tarpe kitos padėtys skirtos visų pirma
>>>> salonui greitai prišildyti vis mažinant orą į langus ir didinant į
>>>> saloną/kojas. Valdymas labai paprastas - užvedęs mašiną jungi
>>>> defrosterį ir važiuodamas vis sukteli rankenėlę per vieną poziciją
>>>> kol pasieki galinę, komforto, padėtį.
>>>>
>>>> Dar reikia pridėti, kad rankenėlė persijungia su aiškią švedišką
>>>> kokybę rodančiu spragtelėjimu, pati rankenėlė čia pat prie vairo, o
>>>> jos forma leidžia jauti kurioje padėtyje klimato valdymas
>>>> neatitraukiant akių nuo kelio. Dizainui jau apie 40 metų, dabar taip
>>>> nebemoka ...
>>>>
>>>> "CodeC"  wrote in message news:o6a1q0$r5d$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> toks niuansas yra, bet 'issprendzia' tik tos rusies ergonomikos 
>>>> 'bedas',
>>>> kai reikia kazka 'zinoti', t.y. pirma karta atsisedus neina akivaidziai
>>>> suprasti kur-kas. tai kazkiek pasinaudojus ir ipratus, pradedi 
>>>> jungineti
>>>> automatiskai. bet yra kitos rusies 'bedu'. pvz. f-ju perjungimas vienu
>>>> mygtuku, kai ji reikia spausti daug kartu ir dar kazkur ieskoti
>>>> indikacijos, kuri net nebutinai salia mygtuko, kad suprasti i kuria
>>>> busena dabar perjungei. tai tokie 'perlai' niekaip jau nesisprendzia,
>>>> nes kiekviena karta noredamas perjungti, turi drocinti ta mygtuka, ir
>>>> dar akimis kazkur kazko ieskoti kokiam nors ekranelyje, nes kito budo
>>>> tiesiog nera. sito viens geriausiu pavyzdziu butent ir yra klimato
>>>> kontroleje krypciu perjungimas. kiek pastebiu, tai visur yra tendencija
>>>> sukisti viska ant vieno mygtuko, kur perjungimas 'eina ratu'. ir tai 
>>>> yra
>>>> ziauriai nepatogu, palyginus pvz kad ir su kazkada tureta e36 klimato
>>>> kontrole, kur kiekviena kryptis turi savo dedikuota mygtuka, kuri
>>>> iprates randi neziuredamas beveik, ir ant jo yra lempute - iskarto 
>>>> aisku
>>>> kuri kryptis ijungta, is karto aisku ka spausti VIENA karta, kad ijungt
>>>> arba isjungt tam tikra krypti.
>>>> dabar pvz turimoje auto ta daryt reikia vienu mygtuku. is esmes as
>>>> vieninteli dalyka ten jungineju - ijungiu arba isjungiu oro putima i
>>>> keleivio kojas. ir kad pereiti nuo 'nepusk i kojas, tik i stikla' iki
>>>> 'pusk i stikla ir i kojas', reikia ta mygtuka spausti taip kokius 4-5
>>>> kartus, o gal daugiau. ir ziuret ekranelyje, kas isijunge po kiekvieno
>>>> paspaudimo, kartais is inercijos 'perspaudi' vienu per per daug, ir 
>>>> tada
>>>> vel is naujo... nx tokia 'ergonomika'.
>>>>
>>>> On 2017.01.25 11:40, Linas Petkevičius wrote:
>>>>> Dar vienas niaunsas, tai turbut kiek laiko praleidi tame automobilyje.
>>>>
>>
>