o tai kam daro mygtukus, jeigu visiems auto tinka ir turi tikti? kad kruciau atrodytu? On 2017.01.25 17:52, Dainiushas wrote: > o tai ko "auto" netinka? > > > On 1/25/2017 1:22 PM, CodeC wrote: >> toks niuansas yra, bet 'issprendzia' tik tos rusies ergonomikos 'bedas', >> kai reikia kazka 'zinoti', t.y. pirma karta atsisedus neina akivaidziai >> suprasti kur-kas. tai kazkiek pasinaudojus ir ipratus, pradedi jungineti >> automatiskai. bet yra kitos rusies 'bedu'. pvz. f-ju perjungimas vienu >> mygtuku, kai ji reikia spausti daug kartu ir dar kazkur ieskoti >> indikacijos, kuri net nebutinai salia mygtuko, kad suprasti i kuria >> busena dabar perjungei. tai tokie 'perlai' niekaip jau nesisprendzia, >> nes kiekviena karta noredamas perjungti, turi drocinti ta mygtuka, ir >> dar akimis kazkur kazko ieskoti kokiam nors ekranelyje, nes kito budo >> tiesiog nera. sito viens geriausiu pavyzdziu butent ir yra klimato >> kontroleje krypciu perjungimas. kiek pastebiu, tai visur yra tendencija >> sukisti viska ant vieno mygtuko, kur perjungimas 'eina ratu'. ir tai yra >> ziauriai nepatogu, palyginus pvz kad ir su kazkada tureta e36 klimato >> kontrole, kur kiekviena kryptis turi savo dedikuota mygtuka, kuri >> iprates randi neziuredamas beveik, ir ant jo yra lempute - iskarto aisku >> kuri kryptis ijungta, is karto aisku ka spausti VIENA karta, kad ijungt >> arba isjungt tam tikra krypti. >> dabar pvz turimoje auto ta daryt reikia vienu mygtuku. is esmes as >> vieninteli dalyka ten jungineju - ijungiu arba isjungiu oro putima i >> keleivio kojas. ir kad pereiti nuo 'nepusk i kojas, tik i stikla' iki >> 'pusk i stikla ir i kojas', reikia ta mygtuka spausti taip kokius 4-5 >> kartus, o gal daugiau. ir ziuret ekranelyje, kas isijunge po kiekvieno >> paspaudimo, kartais is inercijos 'perspaudi' vienu per per daug, ir tada >> vel is naujo... nx tokia 'ergonomika'. >> >> On 2017.01.25 11:40, Linas Petkevičius wrote: >>> Dar vienas niaunsas, tai turbut kiek laiko praleidi tame automobilyje. >> >