Tema: Re: 2,0 TDI variklis. Blogai?
Autorius: Tomas
Data: 2017-01-25 14:14:33
Tobuliausia visų laikų rankinė (t.y. be jokių klimato kontrolių ir net 
kondicionierių) vėdinimo valdymo sistema buvo klasikiniame Saab 900 ir dar 
priedo gerai pritaikyta būtent atšiauraus klimato sąlygoms. Valdymas buvo 
vienu suktuku turinčiu kokias 7 ar pan. (nebepamenu) pozicijas. Viena 
kraštinė padėtis buvo defrosteris kur ventiliatorius paleidžiamas ant 
maksimumo ir visas oras nukreipiamas į langus, kita kraštinė padėtis 
darbinė, komfortinė - kur šiltas oras į kojas, į veidus vėsus. O tarpe kitos 
padėtys skirtos visų pirma salonui greitai prišildyti vis mažinant orą į 
langus ir didinant į saloną/kojas. Valdymas labai paprastas - užvedęs mašiną 
jungi defrosterį ir važiuodamas vis sukteli rankenėlę per vieną poziciją kol 
pasieki galinę, komforto, padėtį.

Dar reikia pridėti, kad rankenėlė persijungia su aiškią švedišką kokybę 
rodančiu spragtelėjimu, pati rankenėlė čia pat prie vairo, o jos forma 
leidžia jauti kurioje padėtyje klimato valdymas neatitraukiant akių nuo 
kelio. Dizainui jau apie 40 metų, dabar taip nebemoka ...

"CodeC"  wrote in message news:o6a1q0$r5d$1@trimpas.omnitel.net...

toks niuansas yra, bet 'issprendzia' tik tos rusies ergonomikos 'bedas',
kai reikia kazka 'zinoti', t.y. pirma karta atsisedus neina akivaidziai
suprasti kur-kas. tai kazkiek pasinaudojus ir ipratus, pradedi jungineti
automatiskai. bet yra kitos rusies 'bedu'. pvz. f-ju perjungimas vienu
mygtuku, kai ji reikia spausti daug kartu ir dar kazkur ieskoti
indikacijos, kuri net nebutinai salia mygtuko, kad suprasti i kuria
busena dabar perjungei. tai tokie 'perlai' niekaip jau nesisprendzia,
nes kiekviena karta noredamas perjungti, turi drocinti ta mygtuka, ir
dar akimis kazkur kazko ieskoti kokiam nors ekranelyje, nes kito budo
tiesiog nera. sito viens geriausiu pavyzdziu butent ir yra klimato
kontroleje krypciu perjungimas. kiek pastebiu, tai visur yra tendencija
sukisti viska ant vieno mygtuko, kur perjungimas 'eina ratu'. ir tai yra
ziauriai nepatogu, palyginus pvz kad ir su kazkada tureta e36 klimato
kontrole, kur kiekviena kryptis turi savo dedikuota mygtuka, kuri
iprates randi neziuredamas beveik, ir ant jo yra lempute - iskarto aisku
kuri kryptis ijungta, is karto aisku ka spausti VIENA karta, kad ijungt
arba isjungt tam tikra krypti.
dabar pvz turimoje auto ta daryt reikia vienu mygtuku. is esmes as
vieninteli dalyka ten jungineju - ijungiu arba isjungiu oro putima i
keleivio kojas. ir kad pereiti nuo 'nepusk i kojas, tik i stikla' iki
'pusk i stikla ir i kojas', reikia ta mygtuka spausti taip kokius 4-5
kartus, o gal daugiau. ir ziuret ekranelyje, kas isijunge po kiekvieno
paspaudimo, kartais is inercijos 'perspaudi' vienu per per daug, ir tada
vel is naujo... nx tokia 'ergonomika'.

On 2017.01.25 11:40, Linas Petkevičius wrote:
> Dar vienas niaunsas, tai turbut kiek laiko praleidi tame automobilyje.