ir? kiek mygtuku matai oro krypties valdymui? apie ka as rasiau? On 2017.01.25 13:41, Lapinas wrote: > Te, suradau: > http://static.usnews.rankingsandreviews.com/images/Auto/izmo/i5387/2016_audi_a6_tempcontrol.jpg > > > achujenai sudėtingas valdymas vertas tavo rašinėlių apie tai kaip > "masinoj reik ieskot 5min, kaip isjungti putekli ties keleivio > kojom, pakeisti stoti, laipsnius ar recirkuliacija, tai bbd ant tokios > ergonomikos" > > "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o6a26a$rdi$1@trimpas.omnitel.net... >> dabar eik susirask 'naujausios a6' klimos valdyma ir krypciu >> perjungimo ergonomika. vista. >> >> On 2017.01.25 13:27, Lapinas wrote: >>> Nu tai gaidį kažkokį nusipirkai ir dabar ant visų batoną trupini, bile >>> palot. >>> >>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>> news:o6a1q0$r5d$1@trimpas.omnitel.net... >>>> toks niuansas yra, bet 'issprendzia' tik tos rusies ergonomikos >>>> 'bedas', kai reikia kazka 'zinoti', t.y. pirma karta atsisedus neina >>>> akivaidziai suprasti kur-kas. tai kazkiek pasinaudojus ir ipratus, >>>> pradedi jungineti automatiskai. bet yra kitos rusies 'bedu'. pvz. f-ju >>>> perjungimas vienu mygtuku, kai ji reikia spausti daug kartu ir dar >>>> kazkur ieskoti indikacijos, kuri net nebutinai salia mygtuko, kad >>>> suprasti i kuria busena dabar perjungei. tai tokie 'perlai' niekaip >>>> jau nesisprendzia, nes kiekviena karta noredamas perjungti, turi >>>> drocinti ta mygtuka, ir dar akimis kazkur kazko ieskoti kokiam nors >>>> ekranelyje, nes kito budo tiesiog nera. sito viens geriausiu pavyzdziu >>>> butent ir yra klimato kontroleje krypciu perjungimas. kiek pastebiu, >>>> tai visur yra tendencija sukisti viska ant vieno mygtuko, kur >>>> perjungimas 'eina ratu'. ir tai yra ziauriai nepatogu, palyginus pvz >>>> kad ir su kazkada tureta e36 klimato kontrole, kur kiekviena kryptis >>>> turi savo dedikuota mygtuka, kuri iprates randi neziuredamas beveik, >>>> ir ant jo yra lempute - iskarto aisku kuri kryptis ijungta, is karto >>>> aisku ka spausti VIENA karta, kad ijungt arba isjungt tam tikra krypti. >>>> dabar pvz turimoje auto ta daryt reikia vienu mygtuku. is esmes as >>>> vieninteli dalyka ten jungineju - ijungiu arba isjungiu oro putima i >>>> keleivio kojas. ir kad pereiti nuo 'nepusk i kojas, tik i stikla' iki >>>> 'pusk i stikla ir i kojas', reikia ta mygtuka spausti taip kokius 4-5 >>>> kartus, o gal daugiau. ir ziuret ekranelyje, kas isijunge po kiekvieno >>>> paspaudimo, kartais is inercijos 'perspaudi' vienu per per daug, ir >>>> tada vel is naujo... nx tokia 'ergonomika'. >>>> >>>> On 2017.01.25 11:40, Linas Petkevičius wrote: >>>>> Dar vienas niaunsas, tai turbut kiek laiko praleidi tame automobilyje. >>>> >>