Tema: Re: 2,0 TDI variklis. Blogai?
Autorius: CodeC
Data: 2017-01-25 13:42:24
ir? kiek mygtuku matai oro krypties valdymui? apie ka as rasiau?

On 2017.01.25 13:41, Lapinas wrote:
> Te, suradau:
> http://static.usnews.rankingsandreviews.com/images/Auto/izmo/i5387/2016_audi_a6_tempcontrol.jpg
>
>
> achujenai sudėtingas valdymas vertas tavo rašinėlių apie tai kaip
> "masinoj reik ieskot 5min, kaip isjungti putekli ties keleivio
> kojom, pakeisti stoti, laipsnius ar recirkuliacija, tai bbd ant tokios
> ergonomikos"
>
> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o6a26a$rdi$1@trimpas.omnitel.net...
>> dabar eik susirask 'naujausios a6' klimos valdyma ir krypciu
>> perjungimo ergonomika. vista.
>>
>> On 2017.01.25 13:27, Lapinas wrote:
>>> Nu tai gaidį kažkokį nusipirkai ir dabar ant visų batoną trupini, bile
>>> palot.
>>>
>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message
>>> news:o6a1q0$r5d$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> toks niuansas yra, bet 'issprendzia' tik tos rusies ergonomikos
>>>> 'bedas', kai reikia kazka 'zinoti', t.y. pirma karta atsisedus neina
>>>> akivaidziai suprasti kur-kas. tai kazkiek pasinaudojus ir ipratus,
>>>> pradedi jungineti automatiskai. bet yra kitos rusies 'bedu'. pvz. f-ju
>>>> perjungimas vienu mygtuku, kai ji reikia spausti daug kartu ir dar
>>>> kazkur ieskoti indikacijos, kuri net nebutinai salia mygtuko, kad
>>>> suprasti i kuria busena dabar perjungei. tai tokie 'perlai' niekaip
>>>> jau nesisprendzia, nes kiekviena karta noredamas perjungti, turi
>>>> drocinti ta mygtuka, ir dar akimis kazkur kazko ieskoti kokiam nors
>>>> ekranelyje, nes kito budo tiesiog nera. sito viens geriausiu pavyzdziu
>>>> butent ir yra klimato kontroleje krypciu perjungimas. kiek pastebiu,
>>>> tai visur yra tendencija sukisti viska ant vieno mygtuko, kur
>>>> perjungimas 'eina ratu'. ir tai yra ziauriai nepatogu, palyginus pvz
>>>> kad ir su kazkada tureta e36 klimato kontrole, kur kiekviena kryptis
>>>> turi savo dedikuota mygtuka, kuri iprates randi neziuredamas beveik,
>>>> ir ant jo yra lempute - iskarto aisku kuri kryptis ijungta, is karto
>>>> aisku ka spausti VIENA karta, kad ijungt arba isjungt tam tikra krypti.
>>>> dabar pvz turimoje auto ta daryt reikia vienu mygtuku. is esmes as
>>>> vieninteli dalyka ten jungineju - ijungiu arba isjungiu oro putima i
>>>> keleivio kojas. ir kad pereiti nuo 'nepusk i kojas, tik i stikla' iki
>>>> 'pusk i stikla ir i kojas', reikia ta mygtuka spausti taip kokius 4-5
>>>> kartus, o gal daugiau. ir ziuret ekranelyje, kas isijunge po kiekvieno
>>>> paspaudimo, kartais is inercijos 'perspaudi' vienu per per daug, ir
>>>> tada vel is naujo... nx tokia 'ergonomika'.
>>>>
>>>> On 2017.01.25 11:40, Linas Petkevičius wrote:
>>>>> Dar vienas niaunsas, tai turbut kiek laiko praleidi tame automobilyje.
>>>>
>>