Te, suradau: http://static.usnews.rankingsandreviews.com/images/Auto/izmo/i5387/2016_audi_a6_tempcontrol.jpg achujenai sudėtingas valdymas vertas tavo rašinėlių apie tai kaip "masinoj reik ieskot 5min, kaip isjungti putekli ties keleivio kojom, pakeisti stoti, laipsnius ar recirkuliacija, tai bbd ant tokios ergonomikos" "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o6a26a$rdi$1@trimpas.omnitel.net... > dabar eik susirask 'naujausios a6' klimos valdyma ir krypciu perjungimo > ergonomika. vista. > > On 2017.01.25 13:27, Lapinas wrote: >> Nu tai gaidį kažkokį nusipirkai ir dabar ant visų batoną trupini, bile >> palot. >> >> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o6a1q0$r5d$1@trimpas.omnitel.net... >>> toks niuansas yra, bet 'issprendzia' tik tos rusies ergonomikos >>> 'bedas', kai reikia kazka 'zinoti', t.y. pirma karta atsisedus neina >>> akivaidziai suprasti kur-kas. tai kazkiek pasinaudojus ir ipratus, >>> pradedi jungineti automatiskai. bet yra kitos rusies 'bedu'. pvz. f-ju >>> perjungimas vienu mygtuku, kai ji reikia spausti daug kartu ir dar >>> kazkur ieskoti indikacijos, kuri net nebutinai salia mygtuko, kad >>> suprasti i kuria busena dabar perjungei. tai tokie 'perlai' niekaip >>> jau nesisprendzia, nes kiekviena karta noredamas perjungti, turi >>> drocinti ta mygtuka, ir dar akimis kazkur kazko ieskoti kokiam nors >>> ekranelyje, nes kito budo tiesiog nera. sito viens geriausiu pavyzdziu >>> butent ir yra klimato kontroleje krypciu perjungimas. kiek pastebiu, >>> tai visur yra tendencija sukisti viska ant vieno mygtuko, kur >>> perjungimas 'eina ratu'. ir tai yra ziauriai nepatogu, palyginus pvz >>> kad ir su kazkada tureta e36 klimato kontrole, kur kiekviena kryptis >>> turi savo dedikuota mygtuka, kuri iprates randi neziuredamas beveik, >>> ir ant jo yra lempute - iskarto aisku kuri kryptis ijungta, is karto >>> aisku ka spausti VIENA karta, kad ijungt arba isjungt tam tikra krypti. >>> dabar pvz turimoje auto ta daryt reikia vienu mygtuku. is esmes as >>> vieninteli dalyka ten jungineju - ijungiu arba isjungiu oro putima i >>> keleivio kojas. ir kad pereiti nuo 'nepusk i kojas, tik i stikla' iki >>> 'pusk i stikla ir i kojas', reikia ta mygtuka spausti taip kokius 4-5 >>> kartus, o gal daugiau. ir ziuret ekranelyje, kas isijunge po kiekvieno >>> paspaudimo, kartais is inercijos 'perspaudi' vienu per per daug, ir >>> tada vel is naujo... nx tokia 'ergonomika'. >>> >>> On 2017.01.25 11:40, Linas Petkevičius wrote: >>>> Dar vienas niaunsas, tai turbut kiek laiko praleidi tame automobilyje. >>> >