Tema: Re: 2,0 TDI variklis. Blogai?
Autorius: tranzoo
Data: 2017-01-26 16:24:51
nu supainiojot mane atsakanciai.

buvo pas mane senas pasatas B3 - tai uzpiso, kad ratukas pas ji. priestai 
buvus vovla - buvo zjb.

"Tomas" <t.s@takas.ltu> wrote in message 
news:o6co1o$7ds$1@trimpas.omnitel.net...
> nu labadiena, sociai kur padetis su abrozdeliu langas-kojos
>
> "tranzoo"  parašė naujienų news:o6a8hf$sm$1@trimpas.omnitel.net...
>
> nifiga - pas volvo 2xx buvo geriau - slanktukais. atsidarai kurnori ir 
> kiek
> nori.
>
> ant tu suktuku padaryt, kad i langa ir i kojas - nepamenu, kad galima pas
> kurinors gamintoja.
>
> --
> T
>
> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:o6a4r9$tme$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tobuliausia visų laikų rankinė (t.y. be jokių klimato kontrolių ir net 
>> kondicionierių) vėdinimo valdymo sistema buvo klasikiniame Saab 900 ir 
>> dar priedo gerai pritaikyta būtent atšiauraus klimato sąlygoms. Valdymas 
>> buvo vienu suktuku turinčiu kokias 7 ar pan. (nebepamenu) pozicijas. 
>> Viena kraštinė padėtis buvo defrosteris kur ventiliatorius paleidžiamas 
>> ant maksimumo ir visas oras nukreipiamas į langus, kita kraštinė padėtis 
>> darbinė, komfortinė - kur šiltas oras į kojas, į veidus vėsus. O tarpe 
>> kitos padėtys skirtos visų pirma salonui greitai prišildyti vis mažinant 
>> orą į langus ir didinant į saloną/kojas. Valdymas labai paprastas - 
>> užvedęs mašiną jungi defrosterį ir važiuodamas vis sukteli rankenėlę per 
>> vieną poziciją kol pasieki galinę, komforto, padėtį.
>>
>> Dar reikia pridėti, kad rankenėlė persijungia su aiškią švedišką kokybę 
>> rodančiu spragtelėjimu, pati rankenėlė čia pat prie vairo, o jos forma 
>> leidžia jauti kurioje padėtyje klimato valdymas neatitraukiant akių nuo 
>> kelio. Dizainui jau apie 40 metų, dabar taip nebemoka ...
>>
>> "CodeC"  wrote in message news:o6a1q0$r5d$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> toks niuansas yra, bet 'issprendzia' tik tos rusies ergonomikos 'bedas',
>> kai reikia kazka 'zinoti', t.y. pirma karta atsisedus neina akivaidziai
>> suprasti kur-kas. tai kazkiek pasinaudojus ir ipratus, pradedi jungineti
>> automatiskai. bet yra kitos rusies 'bedu'. pvz. f-ju perjungimas vienu
>> mygtuku, kai ji reikia spausti daug kartu ir dar kazkur ieskoti
>> indikacijos, kuri net nebutinai salia mygtuko, kad suprasti i kuria
>> busena dabar perjungei. tai tokie 'perlai' niekaip jau nesisprendzia,
>> nes kiekviena karta noredamas perjungti, turi drocinti ta mygtuka, ir
>> dar akimis kazkur kazko ieskoti kokiam nors ekranelyje, nes kito budo
>> tiesiog nera. sito viens geriausiu pavyzdziu butent ir yra klimato
>> kontroleje krypciu perjungimas. kiek pastebiu, tai visur yra tendencija
>> sukisti viska ant vieno mygtuko, kur perjungimas 'eina ratu'. ir tai yra
>> ziauriai nepatogu, palyginus pvz kad ir su kazkada tureta e36 klimato
>> kontrole, kur kiekviena kryptis turi savo dedikuota mygtuka, kuri
>> iprates randi neziuredamas beveik, ir ant jo yra lempute - iskarto aisku
>> kuri kryptis ijungta, is karto aisku ka spausti VIENA karta, kad ijungt
>> arba isjungt tam tikra krypti.
>> dabar pvz turimoje auto ta daryt reikia vienu mygtuku. is esmes as
>> vieninteli dalyka ten jungineju - ijungiu arba isjungiu oro putima i
>> keleivio kojas. ir kad pereiti nuo 'nepusk i kojas, tik i stikla' iki
>> 'pusk i stikla ir i kojas', reikia ta mygtuka spausti taip kokius 4-5
>> kartus, o gal daugiau. ir ziuret ekranelyje, kas isijunge po kiekvieno
>> paspaudimo, kartais is inercijos 'perspaudi' vienu per per daug, ir tada
>> vel is naujo... nx tokia 'ergonomika'.
>>
>> On 2017.01.25 11:40, Linas Petkevičius wrote:
>>> Dar vienas niaunsas, tai turbut kiek laiko praleidi tame automobilyje.
>>