Tema: Re: 2,0 TDI variklis. Blogai?
Autorius: tranzoo
Data: 2017-01-25 15:17:35
nifiga - pas volvo 2xx buvo geriau - slanktukais. atsidarai kurnori ir kiek 
nori.

ant tu suktuku padaryt, kad i langa ir i kojas - nepamenu, kad galima pas 
kurinors gamintoja.

--
T

"Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:o6a4r9$tme$1@trimpas.omnitel.net...
> Tobuliausia visų laikų rankinė (t.y. be jokių klimato kontrolių ir net 
> kondicionierių) vėdinimo valdymo sistema buvo klasikiniame Saab 900 ir dar 
> priedo gerai pritaikyta būtent atšiauraus klimato sąlygoms. Valdymas buvo 
> vienu suktuku turinčiu kokias 7 ar pan. (nebepamenu) pozicijas. Viena 
> kraštinė padėtis buvo defrosteris kur ventiliatorius paleidžiamas ant 
> maksimumo ir visas oras nukreipiamas į langus, kita kraštinė padėtis 
> darbinė, komfortinė - kur šiltas oras į kojas, į veidus vėsus. O tarpe 
> kitos padėtys skirtos visų pirma salonui greitai prišildyti vis mažinant 
> orą į langus ir didinant į saloną/kojas. Valdymas labai paprastas - 
> užvedęs mašiną jungi defrosterį ir važiuodamas vis sukteli rankenėlę per 
> vieną poziciją kol pasieki galinę, komforto, padėtį.
>
> Dar reikia pridėti, kad rankenėlė persijungia su aiškią švedišką kokybę 
> rodančiu spragtelėjimu, pati rankenėlė čia pat prie vairo, o jos forma 
> leidžia jauti kurioje padėtyje klimato valdymas neatitraukiant akių nuo 
> kelio. Dizainui jau apie 40 metų, dabar taip nebemoka ...
>
> "CodeC"  wrote in message news:o6a1q0$r5d$1@trimpas.omnitel.net...
>
> toks niuansas yra, bet 'issprendzia' tik tos rusies ergonomikos 'bedas',
> kai reikia kazka 'zinoti', t.y. pirma karta atsisedus neina akivaidziai
> suprasti kur-kas. tai kazkiek pasinaudojus ir ipratus, pradedi jungineti
> automatiskai. bet yra kitos rusies 'bedu'. pvz. f-ju perjungimas vienu
> mygtuku, kai ji reikia spausti daug kartu ir dar kazkur ieskoti
> indikacijos, kuri net nebutinai salia mygtuko, kad suprasti i kuria
> busena dabar perjungei. tai tokie 'perlai' niekaip jau nesisprendzia,
> nes kiekviena karta noredamas perjungti, turi drocinti ta mygtuka, ir
> dar akimis kazkur kazko ieskoti kokiam nors ekranelyje, nes kito budo
> tiesiog nera. sito viens geriausiu pavyzdziu butent ir yra klimato
> kontroleje krypciu perjungimas. kiek pastebiu, tai visur yra tendencija
> sukisti viska ant vieno mygtuko, kur perjungimas 'eina ratu'. ir tai yra
> ziauriai nepatogu, palyginus pvz kad ir su kazkada tureta e36 klimato
> kontrole, kur kiekviena kryptis turi savo dedikuota mygtuka, kuri
> iprates randi neziuredamas beveik, ir ant jo yra lempute - iskarto aisku
> kuri kryptis ijungta, is karto aisku ka spausti VIENA karta, kad ijungt
> arba isjungt tam tikra krypti.
> dabar pvz turimoje auto ta daryt reikia vienu mygtuku. is esmes as
> vieninteli dalyka ten jungineju - ijungiu arba isjungiu oro putima i
> keleivio kojas. ir kad pereiti nuo 'nepusk i kojas, tik i stikla' iki
> 'pusk i stikla ir i kojas', reikia ta mygtuka spausti taip kokius 4-5
> kartus, o gal daugiau. ir ziuret ekranelyje, kas isijunge po kiekvieno
> paspaudimo, kartais is inercijos 'perspaudi' vienu per per daug, ir tada
> vel is naujo... nx tokia 'ergonomika'.
>
> On 2017.01.25 11:40, Linas Petkevičius wrote:
>> Dar vienas niaunsas, tai turbut kiek laiko praleidi tame automobilyje.
>