cia tiesiog patrolino. as nesusilaikiau pirmas... px seip. tegu vazineja kas kuom patenkintas. -- T "Nevkurse" <nera@pasto.lt> wrote in message news:o69qjo$mft$1@trimpas.omnitel.net... > Blet, tu esi toj A6 sedejes? Jei ateisi tamsoj, sesi pirma kart uz vairo > ir uzkures is kart minsi i gatve - tai gal ir bus bedu surast ka ten kur > pasireguliuot, nes greiciausia nebus taip, kaip esi iprates. Bet jei > skirsi 20 sekundziu permest akim salona, manau 99% atveju atkris - rasi ir > kaip klima reguliuojasi, ir kaip radija jungiasi. > Nereik ten sokiu su bugnais, kad temperatura pareguliuot, ar putima i > langus nustatyt - nezinau kokia ten tiksliai A6 vaziavo Sail, bet net ir > naujoj: > http://content.worldcarfans.co/2014/9/4/super/11086621661055086555.jpg > kiek sekundziu uztruksi surast max putimo i langus mygtuka, ar kaip > temperatura pareguliuot? :) > > > 2017.01.25 10:48, CodeC rašė: >> On 2017.01.25 10:30, Nevkurse wrote: >>> :)))) tai gal tamsta is tokiu vairuotioju, kurie sede prie automato >>> vairo, prie kiekvienos sankryzos drocina D -> N -> D, nes taip iprate >>> nuo zigulio laiku, kad ant laisvo stovet reikia? Nx ta putima reguliuot, >>> pastatai ant auto, norimus laipsnius uzmeti ir pamirsti ta klimos >>> valdyma :) >> >> o as pilnai suprantu parkes. ir tikrai uzpisa, kai masina naudot reikia >> pradet nuo manualo skaitymo... >> as automato ant kiekvienos sankryzos nedrocinu, bet kartais drocinu, nes >> uzpisa arba stopus uzspaudus stovet ir saugot, kad nepabegtu, vos >> silpniau atleidus, arba reikia rankini uztraukus ilgiau pastovet. >> klima irgi 'pasukioju'. kartais norisi 25 viduj, kartais 20. kartais >> reikia recirkuliacija ijungti, nes prasilenki su tepala deginancia >> dumsaske. kartais reik padaryt, kad keleivio pusej i kojas nepustu silto >> oro, nes guli maiselis su saldytais produktais ir ledais. ir man px, kur >> tu juos pasiulysi deti vezant, nes tau taip atrodo, man ten reikia deti, >> ir jeigu masinoj reik ieskot 5min, kaip isjungti putekli ties keleivio >> kojom, pakeisti stoti, laipsnius ar recirkuliacija, tai bbd ant tokios >> ergonomikos, tada dacia tikrai geriau. >> >>> >>> 2017.01.25 10:05, Sail rašė: >>>> Varau cia visiska offtopic'a, na bet negaliu susilaikyt. >>>> >>>> Vazinejau nesenai pora dienu su A6, tipo su visais navarotais. >>>> >>>> Norint radijo stoti perjungti, sukioji ratuka prie vairo, ziuredamas i >>>> mikro >>>> displeju prie spidometro, tuo metu i kelia ziuret neina. >>>> Norint ijungti ventiliatoriaus putima i langa, vabsce bbz ka kur >>>> spaudyt ir >>>> sukineti, nes akivazdaus perjungimo kur pus srauta nera. Visur blet >>>> "automatika". >>>> >>>> Tai jus rimtai pisates su tokias "premiumu navarotais", jais >>>> dziaugiates ir >>>> cia yra siekiamybe? >>>> >>>> Man yra nepalyginamai patogiau fiksuoti radijo stociu mygtukai, kuriuos >>>> galma perjungt akiu nuo kelio neatitraukus. >>>> Putiko valdymas irgi daug patogesnis, kai reguliuoji greiti ir krypti >>>> atskirai. Tada veikia taip kaip reikia, o ne kaip marketingistai >>>> isivazduoja. >>>> >>>> Kuo toliau, tuo labiau suprantu, kad Dacia mano automarke. Ten dar >>>> masins su >>>> rakteliu galima gauti... >>>> >>>> "dDidzkis" <didzkis@gmail.com> wrote in message >>>> news:o69fg1$e9h$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> :D bet ant kiek savæs reik nemylët >>>>> >>>>> On 2017-01-24 23:05, Dainiushas wrote: >>>>>> kà að þinau, 15m kibiro kontekste turbût px jau kaip ten tos >>>>>> plastmasës >>>>>> trinasi :). nes jei taip priekabiai paþiûrët tai nër kà pirkt >>>>>> apskritai >>>>>> :) >>>>>> >>>>>> 1/24/2017 11:01 PM, markatas raðë: >>>>>>> Siaip visokios rankeneles tai jauciasi, kad taupyta ir daugiau ten >>>>>>> pagal >>>>>>> kokybe net A2 nei A4. Plastmase gerokai trapesne, gumuotas >>>>>>> uzpurskimas >>>>>>> nuo mygtuku eina nachren dar labiau nei A4, o nuo A4 netinka. Tad >>>>>>> arba >>>>>>> geri pochuina ir vazineji su bjauriai besilupanciu plastmasiu >>>>>>> padengimu, >>>>>>> arba investuoji nemazai ir trumpam, nes vel viskas nueina nachren >>>>>>> >>>>>>> markatas >>>>>>> >>>>>>> 2017.01.24 18:20, Dainiushas raðë: >>>>>>>> na bet jei tiesiog eksploatuot tai kaþi kaip tæ bus :) >>>>>>>> >>>>>>>> On 1/24/2017 6:19 PM, markatas wrote: >>>>>>>>> Jei bandyti tvarkyti naudotomis detalemis, tai jos stipriai >>>>>>>>> brangesnes >>>>>>>>> nei >>>>>>>>> A4 (sviesu jungikliai, klimos visi pribumbasai, rankeneles, >>>>>>>>> komforto >>>>>>>>> blokai >>>>>>>>> ir pan), skardos, langai (soniniai), optika >>>>>>>>> >>>>>>>>> markatas >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>> news:o67s5s$st6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> kuo ta A3 eksploatacija brangesn?? Taigi papras?iau viskas joje >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> On 1/24/2017 5:30 PM, markatas wrote: >>>>>>>>>>> Bet esme tokia, kad daznu atveju A3 kainuoja tu paciu metu >>>>>>>>>>> brangiau >>>>>>>>>>> nei >>>>>>>>>>> A4 >>>>>>>>>>> ir eksplotacija ju brangesne. Kodel apie tai neperspeti zmogu. >>>>>>>>>>> Dydis >>>>>>>>>>> skiriasi ne tragiskai >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> markatas >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "tranzoo" <laisku@nera.net> wrote in message >>>>>>>>>>> news:o67qcm$rju$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> bet A6 dar geriau, Q7 dar geriau nei A6. svo ruoztu A8L >>>>>>>>>>>> atpisa A6 >>>>>>>>>>>> ir Q7, >>>>>>>>>>>> kuria i vieta pastato R8... >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>> news:o67enu$k17$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> tau dvilitr? nuo tre?i, tas jau kitas modelis. Nu turb?t 1.9 >>>>>>>>>>>>> geriau. O >>>>>>>>>>>>> dar geriau, kaip min?jo, A4 :) >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> On 1/24/2017 12:26 PM, Lapinas wrote: >>>>>>>>>>>>>> ?od?iu, ?i?rin?jamas variantas Aubi A3 2,0TDI ~2002 met. >>>>>>>>>>>>>> Labai >>>>>>>>>>>>>> blogai >>>>>>>>>>>>>> tas 2,0 lyginant su 1,9? >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>