Tema: Re: 2,0 TDI variklis. Blogai?
Autorius: Sail
Data: 2017-01-25 15:05:39
Bet koks idomus daiktas yra progresas.

Pradzioj sukuriamas daiktas ar sistema, kurie is esmes atitinka poreikius, 
ir viskas butu faina, bet - kurejas tampa kaip ir nereikalingas, mazeja 
pajamos ir darosi blogai.

Tada prasideda "tobulinimas", ir is esmes is gero daikto virsta i suda.

Vartotojui ji ikisti galima per kelis triukus:

1. Prievartinis. Sistema "not supported", jei daiktas, tai tokiu nebegamina, 
pirk nauja "geresni". Pasirinkimo nera...

2. Svelnusis. Va sitas mane maloniai stebina. Zmones itikina, kad ju 
nupirktas sudas tai saldainis, nes jis brangus, graziai blizga, ir todel 
tave kaip jo vartotoja daro isskirtiniu kitu atzvilgiu, nes kiti sau tokio 
brangaus leisti negali.

    Ir - tas antras metodas veikia kuo puikiausiai!

"Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:o6a4r9$tme$1@trimpas.omnitel.net...
> Tobuliausia visų laikų rankinė (t.y. be jokių klimato kontrolių ir net 
> kondicionierių) vėdinimo valdymo sistema buvo klasikiniame Saab 900 ir dar 
> priedo gerai pritaikyta būtent atšiauraus klimato sąlygoms. Valdymas buvo 
> vienu suktuku turinčiu kokias 7 ar pan. (nebepamenu) pozicijas. Viena 
> kraštinė padėtis buvo defrosteris kur ventiliatorius paleidžiamas ant 
> maksimumo ir visas oras nukreipiamas į langus, kita kraštinė padėtis 
> darbinė, komfortinė - kur šiltas oras į kojas, į veidus vėsus. O tarpe 
> kitos padėtys skirtos visų pirma salonui greitai prišildyti vis mažinant 
> orą į langus ir didinant į saloną/kojas. Valdymas labai paprastas - 
> užvedęs mašiną jungi defrosterį ir važiuodamas vis sukteli rankenėlę per 
> vieną poziciją kol pasieki galinę, komforto, padėtį.
>
> Dar reikia pridėti, kad rankenėlė persijungia su aiškią švedišką kokybę 
> rodančiu spragtelėjimu, pati rankenėlė čia pat prie vairo, o jos forma 
> leidžia jauti kurioje padėtyje klimato valdymas neatitraukiant akių nuo 
> kelio. Dizainui jau apie 40 metų, dabar taip nebemoka ...
>
> "CodeC"  wrote in message news:o6a1q0$r5d$1@trimpas.omnitel.net...
>
> toks niuansas yra, bet 'issprendzia' tik tos rusies ergonomikos 'bedas',
> kai reikia kazka 'zinoti', t.y. pirma karta atsisedus neina akivaidziai
> suprasti kur-kas. tai kazkiek pasinaudojus ir ipratus, pradedi jungineti
> automatiskai. bet yra kitos rusies 'bedu'. pvz. f-ju perjungimas vienu
> mygtuku, kai ji reikia spausti daug kartu ir dar kazkur ieskoti
> indikacijos, kuri net nebutinai salia mygtuko, kad suprasti i kuria
> busena dabar perjungei. tai tokie 'perlai' niekaip jau nesisprendzia,
> nes kiekviena karta noredamas perjungti, turi drocinti ta mygtuka, ir
> dar akimis kazkur kazko ieskoti kokiam nors ekranelyje, nes kito budo
> tiesiog nera. sito viens geriausiu pavyzdziu butent ir yra klimato
> kontroleje krypciu perjungimas. kiek pastebiu, tai visur yra tendencija
> sukisti viska ant vieno mygtuko, kur perjungimas 'eina ratu'. ir tai yra
> ziauriai nepatogu, palyginus pvz kad ir su kazkada tureta e36 klimato
> kontrole, kur kiekviena kryptis turi savo dedikuota mygtuka, kuri
> iprates randi neziuredamas beveik, ir ant jo yra lempute - iskarto aisku
> kuri kryptis ijungta, is karto aisku ka spausti VIENA karta, kad ijungt
> arba isjungt tam tikra krypti.
> dabar pvz turimoje auto ta daryt reikia vienu mygtuku. is esmes as
> vieninteli dalyka ten jungineju - ijungiu arba isjungiu oro putima i
> keleivio kojas. ir kad pereiti nuo 'nepusk i kojas, tik i stikla' iki
> 'pusk i stikla ir i kojas', reikia ta mygtuka spausti taip kokius 4-5
> kartus, o gal daugiau. ir ziuret ekranelyje, kas isijunge po kiekvieno
> paspaudimo, kartais is inercijos 'perspaudi' vienu per per daug, ir tada
> vel is naujo... nx tokia 'ergonomika'.
>
> On 2017.01.25 11:40, Linas Petkevičius wrote:
>> Dar vienas niaunsas, tai turbut kiek laiko praleidi tame automobilyje.
>