On 2017.01.25 17:41, tranzoo wrote: > nu neiseina ten padaryt kad pustu i langa ir i kojas vienu metu > > va kaip pas volvo buvo > http://thumbs2.picclick.com/d/l400/pict/391369450021_/Volvo-240-245-Heater-Control-Panel.jpg > > > poto buvo dar geriau: > http://assets.suredone.com/2091/media-photos/30746023-30746023.jpg > > o rutuliukas, kaip kad kodekas imete - xujnia bilekur ji butu. kokia xujnia? taigi tai ko prasei - kad pustu i langa ir i kojas. suktukas. > > -- > T > > > "Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:o6aag9$2av$1@trimpas.omnitel.net... >> Nu tai aprašytam saabe. >> >> "tranzoo" wrote in message news:o6a8hf$sm$1@trimpas.omnitel.net... >> >> nifiga - pas volvo 2xx buvo geriau - slanktukais. atsidarai kurnori ir >> kiek >> nori. >> >> ant tu suktuku padaryt, kad i langa ir i kojas - nepamenu, kad galima pas >> kurinors gamintoja. >> >> -- >> T >> >> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message >> news:o6a4r9$tme$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tobuliausia visų laikų rankinė (t.y. be jokių klimato kontrolių ir >>> net kondicionierių) vėdinimo valdymo sistema buvo klasikiniame Saab >>> 900 ir dar priedo gerai pritaikyta būtent atšiauraus klimato >>> sąlygoms. Valdymas buvo vienu suktuku turinčiu kokias 7 ar pan. >>> (nebepamenu) pozicijas. Viena kraštinė padėtis buvo defrosteris kur >>> ventiliatorius paleidžiamas ant maksimumo ir visas oras nukreipiamas >>> į langus, kita kraštinė padėtis darbinė, komfortinė - kur šiltas oras >>> į kojas, į veidus vėsus. O tarpe kitos padėtys skirtos visų pirma >>> salonui greitai prišildyti vis mažinant orą į langus ir didinant į >>> saloną/kojas. Valdymas labai paprastas - užvedęs mašiną jungi >>> defrosterį ir važiuodamas vis sukteli rankenėlę per vieną poziciją >>> kol pasieki galinę, komforto, padėtį. >>> >>> Dar reikia pridėti, kad rankenėlė persijungia su aiškią švedišką >>> kokybę rodančiu spragtelėjimu, pati rankenėlė čia pat prie vairo, o >>> jos forma leidžia jauti kurioje padėtyje klimato valdymas >>> neatitraukiant akių nuo kelio. Dizainui jau apie 40 metų, dabar taip >>> nebemoka ... >>> >>> "CodeC" wrote in message news:o6a1q0$r5d$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> toks niuansas yra, bet 'issprendzia' tik tos rusies ergonomikos 'bedas', >>> kai reikia kazka 'zinoti', t.y. pirma karta atsisedus neina akivaidziai >>> suprasti kur-kas. tai kazkiek pasinaudojus ir ipratus, pradedi jungineti >>> automatiskai. bet yra kitos rusies 'bedu'. pvz. f-ju perjungimas vienu >>> mygtuku, kai ji reikia spausti daug kartu ir dar kazkur ieskoti >>> indikacijos, kuri net nebutinai salia mygtuko, kad suprasti i kuria >>> busena dabar perjungei. tai tokie 'perlai' niekaip jau nesisprendzia, >>> nes kiekviena karta noredamas perjungti, turi drocinti ta mygtuka, ir >>> dar akimis kazkur kazko ieskoti kokiam nors ekranelyje, nes kito budo >>> tiesiog nera. sito viens geriausiu pavyzdziu butent ir yra klimato >>> kontroleje krypciu perjungimas. kiek pastebiu, tai visur yra tendencija >>> sukisti viska ant vieno mygtuko, kur perjungimas 'eina ratu'. ir tai yra >>> ziauriai nepatogu, palyginus pvz kad ir su kazkada tureta e36 klimato >>> kontrole, kur kiekviena kryptis turi savo dedikuota mygtuka, kuri >>> iprates randi neziuredamas beveik, ir ant jo yra lempute - iskarto aisku >>> kuri kryptis ijungta, is karto aisku ka spausti VIENA karta, kad ijungt >>> arba isjungt tam tikra krypti. >>> dabar pvz turimoje auto ta daryt reikia vienu mygtuku. is esmes as >>> vieninteli dalyka ten jungineju - ijungiu arba isjungiu oro putima i >>> keleivio kojas. ir kad pereiti nuo 'nepusk i kojas, tik i stikla' iki >>> 'pusk i stikla ir i kojas', reikia ta mygtuka spausti taip kokius 4-5 >>> kartus, o gal daugiau. ir ziuret ekranelyje, kas isijunge po kiekvieno >>> paspaudimo, kartais is inercijos 'perspaudi' vienu per per daug, ir tada >>> vel is naujo... nx tokia 'ergonomika'. >>> >>> On 2017.01.25 11:40, Linas Petkevičius wrote: >>>> Dar vienas niaunsas, tai turbut kiek laiko praleidi tame automobilyje. >>> >