Tema: Re: 2,0 TDI variklis. Blogai?
Autorius: CodeC
Data: 2017-01-25 17:44:02
On 2017.01.25 17:41, tranzoo wrote:
> nu neiseina ten padaryt kad pustu i langa ir i kojas vienu metu
>
> va kaip pas volvo buvo
> http://thumbs2.picclick.com/d/l400/pict/391369450021_/Volvo-240-245-Heater-Control-Panel.jpg
>
>
> poto buvo dar geriau:
> http://assets.suredone.com/2091/media-photos/30746023-30746023.jpg
>
> o rutuliukas, kaip kad kodekas imete - xujnia bilekur ji butu.

kokia xujnia? taigi tai ko prasei - kad pustu i langa ir i kojas. suktukas.

>
> --
> T
>
>
> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:o6aag9$2av$1@trimpas.omnitel.net...
>> Nu tai aprašytam saabe.
>>
>> "tranzoo"  wrote in message news:o6a8hf$sm$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> nifiga - pas volvo 2xx buvo geriau - slanktukais. atsidarai kurnori ir
>> kiek
>> nori.
>>
>> ant tu suktuku padaryt, kad i langa ir i kojas - nepamenu, kad galima pas
>> kurinors gamintoja.
>>
>> --
>> T
>>
>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message
>> news:o6a4r9$tme$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Tobuliausia visų laikų rankinė (t.y. be jokių klimato kontrolių ir
>>> net kondicionierių) vėdinimo valdymo sistema buvo klasikiniame Saab
>>> 900 ir dar priedo gerai pritaikyta būtent atšiauraus klimato
>>> sąlygoms. Valdymas buvo vienu suktuku turinčiu kokias 7 ar pan.
>>> (nebepamenu) pozicijas. Viena kraštinė padėtis buvo defrosteris kur
>>> ventiliatorius paleidžiamas ant maksimumo ir visas oras nukreipiamas
>>> į langus, kita kraštinė padėtis darbinė, komfortinė - kur šiltas oras
>>> į kojas, į veidus vėsus. O tarpe kitos padėtys skirtos visų pirma
>>> salonui greitai prišildyti vis mažinant orą į langus ir didinant į
>>> saloną/kojas. Valdymas labai paprastas - užvedęs mašiną jungi
>>> defrosterį ir važiuodamas vis sukteli rankenėlę per vieną poziciją
>>> kol pasieki galinę, komforto, padėtį.
>>>
>>> Dar reikia pridėti, kad rankenėlė persijungia su aiškią švedišką
>>> kokybę rodančiu spragtelėjimu, pati rankenėlė čia pat prie vairo, o
>>> jos forma leidžia jauti kurioje padėtyje klimato valdymas
>>> neatitraukiant akių nuo kelio. Dizainui jau apie 40 metų, dabar taip
>>> nebemoka ...
>>>
>>> "CodeC"  wrote in message news:o6a1q0$r5d$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> toks niuansas yra, bet 'issprendzia' tik tos rusies ergonomikos 'bedas',
>>> kai reikia kazka 'zinoti', t.y. pirma karta atsisedus neina akivaidziai
>>> suprasti kur-kas. tai kazkiek pasinaudojus ir ipratus, pradedi jungineti
>>> automatiskai. bet yra kitos rusies 'bedu'. pvz. f-ju perjungimas vienu
>>> mygtuku, kai ji reikia spausti daug kartu ir dar kazkur ieskoti
>>> indikacijos, kuri net nebutinai salia mygtuko, kad suprasti i kuria
>>> busena dabar perjungei. tai tokie 'perlai' niekaip jau nesisprendzia,
>>> nes kiekviena karta noredamas perjungti, turi drocinti ta mygtuka, ir
>>> dar akimis kazkur kazko ieskoti kokiam nors ekranelyje, nes kito budo
>>> tiesiog nera. sito viens geriausiu pavyzdziu butent ir yra klimato
>>> kontroleje krypciu perjungimas. kiek pastebiu, tai visur yra tendencija
>>> sukisti viska ant vieno mygtuko, kur perjungimas 'eina ratu'. ir tai yra
>>> ziauriai nepatogu, palyginus pvz kad ir su kazkada tureta e36 klimato
>>> kontrole, kur kiekviena kryptis turi savo dedikuota mygtuka, kuri
>>> iprates randi neziuredamas beveik, ir ant jo yra lempute - iskarto aisku
>>> kuri kryptis ijungta, is karto aisku ka spausti VIENA karta, kad ijungt
>>> arba isjungt tam tikra krypti.
>>> dabar pvz turimoje auto ta daryt reikia vienu mygtuku. is esmes as
>>> vieninteli dalyka ten jungineju - ijungiu arba isjungiu oro putima i
>>> keleivio kojas. ir kad pereiti nuo 'nepusk i kojas, tik i stikla' iki
>>> 'pusk i stikla ir i kojas', reikia ta mygtuka spausti taip kokius 4-5
>>> kartus, o gal daugiau. ir ziuret ekranelyje, kas isijunge po kiekvieno
>>> paspaudimo, kartais is inercijos 'perspaudi' vienu per per daug, ir tada
>>> vel is naujo... nx tokia 'ergonomika'.
>>>
>>> On 2017.01.25 11:40, Linas Petkevičius wrote:
>>>> Dar vienas niaunsas, tai turbut kiek laiko praleidi tame automobilyje.
>>>
>