noriu kad i kojas ir i stikla. pas saab 900. http://www.egmcartech.com/parts/img-large/99-01-saab-9-3-900-oem-heater-ac-a-c-climate-control-unit-manual-panel-assembly_231783090167.jpg "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o6ahno$6u6$1@trimpas.omnitel.net... > On 2017.01.25 17:52, tranzoo wrote: >> nu vistiek kaip nori nepadarysi... ir cia yra volvo, ane? > > o kaip tu nori? taip, volvo 850. > >> >> nes sitas >> http://www.egmcartech.com/parts/img-large/99-01-saab-9-3-900-oem-heater-ac-a-c-climate-control-unit-manual-panel-assembly_231783090167.jpg >> >> tai fignia... > > nzn apie ka tu cia. tu paklausei - suabejojai, ar koks gamintojas turi > padares suktuka su galimybe pusti i langa ir i kojas. tai ir atsakiau su > pavyzdziu. > >> >> >> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o6ah42$6jh$1@trimpas.omnitel.net... >>> On 2017.01.25 17:41, tranzoo wrote: >>>> nu neiseina ten padaryt kad pustu i langa ir i kojas vienu metu >>>> >>>> va kaip pas volvo buvo >>>> http://thumbs2.picclick.com/d/l400/pict/391369450021_/Volvo-240-245-Heater-Control-Panel.jpg >>>> >>>> >>>> >>>> poto buvo dar geriau: >>>> http://assets.suredone.com/2091/media-photos/30746023-30746023.jpg >>>> >>>> o rutuliukas, kaip kad kodekas imete - xujnia bilekur ji butu. >>> >>> kokia xujnia? taigi tai ko prasei - kad pustu i langa ir i kojas. >>> suktukas. >>> >>>> >>>> -- >>>> T >>>> >>>> >>>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message >>>> news:o6aag9$2av$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Nu tai aprašytam saabe. >>>>> >>>>> "tranzoo" wrote in message news:o6a8hf$sm$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> nifiga - pas volvo 2xx buvo geriau - slanktukais. atsidarai kurnori ir >>>>> kiek >>>>> nori. >>>>> >>>>> ant tu suktuku padaryt, kad i langa ir i kojas - nepamenu, kad >>>>> galima pas >>>>> kurinors gamintoja. >>>>> >>>>> -- >>>>> T >>>>> >>>>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message >>>>> news:o6a4r9$tme$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Tobuliausia visų laikų rankinė (t.y. be jokių klimato kontrolių ir >>>>>> net kondicionierių) vėdinimo valdymo sistema buvo klasikiniame Saab >>>>>> 900 ir dar priedo gerai pritaikyta būtent atšiauraus klimato >>>>>> sąlygoms. Valdymas buvo vienu suktuku turinčiu kokias 7 ar pan. >>>>>> (nebepamenu) pozicijas. Viena kraštinė padėtis buvo defrosteris kur >>>>>> ventiliatorius paleidžiamas ant maksimumo ir visas oras nukreipiamas >>>>>> į langus, kita kraštinė padėtis darbinė, komfortinė - kur šiltas oras >>>>>> į kojas, į veidus vėsus. O tarpe kitos padėtys skirtos visų pirma >>>>>> salonui greitai prišildyti vis mažinant orą į langus ir didinant į >>>>>> saloną/kojas. Valdymas labai paprastas - užvedęs mašiną jungi >>>>>> defrosterį ir važiuodamas vis sukteli rankenėlę per vieną poziciją >>>>>> kol pasieki galinę, komforto, padėtį. >>>>>> >>>>>> Dar reikia pridėti, kad rankenėlė persijungia su aiškią švedišką >>>>>> kokybę rodančiu spragtelėjimu, pati rankenėlė čia pat prie vairo, o >>>>>> jos forma leidžia jauti kurioje padėtyje klimato valdymas >>>>>> neatitraukiant akių nuo kelio. Dizainui jau apie 40 metų, dabar taip >>>>>> nebemoka ... >>>>>> >>>>>> "CodeC" wrote in message news:o6a1q0$r5d$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> toks niuansas yra, bet 'issprendzia' tik tos rusies ergonomikos >>>>>> 'bedas', >>>>>> kai reikia kazka 'zinoti', t.y. pirma karta atsisedus neina >>>>>> akivaidziai >>>>>> suprasti kur-kas. tai kazkiek pasinaudojus ir ipratus, pradedi >>>>>> jungineti >>>>>> automatiskai. bet yra kitos rusies 'bedu'. pvz. f-ju perjungimas >>>>>> vienu >>>>>> mygtuku, kai ji reikia spausti daug kartu ir dar kazkur ieskoti >>>>>> indikacijos, kuri net nebutinai salia mygtuko, kad suprasti i kuria >>>>>> busena dabar perjungei. tai tokie 'perlai' niekaip jau nesisprendzia, >>>>>> nes kiekviena karta noredamas perjungti, turi drocinti ta mygtuka, ir >>>>>> dar akimis kazkur kazko ieskoti kokiam nors ekranelyje, nes kito budo >>>>>> tiesiog nera. sito viens geriausiu pavyzdziu butent ir yra klimato >>>>>> kontroleje krypciu perjungimas. kiek pastebiu, tai visur yra >>>>>> tendencija >>>>>> sukisti viska ant vieno mygtuko, kur perjungimas 'eina ratu'. ir >>>>>> tai yra >>>>>> ziauriai nepatogu, palyginus pvz kad ir su kazkada tureta e36 klimato >>>>>> kontrole, kur kiekviena kryptis turi savo dedikuota mygtuka, kuri >>>>>> iprates randi neziuredamas beveik, ir ant jo yra lempute - iskarto >>>>>> aisku >>>>>> kuri kryptis ijungta, is karto aisku ka spausti VIENA karta, kad >>>>>> ijungt >>>>>> arba isjungt tam tikra krypti. >>>>>> dabar pvz turimoje auto ta daryt reikia vienu mygtuku. is esmes as >>>>>> vieninteli dalyka ten jungineju - ijungiu arba isjungiu oro putima i >>>>>> keleivio kojas. ir kad pereiti nuo 'nepusk i kojas, tik i stikla' iki >>>>>> 'pusk i stikla ir i kojas', reikia ta mygtuka spausti taip kokius 4-5 >>>>>> kartus, o gal daugiau. ir ziuret ekranelyje, kas isijunge po >>>>>> kiekvieno >>>>>> paspaudimo, kartais is inercijos 'perspaudi' vienu per per daug, ir >>>>>> tada >>>>>> vel is naujo... nx tokia 'ergonomika'. >>>>>> >>>>>> On 2017.01.25 11:40, Linas Petkevičius wrote: >>>>>>> Dar vienas niaunsas, tai turbut kiek laiko praleidi tame >>>>>>> automobilyje. >>>>>> >>>> >>> >> >