Tema: Re: 2,0 TDI variklis. Blogai?
Autorius: tranzoo
Data: 2017-01-25 18:00:59
noriu kad i kojas ir i stikla. pas saab 900.
http://www.egmcartech.com/parts/img-large/99-01-saab-9-3-900-oem-heater-ac-a-c-climate-control-unit-manual-panel-assembly_231783090167.jpg


"CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o6ahno$6u6$1@trimpas.omnitel.net...
> On 2017.01.25 17:52, tranzoo wrote:
>> nu vistiek kaip nori nepadarysi... ir cia yra volvo, ane?
>
> o kaip tu nori? taip, volvo 850.
>
>>
>> nes sitas
>> http://www.egmcartech.com/parts/img-large/99-01-saab-9-3-900-oem-heater-ac-a-c-climate-control-unit-manual-panel-assembly_231783090167.jpg
>>
>> tai fignia...
>
> nzn apie ka tu cia. tu paklausei - suabejojai, ar koks gamintojas turi 
> padares suktuka su galimybe pusti i langa ir i kojas. tai ir atsakiau su 
> pavyzdziu.
>
>>
>>
>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o6ah42$6jh$1@trimpas.omnitel.net...
>>> On 2017.01.25 17:41, tranzoo wrote:
>>>> nu neiseina ten padaryt kad pustu i langa ir i kojas vienu metu
>>>>
>>>> va kaip pas volvo buvo
>>>> http://thumbs2.picclick.com/d/l400/pict/391369450021_/Volvo-240-245-Heater-Control-Panel.jpg
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> poto buvo dar geriau:
>>>> http://assets.suredone.com/2091/media-photos/30746023-30746023.jpg
>>>>
>>>> o rutuliukas, kaip kad kodekas imete - xujnia bilekur ji butu.
>>>
>>> kokia xujnia? taigi tai ko prasei - kad pustu i langa ir i kojas.
>>> suktukas.
>>>
>>>>
>>>> --
>>>> T
>>>>
>>>>
>>>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message
>>>> news:o6aag9$2av$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Nu tai aprašytam saabe.
>>>>>
>>>>> "tranzoo"  wrote in message news:o6a8hf$sm$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> nifiga - pas volvo 2xx buvo geriau - slanktukais. atsidarai kurnori ir
>>>>> kiek
>>>>> nori.
>>>>>
>>>>> ant tu suktuku padaryt, kad i langa ir i kojas - nepamenu, kad
>>>>> galima pas
>>>>> kurinors gamintoja.
>>>>>
>>>>> --
>>>>> T
>>>>>
>>>>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message
>>>>> news:o6a4r9$tme$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Tobuliausia visų laikų rankinė (t.y. be jokių klimato kontrolių ir
>>>>>> net kondicionierių) vėdinimo valdymo sistema buvo klasikiniame Saab
>>>>>> 900 ir dar priedo gerai pritaikyta būtent atšiauraus klimato
>>>>>> sąlygoms. Valdymas buvo vienu suktuku turinčiu kokias 7 ar pan.
>>>>>> (nebepamenu) pozicijas. Viena kraštinė padėtis buvo defrosteris kur
>>>>>> ventiliatorius paleidžiamas ant maksimumo ir visas oras nukreipiamas
>>>>>> į langus, kita kraštinė padėtis darbinė, komfortinė - kur šiltas oras
>>>>>> į kojas, į veidus vėsus. O tarpe kitos padėtys skirtos visų pirma
>>>>>> salonui greitai prišildyti vis mažinant orą į langus ir didinant į
>>>>>> saloną/kojas. Valdymas labai paprastas - užvedęs mašiną jungi
>>>>>> defrosterį ir važiuodamas vis sukteli rankenėlę per vieną poziciją
>>>>>> kol pasieki galinę, komforto, padėtį.
>>>>>>
>>>>>> Dar reikia pridėti, kad rankenėlė persijungia su aiškią švedišką
>>>>>> kokybę rodančiu spragtelėjimu, pati rankenėlė čia pat prie vairo, o
>>>>>> jos forma leidžia jauti kurioje padėtyje klimato valdymas
>>>>>> neatitraukiant akių nuo kelio. Dizainui jau apie 40 metų, dabar taip
>>>>>> nebemoka ...
>>>>>>
>>>>>> "CodeC"  wrote in message news:o6a1q0$r5d$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>
>>>>>> toks niuansas yra, bet 'issprendzia' tik tos rusies ergonomikos
>>>>>> 'bedas',
>>>>>> kai reikia kazka 'zinoti', t.y. pirma karta atsisedus neina
>>>>>> akivaidziai
>>>>>> suprasti kur-kas. tai kazkiek pasinaudojus ir ipratus, pradedi
>>>>>> jungineti
>>>>>> automatiskai. bet yra kitos rusies 'bedu'. pvz. f-ju perjungimas 
>>>>>> vienu
>>>>>> mygtuku, kai ji reikia spausti daug kartu ir dar kazkur ieskoti
>>>>>> indikacijos, kuri net nebutinai salia mygtuko, kad suprasti i kuria
>>>>>> busena dabar perjungei. tai tokie 'perlai' niekaip jau nesisprendzia,
>>>>>> nes kiekviena karta noredamas perjungti, turi drocinti ta mygtuka, ir
>>>>>> dar akimis kazkur kazko ieskoti kokiam nors ekranelyje, nes kito budo
>>>>>> tiesiog nera. sito viens geriausiu pavyzdziu butent ir yra klimato
>>>>>> kontroleje krypciu perjungimas. kiek pastebiu, tai visur yra
>>>>>> tendencija
>>>>>> sukisti viska ant vieno mygtuko, kur perjungimas 'eina ratu'. ir
>>>>>> tai yra
>>>>>> ziauriai nepatogu, palyginus pvz kad ir su kazkada tureta e36 klimato
>>>>>> kontrole, kur kiekviena kryptis turi savo dedikuota mygtuka, kuri
>>>>>> iprates randi neziuredamas beveik, ir ant jo yra lempute - iskarto
>>>>>> aisku
>>>>>> kuri kryptis ijungta, is karto aisku ka spausti VIENA karta, kad
>>>>>> ijungt
>>>>>> arba isjungt tam tikra krypti.
>>>>>> dabar pvz turimoje auto ta daryt reikia vienu mygtuku. is esmes as
>>>>>> vieninteli dalyka ten jungineju - ijungiu arba isjungiu oro putima i
>>>>>> keleivio kojas. ir kad pereiti nuo 'nepusk i kojas, tik i stikla' iki
>>>>>> 'pusk i stikla ir i kojas', reikia ta mygtuka spausti taip kokius 4-5
>>>>>> kartus, o gal daugiau. ir ziuret ekranelyje, kas isijunge po 
>>>>>> kiekvieno
>>>>>> paspaudimo, kartais is inercijos 'perspaudi' vienu per per daug, ir
>>>>>> tada
>>>>>> vel is naujo... nx tokia 'ergonomika'.
>>>>>>
>>>>>> On 2017.01.25 11:40, Linas Petkevičius wrote:
>>>>>>> Dar vienas niaunsas, tai turbut kiek laiko praleidi tame
>>>>>>> automobilyje.
>>>>>>
>>>>
>>>
>>
>