Tema: Re: 2,0 TDI variklis. Blogai?
Autorius: spakainas
Data: 2017-01-25 15:11:45
Sakyk ką nori, bet lygint rankinę klimą su automatine tai net nežinau... 
Automatinė tam ir yra automatinė, kad ten NIEKO nereik daryt. Na o jeigu 
jau vistiek labai labai norisi - tai yra tie nustatymai, niekaip 
nesuprantu kame čia tau parkės.

2017.01.25 15:03, Sail rašė:
> Bet koks idomus daiktas yra progresas.
>
> Pradzioj sukuriamas daiktas ar sistema, kurie is esmes atitinka poreikius,
> ir viskas butu faina, bet - kurejas tampa kaip ir nereikalingas, mazeja
> pajamos ir darosi blogai.
>
> Tada prasideda "tobulinimas", ir is esmes is gero daikto virsta i suda.
>
> Vartotojui ji ikisti galima per kelis triukus:
>
> 1. Prievartinis. Sistema "not supported", jei daiktas, tai tokiu nebegamina,
> pirk nauja "geresni". Pasirinkimo nera...
>
> 2. Svelnusis. Va sitas mane maloniai stebina. Zmones itikina, kad ju
> nupirktas sudas tai saldainis, nes jis brangus, graziai blizga, ir todel
> tave kaip jo vartotoja daro isskirtiniu kitu atzvilgiu, nes kiti sau tokio
> brangaus leisti negali.
>
>     Ir - tas antras metodas veikia kuo puikiausiai!
>
> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:o6a4r9$tme$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tobuliausia visų laikų rankinė (t.y. be jokių klimato kontrolių ir net
>> kondicionierių) vėdinimo valdymo sistema buvo klasikiniame Saab 900 ir dar
>> priedo gerai pritaikyta būtent atšiauraus klimato sąlygoms. Valdymas buvo
>> vienu suktuku turinčiu kokias 7 ar pan. (nebepamenu) pozicijas. Viena
>> kraštinė padėtis buvo defrosteris kur ventiliatorius paleidžiamas ant
>> maksimumo ir visas oras nukreipiamas į langus, kita kraštinė padėtis
>> darbinė, komfortinė - kur šiltas oras į kojas, į veidus vėsus. O tarpe
>> kitos padėtys skirtos visų pirma salonui greitai prišildyti vis mažinant
>> orą į langus ir didinant į saloną/kojas. Valdymas labai paprastas -
>> užvedęs mašiną jungi defrosterį ir važiuodamas vis sukteli rankenėlę per
>> vieną poziciją kol pasieki galinę, komforto, padėtį.
>>
>> Dar reikia pridėti, kad rankenėlė persijungia su aiškią švedišką kokybę
>> rodančiu spragtelėjimu, pati rankenėlė čia pat prie vairo, o jos forma
>> leidžia jauti kurioje padėtyje klimato valdymas neatitraukiant akių nuo
>> kelio. Dizainui jau apie 40 metų, dabar taip nebemoka ...
>>
>> "CodeC"  wrote in message news:o6a1q0$r5d$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> toks niuansas yra, bet 'issprendzia' tik tos rusies ergonomikos 'bedas',
>> kai reikia kazka 'zinoti', t.y. pirma karta atsisedus neina akivaidziai
>> suprasti kur-kas. tai kazkiek pasinaudojus ir ipratus, pradedi jungineti
>> automatiskai. bet yra kitos rusies 'bedu'. pvz. f-ju perjungimas vienu
>> mygtuku, kai ji reikia spausti daug kartu ir dar kazkur ieskoti
>> indikacijos, kuri net nebutinai salia mygtuko, kad suprasti i kuria
>> busena dabar perjungei. tai tokie 'perlai' niekaip jau nesisprendzia,
>> nes kiekviena karta noredamas perjungti, turi drocinti ta mygtuka, ir
>> dar akimis kazkur kazko ieskoti kokiam nors ekranelyje, nes kito budo
>> tiesiog nera. sito viens geriausiu pavyzdziu butent ir yra klimato
>> kontroleje krypciu perjungimas. kiek pastebiu, tai visur yra tendencija
>> sukisti viska ant vieno mygtuko, kur perjungimas 'eina ratu'. ir tai yra
>> ziauriai nepatogu, palyginus pvz kad ir su kazkada tureta e36 klimato
>> kontrole, kur kiekviena kryptis turi savo dedikuota mygtuka, kuri
>> iprates randi neziuredamas beveik, ir ant jo yra lempute - iskarto aisku
>> kuri kryptis ijungta, is karto aisku ka spausti VIENA karta, kad ijungt
>> arba isjungt tam tikra krypti.
>> dabar pvz turimoje auto ta daryt reikia vienu mygtuku. is esmes as
>> vieninteli dalyka ten jungineju - ijungiu arba isjungiu oro putima i
>> keleivio kojas. ir kad pereiti nuo 'nepusk i kojas, tik i stikla' iki
>> 'pusk i stikla ir i kojas', reikia ta mygtuka spausti taip kokius 4-5
>> kartus, o gal daugiau. ir ziuret ekranelyje, kas isijunge po kiekvieno
>> paspaudimo, kartais is inercijos 'perspaudi' vienu per per daug, ir tada
>> vel is naujo... nx tokia 'ergonomika'.
>>
>> On 2017.01.25 11:40, Linas Petkevičius wrote:
>>> Dar vienas niaunsas, tai turbut kiek laiko praleidi tame automobilyje.
>>
>
>