"CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o69opn$l8t$1@trimpas.omnitel.net... > On 2017.01.25 10:30, Nevkurse wrote: >> :)))) tai gal tamsta is tokiu vairuotioju, kurie sede prie automato >> vairo, prie kiekvienos sankryzos drocina D -> N -> D, nes taip iprate >> nuo zigulio laiku, kad ant laisvo stovet reikia? Nx ta putima reguliuot, >> pastatai ant auto, norimus laipsnius uzmeti ir pamirsti ta klimos >> valdyma :) > > o as pilnai suprantu parkes. ir tikrai uzpisa, kai masina naudot reikia > pradet nuo manualo skaitymo... > as automato ant kiekvienos sankryzos nedrocinu, bet kartais drocinu, nes > uzpisa arba stopus uzspaudus stovet ir saugot, kad nepabegtu, vos Pas mersą spustelni papildomai stabdį ir laiko už tave kol gazo nepaspaudi. > silpniau atleidus, arba reikia rankini uztraukus ilgiau pastovet. > klima irgi 'pasukioju'. kartais norisi 25 viduj, kartais 20. kartais > reikia recirkuliacija ijungti, nes prasilenki su tepala deginancia > dumsaske. kartais reik padaryt, kad keleivio pusej i kojas nepustu silto > oro, nes guli maiselis su saldytais produktais ir ledais. ir man px, kur > tu juos pasiulysi deti vezant, nes tau taip atrodo, man ten reikia deti, > ir jeigu masinoj reik ieskot 5min, kaip isjungti putekli ties keleivio > kojom, pakeisti stoti, laipsnius ar recirkuliacija, tai bbd ant tokios > ergonomikos, tada dacia tikrai geriau. > Vienas mygtukas recirkuliacijai Vienas mygtukas siųst orą per anglies filtrą Gal pas ergonomikos ikoną Volvą ir kitaip, bet pareikšti kaip visada autoritetingą nuomonę apie mašiną, kurią tik paveiksliukuose matei, tai - pirmas. Beje važinėjau su A6 2009, tai nebuvo jokių problemų nei radijo stotį pakeist, nei temperatūrą pakoreguot. O viskas elementariai ir intuityviai gaudavosi. >> >> 2017.01.25 10:05, Sail rašė: >>> Varau cia visiska offtopic'a, na bet negaliu susilaikyt. >>> >>> Vazinejau nesenai pora dienu su A6, tipo su visais navarotais. >>> >>> Norint radijo stoti perjungti, sukioji ratuka prie vairo, ziuredamas i >>> mikro >>> displeju prie spidometro, tuo metu i kelia ziuret neina. >>> Norint ijungti ventiliatoriaus putima i langa, vabsce bbz ka kur >>> spaudyt ir >>> sukineti, nes akivazdaus perjungimo kur pus srauta nera. Visur blet >>> "automatika". >>> >>> Tai jus rimtai pisates su tokias "premiumu navarotais", jais >>> dziaugiates ir >>> cia yra siekiamybe? >>> >>> Man yra nepalyginamai patogiau fiksuoti radijo stociu mygtukai, kuriuos >>> galma perjungt akiu nuo kelio neatitraukus. >>> Putiko valdymas irgi daug patogesnis, kai reguliuoji greiti ir krypti >>> atskirai. Tada veikia taip kaip reikia, o ne kaip marketingistai >>> isivazduoja. >>> >>> Kuo toliau, tuo labiau suprantu, kad Dacia mano automarke. Ten dar >>> masins su >>> rakteliu galima gauti... >>> >>> "dDidzkis" <didzkis@gmail.com> wrote in message >>> news:o69fg1$e9h$1@trimpas.omnitel.net... >>>> :D bet ant kiek savæs reik nemylët >>>> >>>> On 2017-01-24 23:05, Dainiushas wrote: >>>>> kà að þinau, 15m kibiro kontekste turbût px jau kaip ten tos >>>>> plastmasës >>>>> trinasi :). nes jei taip priekabiai paþiûrët tai nër kà pirkt >>>>> apskritai >>>>> :) >>>>> >>>>> 1/24/2017 11:01 PM, markatas raðë: >>>>>> Siaip visokios rankeneles tai jauciasi, kad taupyta ir daugiau ten >>>>>> pagal >>>>>> kokybe net A2 nei A4. Plastmase gerokai trapesne, gumuotas >>>>>> uzpurskimas >>>>>> nuo mygtuku eina nachren dar labiau nei A4, o nuo A4 netinka. Tad >>>>>> arba >>>>>> geri pochuina ir vazineji su bjauriai besilupanciu plastmasiu >>>>>> padengimu, >>>>>> arba investuoji nemazai ir trumpam, nes vel viskas nueina nachren >>>>>> >>>>>> markatas >>>>>> >>>>>> 2017.01.24 18:20, Dainiushas raðë: >>>>>>> na bet jei tiesiog eksploatuot tai kaþi kaip tæ bus :) >>>>>>> >>>>>>> On 1/24/2017 6:19 PM, markatas wrote: >>>>>>>> Jei bandyti tvarkyti naudotomis detalemis, tai jos stipriai >>>>>>>> brangesnes >>>>>>>> nei >>>>>>>> A4 (sviesu jungikliai, klimos visi pribumbasai, rankeneles, >>>>>>>> komforto >>>>>>>> blokai >>>>>>>> ir pan), skardos, langai (soniniai), optika >>>>>>>> >>>>>>>> markatas >>>>>>>> >>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:o67s5s$st6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> kuo ta A3 eksploatacija brangesn?? Taigi papras?iau viskas joje >>>>>>>>> >>>>>>>>> On 1/24/2017 5:30 PM, markatas wrote: >>>>>>>>>> Bet esme tokia, kad daznu atveju A3 kainuoja tu paciu metu >>>>>>>>>> brangiau >>>>>>>>>> nei >>>>>>>>>> A4 >>>>>>>>>> ir eksplotacija ju brangesne. Kodel apie tai neperspeti zmogu. >>>>>>>>>> Dydis >>>>>>>>>> skiriasi ne tragiskai >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> markatas >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "tranzoo" <laisku@nera.net> wrote in message >>>>>>>>>> news:o67qcm$rju$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> bet A6 dar geriau, Q7 dar geriau nei A6. svo ruoztu A8L atpisa >>>>>>>>>>> A6 >>>>>>>>>>> ir Q7, >>>>>>>>>>> kuria i vieta pastato R8... >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>> news:o67enu$k17$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> tau dvilitr? nuo tre?i, tas jau kitas modelis. Nu turb?t 1.9 >>>>>>>>>>>> geriau. O >>>>>>>>>>>> dar geriau, kaip min?jo, A4 :) >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> On 1/24/2017 12:26 PM, Lapinas wrote: >>>>>>>>>>>>> ?od?iu, ?i?rin?jamas variantas Aubi A3 2,0TDI ~2002 met. >>>>>>>>>>>>> Labai >>>>>>>>>>>>> blogai >>>>>>>>>>>>> tas 2,0 lyginant su 1,9? >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >