Tema: Re: 2,0 TDI variklis. Blogai?
Autorius: Lapinas
Data: 2017-01-25 11:28:30

"CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o69opn$l8t$1@trimpas.omnitel.net...
> On 2017.01.25 10:30, Nevkurse wrote:
>> :)))) tai gal tamsta is tokiu vairuotioju, kurie sede prie automato
>> vairo, prie kiekvienos sankryzos drocina D -> N -> D, nes taip iprate
>> nuo zigulio laiku, kad ant laisvo stovet reikia? Nx ta putima reguliuot,
>> pastatai ant auto, norimus laipsnius uzmeti ir pamirsti ta klimos
>> valdyma :)
>
> o as pilnai suprantu parkes. ir tikrai uzpisa, kai masina naudot reikia 
> pradet nuo manualo skaitymo...
> as automato ant kiekvienos sankryzos nedrocinu, bet kartais drocinu, nes 
> uzpisa arba stopus uzspaudus stovet ir saugot, kad nepabegtu, vos

Pas mersą spustelni papildomai stabdį ir laiko už tave kol gazo nepaspaudi.

> silpniau atleidus, arba reikia rankini uztraukus ilgiau pastovet.
> klima irgi 'pasukioju'. kartais norisi 25 viduj, kartais 20. kartais 
> reikia recirkuliacija ijungti, nes prasilenki su tepala deginancia 
> dumsaske. kartais reik padaryt, kad keleivio pusej i kojas nepustu silto 
> oro, nes guli maiselis su saldytais produktais ir ledais. ir man px, kur 
> tu juos pasiulysi deti vezant, nes tau taip atrodo, man ten reikia deti, 
> ir jeigu masinoj reik ieskot 5min, kaip isjungti putekli ties keleivio 
> kojom, pakeisti stoti, laipsnius ar recirkuliacija, tai bbd ant tokios 
> ergonomikos, tada dacia tikrai geriau.
>

Vienas mygtukas recirkuliacijai
Vienas mygtukas siųst orą per anglies filtrą

Gal pas ergonomikos ikoną Volvą ir kitaip, bet pareikšti kaip visada 
autoritetingą nuomonę apie mašiną, kurią tik paveiksliukuose matei, tai - 
pirmas.

Beje važinėjau su A6 2009, tai nebuvo jokių problemų nei radijo stotį 
pakeist, nei temperatūrą pakoreguot. O viskas elementariai ir intuityviai 
gaudavosi.

>>
>> 2017.01.25 10:05, Sail rašė:
>>> Varau cia visiska offtopic'a, na bet negaliu susilaikyt.
>>>
>>> Vazinejau nesenai pora dienu su A6, tipo su visais navarotais.
>>>
>>> Norint radijo stoti perjungti, sukioji ratuka prie vairo, ziuredamas i
>>> mikro
>>> displeju prie spidometro, tuo metu i kelia ziuret neina.
>>> Norint ijungti ventiliatoriaus putima i langa, vabsce bbz ka kur
>>> spaudyt ir
>>> sukineti, nes akivazdaus perjungimo kur pus srauta nera. Visur blet
>>> "automatika".
>>>
>>> Tai jus rimtai pisates su tokias "premiumu navarotais", jais
>>> dziaugiates ir
>>> cia yra siekiamybe?
>>>
>>> Man yra nepalyginamai patogiau fiksuoti radijo stociu mygtukai, kuriuos
>>> galma perjungt akiu nuo kelio neatitraukus.
>>> Putiko valdymas irgi daug patogesnis, kai reguliuoji greiti ir krypti
>>> atskirai. Tada veikia taip kaip reikia, o ne kaip marketingistai
>>> isivazduoja.
>>>
>>> Kuo toliau, tuo labiau suprantu, kad Dacia mano automarke. Ten dar
>>> masins su
>>> rakteliu galima gauti...
>>>
>>> "dDidzkis" <didzkis@gmail.com> wrote in message
>>> news:o69fg1$e9h$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> :D  bet ant kiek savæs reik nemylët
>>>>
>>>> On 2017-01-24 23:05, Dainiushas wrote:
>>>>> kà að þinau, 15m kibiro kontekste turbût px jau kaip ten tos 
>>>>> plastmasës
>>>>> trinasi :). nes jei taip priekabiai paþiûrët tai nër kà pirkt 
>>>>> apskritai
>>>>> :)
>>>>>
>>>>> 1/24/2017 11:01 PM, markatas raðë:
>>>>>> Siaip visokios rankeneles tai jauciasi, kad taupyta ir daugiau ten
>>>>>> pagal
>>>>>> kokybe net A2 nei A4. Plastmase gerokai trapesne, gumuotas 
>>>>>> uzpurskimas
>>>>>> nuo mygtuku eina nachren dar labiau nei A4, o nuo A4 netinka. Tad 
>>>>>> arba
>>>>>> geri pochuina ir vazineji su bjauriai besilupanciu plastmasiu
>>>>>> padengimu,
>>>>>> arba investuoji nemazai ir trumpam, nes vel viskas nueina nachren
>>>>>>
>>>>>> markatas
>>>>>>
>>>>>> 2017.01.24 18:20, Dainiushas raðë:
>>>>>>> na bet jei tiesiog eksploatuot tai kaþi kaip tæ bus :)
>>>>>>>
>>>>>>> On 1/24/2017 6:19 PM, markatas wrote:
>>>>>>>> Jei bandyti tvarkyti naudotomis detalemis, tai jos stipriai
>>>>>>>> brangesnes
>>>>>>>> nei
>>>>>>>> A4 (sviesu jungikliai, klimos visi pribumbasai,  rankeneles,
>>>>>>>> komforto
>>>>>>>> blokai
>>>>>>>> ir pan), skardos, langai (soniniai), optika
>>>>>>>>
>>>>>>>> markatas
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>> news:o67s5s$st6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> kuo ta A3 eksploatacija brangesn?? Taigi papras?iau viskas joje
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> On 1/24/2017 5:30 PM, markatas wrote:
>>>>>>>>>> Bet esme tokia, kad daznu atveju A3 kainuoja tu paciu metu
>>>>>>>>>> brangiau
>>>>>>>>>> nei
>>>>>>>>>> A4
>>>>>>>>>> ir eksplotacija ju brangesne. Kodel apie tai neperspeti zmogu.
>>>>>>>>>> Dydis
>>>>>>>>>> skiriasi ne tragiskai
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> markatas
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "tranzoo" <laisku@nera.net> wrote in message
>>>>>>>>>> news:o67qcm$rju$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> bet A6 dar geriau, Q7 dar geriau nei A6. svo ruoztu A8L atpisa 
>>>>>>>>>>> A6
>>>>>>>>>>> ir Q7,
>>>>>>>>>>> kuria i vieta pastato R8...
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>> news:o67enu$k17$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> tau dvilitr? nuo tre?i, tas jau kitas modelis. Nu turb?t 1.9
>>>>>>>>>>>> geriau. O
>>>>>>>>>>>> dar geriau, kaip min?jo, A4 :)
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> On 1/24/2017 12:26 PM, Lapinas wrote:
>>>>>>>>>>>>> ?od?iu, ?i?rin?jamas variantas Aubi A3 2,0TDI ~2002 met. 
>>>>>>>>>>>>> Labai
>>>>>>>>>>>>> blogai
>>>>>>>>>>>>> tas 2,0 lyginant su 1,9?
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>>
>