i kojas ir i stikla - ne. -- T "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:o6aiec$75k$1@trimpas.omnitel.net... > nutai tose tarpinėse padėtyse ir pūs? > > On 1/25/2017 6:01 PM, tranzoo wrote: >> noriu kad i kojas ir i stikla. pas saab 900. >> http://www.egmcartech.com/parts/img-large/99-01-saab-9-3-900-oem-heater-ac-a-c-climate-control-unit-manual-panel-assembly_231783090167.jpg >> >> >> >> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o6ahno$6u6$1@trimpas.omnitel.net... >>> On 2017.01.25 17:52, tranzoo wrote: >>>> nu vistiek kaip nori nepadarysi... ir cia yra volvo, ane? >>> >>> o kaip tu nori? taip, volvo 850. >>> >>>> >>>> nes sitas >>>> http://www.egmcartech.com/parts/img-large/99-01-saab-9-3-900-oem-heater-ac-a-c-climate-control-unit-manual-panel-assembly_231783090167.jpg >>>> >>>> >>>> tai fignia... >>> >>> nzn apie ka tu cia. tu paklausei - suabejojai, ar koks gamintojas turi >>> padares suktuka su galimybe pusti i langa ir i kojas. tai ir atsakiau >>> su pavyzdziu. >>> >>>> >>>> >>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>>> news:o6ah42$6jh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> On 2017.01.25 17:41, tranzoo wrote: >>>>>> nu neiseina ten padaryt kad pustu i langa ir i kojas vienu metu >>>>>> >>>>>> va kaip pas volvo buvo >>>>>> http://thumbs2.picclick.com/d/l400/pict/391369450021_/Volvo-240-245-Heater-Control-Panel.jpg >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> poto buvo dar geriau: >>>>>> http://assets.suredone.com/2091/media-photos/30746023-30746023.jpg >>>>>> >>>>>> o rutuliukas, kaip kad kodekas imete - xujnia bilekur ji butu. >>>>> >>>>> kokia xujnia? taigi tai ko prasei - kad pustu i langa ir i kojas. >>>>> suktukas. >>>>> >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> T >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message >>>>>> news:o6aag9$2av$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Nu tai aprašytam saabe. >>>>>>> >>>>>>> "tranzoo" wrote in message news:o6a8hf$sm$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> >>>>>>> nifiga - pas volvo 2xx buvo geriau - slanktukais. atsidarai >>>>>>> kurnori ir >>>>>>> kiek >>>>>>> nori. >>>>>>> >>>>>>> ant tu suktuku padaryt, kad i langa ir i kojas - nepamenu, kad >>>>>>> galima pas >>>>>>> kurinors gamintoja. >>>>>>> >>>>>>> -- >>>>>>> T >>>>>>> >>>>>>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message >>>>>>> news:o6a4r9$tme$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Tobuliausia visų laikų rankinė (t.y. be jokių klimato kontrolių ir >>>>>>>> net kondicionierių) vėdinimo valdymo sistema buvo klasikiniame Saab >>>>>>>> 900 ir dar priedo gerai pritaikyta būtent atšiauraus klimato >>>>>>>> sąlygoms. Valdymas buvo vienu suktuku turinčiu kokias 7 ar pan. >>>>>>>> (nebepamenu) pozicijas. Viena kraštinė padėtis buvo defrosteris kur >>>>>>>> ventiliatorius paleidžiamas ant maksimumo ir visas oras >>>>>>>> nukreipiamas >>>>>>>> į langus, kita kraštinė padėtis darbinė, komfortinė - kur šiltas >>>>>>>> oras >>>>>>>> į kojas, į veidus vėsus. O tarpe kitos padėtys skirtos visų pirma >>>>>>>> salonui greitai prišildyti vis mažinant orą į langus ir didinant į >>>>>>>> saloną/kojas. Valdymas labai paprastas - užvedęs mašiną jungi >>>>>>>> defrosterį ir važiuodamas vis sukteli rankenėlę per vieną poziciją >>>>>>>> kol pasieki galinę, komforto, padėtį. >>>>>>>> >>>>>>>> Dar reikia pridėti, kad rankenėlė persijungia su aiškią švedišką >>>>>>>> kokybę rodančiu spragtelėjimu, pati rankenėlė čia pat prie vairo, o >>>>>>>> jos forma leidžia jauti kurioje padėtyje klimato valdymas >>>>>>>> neatitraukiant akių nuo kelio. Dizainui jau apie 40 metų, dabar >>>>>>>> taip >>>>>>>> nebemoka ... >>>>>>>> >>>>>>>> "CodeC" wrote in message news:o6a1q0$r5d$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> >>>>>>>> toks niuansas yra, bet 'issprendzia' tik tos rusies ergonomikos >>>>>>>> 'bedas', >>>>>>>> kai reikia kazka 'zinoti', t.y. pirma karta atsisedus neina >>>>>>>> akivaidziai >>>>>>>> suprasti kur-kas. tai kazkiek pasinaudojus ir ipratus, pradedi >>>>>>>> jungineti >>>>>>>> automatiskai. bet yra kitos rusies 'bedu'. pvz. f-ju perjungimas >>>>>>>> vienu >>>>>>>> mygtuku, kai ji reikia spausti daug kartu ir dar kazkur ieskoti >>>>>>>> indikacijos, kuri net nebutinai salia mygtuko, kad suprasti i kuria >>>>>>>> busena dabar perjungei. tai tokie 'perlai' niekaip jau >>>>>>>> nesisprendzia, >>>>>>>> nes kiekviena karta noredamas perjungti, turi drocinti ta >>>>>>>> mygtuka, ir >>>>>>>> dar akimis kazkur kazko ieskoti kokiam nors ekranelyje, nes kito >>>>>>>> budo >>>>>>>> tiesiog nera. sito viens geriausiu pavyzdziu butent ir yra klimato >>>>>>>> kontroleje krypciu perjungimas. kiek pastebiu, tai visur yra >>>>>>>> tendencija >>>>>>>> sukisti viska ant vieno mygtuko, kur perjungimas 'eina ratu'. ir >>>>>>>> tai yra >>>>>>>> ziauriai nepatogu, palyginus pvz kad ir su kazkada tureta e36 >>>>>>>> klimato >>>>>>>> kontrole, kur kiekviena kryptis turi savo dedikuota mygtuka, kuri >>>>>>>> iprates randi neziuredamas beveik, ir ant jo yra lempute - iskarto >>>>>>>> aisku >>>>>>>> kuri kryptis ijungta, is karto aisku ka spausti VIENA karta, kad >>>>>>>> ijungt >>>>>>>> arba isjungt tam tikra krypti. >>>>>>>> dabar pvz turimoje auto ta daryt reikia vienu mygtuku. is esmes as >>>>>>>> vieninteli dalyka ten jungineju - ijungiu arba isjungiu oro putima >>>>>>>> i >>>>>>>> keleivio kojas. ir kad pereiti nuo 'nepusk i kojas, tik i stikla' >>>>>>>> iki >>>>>>>> 'pusk i stikla ir i kojas', reikia ta mygtuka spausti taip kokius >>>>>>>> 4-5 >>>>>>>> kartus, o gal daugiau. ir ziuret ekranelyje, kas isijunge po >>>>>>>> kiekvieno >>>>>>>> paspaudimo, kartais is inercijos 'perspaudi' vienu per per daug, ir >>>>>>>> tada >>>>>>>> vel is naujo... nx tokia 'ergonomika'. >>>>>>>> >>>>>>>> On 2017.01.25 11:40, Linas Petkevičius wrote: >>>>>>>>> Dar vienas niaunsas, tai turbut kiek laiko praleidi tame >>>>>>>>> automobilyje. >>>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >