Tema: Re: 2,0 TDI variklis. Blogai?
Autorius: tranzoo
Data: 2017-01-25 18:10:52
i kojas ir i stikla - ne.

--
T

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:o6aiec$75k$1@trimpas.omnitel.net...
> nutai tose tarpinėse padėtyse ir pūs?
>
> On 1/25/2017 6:01 PM, tranzoo wrote:
>> noriu kad i kojas ir i stikla. pas saab 900.
>> http://www.egmcartech.com/parts/img-large/99-01-saab-9-3-900-oem-heater-ac-a-c-climate-control-unit-manual-panel-assembly_231783090167.jpg
>>
>>
>>
>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o6ahno$6u6$1@trimpas.omnitel.net...
>>> On 2017.01.25 17:52, tranzoo wrote:
>>>> nu vistiek kaip nori nepadarysi... ir cia yra volvo, ane?
>>>
>>> o kaip tu nori? taip, volvo 850.
>>>
>>>>
>>>> nes sitas
>>>> http://www.egmcartech.com/parts/img-large/99-01-saab-9-3-900-oem-heater-ac-a-c-climate-control-unit-manual-panel-assembly_231783090167.jpg
>>>>
>>>>
>>>> tai fignia...
>>>
>>> nzn apie ka tu cia. tu paklausei - suabejojai, ar koks gamintojas turi
>>> padares suktuka su galimybe pusti i langa ir i kojas. tai ir atsakiau
>>> su pavyzdziu.
>>>
>>>>
>>>>
>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message
>>>> news:o6ah42$6jh$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> On 2017.01.25 17:41, tranzoo wrote:
>>>>>> nu neiseina ten padaryt kad pustu i langa ir i kojas vienu metu
>>>>>>
>>>>>> va kaip pas volvo buvo
>>>>>> http://thumbs2.picclick.com/d/l400/pict/391369450021_/Volvo-240-245-Heater-Control-Panel.jpg
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> poto buvo dar geriau:
>>>>>> http://assets.suredone.com/2091/media-photos/30746023-30746023.jpg
>>>>>>
>>>>>> o rutuliukas, kaip kad kodekas imete - xujnia bilekur ji butu.
>>>>>
>>>>> kokia xujnia? taigi tai ko prasei - kad pustu i langa ir i kojas.
>>>>> suktukas.
>>>>>
>>>>>>
>>>>>> --
>>>>>> T
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message
>>>>>> news:o6aag9$2av$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Nu tai aprašytam saabe.
>>>>>>>
>>>>>>> "tranzoo"  wrote in message news:o6a8hf$sm$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>
>>>>>>> nifiga - pas volvo 2xx buvo geriau - slanktukais. atsidarai
>>>>>>> kurnori ir
>>>>>>> kiek
>>>>>>> nori.
>>>>>>>
>>>>>>> ant tu suktuku padaryt, kad i langa ir i kojas - nepamenu, kad
>>>>>>> galima pas
>>>>>>> kurinors gamintoja.
>>>>>>>
>>>>>>> --
>>>>>>> T
>>>>>>>
>>>>>>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message
>>>>>>> news:o6a4r9$tme$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Tobuliausia visų laikų rankinė (t.y. be jokių klimato kontrolių ir
>>>>>>>> net kondicionierių) vėdinimo valdymo sistema buvo klasikiniame Saab
>>>>>>>> 900 ir dar priedo gerai pritaikyta būtent atšiauraus klimato
>>>>>>>> sąlygoms. Valdymas buvo vienu suktuku turinčiu kokias 7 ar pan.
>>>>>>>> (nebepamenu) pozicijas. Viena kraštinė padėtis buvo defrosteris kur
>>>>>>>> ventiliatorius paleidžiamas ant maksimumo ir visas oras 
>>>>>>>> nukreipiamas
>>>>>>>> į langus, kita kraštinė padėtis darbinė, komfortinė - kur šiltas
>>>>>>>> oras
>>>>>>>> į kojas, į veidus vėsus. O tarpe kitos padėtys skirtos visų pirma
>>>>>>>> salonui greitai prišildyti vis mažinant orą į langus ir didinant į
>>>>>>>> saloną/kojas. Valdymas labai paprastas - užvedęs mašiną jungi
>>>>>>>> defrosterį ir važiuodamas vis sukteli rankenėlę per vieną poziciją
>>>>>>>> kol pasieki galinę, komforto, padėtį.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Dar reikia pridėti, kad rankenėlė persijungia su aiškią švedišką
>>>>>>>> kokybę rodančiu spragtelėjimu, pati rankenėlė čia pat prie vairo, o
>>>>>>>> jos forma leidžia jauti kurioje padėtyje klimato valdymas
>>>>>>>> neatitraukiant akių nuo kelio. Dizainui jau apie 40 metų, dabar 
>>>>>>>> taip
>>>>>>>> nebemoka ...
>>>>>>>>
>>>>>>>> "CodeC"  wrote in message news:o6a1q0$r5d$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>
>>>>>>>> toks niuansas yra, bet 'issprendzia' tik tos rusies ergonomikos
>>>>>>>> 'bedas',
>>>>>>>> kai reikia kazka 'zinoti', t.y. pirma karta atsisedus neina
>>>>>>>> akivaidziai
>>>>>>>> suprasti kur-kas. tai kazkiek pasinaudojus ir ipratus, pradedi
>>>>>>>> jungineti
>>>>>>>> automatiskai. bet yra kitos rusies 'bedu'. pvz. f-ju perjungimas
>>>>>>>> vienu
>>>>>>>> mygtuku, kai ji reikia spausti daug kartu ir dar kazkur ieskoti
>>>>>>>> indikacijos, kuri net nebutinai salia mygtuko, kad suprasti i kuria
>>>>>>>> busena dabar perjungei. tai tokie 'perlai' niekaip jau
>>>>>>>> nesisprendzia,
>>>>>>>> nes kiekviena karta noredamas perjungti, turi drocinti ta
>>>>>>>> mygtuka, ir
>>>>>>>> dar akimis kazkur kazko ieskoti kokiam nors ekranelyje, nes kito
>>>>>>>> budo
>>>>>>>> tiesiog nera. sito viens geriausiu pavyzdziu butent ir yra klimato
>>>>>>>> kontroleje krypciu perjungimas. kiek pastebiu, tai visur yra
>>>>>>>> tendencija
>>>>>>>> sukisti viska ant vieno mygtuko, kur perjungimas 'eina ratu'. ir
>>>>>>>> tai yra
>>>>>>>> ziauriai nepatogu, palyginus pvz kad ir su kazkada tureta e36
>>>>>>>> klimato
>>>>>>>> kontrole, kur kiekviena kryptis turi savo dedikuota mygtuka, kuri
>>>>>>>> iprates randi neziuredamas beveik, ir ant jo yra lempute - iskarto
>>>>>>>> aisku
>>>>>>>> kuri kryptis ijungta, is karto aisku ka spausti VIENA karta, kad
>>>>>>>> ijungt
>>>>>>>> arba isjungt tam tikra krypti.
>>>>>>>> dabar pvz turimoje auto ta daryt reikia vienu mygtuku. is esmes as
>>>>>>>> vieninteli dalyka ten jungineju - ijungiu arba isjungiu oro putima 
>>>>>>>> i
>>>>>>>> keleivio kojas. ir kad pereiti nuo 'nepusk i kojas, tik i stikla'
>>>>>>>> iki
>>>>>>>> 'pusk i stikla ir i kojas', reikia ta mygtuka spausti taip kokius
>>>>>>>> 4-5
>>>>>>>> kartus, o gal daugiau. ir ziuret ekranelyje, kas isijunge po
>>>>>>>> kiekvieno
>>>>>>>> paspaudimo, kartais is inercijos 'perspaudi' vienu per per daug, ir
>>>>>>>> tada
>>>>>>>> vel is naujo... nx tokia 'ergonomika'.
>>>>>>>>
>>>>>>>> On 2017.01.25 11:40, Linas Petkevičius wrote:
>>>>>>>>> Dar vienas niaunsas, tai turbut kiek laiko praleidi tame
>>>>>>>>> automobilyje.
>>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>