Tave skaityt moke? Ar tik rasyt? Nepyk bet jau nebejuokinga 2x imeciau punkta aiskiai liepianti sustot prie stop zenklo esancio prie pervazos. Kazkaip ten nei sviesoforu nei kazkokiu kelininku nei sankryzu ner. Yra tik labai aiskus reikalavimas sustot. "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message news:jdfcjo$kdh$1@trimpas.omnitel.net... >O dabar ar jau gali grizti prie pateikto klausimo ir i ji atsakyt? Kaip >vaikysteje: vaikuciai perskaitykite knygos skyreli "XIX. VAZIAVIMAS PER >GELEZINKELIU PERVAZAS" ir atsakykite i klausima: > > kokiu atveju, vaziuodamas per gelezinkelio pervazas, vairuotojas privalo > sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop", sviesofora, pakeliamaji > uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m atstumu nuo pirmojo begio? > Atminkite, sis knygos skyrius nagrineja butent vaziavima per gelezinkelio > pervazas. > > > > > > > > > > > "Azalijaus tevas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in message > news:op.v67ggp1z6ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net... > 175 punktas nurodo kur turi sustoti, kai duodi kelia artejanciai beginei > transporto priemonei ir kai vaziuoti per pervaza draudziama. > > Kai per sankriza vaziuoti leidziama taikomas "STOP" zenklo aprasymas. > > "...204 punktas > > Vaziuoti nesustojus draudziama > > Draudziama vaziuoti nesustojus pries "Stop" linija, o jeigu jos nera - > pries kertamos vaziuojamosios dalies krasta. Vairuotojas privalo duoti > kelia transporto priemonems, vaziuojancioms kertamu keliu, o esant 843 > lentelei "Pagrindinio kelio kryptis" - vaziuojancioms pagrindiniu keliu. > Jeigu zenklas pastatytas pries gelezinkelio pervaza arba karantino posta, > vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, o jeigu jos nera - pries > zenkla..." > > As darau isvada, kad veikiantis gelezinkelio pervazos sviesoforas neturi > pirmenybes pries "Stop" zenkla, nes gelezinkelis yra pagrindinis kelias > automobilinio kelio atzvilgiu. > > ir dar skyriuje "Vaziavimas per gelezinkeliu pervazas" nera tokio punkto, > kaip skyriuje "Vaziavimas per sankryzas" "...172. Kai eismas reguliuojamas > sviesoforu, vairuotojas privalo vadovautis sviesoforo signalais, kad ir > kokie butu vaziavimo pirmenybe nurodantys kelio zenklai. Jeigu sviesoforas > isjungtas arba ijungtas geltonas mirksintis jo signalas, vairuotojas turi > vadovautis kelio zenklais...". > > > On Wed, 28 Dec 2011 16:42:19 +0200, Gintas <netikrass@adresas.lt> wrote: > >> Taigi "atvejaus" salygos apibreztos:) >> >> Perskaityk 175 KET punkta ir uzduok sau klausima: >> kokiu atveju vairuotojas privalo sustoti pries stop linija? >> Desningas atsakymas: duodamas kelia artejanciai beginei transporto >> priemonei IR kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama. O gal >> pateiksi kitoki atsakyma? >> >> Veiksmu seka: pirma zinai kokiu atveju turi sustoti ir tik tada seka >> logiskas klausimas-kur sustoti. KET 175 punkte ta seka islaikoma: >> paaiskinama kokiu atveju reikia sustoji, toliau aiskina kur sustoti, o >> paskui jau nurodo, kaip elgtis pradedant vaziuoti. >> >> >> "Azalijaus tevas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in message >> news:op.v669xvk16ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net... >> pritariu. pries gelezinkelio pervazas (karantino postus) pastatytas >> zenklas "STOP" igyja papildomu... eee... "ipatybiu", kuriu jis neturi >> paprastuose sankryzuose, kur veikiantis sviesoforas turi pries ji >> virsuma. >> >> "...175. Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, taip >> pat tuo atveju, kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama, >> vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop", >> sviesofora, pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m >> atstumu nuo pirmojo begio. Pries pradedamas vaziuoti vairuotojas privalo >> isitikinti, kad prie gelezinkelio pervazos nearteja begine transporto >> priemone..." >> >> o siame punkte nurodyta kur turi sustoti ir stoveti, kol pravaziuos >> begine tranporto priemone arba vaziuoti per pervaza bus leidziama. >> >> >> >> On Wed, 28 Dec 2011 14:34:13 +0200, Signalizacija >> <signalizacija.master@gmail.com> wrote: >> >>> Jeigu zenklas pastatytas pries gelezinkelio pervaza arba karantino >>> posta, >>> vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, o jeigu jos nera - >>> pries >>> zenkla >>> >>> >>> perskaityk atidziai atidziai >>> >>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message >>> news:jdf284$3qt$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Tai senai ir irodineju, kad netgi konfuzo nera, kai aiskinama, kad >>>> pervaza, tai ne sankryza. >>>> >>>> "Linas Petkevieius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message >>>> news:jdf1qk$32f$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Seip tai gaunasi, kad net punktas su sankryzomis ne prie ko. Eismas >>>>> per >>>>> pervaza nedraudziamas (ka rodo baltas sviesoforo signalas) - zenklas >>>>> negalioja. Amen. >>>>> >>>>> "Gintas" wrote in message news:jdf1nc$2sq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> 175. Duodamas kelia artejaneiai beginei transporto priemonei, taip pat >>>>> tuo >>>>> atveju, kai va?iuoti per gele?inkelio perva?a draud?iama, vairuotojas >>>>> privalo sustoti prie? "Stop" linija, kelio ?enkla "Stop", ?viesofora, >>>>> pakeliamaja u?tvara, o jeigu jo nera - ne areiau kaip 10 m atstumu nuo >>>>> pirmojo begio. Prie? pradedamas va?iuoti vairuotojas privalo >>>>> asitikinti, >>>>> kad >>>>> prie gele?inkelio perva?os nearteja begine transporto priemone. >>>>> >>>>> "taip pat TUO ATVEJU, kai va?iuoti per gele?inkelio perva?a >>>>> draud?iama"-tai >>>>> gal ir ta perskaityk? (jeigu atvejis isskirtas, deretu suprasti, kad >>>>> kitais >>>>> atvejais nereikia sustoti) Siaip patareiau labai tos savo maikes >>>>> neplesyti, nes gali buti kad esi neteisus :) >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>>> news:jdf1e2$2f7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Imeciau tau punkta aisku kaip diena. Nesuprantu ko tu ten neiskaitai >>>>>> >>>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message >>>>>> news:jdf1bn$2c7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Na, ziuresim, ko tie tavo zodziai verti :) Neissizadesi paskui savo >>>>>>> isitikinimu? >>>>>>> >>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:jdeo1d$im0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Nenormalu, nes teises reikejo issilaikyt o ne nusipirkt. Tada >>>>>>>> durnu >>>>>>>> klausimu nbekiltu. Dar galetum ir pradet mokytis skiatyt, aiskiai >>>>>>>> juodu >>>>>>>> ant >>>>>>>> balto viskas parasyta ir imesta sicia >>>>>>>> >>>>>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message >>>>>>>> news:jdefff$4se$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Nenormalu, kai viskas labai aisku KET reikalavimuose, o nuomones >>>>>>>>> visiskai >>>>>>>>> skirtingos :) Kazkurie klystam. Laukiam valdisko isaiskinimo. Kol >>>>>>>>> kas >>>>>>>>> totalizatorius 2:2 >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>> news:jdecq1$t0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Na a? manau, kad net jei gele?inkelio perva?os ?viesoforas rodo >>>>>>>>>> leid?ianta >>>>>>>>>> va?iuoti signala, sustoti prie "Stop" ?enklo reikia. >>>>>>>>>> Linas ir Gintas mano, kad jei gele?inkelio perva?os ?viesoforas >>>>>>>>>> rodo >>>>>>>>>> leid?ianta signala, prie "Stop" ?enklo stoti nereikia, remiantis >>>>>>>>>> KET >>>>>>>>>> 210 >>>>>>>>>> punktu. >>>>>>>>>> Todel ir paklausiau, kad gauti ai?ko atsakyma kaip gi traktuojama >>>>>>>>>> tokia >>>>>>>>>> situacija. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>> news:jdec0p$vkf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> skaiciau. tik va nesupratau ko ten klaust kai ir taip viskasa >>>>>>>>>>> labai >>>>>>>>>>> aisku >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>