Tema: Re: apie milicijos budejima
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-12-29 23:10:12
Tai jau nebera isitikinti = sustoti? Turi buti dar kitos salygos?

"Signalizacija"  wrote in message news:jdifvh$ec4$1@trimpas.omnitel.net...

Jei ten dar kabo zenklas stop tai turesi ir sustot

"Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
news:jdiftj$e9r$1@trimpas.omnitel.net...
> Gera pavyzdi Petkevičius nurode, jeigu jau, anot taves, isitikinimas 
> tolygus butinam sustojimui:
>
> "Prieš pradėdamas važiuoti, prieš persirikiuodamas ir kitaip keisdamas
> važiavimo kryptį, vairuotojas privalo įsitikinti, kad tai daryti saugu, ir
> duoti kelią (nekliudyti) kitiems eismo dalyviams."
>
> Galetum papasakoti kaip tai isivaizduoji?
>
>
>
>
> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message 
> news:jdi5pg$1uh$1@trimpas.omnitel.net...
>> Reikia ir sustot ir isitikint.
>> Viskas KET'e parasyta
>>
>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
>> news:jdhjqt$5nd$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Siaip diskusija uzvire-visada reikia sustoti pries STOP zenkla, esanti
>>> pries pervaza,   ar nevisada. Nejo kalba, atr  butina isitikinti  arteja
>>> taukinys ar ne.  Jauti skirtuma?
>>>
>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>>> news:jdh1jc$bah$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>A siaip zinai linkiu dazniau pavazinet per pervazas nesustojus, Gal kada
>>>> sviesoforas bus nesuveikes ir greitasis traukinys nespes sustabdyt,
>>>>
>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
>>>> news:jdgl35$o7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Taigi  lietuviskas sakinys:
>>>>> " Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, taip pat 
>>>>> tuo
>>>>> atveju, kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama, vairuotojas
>>>>> privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop", sviesofora,
>>>>> pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m atstumu nuo
>>>>> pirmojo begio"
>>>>>
>>>>> Kam reikejo i punkta irasyti zodziu jungini " taip pat tuo atveju" ?
>>>>> Zodeliai  "taip pat"-:nurodo, kad atveju, kai reikia sustot yra ne
>>>>> vienas.
>>>>> Kokie jie? Nurodyta aiskiai: a) kai duodi kelia artejanciai beginei
>>>>> transporto priemonei (logiska?) b) kai vaziuoti per sankryza 
>>>>> draudziama
>>>>> (pvz reguliuotojas rodo  vairuotojui stovet)   Sekanti sakinio dalis
>>>>> nurodo, kur vairuotojas turi sustot.
>>>>>
>>>>> Jeigu sudetingai aiskinu-galite patys pabandyti viena "atveji" is
>>>>> sakinio
>>>>> ismesti. Kas lieka:
>>>>>
>>>>> "Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, vairuotojas
>>>>> privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop", sviesofora,
>>>>> pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m atstumu nuo
>>>>> pirmojo begio."
>>>>>
>>>>> Sakinys liks logiskas ir tvarkingas. Artejant traukiniui -sustok, nes
>>>>> gali
>>>>> pasitaikyti pervaza, kurioje  isvis nera jokiu zenklu, jokiu 
>>>>> sviesaforu,
>>>>> jokiu uztvaru. Taip?  Taciau reikia iterpti dar viena imanoma atveji.
>>>>> Kodel? Ogi todel, kad  Ket punkte reikia numatyti, ka reiks daryti, 
>>>>> jei
>>>>> koks reguliuotojas ar sviesaforas uzdraus judet per pervaza, kai tuo
>>>>> tarpu
>>>>> vairuotojui jokio traukinio artejimo dar net nesimatys!  Atstatome ,
>>>>> taip
>>>>> kaip yra KET siuo metu ir ziu-veikia visais gyvenimo atvejais:)
>>>>>
>>>>> "Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, taip pat tuo
>>>>> atveju, kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama, vairuotojas
>>>>> privalo sustoti pries "Stop" linija..................
>>>>>
>>>>>
>>>>> Apie STOP zenkla:  nepamirskite kad toli grazu, ne visose pervazose 
>>>>> yra
>>>>> baltas sviesaforas. Jeigu yra tik raudonos,  neartejant traukiniui,
>>>>> vairuotojas patikimai nezino-veikia sviesaforas ar ne. Traukinio gali 
>>>>> ir
>>>>> nesimatyt (pvz ribotas matomumas),  jei sviesaforas neveikiai, rizika
>>>>> pakliuti po sisterna-didele.  Beda.  Koks sprendimas? Ogi -nurodyti, 
>>>>> kad
>>>>> siuo atveju (kai sviesaforas neveikia ar jo isvis nera) , vairuotojas
>>>>> privalo visada sustoti pries Stop zenkla. Ismintinga ir logiska. Jeigu
>>>>> sviesaforas veikia-jis pranes apie artejanti traukini, jei 
>>>>> neveikia-buk
>>>>> dvigubai atsargus.
>>>>>
>>>>>
>>>>> Daugiau nebesistengsiu. Gal kas atras ta teismo sprendima, jei toks
>>>>> egzistuoja isviso. Amen :)
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> P.S Jei reguliuotojas, stovintis sankryzoje, svilps ir tau mojuos, kad
>>>>> vaziuotum, o tau pries nosi bus pastatytas zenklas "eismas 
>>>>> draudziamas".
>>>>> Atstumas 50m, reguliuotoja tu iziuri ir suvoki, kad svilpia tau ir
>>>>> mojuoja
>>>>> tau.  Vaziuosi?  Ar vykdysi zenklo reikalavima ir lauksi , kol ji
>>>>> nupjaus?
>>>>> Apsispresk :)
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Rivo" <arubk1@gmail.com> wrote in message
>>>>> news:jdg1o1$fe4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Apie STOP zenkla:  Jeigu zenklas pastatytas pries gelezinkelio 
>>>>>> pervaza
>>>>>> arba
>>>>>> karantino posta, vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, o
>>>>>> jeigu
>>>>>> jos nera - pries zenkla.
>>>>>>
>>>>>> Esminiai zodziai "pries gelezinkelio pervaza".  Sviesoforas stovi
>>>>>> pervazoje.
>>>>>> Zenklas tam ir skirtas, kad pervazoje niekas nestovetu.
>>>>>> Baltas sviesoforo signalas leidzia kirsti pervaza, bet pries
>>>>>> privaziuodamas
>>>>>> sviesofora sutinki zenkla STOP.  Turi vykdyti jo reikalavima. Tas 
>>>>>> pats,
>>>>>> kaip
>>>>>> 50 metru pries sviesoforu reguliuojama sankryza pastacius zenkla
>>>>>> "eismas
>>>>>> draudziamas". Kad ir zalias dega, o ne visiems galima iki sankryzos
>>>>>> privaziuot.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Gintas"  wrote in message news:jdg07g$da0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>
>>>>>> Baltas leidzia, raudonas draudzia. Bandyt prisikabinti, kad 
>>>>>> vairuotojas
>>>>>> neistikino, arteja traukinys ar ne,  kazin ar pavyktu. Vairuotojas
>>>>>> teigs,
>>>>>> kad isitikino, baltas miksiukas miksejo, tad ir vaziavo. Juk tam, kad
>>>>>> isitikinti, ar nearteja begine trasnporto priemone, prie plyname 
>>>>>> lauke
>>>>>> stovincios pervazos, nebutina visiskai sustoti? Irodymas sios
>>>>>> galimybes,
>>>>>> bauda rasanciam mentui,  traukinio juk ir nebuvo? Tad, ar blogai tas
>>>>>> vairuotojas "isitikino"? Isvada-isitikino gerai, lemputes vaziuot
>>>>>> leido,
>>>>>> tad
>>>>>> ir vaziavo :) Ko pykt ant jo?
>>>>>> O del to paties stovo....... . Sutik, reguliuotojas gali aplamai tarp
>>>>>> begiu
>>>>>> stovet, bet juk tada vistiek nesivadovausi zenklais, nors jie ir 
>>>>>> arciau
>>>>>> taves?
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Rivo" <arubk1@gmail.com> wrote in message
>>>>>> news:jdft7t$9fs$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "ramunas"  wrote in message news:jdcnm0$9n2$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>
>>>>>>> buna gelezinkeliniai sviesoforai tik su 2 raudonom, arba buna 2
>>>>>>> raudonos
>>>>>>> ir
>>>>>>> per viduri-virsuje balta  ... tai ten kur as vaziavau buvo ir balta
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> 78.10. baltas mirksintis signalas, naudojamas gelezinkelio 
>>>>>>> pervazose,
>>>>>>> leidzia eisma isitikinus, kad prie gelezinkelio pervazos nearteja
>>>>>>> begine
>>>>>>> transporto priemone;
>>>>>>>
>>>>>>> Taigi tam, kad tikrai isitikintum, ir yra pastatytas zenklas STOP.
>>>>>>> Baltas
>>>>>>> signalas tik parodo, kad sviesoforas veikiantis (nesugedes), 
>>>>>>> atitinka
>>>>>>> mirksinti geltona signala sankryzose. Beje, sankryzose pirmumo 
>>>>>>> zenklai
>>>>>>> kabinami ant to paties stovo butent todel, kad nekiltu 
>>>>>>> nesusipratimu,
>>>>>>> kurie
>>>>>>> zenklai galioja, kurie ne.
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>>>
>>
>>