Tai jau nebera isitikinti = sustoti? Turi buti dar kitos salygos? "Signalizacija" wrote in message news:jdifvh$ec4$1@trimpas.omnitel.net... Jei ten dar kabo zenklas stop tai turesi ir sustot "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message news:jdiftj$e9r$1@trimpas.omnitel.net... > Gera pavyzdi Petkevičius nurode, jeigu jau, anot taves, isitikinimas > tolygus butinam sustojimui: > > "Prieš pradėdamas važiuoti, prieš persirikiuodamas ir kitaip keisdamas > važiavimo kryptį, vairuotojas privalo įsitikinti, kad tai daryti saugu, ir > duoti kelią (nekliudyti) kitiems eismo dalyviams." > > Galetum papasakoti kaip tai isivaizduoji? > > > > > "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message > news:jdi5pg$1uh$1@trimpas.omnitel.net... >> Reikia ir sustot ir isitikint. >> Viskas KET'e parasyta >> >> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message >> news:jdhjqt$5nd$1@trimpas.omnitel.net... >>> Siaip diskusija uzvire-visada reikia sustoti pries STOP zenkla, esanti >>> pries pervaza, ar nevisada. Nejo kalba, atr butina isitikinti arteja >>> taukinys ar ne. Jauti skirtuma? >>> >>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>> news:jdh1jc$bah$1@trimpas.omnitel.net... >>>>A siaip zinai linkiu dazniau pavazinet per pervazas nesustojus, Gal kada >>>> sviesoforas bus nesuveikes ir greitasis traukinys nespes sustabdyt, >>>> >>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message >>>> news:jdgl35$o7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Taigi lietuviskas sakinys: >>>>> " Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, taip pat >>>>> tuo >>>>> atveju, kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama, vairuotojas >>>>> privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop", sviesofora, >>>>> pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m atstumu nuo >>>>> pirmojo begio" >>>>> >>>>> Kam reikejo i punkta irasyti zodziu jungini " taip pat tuo atveju" ? >>>>> Zodeliai "taip pat"-:nurodo, kad atveju, kai reikia sustot yra ne >>>>> vienas. >>>>> Kokie jie? Nurodyta aiskiai: a) kai duodi kelia artejanciai beginei >>>>> transporto priemonei (logiska?) b) kai vaziuoti per sankryza >>>>> draudziama >>>>> (pvz reguliuotojas rodo vairuotojui stovet) Sekanti sakinio dalis >>>>> nurodo, kur vairuotojas turi sustot. >>>>> >>>>> Jeigu sudetingai aiskinu-galite patys pabandyti viena "atveji" is >>>>> sakinio >>>>> ismesti. Kas lieka: >>>>> >>>>> "Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, vairuotojas >>>>> privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop", sviesofora, >>>>> pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m atstumu nuo >>>>> pirmojo begio." >>>>> >>>>> Sakinys liks logiskas ir tvarkingas. Artejant traukiniui -sustok, nes >>>>> gali >>>>> pasitaikyti pervaza, kurioje isvis nera jokiu zenklu, jokiu >>>>> sviesaforu, >>>>> jokiu uztvaru. Taip? Taciau reikia iterpti dar viena imanoma atveji. >>>>> Kodel? Ogi todel, kad Ket punkte reikia numatyti, ka reiks daryti, >>>>> jei >>>>> koks reguliuotojas ar sviesaforas uzdraus judet per pervaza, kai tuo >>>>> tarpu >>>>> vairuotojui jokio traukinio artejimo dar net nesimatys! Atstatome , >>>>> taip >>>>> kaip yra KET siuo metu ir ziu-veikia visais gyvenimo atvejais:) >>>>> >>>>> "Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, taip pat tuo >>>>> atveju, kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama, vairuotojas >>>>> privalo sustoti pries "Stop" linija.................. >>>>> >>>>> >>>>> Apie STOP zenkla: nepamirskite kad toli grazu, ne visose pervazose >>>>> yra >>>>> baltas sviesaforas. Jeigu yra tik raudonos, neartejant traukiniui, >>>>> vairuotojas patikimai nezino-veikia sviesaforas ar ne. Traukinio gali >>>>> ir >>>>> nesimatyt (pvz ribotas matomumas), jei sviesaforas neveikiai, rizika >>>>> pakliuti po sisterna-didele. Beda. Koks sprendimas? Ogi -nurodyti, >>>>> kad >>>>> siuo atveju (kai sviesaforas neveikia ar jo isvis nera) , vairuotojas >>>>> privalo visada sustoti pries Stop zenkla. Ismintinga ir logiska. Jeigu >>>>> sviesaforas veikia-jis pranes apie artejanti traukini, jei >>>>> neveikia-buk >>>>> dvigubai atsargus. >>>>> >>>>> >>>>> Daugiau nebesistengsiu. Gal kas atras ta teismo sprendima, jei toks >>>>> egzistuoja isviso. Amen :) >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> P.S Jei reguliuotojas, stovintis sankryzoje, svilps ir tau mojuos, kad >>>>> vaziuotum, o tau pries nosi bus pastatytas zenklas "eismas >>>>> draudziamas". >>>>> Atstumas 50m, reguliuotoja tu iziuri ir suvoki, kad svilpia tau ir >>>>> mojuoja >>>>> tau. Vaziuosi? Ar vykdysi zenklo reikalavima ir lauksi , kol ji >>>>> nupjaus? >>>>> Apsispresk :) >>>>> >>>>> >>>>> "Rivo" <arubk1@gmail.com> wrote in message >>>>> news:jdg1o1$fe4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Apie STOP zenkla: Jeigu zenklas pastatytas pries gelezinkelio >>>>>> pervaza >>>>>> arba >>>>>> karantino posta, vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, o >>>>>> jeigu >>>>>> jos nera - pries zenkla. >>>>>> >>>>>> Esminiai zodziai "pries gelezinkelio pervaza". Sviesoforas stovi >>>>>> pervazoje. >>>>>> Zenklas tam ir skirtas, kad pervazoje niekas nestovetu. >>>>>> Baltas sviesoforo signalas leidzia kirsti pervaza, bet pries >>>>>> privaziuodamas >>>>>> sviesofora sutinki zenkla STOP. Turi vykdyti jo reikalavima. Tas >>>>>> pats, >>>>>> kaip >>>>>> 50 metru pries sviesoforu reguliuojama sankryza pastacius zenkla >>>>>> "eismas >>>>>> draudziamas". Kad ir zalias dega, o ne visiems galima iki sankryzos >>>>>> privaziuot. >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Gintas" wrote in message news:jdg07g$da0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> Baltas leidzia, raudonas draudzia. Bandyt prisikabinti, kad >>>>>> vairuotojas >>>>>> neistikino, arteja traukinys ar ne, kazin ar pavyktu. Vairuotojas >>>>>> teigs, >>>>>> kad isitikino, baltas miksiukas miksejo, tad ir vaziavo. Juk tam, kad >>>>>> isitikinti, ar nearteja begine trasnporto priemone, prie plyname >>>>>> lauke >>>>>> stovincios pervazos, nebutina visiskai sustoti? Irodymas sios >>>>>> galimybes, >>>>>> bauda rasanciam mentui, traukinio juk ir nebuvo? Tad, ar blogai tas >>>>>> vairuotojas "isitikino"? Isvada-isitikino gerai, lemputes vaziuot >>>>>> leido, >>>>>> tad >>>>>> ir vaziavo :) Ko pykt ant jo? >>>>>> O del to paties stovo....... . Sutik, reguliuotojas gali aplamai tarp >>>>>> begiu >>>>>> stovet, bet juk tada vistiek nesivadovausi zenklais, nors jie ir >>>>>> arciau >>>>>> taves? >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Rivo" <arubk1@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:jdft7t$9fs$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "ramunas" wrote in message news:jdcnm0$9n2$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> >>>>>>> buna gelezinkeliniai sviesoforai tik su 2 raudonom, arba buna 2 >>>>>>> raudonos >>>>>>> ir >>>>>>> per viduri-virsuje balta ... tai ten kur as vaziavau buvo ir balta >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> 78.10. baltas mirksintis signalas, naudojamas gelezinkelio >>>>>>> pervazose, >>>>>>> leidzia eisma isitikinus, kad prie gelezinkelio pervazos nearteja >>>>>>> begine >>>>>>> transporto priemone; >>>>>>> >>>>>>> Taigi tam, kad tikrai isitikintum, ir yra pastatytas zenklas STOP. >>>>>>> Baltas >>>>>>> signalas tik parodo, kad sviesoforas veikiantis (nesugedes), >>>>>>> atitinka >>>>>>> mirksinti geltona signala sankryzose. Beje, sankryzose pirmumo >>>>>>> zenklai >>>>>>> kabinami ant to paties stovo butent todel, kad nekiltu >>>>>>> nesusipratimu, >>>>>>> kurie >>>>>>> zenklai galioja, kurie ne. >>>>>>> >>>>>> >>>> >>>> >> >>