Tema: Re: apie milicijos budejima
Autorius: Azalijaus tėvas
Data: 2011-12-29 08:42:41
o kodėl darova išvada, kad geležinkelio šviesoforas viršesnis už ženklą?

aišku nėra parašyta, kad budėtojas viršesnis už viską...

On Wed, 28 Dec 2011 19:12:43 +0200, Gintas <netikrass@adresas.lt> wrote:

> Nu ir? Lauksi baltos sviesos ar vadovausiesi budetoju?  Vai, vai....Jei budetoju,  paaiskink tada, kodel spjausi i draudziama sviesaforo signala? Netiketai nusprendei vadovautis prioritetais? Jei prioritetais, tai zinok, kad sviesaforas uz zenkla virsesnis  :)  Beviltiska , ziuriu , jums aiskinti, nes su savimi nesusitariat. Tiek to....Rankos nusviro jau man.
>
> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:jdfgjl$p75$1@trimpas.omnitel.net...
>> Budetojas tau geriausiu atveju pamojuos, kad vaziuotum degant raudonam
>> sviesoforo signalui.
>>
>>
>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
>> news:jdfenc$n3q$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Tai atsakymo nebus? Klausk neklauses taves :))))))
>>> O i tavo klausima-vistiek reiktu vadpovautis prioritetais. Nes budetojas,
>>> atsistojes tarp begiu, gali mojuoti tau, kad tu vaziuotum. Ir mojuoti tau
>>> is tolo, dar net neatsidurus ties STOP zenklu. O tu? Privaziuosi prie
>>> STOP, sustosi ir tarsi tik tada, pamates budetojo signala, pradesi
>>> vaziuoti? Ir visi taip tau is paskos-Signalizacija, Glebas, Ramunas
>>> (nepiktai) O budetojas vis mosuoja ir mosuoja. O jus paeiliui  sustojat
>>> prie Stop zenklo, nekreipdami demesio, i tai , kad pervaza tuscia. o
>>> budetojas vis mosuoja, kad vaziuotumete?  Taip? (turi jau du klausimus)
>>>
>>>
>>> "Azalijaus tevas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in message
>>> news:op.v67id8w46ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net...
>>> mano atsakymas i tavo suformuluota klausima butu kaip sakoma "i vienus
>>> vartus", tad as geriau dar karta paklausiu.
>>> O kodel tu nori nepaisyti "Stop" zenklo reikalavimo? tavo knygutes
>>> skyrelyje "XIX. VAZIAVIMAS PER GELEZINKELIU PERVAZAS" _nera_ nurodymo
>>> vadovautis sviesoforu, jei jis veikia, o zenklais, jei gelezinkelio
>>> pervazos sviesoforas neveikia. Yra nurodymas "...vairuotojas privalo
>>> vadovautis kelio zenklais, zenklinimu, uztvaro padetimi, sviesoforu ir
>>> gelezinkelio pervazos budetoju (reguliuotoju) signalais...".
>>>
>>>
>>> On Wed, 28 Dec 2011 17:29:01 +0200, Gintas <netikrass@adresas.lt> wrote:
>>>
>>>> O dabar ar jau gali grizti prie pateikto klausimo ir i ji atsakyt?  Kaip
>>>> vaikysteje:  vaikuciai perskaitykite knygos skyreli "XIX. VAZIAVIMAS PER
>>>> GELEZINKELIU PERVAZAS"  ir atsakykite i klausima:
>>>>
>>>> kokiu atveju, vaziuodamas per gelezinkelio pervazas,  vairuotojas privalo
>>>> sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop", sviesofora, pakeliamaji
>>>> uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m atstumu nuo pirmojo begio?
>>>> Atminkite, sis knygos skyrius nagrineja butent  vaziavima per
>>>> gelezinkelio pervazas.
>>>>
>>>>
>>>
>>>>
>>>>
>>>> "Azalijaus tevas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in message
>>>> news:op.v67ggp1z6ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net...
>>>> 175 punktas nurodo kur turi sustoti, kai duodi kelia artejanciai beginei
>>>> transporto priemonei ir kai vaziuoti per pervaza draudziama.
>>>>
>>>> Kai per sankriza vaziuoti leidziama taikomas "STOP" zenklo aprasymas.
>>>>
>>>> "...204 punktas
>>>> Vaziuoti nesustojus draudziama
>>>>
>>>> Draudziama vaziuoti nesustojus pries "Stop" linija, o jeigu jos nera -
>>>> pries kertamos vaziuojamosios dalies krasta. Vairuotojas privalo duoti
>>>> kelia transporto priemonems, vaziuojancioms kertamu keliu, o esant 843
>>>> lentelei "Pagrindinio kelio kryptis" - vaziuojancioms pagrindiniu keliu.
>>>> Jeigu zenklas pastatytas pries gelezinkelio pervaza arba karantino posta,
>>>> vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, o jeigu jos nera - pries
>>>> zenkla..."
>>>>
>>>> As darau isvada, kad veikiantis gelezinkelio pervazos sviesoforas neturi
>>>> pirmenybes pries "Stop" zenkla, nes gelezinkelis yra pagrindinis kelias
>>>> automobilinio kelio atzvilgiu.
>>>>
>>>> ir dar skyriuje "Vaziavimas per gelezinkeliu pervazas" nera tokio punkto,
>>>> kaip skyriuje "Vaziavimas per sankryzas" "...172. Kai eismas
>>>> reguliuojamas sviesoforu, vairuotojas privalo vadovautis sviesoforo
>>>> signalais, kad ir kokie butu vaziavimo pirmenybe nurodantys kelio
>>>> zenklai. Jeigu sviesoforas isjungtas arba ijungtas geltonas mirksintis jo
>>>> signalas, vairuotojas turi vadovautis kelio zenklais...".
>>>>
>>>>
>>>> On Wed, 28 Dec 2011 16:42:19 +0200, Gintas <netikrass@adresas.lt> wrote:
>>>>
>>>>> Taigi "atvejaus" salygos apibreztos:)
>>>>>
>>>>> Perskaityk  175 KET punkta ir uzduok sau klausima:
>>>>>  kokiu atveju vairuotojas privalo sustoti pries stop linija?
>>>>>  Desningas atsakymas:  duodamas kelia artejanciai beginei transporto
>>>>> priemonei IR kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama.   O gal
>>>>> pateiksi kitoki atsakyma?
>>>>>
>>>>> Veiksmu seka: pirma zinai kokiu atveju turi sustoti ir tik tada seka
>>>>> logiskas klausimas-kur sustoti. KET 175 punkte ta seka islaikoma:
>>>>> paaiskinama kokiu atveju reikia sustoji, toliau aiskina kur sustoti, o
>>>>> paskui jau nurodo, kaip elgtis pradedant vaziuoti.
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Azalijaus tevas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in message
>>>>> news:op.v669xvk16ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net...
>>>>> pritariu. pries gelezinkelio pervazas (karantino postus) pastatytas
>>>>> zenklas "STOP" igyja papildomu... eee... "ipatybiu", kuriu jis neturi
>>>>> paprastuose sankryzuose, kur veikiantis sviesoforas turi pries ji
>>>>> virsuma.
>>>>>
>>>>> "...175. Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, taip
>>>>> pat tuo atveju, kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama,
>>>>> vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop",
>>>>> sviesofora, pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m
>>>>> atstumu nuo pirmojo begio. Pries pradedamas vaziuoti vairuotojas privalo
>>>>> isitikinti, kad prie gelezinkelio pervazos nearteja begine transporto
>>>>> priemone..."
>>>>>
>>>>> o siame punkte nurodyta kur turi sustoti ir stoveti, kol pravaziuos
>>>>> begine tranporto priemone arba vaziuoti per pervaza bus leidziama.
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> On Wed, 28 Dec 2011 14:34:13 +0200, Signalizacija
>>>>> <signalizacija.master@gmail.com> wrote:
>>>>>
>>>>>> Jeigu zenklas pastatytas pries gelezinkelio pervaza arba karantino
>>>>>> posta,
>>>>>> vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, o jeigu jos nera -
>>>>>> pries
>>>>>> zenkla
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> perskaityk atidziai atidziai
>>>>>>
>>>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
>>>>>> news:jdf284$3qt$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Tai  senai  ir irodineju, kad netgi konfuzo  nera, kai aiskinama, kad
>>>>>>> pervaza, tai ne sankryza.
>>>>>>>
>>>>>>> "Linas Petkevieius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message
>>>>>>> news:jdf1qk$32f$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Seip tai gaunasi, kad net punktas su sankryzomis ne prie ko. Eismas
>>>>>>>> per
>>>>>>>> pervaza nedraudziamas (ka rodo baltas sviesoforo signalas) - zenklas
>>>>>>>> negalioja. Amen.
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Gintas"  wrote in message news:jdf1nc$2sq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>
>>>>>>>> 175. Duodamas kelia artejaneiai beginei transporto priemonei, taip
>>>>>>>> pat
>>>>>>>> tuo
>>>>>>>> atveju, kai va?iuoti per gele?inkelio perva?a draud?iama, vairuotojas
>>>>>>>> privalo sustoti prie? "Stop" linija, kelio ?enkla "Stop", ?viesofora,
>>>>>>>> pakeliamaja u?tvara, o jeigu jo nera - ne areiau kaip 10 m atstumu
>>>>>>>> nuo
>>>>>>>> pirmojo begio. Prie? pradedamas va?iuoti vairuotojas privalo
>>>>>>>> asitikinti,
>>>>>>>> kad
>>>>>>>> prie gele?inkelio perva?os nearteja begine transporto priemone.
>>>>>>>>
>>>>>>>> "taip pat TUO ATVEJU, kai va?iuoti per gele?inkelio perva?a
>>>>>>>> draud?iama"-tai
>>>>>>>> gal ir ta perskaityk?  (jeigu atvejis isskirtas, deretu suprasti, kad
>>>>>>>> kitais
>>>>>>>> atvejais nereikia sustoti)    Siaip patareiau labai tos savo maikes
>>>>>>>> neplesyti, nes gali buti kad esi  neteisus :)
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>> news:jdf1e2$2f7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Imeciau tau punkta aisku kaip diena. Nesuprantu ko tu ten neiskaitai
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
>>>>>>>>> news:jdf1bn$2c7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Na, ziuresim, ko tie tavo zodziai verti :)  Neissizadesi paskui
>>>>>>>>>> savo
>>>>>>>>>> isitikinimu?
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>> news:jdeo1d$im0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Nenormalu, nes teises reikejo issilaikyt o ne nusipirkt.  Tada
>>>>>>>>>>> durnu
>>>>>>>>>>> klausimu nbekiltu. Dar galetum ir pradet mokytis skiatyt, aiskiai
>>>>>>>>>>> juodu
>>>>>>>>>>> ant
>>>>>>>>>>> balto viskas parasyta ir imesta sicia
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
>>>>>>>>>>> news:jdefff$4se$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> Nenormalu, kai viskas labai aisku KET reikalavimuose, o nuomones
>>>>>>>>>>>> visiskai
>>>>>>>>>>>> skirtingos :)  Kazkurie klystam. Laukiam valdisko isaiskinimo.
>>>>>>>>>>>> Kol
>>>>>>>>>>>> kas
>>>>>>>>>>>> totalizatorius 2:2
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> "Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>>> news:jdecq1$t0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> Na a? manau, kad net jei gele?inkelio perva?os ?viesoforas rodo
>>>>>>>>>>>>> leid?ianta
>>>>>>>>>>>>> va?iuoti signala, sustoti prie "Stop" ?enklo reikia.
>>>>>>>>>>>>> Linas ir Gintas mano, kad jei gele?inkelio perva?os ?viesoforas
>>>>>>>>>>>>> rodo
>>>>>>>>>>>>> leid?ianta signala, prie "Stop" ?enklo stoti nereikia, remiantis
>>>>>>>>>>>>> KET
>>>>>>>>>>>>> 210
>>>>>>>>>>>>> punktu.
>>>>>>>>>>>>> Todel ir paklausiau, kad gauti ai?ko atsakyma kaip gi
>>>>>>>>>>>>> traktuojama
>>>>>>>>>>>>> tokia
>>>>>>>>>>>>> situacija.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in
>>>>>>>>>>>>> message
>>>>>>>>>>>>> news:jdec0p$vkf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>> skaiciau. tik va nesupratau ko ten klaust kai ir taip viskasa
>>>>>>>>>>>>>> labai
>>>>>>>>>>>>>> aisku
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>
>>


-- 
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/mail/