o kodėl darova išvada, kad geležinkelio šviesoforas viršesnis už ženklą? aišku nėra parašyta, kad budėtojas viršesnis už viską... On Wed, 28 Dec 2011 19:12:43 +0200, Gintas <netikrass@adresas.lt> wrote: > Nu ir? Lauksi baltos sviesos ar vadovausiesi budetoju? Vai, vai....Jei budetoju, paaiskink tada, kodel spjausi i draudziama sviesaforo signala? Netiketai nusprendei vadovautis prioritetais? Jei prioritetais, tai zinok, kad sviesaforas uz zenkla virsesnis :) Beviltiska , ziuriu , jums aiskinti, nes su savimi nesusitariat. Tiek to....Rankos nusviro jau man. > > "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:jdfgjl$p75$1@trimpas.omnitel.net... >> Budetojas tau geriausiu atveju pamojuos, kad vaziuotum degant raudonam >> sviesoforo signalui. >> >> >> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message >> news:jdfenc$n3q$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tai atsakymo nebus? Klausk neklauses taves :)))))) >>> O i tavo klausima-vistiek reiktu vadpovautis prioritetais. Nes budetojas, >>> atsistojes tarp begiu, gali mojuoti tau, kad tu vaziuotum. Ir mojuoti tau >>> is tolo, dar net neatsidurus ties STOP zenklu. O tu? Privaziuosi prie >>> STOP, sustosi ir tarsi tik tada, pamates budetojo signala, pradesi >>> vaziuoti? Ir visi taip tau is paskos-Signalizacija, Glebas, Ramunas >>> (nepiktai) O budetojas vis mosuoja ir mosuoja. O jus paeiliui sustojat >>> prie Stop zenklo, nekreipdami demesio, i tai , kad pervaza tuscia. o >>> budetojas vis mosuoja, kad vaziuotumete? Taip? (turi jau du klausimus) >>> >>> >>> "Azalijaus tevas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in message >>> news:op.v67id8w46ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net... >>> mano atsakymas i tavo suformuluota klausima butu kaip sakoma "i vienus >>> vartus", tad as geriau dar karta paklausiu. >>> O kodel tu nori nepaisyti "Stop" zenklo reikalavimo? tavo knygutes >>> skyrelyje "XIX. VAZIAVIMAS PER GELEZINKELIU PERVAZAS" _nera_ nurodymo >>> vadovautis sviesoforu, jei jis veikia, o zenklais, jei gelezinkelio >>> pervazos sviesoforas neveikia. Yra nurodymas "...vairuotojas privalo >>> vadovautis kelio zenklais, zenklinimu, uztvaro padetimi, sviesoforu ir >>> gelezinkelio pervazos budetoju (reguliuotoju) signalais...". >>> >>> >>> On Wed, 28 Dec 2011 17:29:01 +0200, Gintas <netikrass@adresas.lt> wrote: >>> >>>> O dabar ar jau gali grizti prie pateikto klausimo ir i ji atsakyt? Kaip >>>> vaikysteje: vaikuciai perskaitykite knygos skyreli "XIX. VAZIAVIMAS PER >>>> GELEZINKELIU PERVAZAS" ir atsakykite i klausima: >>>> >>>> kokiu atveju, vaziuodamas per gelezinkelio pervazas, vairuotojas privalo >>>> sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop", sviesofora, pakeliamaji >>>> uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m atstumu nuo pirmojo begio? >>>> Atminkite, sis knygos skyrius nagrineja butent vaziavima per >>>> gelezinkelio pervazas. >>>> >>>> >>> >>>> >>>> >>>> "Azalijaus tevas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in message >>>> news:op.v67ggp1z6ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net... >>>> 175 punktas nurodo kur turi sustoti, kai duodi kelia artejanciai beginei >>>> transporto priemonei ir kai vaziuoti per pervaza draudziama. >>>> >>>> Kai per sankriza vaziuoti leidziama taikomas "STOP" zenklo aprasymas. >>>> >>>> "...204 punktas >>>> Vaziuoti nesustojus draudziama >>>> >>>> Draudziama vaziuoti nesustojus pries "Stop" linija, o jeigu jos nera - >>>> pries kertamos vaziuojamosios dalies krasta. Vairuotojas privalo duoti >>>> kelia transporto priemonems, vaziuojancioms kertamu keliu, o esant 843 >>>> lentelei "Pagrindinio kelio kryptis" - vaziuojancioms pagrindiniu keliu. >>>> Jeigu zenklas pastatytas pries gelezinkelio pervaza arba karantino posta, >>>> vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, o jeigu jos nera - pries >>>> zenkla..." >>>> >>>> As darau isvada, kad veikiantis gelezinkelio pervazos sviesoforas neturi >>>> pirmenybes pries "Stop" zenkla, nes gelezinkelis yra pagrindinis kelias >>>> automobilinio kelio atzvilgiu. >>>> >>>> ir dar skyriuje "Vaziavimas per gelezinkeliu pervazas" nera tokio punkto, >>>> kaip skyriuje "Vaziavimas per sankryzas" "...172. Kai eismas >>>> reguliuojamas sviesoforu, vairuotojas privalo vadovautis sviesoforo >>>> signalais, kad ir kokie butu vaziavimo pirmenybe nurodantys kelio >>>> zenklai. Jeigu sviesoforas isjungtas arba ijungtas geltonas mirksintis jo >>>> signalas, vairuotojas turi vadovautis kelio zenklais...". >>>> >>>> >>>> On Wed, 28 Dec 2011 16:42:19 +0200, Gintas <netikrass@adresas.lt> wrote: >>>> >>>>> Taigi "atvejaus" salygos apibreztos:) >>>>> >>>>> Perskaityk 175 KET punkta ir uzduok sau klausima: >>>>> kokiu atveju vairuotojas privalo sustoti pries stop linija? >>>>> Desningas atsakymas: duodamas kelia artejanciai beginei transporto >>>>> priemonei IR kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama. O gal >>>>> pateiksi kitoki atsakyma? >>>>> >>>>> Veiksmu seka: pirma zinai kokiu atveju turi sustoti ir tik tada seka >>>>> logiskas klausimas-kur sustoti. KET 175 punkte ta seka islaikoma: >>>>> paaiskinama kokiu atveju reikia sustoji, toliau aiskina kur sustoti, o >>>>> paskui jau nurodo, kaip elgtis pradedant vaziuoti. >>>>> >>>>> >>>>> "Azalijaus tevas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in message >>>>> news:op.v669xvk16ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net... >>>>> pritariu. pries gelezinkelio pervazas (karantino postus) pastatytas >>>>> zenklas "STOP" igyja papildomu... eee... "ipatybiu", kuriu jis neturi >>>>> paprastuose sankryzuose, kur veikiantis sviesoforas turi pries ji >>>>> virsuma. >>>>> >>>>> "...175. Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, taip >>>>> pat tuo atveju, kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama, >>>>> vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop", >>>>> sviesofora, pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m >>>>> atstumu nuo pirmojo begio. Pries pradedamas vaziuoti vairuotojas privalo >>>>> isitikinti, kad prie gelezinkelio pervazos nearteja begine transporto >>>>> priemone..." >>>>> >>>>> o siame punkte nurodyta kur turi sustoti ir stoveti, kol pravaziuos >>>>> begine tranporto priemone arba vaziuoti per pervaza bus leidziama. >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> On Wed, 28 Dec 2011 14:34:13 +0200, Signalizacija >>>>> <signalizacija.master@gmail.com> wrote: >>>>> >>>>>> Jeigu zenklas pastatytas pries gelezinkelio pervaza arba karantino >>>>>> posta, >>>>>> vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, o jeigu jos nera - >>>>>> pries >>>>>> zenkla >>>>>> >>>>>> >>>>>> perskaityk atidziai atidziai >>>>>> >>>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message >>>>>> news:jdf284$3qt$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Tai senai ir irodineju, kad netgi konfuzo nera, kai aiskinama, kad >>>>>>> pervaza, tai ne sankryza. >>>>>>> >>>>>>> "Linas Petkevieius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message >>>>>>> news:jdf1qk$32f$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Seip tai gaunasi, kad net punktas su sankryzomis ne prie ko. Eismas >>>>>>>> per >>>>>>>> pervaza nedraudziamas (ka rodo baltas sviesoforo signalas) - zenklas >>>>>>>> negalioja. Amen. >>>>>>>> >>>>>>>> "Gintas" wrote in message news:jdf1nc$2sq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> >>>>>>>> 175. Duodamas kelia artejaneiai beginei transporto priemonei, taip >>>>>>>> pat >>>>>>>> tuo >>>>>>>> atveju, kai va?iuoti per gele?inkelio perva?a draud?iama, vairuotojas >>>>>>>> privalo sustoti prie? "Stop" linija, kelio ?enkla "Stop", ?viesofora, >>>>>>>> pakeliamaja u?tvara, o jeigu jo nera - ne areiau kaip 10 m atstumu >>>>>>>> nuo >>>>>>>> pirmojo begio. Prie? pradedamas va?iuoti vairuotojas privalo >>>>>>>> asitikinti, >>>>>>>> kad >>>>>>>> prie gele?inkelio perva?os nearteja begine transporto priemone. >>>>>>>> >>>>>>>> "taip pat TUO ATVEJU, kai va?iuoti per gele?inkelio perva?a >>>>>>>> draud?iama"-tai >>>>>>>> gal ir ta perskaityk? (jeigu atvejis isskirtas, deretu suprasti, kad >>>>>>>> kitais >>>>>>>> atvejais nereikia sustoti) Siaip patareiau labai tos savo maikes >>>>>>>> neplesyti, nes gali buti kad esi neteisus :) >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:jdf1e2$2f7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Imeciau tau punkta aisku kaip diena. Nesuprantu ko tu ten neiskaitai >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message >>>>>>>>> news:jdf1bn$2c7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Na, ziuresim, ko tie tavo zodziai verti :) Neissizadesi paskui >>>>>>>>>> savo >>>>>>>>>> isitikinimu? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>> news:jdeo1d$im0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> Nenormalu, nes teises reikejo issilaikyt o ne nusipirkt. Tada >>>>>>>>>>> durnu >>>>>>>>>>> klausimu nbekiltu. Dar galetum ir pradet mokytis skiatyt, aiskiai >>>>>>>>>>> juodu >>>>>>>>>>> ant >>>>>>>>>>> balto viskas parasyta ir imesta sicia >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message >>>>>>>>>>> news:jdefff$4se$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> Nenormalu, kai viskas labai aisku KET reikalavimuose, o nuomones >>>>>>>>>>>> visiskai >>>>>>>>>>>> skirtingos :) Kazkurie klystam. Laukiam valdisko isaiskinimo. >>>>>>>>>>>> Kol >>>>>>>>>>>> kas >>>>>>>>>>>> totalizatorius 2:2 >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>> news:jdecq1$t0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> Na a? manau, kad net jei gele?inkelio perva?os ?viesoforas rodo >>>>>>>>>>>>> leid?ianta >>>>>>>>>>>>> va?iuoti signala, sustoti prie "Stop" ?enklo reikia. >>>>>>>>>>>>> Linas ir Gintas mano, kad jei gele?inkelio perva?os ?viesoforas >>>>>>>>>>>>> rodo >>>>>>>>>>>>> leid?ianta signala, prie "Stop" ?enklo stoti nereikia, remiantis >>>>>>>>>>>>> KET >>>>>>>>>>>>> 210 >>>>>>>>>>>>> punktu. >>>>>>>>>>>>> Todel ir paklausiau, kad gauti ai?ko atsakyma kaip gi >>>>>>>>>>>>> traktuojama >>>>>>>>>>>>> tokia >>>>>>>>>>>>> situacija. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in >>>>>>>>>>>>> message >>>>>>>>>>>>> news:jdec0p$vkf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>> skaiciau. tik va nesupratau ko ten klaust kai ir taip viskasa >>>>>>>>>>>>>> labai >>>>>>>>>>>>>> aisku >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >> >> -- Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/mail/