Pagall KET taip "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message news:jdi625$2b0$1@trimpas.omnitel.net... > Isitikint = sustoti? > > "Signalizacija" wrote in message news:jdi5r8$22a$1@trimpas.omnitel.net... > > Na tau KET'as aiskiai sako isitikt. Tai ner bedos sustot ir paklibint > galva > > "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message > news:jdhjt5$5r4$1@trimpas.omnitel.net... >> Nesusireiksmink ir nemanyk, kad budetojas matydamas atlekanti traukini, >> mojuos tau, kad mol greičiau lysk po juo :) O jei jo nebus, o degs >> raudona-tai pagal KET175 privalesi sustoti pries Stop zenkla. Kas >> netinka aiskinime ? >> >> >> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >> news:jdhe28$tcn$1@trimpas.omnitel.net... >>> Taip iseitu :) >>> Kaip ir negalima vaziuot net jei diedas su raudona kepka moja o >>> sviesoforas >>> raudonas :) >>> Net jei ir taip niekur neparasyta, kad sviesoforas turi prioritete pries >>> zenklus, skirtingai nuo sankryzu >>> >>> >>> "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message >>> news:jdh74c$iv7$1@trimpas.omnitel.net... >>>> T.y. tavo nuomone kelio zenklas svarbiau uz uztvara? Ir jei kelio >>>> zenklas >>>> vaziuoti leidzia, tai dzin, kad slagbaumas nuleistas? >>>> >>>> "Signalizacija" wrote in message >>>> news:jdh6kk$i3m$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> na kaip ir aiskiai eilute surasyta. As ne arabas tai skaitaiu i skaires >>>> i >>>> desine ir is virsaus i apacia >>>> >>>> "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message >>>> news:jdh64g$hat$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Ir kuria tvarka tavo nuomone? >>>>> >>>>> "Signalizacija" wrote in message >>>>> news:jdh5l0$gfp$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> Beje >>>>> 173. Ivaziuodamas i gelezinkelio pervaza ir vaziuodamas per ja, >>>>> vairuotojas >>>>> privalo vadovautis kelio zenklais, zenklinimu, uztvaro padetimi, >>>>> sviesoforu >>>>> ir gelezinkelio pervazos budetoju (reguliuotoju) signalais. Pries >>>>> ivaziuodamas i gelezinkelio pervaza, vairuotojas visais atvejais >>>>> privalo >>>>> isitikinti, kad prie gelezinkelio pervazos nera artejancios begines >>>>> transporto priemones. >>>>> >>>>> labai aiskiai parasyta ktvarka kuo reikia vadovautis. >>>>> >>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message >>>>> news:jdfenc$n3q$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Tai atsakymo nebus? Klausk neklauses taves :)))))) >>>>>> O i tavo klausima-vistiek reiktu vadpovautis prioritetais. Nes >>>>>> budetojas, atsistojes tarp begiu, gali mojuoti tau, kad tu vaziuotum. >>>>>> Ir >>>>>> mojuoti tau is tolo, dar net neatsidurus ties STOP zenklu. O tu? >>>>>> Privaziuosi prie STOP, sustosi ir tarsi tik tada, pamates budetojo >>>>>> signala, pradesi vaziuoti? Ir visi taip tau is paskos-Signalizacija, >>>>>> Glebas, Ramunas (nepiktai) O budetojas vis mosuoja ir mosuoja. O jus >>>>>> paeiliui sustojat prie Stop zenklo, nekreipdami demesio, i tai , kad >>>>>> pervaza tuscia. o budetojas vis mosuoja, kad vaziuotumete? Taip? >>>>>> (turi >>>>>> jau du klausimus) >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Azalijaus tevas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in >>>>>> message >>>>>> news:op.v67id8w46ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net... >>>>>> mano atsakymas i tavo suformuluota klausima butu kaip sakoma "i >>>>>> vienus >>>>>> vartus", tad as geriau dar karta paklausiu. >>>>>> O kodel tu nori nepaisyti "Stop" zenklo reikalavimo? tavo knygutes >>>>>> skyrelyje "XIX. VAZIAVIMAS PER GELEZINKELIU PERVAZAS" _nera_ nurodymo >>>>>> vadovautis sviesoforu, jei jis veikia, o zenklais, jei gelezinkelio >>>>>> pervazos sviesoforas neveikia. Yra nurodymas "...vairuotojas privalo >>>>>> vadovautis kelio zenklais, zenklinimu, uztvaro padetimi, sviesoforu >>>>>> ir >>>>>> gelezinkelio pervazos budetoju (reguliuotoju) signalais...". >>>>>> >>>>>> >>>>>> On Wed, 28 Dec 2011 17:29:01 +0200, Gintas <netikrass@adresas.lt> >>>>>> wrote: >>>>>> >>>>>>> O dabar ar jau gali grizti prie pateikto klausimo ir i ji atsakyt? >>>>>>> Kaip vaikysteje: vaikuciai perskaitykite knygos skyreli "XIX. >>>>>>> VAZIAVIMAS PER GELEZINKELIU PERVAZAS" ir atsakykite i klausima: >>>>>>> >>>>>>> kokiu atveju, vaziuodamas per gelezinkelio pervazas, vairuotojas >>>>>>> privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop", >>>>>>> sviesofora, >>>>>>> pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m atstumu >>>>>>> nuo >>>>>>> pirmojo begio? Atminkite, sis knygos skyrius nagrineja butent >>>>>>> vaziavima per gelezinkelio pervazas. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Azalijaus tevas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in >>>>>>> message news:op.v67ggp1z6ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> 175 punktas nurodo kur turi sustoti, kai duodi kelia artejanciai >>>>>>> beginei transporto priemonei ir kai vaziuoti per pervaza draudziama. >>>>>>> >>>>>>> Kai per sankriza vaziuoti leidziama taikomas "STOP" zenklo >>>>>>> aprasymas. >>>>>>> >>>>>>> "...204 punktas >>>>>>>Vaziuoti nesustojus draudziama >>>>>>> >>>>>>> Draudziama vaziuoti nesustojus pries "Stop" linija, o jeigu jos >>>>>>> nera - >>>>>>> pries kertamos vaziuojamosios dalies krasta. Vairuotojas privalo >>>>>>> duoti >>>>>>> kelia transporto priemonems, vaziuojancioms kertamu keliu, o esant >>>>>>> 843 >>>>>>> lentelei "Pagrindinio kelio kryptis" - vaziuojancioms pagrindiniu >>>>>>> keliu. Jeigu zenklas pastatytas pries gelezinkelio pervaza arba >>>>>>> karantino posta, vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, o >>>>>>> jeigu jos nera - pries zenkla..." >>>>>>> >>>>>>> As darau isvada, kad veikiantis gelezinkelio pervazos sviesoforas >>>>>>> neturi pirmenybes pries "Stop" zenkla, nes gelezinkelis yra >>>>>>> pagrindinis >>>>>>> kelias automobilinio kelio atzvilgiu. >>>>>>> >>>>>>> ir dar skyriuje "Vaziavimas per gelezinkeliu pervazas" nera tokio >>>>>>> punkto, kaip skyriuje "Vaziavimas per sankryzas" "...172. Kai eismas >>>>>>> reguliuojamas sviesoforu, vairuotojas privalo vadovautis sviesoforo >>>>>>> signalais, kad ir kokie butu vaziavimo pirmenybe nurodantys kelio >>>>>>> zenklai. Jeigu sviesoforas isjungtas arba ijungtas geltonas >>>>>>> mirksintis >>>>>>> jo signalas, vairuotojas turi vadovautis kelio zenklais...". >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> On Wed, 28 Dec 2011 16:42:19 +0200, Gintas <netikrass@adresas.lt> >>>>>>> wrote: >>>>>>> >>>>>>>> Taigi "atvejaus" salygos apibreztos:) >>>>>>>> >>>>>>>> Perskaityk 175 KET punkta ir uzduok sau klausima: >>>>>>>> kokiu atveju vairuotojas privalo sustoti pries stop linija? >>>>>>>> Desningas atsakymas: duodamas kelia artejanciai beginei >>>>>>>> transporto >>>>>>>> priemonei IR kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama. O >>>>>>>> gal >>>>>>>> pateiksi kitoki atsakyma? >>>>>>>> >>>>>>>> Veiksmu seka: pirma zinai kokiu atveju turi sustoti ir tik tada >>>>>>>> seka >>>>>>>> logiskas klausimas-kur sustoti. KET 175 punkte ta seka islaikoma: >>>>>>>> paaiskinama kokiu atveju reikia sustoji, toliau aiskina kur >>>>>>>> sustoti, o >>>>>>>> paskui jau nurodo, kaip elgtis pradedant vaziuoti. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "Azalijaus tevas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in >>>>>>>> message news:op.v669xvk16ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> pritariu. pries gelezinkelio pervazas (karantino postus) pastatytas >>>>>>>> zenklas "STOP" igyja papildomu... eee... "ipatybiu", kuriu jis >>>>>>>> neturi >>>>>>>> paprastuose sankryzuose, kur veikiantis sviesoforas turi pries ji >>>>>>>> virsuma. >>>>>>>> >>>>>>>> "...175. Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, >>>>>>>> taip >>>>>>>> pat tuo atveju, kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama, >>>>>>>> vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla >>>>>>>> "Stop", >>>>>>>> sviesofora, pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip >>>>>>>> 10 m >>>>>>>> atstumu nuo pirmojo begio. Pries pradedamas vaziuoti vairuotojas >>>>>>>> privalo isitikinti, kad prie gelezinkelio pervazos nearteja begine >>>>>>>> transporto priemone..." >>>>>>>> >>>>>>>> o siame punkte nurodyta kur turi sustoti ir stoveti, kol pravaziuos >>>>>>>> begine tranporto priemone arba vaziuoti per pervaza bus leidziama. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> On Wed, 28 Dec 2011 14:34:13 +0200, Signalizacija >>>>>>>> <signalizacija.master@gmail.com> wrote: >>>>>>>> >>>>>>>>> Jeigu zenklas pastatytas pries gelezinkelio pervaza arba karantino >>>>>>>>> posta, >>>>>>>>> vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, o jeigu jos >>>>>>>>> nera - >>>>>>>>> pries >>>>>>>>> zenkla >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> perskaityk atidziai atidziai >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message >>>>>>>>> news:jdf284$3qt$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Tai senai ir irodineju, kad netgi konfuzo nera, kai aiskinama, >>>>>>>>>> kad >>>>>>>>>> pervaza, tai ne sankryza. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Linas Petkevieius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message >>>>>>>>>> news:jdf1qk$32f$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> Seip tai gaunasi, kad net punktas su sankryzomis ne prie ko. >>>>>>>>>>> Eismas >>>>>>>>>>> per >>>>>>>>>>> pervaza nedraudziamas (ka rodo baltas sviesoforo signalas) - >>>>>>>>>>> zenklas >>>>>>>>>>> negalioja. Amen. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Gintas" wrote in message >>>>>>>>>>> news:jdf1nc$2sq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> 175. Duodamas kelia artejaneiai beginei transporto priemonei, >>>>>>>>>>> taip >>>>>>>>>>> pat >>>>>>>>>>> tuo >>>>>>>>>>> atveju, kai va?iuoti per gele?inkelio perva?a draud?iama, >>>>>>>>>>> vairuotojas >>>>>>>>>>> privalo sustoti prie? "Stop" linija, kelio ?enkla "Stop", >>>>>>>>>>> ?viesofora, >>>>>>>>>>> pakeliamaja u?tvara, o jeigu jo nera - ne areiau kaip 10 m >>>>>>>>>>> atstumu >>>>>>>>>>> nuo >>>>>>>>>>> pirmojo begio. Prie? pradedamas va?iuoti vairuotojas privalo >>>>>>>>>>> asitikinti, >>>>>>>>>>> kad >>>>>>>>>>> prie gele?inkelio perva?os nearteja begine transporto priemone. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "taip pat TUO ATVEJU, kai va?iuoti per gele?inkelio perva?a >>>>>>>>>>> draud?iama"-tai >>>>>>>>>>> gal ir ta perskaityk? (jeigu atvejis isskirtas, deretu >>>>>>>>>>> suprasti, >>>>>>>>>>> kad >>>>>>>>>>> kitais >>>>>>>>>>> atvejais nereikia sustoti) Siaip patareiau labai tos savo >>>>>>>>>>> maikes >>>>>>>>>>> neplesyti, nes gali buti kad esi neteisus :) >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in >>>>>>>>>>> message >>>>>>>>>>> news:jdf1e2$2f7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> Imeciau tau punkta aisku kaip diena. Nesuprantu ko tu ten >>>>>>>>>>>> neiskaitai >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>> news:jdf1bn$2c7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> Na, ziuresim, ko tie tavo zodziai verti :) Neissizadesi >>>>>>>>>>>>> paskui >>>>>>>>>>>>> savo >>>>>>>>>>>>> isitikinimu? >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in >>>>>>>>>>>>> message >>>>>>>>>>>>> news:jdeo1d$im0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>> Nenormalu, nes teises reikejo issilaikyt o ne nusipirkt. >>>>>>>>>>>>>> Tada >>>>>>>>>>>>>> durnu >>>>>>>>>>>>>> klausimu nbekiltu. Dar galetum ir pradet mokytis skiatyt, >>>>>>>>>>>>>> aiskiai >>>>>>>>>>>>>> juodu >>>>>>>>>>>>>> ant >>>>>>>>>>>>>> balto viskas parasyta ir imesta sicia >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>>>> news:jdefff$4se$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>> Nenormalu, kai viskas labai aisku KET reikalavimuose, o >>>>>>>>>>>>>>> nuomones >>>>>>>>>>>>>>> visiskai >>>>>>>>>>>>>>> skirtingos :) Kazkurie klystam. Laukiam valdisko >>>>>>>>>>>>>>> isaiskinimo. >>>>>>>>>>>>>>> Kol >>>>>>>>>>>>>>> kas >>>>>>>>>>>>>>> totalizatorius 2:2 >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> "Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>>>>> news:jdecq1$t0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>>> Na a? manau, kad net jei gele?inkelio perva?os ?viesoforas >>>>>>>>>>>>>>>> rodo >>>>>>>>>>>>>>>> leid?ianta >>>>>>>>>>>>>>>> va?iuoti signala, sustoti prie "Stop" ?enklo reikia. >>>>>>>>>>>>>>>> Linas ir Gintas mano, kad jei gele?inkelio perva?os >>>>>>>>>>>>>>>> ?viesoforas rodo >>>>>>>>>>>>>>>> leid?ianta signala, prie "Stop" ?enklo stoti nereikia, >>>>>>>>>>>>>>>> remiantis KET >>>>>>>>>>>>>>>> 210 >>>>>>>>>>>>>>>> punktu. >>>>>>>>>>>>>>>> Todel ir paklausiau, kad gauti ai?ko atsakyma kaip gi >>>>>>>>>>>>>>>> traktuojama >>>>>>>>>>>>>>>> tokia >>>>>>>>>>>>>>>> situacija. >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in >>>>>>>>>>>>>>>> message >>>>>>>>>>>>>>>> news:jdec0p$vkf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>>>> skaiciau. tik va nesupratau ko ten klaust kai ir taip >>>>>>>>>>>>>>>>> viskasa >>>>>>>>>>>>>>>>> labai >>>>>>>>>>>>>>>>> aisku >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >