Tema: Re: apie milicijos budejima
Autorius: Gintas
Data: 2011-12-29 13:44:29
Siaip diskusija uzvire-visada reikia sustoti pries STOP zenkla, esanti pries pervaza,   ar nevisada. Nejo kalba, atr  butina isitikinti  arteja taukinys ar ne.  Jauti skirtuma? 

"Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:jdh1jc$bah$1@trimpas.omnitel.net...
>A siaip zinai linkiu dazniau pavazinet per pervazas nesustojus, Gal kada 
> sviesoforas bus nesuveikes ir greitasis traukinys nespes sustabdyt,
> 
> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message 
> news:jdgl35$o7$1@trimpas.omnitel.net...
>> Taigi  lietuviskas sakinys:
>> " Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, taip pat tuo 
>> atveju, kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama, vairuotojas 
>> privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop", sviesofora, 
>> pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m atstumu nuo 
>> pirmojo begio"
>>
>> Kam reikejo i punkta irasyti zodziu jungini " taip pat tuo atveju" ? 
>> Zodeliai  "taip pat"-:nurodo, kad atveju, kai reikia sustot yra ne vienas. 
>> Kokie jie? Nurodyta aiskiai: a) kai duodi kelia artejanciai beginei 
>> transporto priemonei (logiska?) b) kai vaziuoti per sankryza draudziama 
>> (pvz reguliuotojas rodo  vairuotojui stovet)   Sekanti sakinio dalis 
>> nurodo, kur vairuotojas turi sustot.
>>
>> Jeigu sudetingai aiskinu-galite patys pabandyti viena "atveji" is sakinio 
>> ismesti. Kas lieka:
>>
>> "Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, vairuotojas 
>> privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop", sviesofora, 
>> pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m atstumu nuo 
>> pirmojo begio."
>>
>> Sakinys liks logiskas ir tvarkingas. Artejant traukiniui -sustok, nes gali 
>> pasitaikyti pervaza, kurioje  isvis nera jokiu zenklu, jokiu sviesaforu, 
>> jokiu uztvaru. Taip?  Taciau reikia iterpti dar viena imanoma atveji. 
>> Kodel? Ogi todel, kad  Ket punkte reikia numatyti, ka reiks daryti, jei 
>> koks reguliuotojas ar sviesaforas uzdraus judet per pervaza, kai tuo tarpu 
>> vairuotojui jokio traukinio artejimo dar net nesimatys!  Atstatome , taip 
>> kaip yra KET siuo metu ir ziu-veikia visais gyvenimo atvejais:)
>>
>> "Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, taip pat tuo 
>> atveju, kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama, vairuotojas 
>> privalo sustoti pries "Stop" linija..................
>>
>>
>> Apie STOP zenkla:  nepamirskite kad toli grazu, ne visose pervazose yra 
>> baltas sviesaforas. Jeigu yra tik raudonos,  neartejant traukiniui, 
>> vairuotojas patikimai nezino-veikia sviesaforas ar ne. Traukinio gali ir 
>> nesimatyt (pvz ribotas matomumas),  jei sviesaforas neveikiai, rizika 
>> pakliuti po sisterna-didele.  Beda.  Koks sprendimas? Ogi -nurodyti, kad 
>> siuo atveju (kai sviesaforas neveikia ar jo isvis nera) , vairuotojas 
>> privalo visada sustoti pries Stop zenkla. Ismintinga ir logiska.  Jeigu 
>> sviesaforas veikia-jis pranes apie artejanti traukini, jei neveikia-buk 
>> dvigubai atsargus.
>>
>>
>> Daugiau nebesistengsiu. Gal kas atras ta teismo sprendima, jei toks 
>> egzistuoja isviso. Amen :)
>>
>>
>>
>> P.S Jei reguliuotojas, stovintis sankryzoje, svilps ir tau mojuos, kad 
>> vaziuotum, o tau pries nosi bus pastatytas zenklas "eismas draudziamas". 
>> Atstumas 50m, reguliuotoja tu iziuri ir suvoki, kad svilpia tau ir mojuoja 
>> tau.  Vaziuosi?  Ar vykdysi zenklo reikalavima ir lauksi , kol ji nupjaus? 
>> Apsispresk :)
>>
>>
>> "Rivo" <arubk1@gmail.com> wrote in message 
>> news:jdg1o1$fe4$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Apie STOP zenkla:  Jeigu zenklas pastatytas pries gelezinkelio pervaza 
>>> arba
>>> karantino posta, vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, o jeigu
>>> jos nera - pries zenkla.
>>>
>>> Esminiai zodziai "pries gelezinkelio pervaza".  Sviesoforas stovi 
>>> pervazoje.
>>> Zenklas tam ir skirtas, kad pervazoje niekas nestovetu.
>>> Baltas sviesoforo signalas leidzia kirsti pervaza, bet pries 
>>> privaziuodamas
>>> sviesofora sutinki zenkla STOP.  Turi vykdyti jo reikalavima. Tas pats, 
>>> kaip
>>> 50 metru pries sviesoforu reguliuojama sankryza pastacius zenkla "eismas
>>> draudziamas". Kad ir zalias dega, o ne visiems galima iki sankryzos
>>> privaziuot.
>>>
>>>
>>> "Gintas"  wrote in message news:jdg07g$da0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> Baltas leidzia, raudonas draudzia. Bandyt prisikabinti, kad vairuotojas
>>> neistikino, arteja traukinys ar ne,  kazin ar pavyktu. Vairuotojas teigs,
>>> kad isitikino, baltas miksiukas miksejo, tad ir vaziavo. Juk tam, kad
>>> isitikinti, ar nearteja begine trasnporto priemone, prie plyname lauke
>>> stovincios pervazos, nebutina visiskai sustoti? Irodymas sios galimybes,
>>> bauda rasanciam mentui,  traukinio juk ir nebuvo? Tad, ar blogai tas
>>> vairuotojas "isitikino"? Isvada-isitikino gerai, lemputes vaziuot leido, 
>>> tad
>>> ir vaziavo :) Ko pykt ant jo?
>>> O del to paties stovo....... . Sutik, reguliuotojas gali aplamai tarp 
>>> begiu
>>> stovet, bet juk tada vistiek nesivadovausi zenklais, nors jie ir arciau
>>> taves?
>>>
>>>
>>> "Rivo" <arubk1@gmail.com> wrote in message
>>> news:jdft7t$9fs$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>>
>>>> "ramunas"  wrote in message news:jdcnm0$9n2$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> buna gelezinkeliniai sviesoforai tik su 2 raudonom, arba buna 2 raudonos
>>>> ir
>>>> per viduri-virsuje balta  ... tai ten kur as vaziavau buvo ir balta
>>>>
>>>>
>>>> 78.10. baltas mirksintis signalas, naudojamas gelezinkelio pervazose,
>>>> leidzia eisma isitikinus, kad prie gelezinkelio pervazos nearteja begine
>>>> transporto priemone;
>>>>
>>>> Taigi tam, kad tikrai isitikintum, ir yra pastatytas zenklas STOP. 
>>>> Baltas
>>>> signalas tik parodo, kad sviesoforas veikiantis (nesugedes), atitinka
>>>> mirksinti geltona signala sankryzose. Beje, sankryzose pirmumo zenklai
>>>> kabinami ant to paties stovo butent todel, kad nekiltu nesusipratimu,
>>>> kurie
>>>> zenklai galioja, kurie ne.
>>>>
>>> 
> 
>