Siaip diskusija uzvire-visada reikia sustoti pries STOP zenkla, esanti pries pervaza, ar nevisada. Nejo kalba, atr butina isitikinti arteja taukinys ar ne. Jauti skirtuma? "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:jdh1jc$bah$1@trimpas.omnitel.net... >A siaip zinai linkiu dazniau pavazinet per pervazas nesustojus, Gal kada > sviesoforas bus nesuveikes ir greitasis traukinys nespes sustabdyt, > > "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message > news:jdgl35$o7$1@trimpas.omnitel.net... >> Taigi lietuviskas sakinys: >> " Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, taip pat tuo >> atveju, kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama, vairuotojas >> privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop", sviesofora, >> pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m atstumu nuo >> pirmojo begio" >> >> Kam reikejo i punkta irasyti zodziu jungini " taip pat tuo atveju" ? >> Zodeliai "taip pat"-:nurodo, kad atveju, kai reikia sustot yra ne vienas. >> Kokie jie? Nurodyta aiskiai: a) kai duodi kelia artejanciai beginei >> transporto priemonei (logiska?) b) kai vaziuoti per sankryza draudziama >> (pvz reguliuotojas rodo vairuotojui stovet) Sekanti sakinio dalis >> nurodo, kur vairuotojas turi sustot. >> >> Jeigu sudetingai aiskinu-galite patys pabandyti viena "atveji" is sakinio >> ismesti. Kas lieka: >> >> "Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, vairuotojas >> privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop", sviesofora, >> pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m atstumu nuo >> pirmojo begio." >> >> Sakinys liks logiskas ir tvarkingas. Artejant traukiniui -sustok, nes gali >> pasitaikyti pervaza, kurioje isvis nera jokiu zenklu, jokiu sviesaforu, >> jokiu uztvaru. Taip? Taciau reikia iterpti dar viena imanoma atveji. >> Kodel? Ogi todel, kad Ket punkte reikia numatyti, ka reiks daryti, jei >> koks reguliuotojas ar sviesaforas uzdraus judet per pervaza, kai tuo tarpu >> vairuotojui jokio traukinio artejimo dar net nesimatys! Atstatome , taip >> kaip yra KET siuo metu ir ziu-veikia visais gyvenimo atvejais:) >> >> "Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, taip pat tuo >> atveju, kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama, vairuotojas >> privalo sustoti pries "Stop" linija.................. >> >> >> Apie STOP zenkla: nepamirskite kad toli grazu, ne visose pervazose yra >> baltas sviesaforas. Jeigu yra tik raudonos, neartejant traukiniui, >> vairuotojas patikimai nezino-veikia sviesaforas ar ne. Traukinio gali ir >> nesimatyt (pvz ribotas matomumas), jei sviesaforas neveikiai, rizika >> pakliuti po sisterna-didele. Beda. Koks sprendimas? Ogi -nurodyti, kad >> siuo atveju (kai sviesaforas neveikia ar jo isvis nera) , vairuotojas >> privalo visada sustoti pries Stop zenkla. Ismintinga ir logiska. Jeigu >> sviesaforas veikia-jis pranes apie artejanti traukini, jei neveikia-buk >> dvigubai atsargus. >> >> >> Daugiau nebesistengsiu. Gal kas atras ta teismo sprendima, jei toks >> egzistuoja isviso. Amen :) >> >> >> >> P.S Jei reguliuotojas, stovintis sankryzoje, svilps ir tau mojuos, kad >> vaziuotum, o tau pries nosi bus pastatytas zenklas "eismas draudziamas". >> Atstumas 50m, reguliuotoja tu iziuri ir suvoki, kad svilpia tau ir mojuoja >> tau. Vaziuosi? Ar vykdysi zenklo reikalavima ir lauksi , kol ji nupjaus? >> Apsispresk :) >> >> >> "Rivo" <arubk1@gmail.com> wrote in message >> news:jdg1o1$fe4$1@trimpas.omnitel.net... >>> Apie STOP zenkla: Jeigu zenklas pastatytas pries gelezinkelio pervaza >>> arba >>> karantino posta, vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, o jeigu >>> jos nera - pries zenkla. >>> >>> Esminiai zodziai "pries gelezinkelio pervaza". Sviesoforas stovi >>> pervazoje. >>> Zenklas tam ir skirtas, kad pervazoje niekas nestovetu. >>> Baltas sviesoforo signalas leidzia kirsti pervaza, bet pries >>> privaziuodamas >>> sviesofora sutinki zenkla STOP. Turi vykdyti jo reikalavima. Tas pats, >>> kaip >>> 50 metru pries sviesoforu reguliuojama sankryza pastacius zenkla "eismas >>> draudziamas". Kad ir zalias dega, o ne visiems galima iki sankryzos >>> privaziuot. >>> >>> >>> "Gintas" wrote in message news:jdg07g$da0$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Baltas leidzia, raudonas draudzia. Bandyt prisikabinti, kad vairuotojas >>> neistikino, arteja traukinys ar ne, kazin ar pavyktu. Vairuotojas teigs, >>> kad isitikino, baltas miksiukas miksejo, tad ir vaziavo. Juk tam, kad >>> isitikinti, ar nearteja begine trasnporto priemone, prie plyname lauke >>> stovincios pervazos, nebutina visiskai sustoti? Irodymas sios galimybes, >>> bauda rasanciam mentui, traukinio juk ir nebuvo? Tad, ar blogai tas >>> vairuotojas "isitikino"? Isvada-isitikino gerai, lemputes vaziuot leido, >>> tad >>> ir vaziavo :) Ko pykt ant jo? >>> O del to paties stovo....... . Sutik, reguliuotojas gali aplamai tarp >>> begiu >>> stovet, bet juk tada vistiek nesivadovausi zenklais, nors jie ir arciau >>> taves? >>> >>> >>> "Rivo" <arubk1@gmail.com> wrote in message >>> news:jdft7t$9fs$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> >>>> "ramunas" wrote in message news:jdcnm0$9n2$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> buna gelezinkeliniai sviesoforai tik su 2 raudonom, arba buna 2 raudonos >>>> ir >>>> per viduri-virsuje balta ... tai ten kur as vaziavau buvo ir balta >>>> >>>> >>>> 78.10. baltas mirksintis signalas, naudojamas gelezinkelio pervazose, >>>> leidzia eisma isitikinus, kad prie gelezinkelio pervazos nearteja begine >>>> transporto priemone; >>>> >>>> Taigi tam, kad tikrai isitikintum, ir yra pastatytas zenklas STOP. >>>> Baltas >>>> signalas tik parodo, kad sviesoforas veikiantis (nesugedes), atitinka >>>> mirksinti geltona signala sankryzose. Beje, sankryzose pirmumo zenklai >>>> kabinami ant to paties stovo butent todel, kad nekiltu nesusipratimu, >>>> kurie >>>> zenklai galioja, kurie ne. >>>> >>> > >