Tai ar galima isitikinti saugumu vaziuojant ar negalima? "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:jdifvh$ec4$1@trimpas.omnitel.net... > Jei ten dar kabo zenklas stop tai turesi ir sustot > > "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message > news:jdiftj$e9r$1@trimpas.omnitel.net... >> Gera pavyzdi Petkevičius nurode, jeigu jau, anot taves, isitikinimas >> tolygus butinam sustojimui: >> >> "Prieš pradėdamas važiuoti, prieš persirikiuodamas ir kitaip keisdamas >> važiavimo kryptį, vairuotojas privalo įsitikinti, kad tai daryti saugu, ir >> duoti kelią (nekliudyti) kitiems eismo dalyviams." >> >> Galetum papasakoti kaip tai isivaizduoji? >> >> >> >> >> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >> news:jdi5pg$1uh$1@trimpas.omnitel.net... >>> Reikia ir sustot ir isitikint. >>> Viskas KET'e parasyta >>> >>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message >>> news:jdhjqt$5nd$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Siaip diskusija uzvire-visada reikia sustoti pries STOP zenkla, esanti >>>> pries pervaza, ar nevisada. Nejo kalba, atr butina isitikinti arteja >>>> taukinys ar ne. Jauti skirtuma? >>>> >>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>> news:jdh1jc$bah$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>A siaip zinai linkiu dazniau pavazinet per pervazas nesustojus, Gal kada >>>>> sviesoforas bus nesuveikes ir greitasis traukinys nespes sustabdyt, >>>>> >>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message >>>>> news:jdgl35$o7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Taigi lietuviskas sakinys: >>>>>> " Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, taip pat >>>>>> tuo >>>>>> atveju, kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama, vairuotojas >>>>>> privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop", sviesofora, >>>>>> pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m atstumu nuo >>>>>> pirmojo begio" >>>>>> >>>>>> Kam reikejo i punkta irasyti zodziu jungini " taip pat tuo atveju" ? >>>>>> Zodeliai "taip pat"-:nurodo, kad atveju, kai reikia sustot yra ne >>>>>> vienas. >>>>>> Kokie jie? Nurodyta aiskiai: a) kai duodi kelia artejanciai beginei >>>>>> transporto priemonei (logiska?) b) kai vaziuoti per sankryza >>>>>> draudziama >>>>>> (pvz reguliuotojas rodo vairuotojui stovet) Sekanti sakinio dalis >>>>>> nurodo, kur vairuotojas turi sustot. >>>>>> >>>>>> Jeigu sudetingai aiskinu-galite patys pabandyti viena "atveji" is >>>>>> sakinio >>>>>> ismesti. Kas lieka: >>>>>> >>>>>> "Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, vairuotojas >>>>>> privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop", sviesofora, >>>>>> pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m atstumu nuo >>>>>> pirmojo begio." >>>>>> >>>>>> Sakinys liks logiskas ir tvarkingas. Artejant traukiniui -sustok, nes >>>>>> gali >>>>>> pasitaikyti pervaza, kurioje isvis nera jokiu zenklu, jokiu >>>>>> sviesaforu, >>>>>> jokiu uztvaru. Taip? Taciau reikia iterpti dar viena imanoma atveji. >>>>>> Kodel? Ogi todel, kad Ket punkte reikia numatyti, ka reiks daryti, >>>>>> jei >>>>>> koks reguliuotojas ar sviesaforas uzdraus judet per pervaza, kai tuo >>>>>> tarpu >>>>>> vairuotojui jokio traukinio artejimo dar net nesimatys! Atstatome , >>>>>> taip >>>>>> kaip yra KET siuo metu ir ziu-veikia visais gyvenimo atvejais:) >>>>>> >>>>>> "Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, taip pat tuo >>>>>> atveju, kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama, vairuotojas >>>>>> privalo sustoti pries "Stop" linija.................. >>>>>> >>>>>> >>>>>> Apie STOP zenkla: nepamirskite kad toli grazu, ne visose pervazose >>>>>> yra >>>>>> baltas sviesaforas. Jeigu yra tik raudonos, neartejant traukiniui, >>>>>> vairuotojas patikimai nezino-veikia sviesaforas ar ne. Traukinio gali >>>>>> ir >>>>>> nesimatyt (pvz ribotas matomumas), jei sviesaforas neveikiai, rizika >>>>>> pakliuti po sisterna-didele. Beda. Koks sprendimas? Ogi -nurodyti, >>>>>> kad >>>>>> siuo atveju (kai sviesaforas neveikia ar jo isvis nera) , vairuotojas >>>>>> privalo visada sustoti pries Stop zenkla. Ismintinga ir logiska. >>>>>> Jeigu >>>>>> sviesaforas veikia-jis pranes apie artejanti traukini, jei >>>>>> neveikia-buk >>>>>> dvigubai atsargus. >>>>>> >>>>>> >>>>>> Daugiau nebesistengsiu. Gal kas atras ta teismo sprendima, jei toks >>>>>> egzistuoja isviso. Amen :) >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> P.S Jei reguliuotojas, stovintis sankryzoje, svilps ir tau mojuos, kad >>>>>> vaziuotum, o tau pries nosi bus pastatytas zenklas "eismas >>>>>> draudziamas". >>>>>> Atstumas 50m, reguliuotoja tu iziuri ir suvoki, kad svilpia tau ir >>>>>> mojuoja >>>>>> tau. Vaziuosi? Ar vykdysi zenklo reikalavima ir lauksi , kol ji >>>>>> nupjaus? >>>>>> Apsispresk :) >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Rivo" <arubk1@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:jdg1o1$fe4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Apie STOP zenkla: Jeigu zenklas pastatytas pries gelezinkelio >>>>>>> pervaza >>>>>>> arba >>>>>>> karantino posta, vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, o >>>>>>> jeigu >>>>>>> jos nera - pries zenkla. >>>>>>> >>>>>>> Esminiai zodziai "pries gelezinkelio pervaza". Sviesoforas stovi >>>>>>> pervazoje. >>>>>>> Zenklas tam ir skirtas, kad pervazoje niekas nestovetu. >>>>>>> Baltas sviesoforo signalas leidzia kirsti pervaza, bet pries >>>>>>> privaziuodamas >>>>>>> sviesofora sutinki zenkla STOP. Turi vykdyti jo reikalavima. Tas >>>>>>> pats, >>>>>>> kaip >>>>>>> 50 metru pries sviesoforu reguliuojama sankryza pastacius zenkla >>>>>>> "eismas >>>>>>> draudziamas". Kad ir zalias dega, o ne visiems galima iki sankryzos >>>>>>> privaziuot. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Gintas" wrote in message news:jdg07g$da0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> >>>>>>> Baltas leidzia, raudonas draudzia. Bandyt prisikabinti, kad >>>>>>> vairuotojas >>>>>>> neistikino, arteja traukinys ar ne, kazin ar pavyktu. Vairuotojas >>>>>>> teigs, >>>>>>> kad isitikino, baltas miksiukas miksejo, tad ir vaziavo. Juk tam, kad >>>>>>> isitikinti, ar nearteja begine trasnporto priemone, prie plyname >>>>>>> lauke >>>>>>> stovincios pervazos, nebutina visiskai sustoti? Irodymas sios >>>>>>> galimybes, >>>>>>> bauda rasanciam mentui, traukinio juk ir nebuvo? Tad, ar blogai tas >>>>>>> vairuotojas "isitikino"? Isvada-isitikino gerai, lemputes vaziuot >>>>>>> leido, >>>>>>> tad >>>>>>> ir vaziavo :) Ko pykt ant jo? >>>>>>> O del to paties stovo....... . Sutik, reguliuotojas gali aplamai tarp >>>>>>> begiu >>>>>>> stovet, bet juk tada vistiek nesivadovausi zenklais, nors jie ir >>>>>>> arciau >>>>>>> taves? >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Rivo" <arubk1@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:jdft7t$9fs$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "ramunas" wrote in message news:jdcnm0$9n2$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> >>>>>>>> buna gelezinkeliniai sviesoforai tik su 2 raudonom, arba buna 2 >>>>>>>> raudonos >>>>>>>> ir >>>>>>>> per viduri-virsuje balta ... tai ten kur as vaziavau buvo ir balta >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> 78.10. baltas mirksintis signalas, naudojamas gelezinkelio >>>>>>>> pervazose, >>>>>>>> leidzia eisma isitikinus, kad prie gelezinkelio pervazos nearteja >>>>>>>> begine >>>>>>>> transporto priemone; >>>>>>>> >>>>>>>> Taigi tam, kad tikrai isitikintum, ir yra pastatytas zenklas STOP. >>>>>>>> Baltas >>>>>>>> signalas tik parodo, kad sviesoforas veikiantis (nesugedes), >>>>>>>> atitinka >>>>>>>> mirksinti geltona signala sankryzose. Beje, sankryzose pirmumo >>>>>>>> zenklai >>>>>>>> kabinami ant to paties stovo butent todel, kad nekiltu >>>>>>>> nesusipratimu, >>>>>>>> kurie >>>>>>>> zenklai galioja, kurie ne. >>>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>>>> >>> >>> > >