Niekaip nesuprantu, ko čia ginčijamasi. Hierarchija didėjimo tvarka: kelio ženklinimas, ženklai, šviesoforas, reguliuotojas. Šviesoforas beje, naikina tik sankryžoje esančius ženklus (kabinami ant to paties stulpo), kitoje sankryžos pusėje esantys tik dubliuoja. Visi ženklai iki sankryžos privalomi ir galioja. Reguliuotojas irgi reguliuoja eismą tik konkrečioje sankryžoje. Nevažiuosi juk per sankryžą degant raudonam, jei kitoje (už 50 metrų) stovi pasisukęs į tave šonu. Bendra taisyklė - privažiavai, įvykdei reikalavimus, žiūri, ką leidžia ar draudžia sekantis. Su STOP prie pervažos ta pati situacija. Privažiavai STOP, sustojai, įsitikinai saugumu, žiūri ar leidžia šviesoforas važiuot toliau. Kol neįvykdytas kelio ženklo reikalavimas tau "do feni" ką rodo už jo esantis šviesoforas ar reguliuotojas. Jie gali tik leisti arba drausti važiuoti toliau. Reikalauti negali (bent jau šviesoforas) "Gintas" wrote in message news:jdifnc$e2v$1@trimpas.omnitel.net... sviesaforas virsesnis, tad ko vaziuot per ta raudona. O jei reguliuotojas parodytu vaziuot-vaziuočiau per raudona. Tačiau Marija isaiskino, kad zenklas turi leisti, slagbaumas turi leisti, sviesaforas turi leisti ir dar reguliuotojas turi leisti, jeigu toks yra. Tiktai tada isitikini ar nearteja traukinys ir vaziuoji. Bent jau taip as suprantu jos atsakyma Glebui.