Tema: Re: apie milicijos budejima
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-12-30 08:44:43
Nu zinok nemoku, tik rasyti.

"Signalizacija"  wrote in message news:jdjlad$e9v$1@trimpas.omnitel.net...

Tos salygos tau aiskiai parasytos taisyklese. kiek pamnu pats skaityt moki
Nepatinka stoviniuot prie pervazu, seimas pades.
Is kitos puses geriau tave matyt cia ir gyva, o ne skaityt policijos
pranesima, kad pil. L.P. buvo nuskintas pervazoj, kunas metesi uz 200m,
galva uz 800m nuo ivykio vietos

"Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message
news:jdikvk$jk4$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai jau nebera isitikinti = sustoti? Turi buti dar kitos salygos?
>
> "Signalizacija"  wrote in message news:jdifvh$ec4$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Jei ten dar kabo zenklas stop tai turesi ir sustot
>
> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
> news:jdiftj$e9r$1@trimpas.omnitel.net...
>> Gera pavyzdi Petkevičius nurode, jeigu jau, anot taves, isitikinimas 
>> tolygus butinam sustojimui:
>>
>> "Prieš pradėdamas važiuoti, prieš persirikiuodamas ir kitaip keisdamas
>> važiavimo kryptį, vairuotojas privalo įsitikinti, kad tai daryti saugu, 
>> ir
>> duoti kelią (nekliudyti) kitiems eismo dalyviams."
>>
>> Galetum papasakoti kaip tai isivaizduoji?
>>
>>
>>
>>
>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message 
>> news:jdi5pg$1uh$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Reikia ir sustot ir isitikint.
>>> Viskas KET'e parasyta
>>>
>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
>>> news:jdhjqt$5nd$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Siaip diskusija uzvire-visada reikia sustoti pries STOP zenkla, esanti
>>>> pries pervaza,   ar nevisada. Nejo kalba, atr  butina isitikinti arteja
>>>> taukinys ar ne.  Jauti skirtuma?
>>>>
>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>>>> news:jdh1jc$bah$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>A siaip zinai linkiu dazniau pavazinet per pervazas nesustojus, Gal 
>>>>>kada
>>>>> sviesoforas bus nesuveikes ir greitasis traukinys nespes sustabdyt,
>>>>>
>>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
>>>>> news:jdgl35$o7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Taigi  lietuviskas sakinys:
>>>>>> " Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, taip pat 
>>>>>> tuo
>>>>>> atveju, kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama, vairuotojas
>>>>>> privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop", sviesofora,
>>>>>> pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m atstumu 
>>>>>> nuo
>>>>>> pirmojo begio"
>>>>>>
>>>>>> Kam reikejo i punkta irasyti zodziu jungini " taip pat tuo atveju" ?
>>>>>> Zodeliai  "taip pat"-:nurodo, kad atveju, kai reikia sustot yra ne
>>>>>> vienas.
>>>>>> Kokie jie? Nurodyta aiskiai: a) kai duodi kelia artejanciai beginei
>>>>>> transporto priemonei (logiska?) b) kai vaziuoti per sankryza 
>>>>>> draudziama
>>>>>> (pvz reguliuotojas rodo  vairuotojui stovet)   Sekanti sakinio dalis
>>>>>> nurodo, kur vairuotojas turi sustot.
>>>>>>
>>>>>> Jeigu sudetingai aiskinu-galite patys pabandyti viena "atveji" is
>>>>>> sakinio
>>>>>> ismesti. Kas lieka:
>>>>>>
>>>>>> "Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, vairuotojas
>>>>>> privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop", sviesofora,
>>>>>> pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m atstumu 
>>>>>> nuo
>>>>>> pirmojo begio."
>>>>>>
>>>>>> Sakinys liks logiskas ir tvarkingas. Artejant traukiniui -sustok, nes
>>>>>> gali
>>>>>> pasitaikyti pervaza, kurioje  isvis nera jokiu zenklu, jokiu 
>>>>>> sviesaforu,
>>>>>> jokiu uztvaru. Taip?  Taciau reikia iterpti dar viena imanoma atveji.
>>>>>> Kodel? Ogi todel, kad  Ket punkte reikia numatyti, ka reiks daryti, 
>>>>>> jei
>>>>>> koks reguliuotojas ar sviesaforas uzdraus judet per pervaza, kai tuo
>>>>>> tarpu
>>>>>> vairuotojui jokio traukinio artejimo dar net nesimatys!  Atstatome ,
>>>>>> taip
>>>>>> kaip yra KET siuo metu ir ziu-veikia visais gyvenimo atvejais:)
>>>>>>
>>>>>> "Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, taip pat 
>>>>>> tuo
>>>>>> atveju, kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama, vairuotojas
>>>>>> privalo sustoti pries "Stop" linija..................
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Apie STOP zenkla:  nepamirskite kad toli grazu, ne visose pervazose 
>>>>>> yra
>>>>>> baltas sviesaforas. Jeigu yra tik raudonos,  neartejant traukiniui,
>>>>>> vairuotojas patikimai nezino-veikia sviesaforas ar ne. Traukinio gali 
>>>>>> ir
>>>>>> nesimatyt (pvz ribotas matomumas),  jei sviesaforas neveikiai, rizika
>>>>>> pakliuti po sisterna-didele.  Beda.  Koks sprendimas? Ogi -nurodyti, 
>>>>>> kad
>>>>>> siuo atveju (kai sviesaforas neveikia ar jo isvis nera) , vairuotojas
>>>>>> privalo visada sustoti pries Stop zenkla. Ismintinga ir logiska. 
>>>>>> Jeigu
>>>>>> sviesaforas veikia-jis pranes apie artejanti traukini, jei 
>>>>>> neveikia-buk
>>>>>> dvigubai atsargus.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Daugiau nebesistengsiu. Gal kas atras ta teismo sprendima, jei toks
>>>>>> egzistuoja isviso. Amen :)
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> P.S Jei reguliuotojas, stovintis sankryzoje, svilps ir tau mojuos, 
>>>>>> kad
>>>>>> vaziuotum, o tau pries nosi bus pastatytas zenklas "eismas 
>>>>>> draudziamas".
>>>>>> Atstumas 50m, reguliuotoja tu iziuri ir suvoki, kad svilpia tau ir
>>>>>> mojuoja
>>>>>> tau.  Vaziuosi?  Ar vykdysi zenklo reikalavima ir lauksi , kol ji
>>>>>> nupjaus?
>>>>>> Apsispresk :)
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Rivo" <arubk1@gmail.com> wrote in message
>>>>>> news:jdg1o1$fe4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Apie STOP zenkla:  Jeigu zenklas pastatytas pries gelezinkelio 
>>>>>>> pervaza
>>>>>>> arba
>>>>>>> karantino posta, vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, o
>>>>>>> jeigu
>>>>>>> jos nera - pries zenkla.
>>>>>>>
>>>>>>> Esminiai zodziai "pries gelezinkelio pervaza".  Sviesoforas stovi
>>>>>>> pervazoje.
>>>>>>> Zenklas tam ir skirtas, kad pervazoje niekas nestovetu.
>>>>>>> Baltas sviesoforo signalas leidzia kirsti pervaza, bet pries
>>>>>>> privaziuodamas
>>>>>>> sviesofora sutinki zenkla STOP.  Turi vykdyti jo reikalavima. Tas 
>>>>>>> pats,
>>>>>>> kaip
>>>>>>> 50 metru pries sviesoforu reguliuojama sankryza pastacius zenkla
>>>>>>> "eismas
>>>>>>> draudziamas". Kad ir zalias dega, o ne visiems galima iki sankryzos
>>>>>>> privaziuot.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "Gintas"  wrote in message news:jdg07g$da0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>
>>>>>>> Baltas leidzia, raudonas draudzia. Bandyt prisikabinti, kad 
>>>>>>> vairuotojas
>>>>>>> neistikino, arteja traukinys ar ne,  kazin ar pavyktu. Vairuotojas
>>>>>>> teigs,
>>>>>>> kad isitikino, baltas miksiukas miksejo, tad ir vaziavo. Juk tam, 
>>>>>>> kad
>>>>>>> isitikinti, ar nearteja begine trasnporto priemone, prie plyname 
>>>>>>> lauke
>>>>>>> stovincios pervazos, nebutina visiskai sustoti? Irodymas sios
>>>>>>> galimybes,
>>>>>>> bauda rasanciam mentui,  traukinio juk ir nebuvo? Tad, ar blogai tas
>>>>>>> vairuotojas "isitikino"? Isvada-isitikino gerai, lemputes vaziuot
>>>>>>> leido,
>>>>>>> tad
>>>>>>> ir vaziavo :) Ko pykt ant jo?
>>>>>>> O del to paties stovo....... . Sutik, reguliuotojas gali aplamai 
>>>>>>> tarp
>>>>>>> begiu
>>>>>>> stovet, bet juk tada vistiek nesivadovausi zenklais, nors jie ir 
>>>>>>> arciau
>>>>>>> taves?
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "Rivo" <arubk1@gmail.com> wrote in message
>>>>>>> news:jdft7t$9fs$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "ramunas"  wrote in message 
>>>>>>>> news:jdcnm0$9n2$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>
>>>>>>>> buna gelezinkeliniai sviesoforai tik su 2 raudonom, arba buna 2
>>>>>>>> raudonos
>>>>>>>> ir
>>>>>>>> per viduri-virsuje balta  ... tai ten kur as vaziavau buvo ir balta
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> 78.10. baltas mirksintis signalas, naudojamas gelezinkelio 
>>>>>>>> pervazose,
>>>>>>>> leidzia eisma isitikinus, kad prie gelezinkelio pervazos nearteja
>>>>>>>> begine
>>>>>>>> transporto priemone;
>>>>>>>>
>>>>>>>> Taigi tam, kad tikrai isitikintum, ir yra pastatytas zenklas STOP.
>>>>>>>> Baltas
>>>>>>>> signalas tik parodo, kad sviesoforas veikiantis (nesugedes), 
>>>>>>>> atitinka
>>>>>>>> mirksinti geltona signala sankryzose. Beje, sankryzose pirmumo 
>>>>>>>> zenklai
>>>>>>>> kabinami ant to paties stovo butent todel, kad nekiltu 
>>>>>>>> nesusipratimu,
>>>>>>>> kurie
>>>>>>>> zenklai galioja, kurie ne.
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>
>>>
>