A siaip zinai linkiu dazniau pavazinet per pervazas nesustojus, Gal kada sviesoforas bus nesuveikes ir greitasis traukinys nespes sustabdyt, "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message news:jdgl35$o7$1@trimpas.omnitel.net... > Taigi lietuviskas sakinys: > " Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, taip pat tuo > atveju, kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama, vairuotojas > privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop", sviesofora, > pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m atstumu nuo > pirmojo begio" > > Kam reikejo i punkta irasyti zodziu jungini " taip pat tuo atveju" ? > Zodeliai "taip pat"-:nurodo, kad atveju, kai reikia sustot yra ne vienas. > Kokie jie? Nurodyta aiskiai: a) kai duodi kelia artejanciai beginei > transporto priemonei (logiska?) b) kai vaziuoti per sankryza draudziama > (pvz reguliuotojas rodo vairuotojui stovet) Sekanti sakinio dalis > nurodo, kur vairuotojas turi sustot. > > Jeigu sudetingai aiskinu-galite patys pabandyti viena "atveji" is sakinio > ismesti. Kas lieka: > > "Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, vairuotojas > privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop", sviesofora, > pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m atstumu nuo > pirmojo begio." > > Sakinys liks logiskas ir tvarkingas. Artejant traukiniui -sustok, nes gali > pasitaikyti pervaza, kurioje isvis nera jokiu zenklu, jokiu sviesaforu, > jokiu uztvaru. Taip? Taciau reikia iterpti dar viena imanoma atveji. > Kodel? Ogi todel, kad Ket punkte reikia numatyti, ka reiks daryti, jei > koks reguliuotojas ar sviesaforas uzdraus judet per pervaza, kai tuo tarpu > vairuotojui jokio traukinio artejimo dar net nesimatys! Atstatome , taip > kaip yra KET siuo metu ir ziu-veikia visais gyvenimo atvejais:) > > "Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, taip pat tuo > atveju, kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama, vairuotojas > privalo sustoti pries "Stop" linija.................. > > > Apie STOP zenkla: nepamirskite kad toli grazu, ne visose pervazose yra > baltas sviesaforas. Jeigu yra tik raudonos, neartejant traukiniui, > vairuotojas patikimai nezino-veikia sviesaforas ar ne. Traukinio gali ir > nesimatyt (pvz ribotas matomumas), jei sviesaforas neveikiai, rizika > pakliuti po sisterna-didele. Beda. Koks sprendimas? Ogi -nurodyti, kad > siuo atveju (kai sviesaforas neveikia ar jo isvis nera) , vairuotojas > privalo visada sustoti pries Stop zenkla. Ismintinga ir logiska. Jeigu > sviesaforas veikia-jis pranes apie artejanti traukini, jei neveikia-buk > dvigubai atsargus. > > > Daugiau nebesistengsiu. Gal kas atras ta teismo sprendima, jei toks > egzistuoja isviso. Amen :) > > > > P.S Jei reguliuotojas, stovintis sankryzoje, svilps ir tau mojuos, kad > vaziuotum, o tau pries nosi bus pastatytas zenklas "eismas draudziamas". > Atstumas 50m, reguliuotoja tu iziuri ir suvoki, kad svilpia tau ir mojuoja > tau. Vaziuosi? Ar vykdysi zenklo reikalavima ir lauksi , kol ji nupjaus? > Apsispresk :) > > > "Rivo" <arubk1@gmail.com> wrote in message > news:jdg1o1$fe4$1@trimpas.omnitel.net... >> Apie STOP zenkla: Jeigu zenklas pastatytas pries gelezinkelio pervaza >> arba >> karantino posta, vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, o jeigu >> jos nera - pries zenkla. >> >> Esminiai zodziai "pries gelezinkelio pervaza". Sviesoforas stovi >> pervazoje. >> Zenklas tam ir skirtas, kad pervazoje niekas nestovetu. >> Baltas sviesoforo signalas leidzia kirsti pervaza, bet pries >> privaziuodamas >> sviesofora sutinki zenkla STOP. Turi vykdyti jo reikalavima. Tas pats, >> kaip >> 50 metru pries sviesoforu reguliuojama sankryza pastacius zenkla "eismas >> draudziamas". Kad ir zalias dega, o ne visiems galima iki sankryzos >> privaziuot. >> >> >> "Gintas" wrote in message news:jdg07g$da0$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Baltas leidzia, raudonas draudzia. Bandyt prisikabinti, kad vairuotojas >> neistikino, arteja traukinys ar ne, kazin ar pavyktu. Vairuotojas teigs, >> kad isitikino, baltas miksiukas miksejo, tad ir vaziavo. Juk tam, kad >> isitikinti, ar nearteja begine trasnporto priemone, prie plyname lauke >> stovincios pervazos, nebutina visiskai sustoti? Irodymas sios galimybes, >> bauda rasanciam mentui, traukinio juk ir nebuvo? Tad, ar blogai tas >> vairuotojas "isitikino"? Isvada-isitikino gerai, lemputes vaziuot leido, >> tad >> ir vaziavo :) Ko pykt ant jo? >> O del to paties stovo....... . Sutik, reguliuotojas gali aplamai tarp >> begiu >> stovet, bet juk tada vistiek nesivadovausi zenklais, nors jie ir arciau >> taves? >> >> >> "Rivo" <arubk1@gmail.com> wrote in message >> news:jdft7t$9fs$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> >>> "ramunas" wrote in message news:jdcnm0$9n2$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> buna gelezinkeliniai sviesoforai tik su 2 raudonom, arba buna 2 raudonos >>> ir >>> per viduri-virsuje balta ... tai ten kur as vaziavau buvo ir balta >>> >>> >>> 78.10. baltas mirksintis signalas, naudojamas gelezinkelio pervazose, >>> leidzia eisma isitikinus, kad prie gelezinkelio pervazos nearteja begine >>> transporto priemone; >>> >>> Taigi tam, kad tikrai isitikintum, ir yra pastatytas zenklas STOP. >>> Baltas >>> signalas tik parodo, kad sviesoforas veikiantis (nesugedes), atitinka >>> mirksinti geltona signala sankryzose. Beje, sankryzose pirmumo zenklai >>> kabinami ant to paties stovo butent todel, kad nekiltu nesusipratimu, >>> kurie >>> zenklai galioja, kurie ne. >>> >>