Tema: Re: apie milicijos budejima
Autorius: Signalizacija
Data: 2011-12-29 08:33:16
A siaip zinai linkiu dazniau pavazinet per pervazas nesustojus, Gal kada 
sviesoforas bus nesuveikes ir greitasis traukinys nespes sustabdyt,

"Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message 
news:jdgl35$o7$1@trimpas.omnitel.net...
> Taigi  lietuviskas sakinys:
> " Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, taip pat tuo 
> atveju, kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama, vairuotojas 
> privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop", sviesofora, 
> pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m atstumu nuo 
> pirmojo begio"
>
> Kam reikejo i punkta irasyti zodziu jungini " taip pat tuo atveju" ? 
> Zodeliai  "taip pat"-:nurodo, kad atveju, kai reikia sustot yra ne vienas. 
> Kokie jie? Nurodyta aiskiai: a) kai duodi kelia artejanciai beginei 
> transporto priemonei (logiska?) b) kai vaziuoti per sankryza draudziama 
> (pvz reguliuotojas rodo  vairuotojui stovet)   Sekanti sakinio dalis 
> nurodo, kur vairuotojas turi sustot.
>
> Jeigu sudetingai aiskinu-galite patys pabandyti viena "atveji" is sakinio 
> ismesti. Kas lieka:
>
> "Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, vairuotojas 
> privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop", sviesofora, 
> pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m atstumu nuo 
> pirmojo begio."
>
> Sakinys liks logiskas ir tvarkingas. Artejant traukiniui -sustok, nes gali 
> pasitaikyti pervaza, kurioje  isvis nera jokiu zenklu, jokiu sviesaforu, 
> jokiu uztvaru. Taip?  Taciau reikia iterpti dar viena imanoma atveji. 
> Kodel? Ogi todel, kad  Ket punkte reikia numatyti, ka reiks daryti, jei 
> koks reguliuotojas ar sviesaforas uzdraus judet per pervaza, kai tuo tarpu 
> vairuotojui jokio traukinio artejimo dar net nesimatys!  Atstatome , taip 
> kaip yra KET siuo metu ir ziu-veikia visais gyvenimo atvejais:)
>
> "Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, taip pat tuo 
> atveju, kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama, vairuotojas 
> privalo sustoti pries "Stop" linija..................
>
>
> Apie STOP zenkla:  nepamirskite kad toli grazu, ne visose pervazose yra 
> baltas sviesaforas. Jeigu yra tik raudonos,  neartejant traukiniui, 
> vairuotojas patikimai nezino-veikia sviesaforas ar ne. Traukinio gali ir 
> nesimatyt (pvz ribotas matomumas),  jei sviesaforas neveikiai, rizika 
> pakliuti po sisterna-didele.  Beda.  Koks sprendimas? Ogi -nurodyti, kad 
> siuo atveju (kai sviesaforas neveikia ar jo isvis nera) , vairuotojas 
> privalo visada sustoti pries Stop zenkla. Ismintinga ir logiska.  Jeigu 
> sviesaforas veikia-jis pranes apie artejanti traukini, jei neveikia-buk 
> dvigubai atsargus.
>
>
> Daugiau nebesistengsiu. Gal kas atras ta teismo sprendima, jei toks 
> egzistuoja isviso. Amen :)
>
>
>
> P.S Jei reguliuotojas, stovintis sankryzoje, svilps ir tau mojuos, kad 
> vaziuotum, o tau pries nosi bus pastatytas zenklas "eismas draudziamas". 
> Atstumas 50m, reguliuotoja tu iziuri ir suvoki, kad svilpia tau ir mojuoja 
> tau.  Vaziuosi?  Ar vykdysi zenklo reikalavima ir lauksi , kol ji nupjaus? 
> Apsispresk :)
>
>
> "Rivo" <arubk1@gmail.com> wrote in message 
> news:jdg1o1$fe4$1@trimpas.omnitel.net...
>> Apie STOP zenkla:  Jeigu zenklas pastatytas pries gelezinkelio pervaza 
>> arba
>> karantino posta, vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, o jeigu
>> jos nera - pries zenkla.
>>
>> Esminiai zodziai "pries gelezinkelio pervaza".  Sviesoforas stovi 
>> pervazoje.
>> Zenklas tam ir skirtas, kad pervazoje niekas nestovetu.
>> Baltas sviesoforo signalas leidzia kirsti pervaza, bet pries 
>> privaziuodamas
>> sviesofora sutinki zenkla STOP.  Turi vykdyti jo reikalavima. Tas pats, 
>> kaip
>> 50 metru pries sviesoforu reguliuojama sankryza pastacius zenkla "eismas
>> draudziamas". Kad ir zalias dega, o ne visiems galima iki sankryzos
>> privaziuot.
>>
>>
>> "Gintas"  wrote in message news:jdg07g$da0$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Baltas leidzia, raudonas draudzia. Bandyt prisikabinti, kad vairuotojas
>> neistikino, arteja traukinys ar ne,  kazin ar pavyktu. Vairuotojas teigs,
>> kad isitikino, baltas miksiukas miksejo, tad ir vaziavo. Juk tam, kad
>> isitikinti, ar nearteja begine trasnporto priemone, prie plyname lauke
>> stovincios pervazos, nebutina visiskai sustoti? Irodymas sios galimybes,
>> bauda rasanciam mentui,  traukinio juk ir nebuvo? Tad, ar blogai tas
>> vairuotojas "isitikino"? Isvada-isitikino gerai, lemputes vaziuot leido, 
>> tad
>> ir vaziavo :) Ko pykt ant jo?
>> O del to paties stovo....... . Sutik, reguliuotojas gali aplamai tarp 
>> begiu
>> stovet, bet juk tada vistiek nesivadovausi zenklais, nors jie ir arciau
>> taves?
>>
>>
>> "Rivo" <arubk1@gmail.com> wrote in message
>> news:jdft7t$9fs$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>>
>>> "ramunas"  wrote in message news:jdcnm0$9n2$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> buna gelezinkeliniai sviesoforai tik su 2 raudonom, arba buna 2 raudonos
>>> ir
>>> per viduri-virsuje balta  ... tai ten kur as vaziavau buvo ir balta
>>>
>>>
>>> 78.10. baltas mirksintis signalas, naudojamas gelezinkelio pervazose,
>>> leidzia eisma isitikinus, kad prie gelezinkelio pervazos nearteja begine
>>> transporto priemone;
>>>
>>> Taigi tam, kad tikrai isitikintum, ir yra pastatytas zenklas STOP. 
>>> Baltas
>>> signalas tik parodo, kad sviesoforas veikiantis (nesugedes), atitinka
>>> mirksinti geltona signala sankryzose. Beje, sankryzose pirmumo zenklai
>>> kabinami ant to paties stovo butent todel, kad nekiltu nesusipratimu,
>>> kurie
>>> zenklai galioja, kurie ne.
>>>
>>