Isitikint = sustoti? "Signalizacija" wrote in message news:jdi5r8$22a$1@trimpas.omnitel.net... Na tau KET'as aiskiai sako isitikt. Tai ner bedos sustot ir paklibint galva "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message news:jdhjt5$5r4$1@trimpas.omnitel.net... > Nesusireiksmink ir nemanyk, kad budetojas matydamas atlekanti traukini, > mojuos tau, kad mol greičiau lysk po juo :) O jei jo nebus, o degs > raudona-tai pagal KET175 privalesi sustoti pries Stop zenkla. Kas netinka > aiskinime ? > > > "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message > news:jdhe28$tcn$1@trimpas.omnitel.net... >> Taip iseitu :) >> Kaip ir negalima vaziuot net jei diedas su raudona kepka moja o >> sviesoforas >> raudonas :) >> Net jei ir taip niekur neparasyta, kad sviesoforas turi prioritete pries >> zenklus, skirtingai nuo sankryzu >> >> >> "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message >> news:jdh74c$iv7$1@trimpas.omnitel.net... >>> T.y. tavo nuomone kelio zenklas svarbiau uz uztvara? Ir jei kelio >>> zenklas >>> vaziuoti leidzia, tai dzin, kad slagbaumas nuleistas? >>> >>> "Signalizacija" wrote in message >>> news:jdh6kk$i3m$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> na kaip ir aiskiai eilute surasyta. As ne arabas tai skaitaiu i skaires >>> i >>> desine ir is virsaus i apacia >>> >>> "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message >>> news:jdh64g$hat$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Ir kuria tvarka tavo nuomone? >>>> >>>> "Signalizacija" wrote in message >>>> news:jdh5l0$gfp$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Beje >>>> 173. Ivaziuodamas i gelezinkelio pervaza ir vaziuodamas per ja, >>>> vairuotojas >>>> privalo vadovautis kelio zenklais, zenklinimu, uztvaro padetimi, >>>> sviesoforu >>>> ir gelezinkelio pervazos budetoju (reguliuotoju) signalais. Pries >>>> ivaziuodamas i gelezinkelio pervaza, vairuotojas visais atvejais >>>> privalo >>>> isitikinti, kad prie gelezinkelio pervazos nera artejancios begines >>>> transporto priemones. >>>> >>>> labai aiskiai parasyta ktvarka kuo reikia vadovautis. >>>> >>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message >>>> news:jdfenc$n3q$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Tai atsakymo nebus? Klausk neklauses taves :)))))) >>>>> O i tavo klausima-vistiek reiktu vadpovautis prioritetais. Nes >>>>> budetojas, atsistojes tarp begiu, gali mojuoti tau, kad tu vaziuotum. >>>>> Ir >>>>> mojuoti tau is tolo, dar net neatsidurus ties STOP zenklu. O tu? >>>>> Privaziuosi prie STOP, sustosi ir tarsi tik tada, pamates budetojo >>>>> signala, pradesi vaziuoti? Ir visi taip tau is paskos-Signalizacija, >>>>> Glebas, Ramunas (nepiktai) O budetojas vis mosuoja ir mosuoja. O jus >>>>> paeiliui sustojat prie Stop zenklo, nekreipdami demesio, i tai , kad >>>>> pervaza tuscia. o budetojas vis mosuoja, kad vaziuotumete? Taip? >>>>> (turi >>>>> jau du klausimus) >>>>> >>>>> >>>>> "Azalijaus tevas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in >>>>> message >>>>> news:op.v67id8w46ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net... >>>>> mano atsakymas i tavo suformuluota klausima butu kaip sakoma "i vienus >>>>> vartus", tad as geriau dar karta paklausiu. >>>>> O kodel tu nori nepaisyti "Stop" zenklo reikalavimo? tavo knygutes >>>>> skyrelyje "XIX. VAZIAVIMAS PER GELEZINKELIU PERVAZAS" _nera_ nurodymo >>>>> vadovautis sviesoforu, jei jis veikia, o zenklais, jei gelezinkelio >>>>> pervazos sviesoforas neveikia. Yra nurodymas "...vairuotojas privalo >>>>> vadovautis kelio zenklais, zenklinimu, uztvaro padetimi, sviesoforu ir >>>>> gelezinkelio pervazos budetoju (reguliuotoju) signalais...". >>>>> >>>>> >>>>> On Wed, 28 Dec 2011 17:29:01 +0200, Gintas <netikrass@adresas.lt> >>>>> wrote: >>>>> >>>>>> O dabar ar jau gali grizti prie pateikto klausimo ir i ji atsakyt? >>>>>> Kaip vaikysteje: vaikuciai perskaitykite knygos skyreli "XIX. >>>>>> VAZIAVIMAS PER GELEZINKELIU PERVAZAS" ir atsakykite i klausima: >>>>>> >>>>>> kokiu atveju, vaziuodamas per gelezinkelio pervazas, vairuotojas >>>>>> privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop", sviesofora, >>>>>> pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m atstumu >>>>>> nuo >>>>>> pirmojo begio? Atminkite, sis knygos skyrius nagrineja butent >>>>>> vaziavima per gelezinkelio pervazas. >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Azalijaus tevas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in >>>>>> message news:op.v67ggp1z6ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net... >>>>>> 175 punktas nurodo kur turi sustoti, kai duodi kelia artejanciai >>>>>> beginei transporto priemonei ir kai vaziuoti per pervaza draudziama. >>>>>> >>>>>> Kai per sankriza vaziuoti leidziama taikomas "STOP" zenklo aprasymas. >>>>>> >>>>>> "...204 punktas >>>>>>Vaziuoti nesustojus draudziama >>>>>> >>>>>> Draudziama vaziuoti nesustojus pries "Stop" linija, o jeigu jos >>>>>> nera - >>>>>> pries kertamos vaziuojamosios dalies krasta. Vairuotojas privalo >>>>>> duoti >>>>>> kelia transporto priemonems, vaziuojancioms kertamu keliu, o esant >>>>>> 843 >>>>>> lentelei "Pagrindinio kelio kryptis" - vaziuojancioms pagrindiniu >>>>>> keliu. Jeigu zenklas pastatytas pries gelezinkelio pervaza arba >>>>>> karantino posta, vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, o >>>>>> jeigu jos nera - pries zenkla..." >>>>>> >>>>>> As darau isvada, kad veikiantis gelezinkelio pervazos sviesoforas >>>>>> neturi pirmenybes pries "Stop" zenkla, nes gelezinkelis yra >>>>>> pagrindinis >>>>>> kelias automobilinio kelio atzvilgiu. >>>>>> >>>>>> ir dar skyriuje "Vaziavimas per gelezinkeliu pervazas" nera tokio >>>>>> punkto, kaip skyriuje "Vaziavimas per sankryzas" "...172. Kai eismas >>>>>> reguliuojamas sviesoforu, vairuotojas privalo vadovautis sviesoforo >>>>>> signalais, kad ir kokie butu vaziavimo pirmenybe nurodantys kelio >>>>>> zenklai. Jeigu sviesoforas isjungtas arba ijungtas geltonas >>>>>> mirksintis >>>>>> jo signalas, vairuotojas turi vadovautis kelio zenklais...". >>>>>> >>>>>> >>>>>> On Wed, 28 Dec 2011 16:42:19 +0200, Gintas <netikrass@adresas.lt> >>>>>> wrote: >>>>>> >>>>>>> Taigi "atvejaus" salygos apibreztos:) >>>>>>> >>>>>>> Perskaityk 175 KET punkta ir uzduok sau klausima: >>>>>>> kokiu atveju vairuotojas privalo sustoti pries stop linija? >>>>>>> Desningas atsakymas: duodamas kelia artejanciai beginei transporto >>>>>>> priemonei IR kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama. O >>>>>>> gal >>>>>>> pateiksi kitoki atsakyma? >>>>>>> >>>>>>> Veiksmu seka: pirma zinai kokiu atveju turi sustoti ir tik tada seka >>>>>>> logiskas klausimas-kur sustoti. KET 175 punkte ta seka islaikoma: >>>>>>> paaiskinama kokiu atveju reikia sustoji, toliau aiskina kur sustoti, >>>>>>> o >>>>>>> paskui jau nurodo, kaip elgtis pradedant vaziuoti. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Azalijaus tevas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in >>>>>>> message news:op.v669xvk16ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> pritariu. pries gelezinkelio pervazas (karantino postus) pastatytas >>>>>>> zenklas "STOP" igyja papildomu... eee... "ipatybiu", kuriu jis >>>>>>> neturi >>>>>>> paprastuose sankryzuose, kur veikiantis sviesoforas turi pries ji >>>>>>> virsuma. >>>>>>> >>>>>>> "...175. Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, >>>>>>> taip >>>>>>> pat tuo atveju, kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama, >>>>>>> vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla >>>>>>> "Stop", >>>>>>> sviesofora, pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 >>>>>>> m >>>>>>> atstumu nuo pirmojo begio. Pries pradedamas vaziuoti vairuotojas >>>>>>> privalo isitikinti, kad prie gelezinkelio pervazos nearteja begine >>>>>>> transporto priemone..." >>>>>>> >>>>>>> o siame punkte nurodyta kur turi sustoti ir stoveti, kol pravaziuos >>>>>>> begine tranporto priemone arba vaziuoti per pervaza bus leidziama. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> On Wed, 28 Dec 2011 14:34:13 +0200, Signalizacija >>>>>>> <signalizacija.master@gmail.com> wrote: >>>>>>> >>>>>>>> Jeigu zenklas pastatytas pries gelezinkelio pervaza arba karantino >>>>>>>> posta, >>>>>>>> vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, o jeigu jos nera - >>>>>>>> pries >>>>>>>> zenkla >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> perskaityk atidziai atidziai >>>>>>>> >>>>>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message >>>>>>>> news:jdf284$3qt$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Tai senai ir irodineju, kad netgi konfuzo nera, kai aiskinama, >>>>>>>>> kad >>>>>>>>> pervaza, tai ne sankryza. >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Linas Petkevieius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message >>>>>>>>> news:jdf1qk$32f$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Seip tai gaunasi, kad net punktas su sankryzomis ne prie ko. >>>>>>>>>> Eismas >>>>>>>>>> per >>>>>>>>>> pervaza nedraudziamas (ka rodo baltas sviesoforo signalas) - >>>>>>>>>> zenklas >>>>>>>>>> negalioja. Amen. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Gintas" wrote in message >>>>>>>>>> news:jdf1nc$2sq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> 175. Duodamas kelia artejaneiai beginei transporto priemonei, >>>>>>>>>> taip >>>>>>>>>> pat >>>>>>>>>> tuo >>>>>>>>>> atveju, kai va?iuoti per gele?inkelio perva?a draud?iama, >>>>>>>>>> vairuotojas >>>>>>>>>> privalo sustoti prie? "Stop" linija, kelio ?enkla "Stop", >>>>>>>>>> ?viesofora, >>>>>>>>>> pakeliamaja u?tvara, o jeigu jo nera - ne areiau kaip 10 m >>>>>>>>>> atstumu >>>>>>>>>> nuo >>>>>>>>>> pirmojo begio. Prie? pradedamas va?iuoti vairuotojas privalo >>>>>>>>>> asitikinti, >>>>>>>>>> kad >>>>>>>>>> prie gele?inkelio perva?os nearteja begine transporto priemone. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "taip pat TUO ATVEJU, kai va?iuoti per gele?inkelio perva?a >>>>>>>>>> draud?iama"-tai >>>>>>>>>> gal ir ta perskaityk? (jeigu atvejis isskirtas, deretu suprasti, >>>>>>>>>> kad >>>>>>>>>> kitais >>>>>>>>>> atvejais nereikia sustoti) Siaip patareiau labai tos savo >>>>>>>>>> maikes >>>>>>>>>> neplesyti, nes gali buti kad esi neteisus :) >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>> news:jdf1e2$2f7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> Imeciau tau punkta aisku kaip diena. Nesuprantu ko tu ten >>>>>>>>>>> neiskaitai >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message >>>>>>>>>>> news:jdf1bn$2c7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> Na, ziuresim, ko tie tavo zodziai verti :) Neissizadesi paskui >>>>>>>>>>>> savo >>>>>>>>>>>> isitikinimu? >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in >>>>>>>>>>>> message >>>>>>>>>>>> news:jdeo1d$im0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> Nenormalu, nes teises reikejo issilaikyt o ne nusipirkt. Tada >>>>>>>>>>>>> durnu >>>>>>>>>>>>> klausimu nbekiltu. Dar galetum ir pradet mokytis skiatyt, >>>>>>>>>>>>> aiskiai >>>>>>>>>>>>> juodu >>>>>>>>>>>>> ant >>>>>>>>>>>>> balto viskas parasyta ir imesta sicia >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>>> news:jdefff$4se$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>> Nenormalu, kai viskas labai aisku KET reikalavimuose, o >>>>>>>>>>>>>> nuomones >>>>>>>>>>>>>> visiskai >>>>>>>>>>>>>> skirtingos :) Kazkurie klystam. Laukiam valdisko >>>>>>>>>>>>>> isaiskinimo. >>>>>>>>>>>>>> Kol >>>>>>>>>>>>>> kas >>>>>>>>>>>>>> totalizatorius 2:2 >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> "Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>>>> news:jdecq1$t0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>> Na a? manau, kad net jei gele?inkelio perva?os ?viesoforas >>>>>>>>>>>>>>> rodo >>>>>>>>>>>>>>> leid?ianta >>>>>>>>>>>>>>> va?iuoti signala, sustoti prie "Stop" ?enklo reikia. >>>>>>>>>>>>>>> Linas ir Gintas mano, kad jei gele?inkelio perva?os >>>>>>>>>>>>>>> ?viesoforas rodo >>>>>>>>>>>>>>> leid?ianta signala, prie "Stop" ?enklo stoti nereikia, >>>>>>>>>>>>>>> remiantis KET >>>>>>>>>>>>>>> 210 >>>>>>>>>>>>>>> punktu. >>>>>>>>>>>>>>> Todel ir paklausiau, kad gauti ai?ko atsakyma kaip gi >>>>>>>>>>>>>>> traktuojama >>>>>>>>>>>>>>> tokia >>>>>>>>>>>>>>> situacija. >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in >>>>>>>>>>>>>>> message >>>>>>>>>>>>>>> news:jdec0p$vkf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>>> skaiciau. tik va nesupratau ko ten klaust kai ir taip >>>>>>>>>>>>>>>> viskasa >>>>>>>>>>>>>>>> labai >>>>>>>>>>>>>>>> aisku >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>> >>> >> >>