Gera pavyzdi Petkevičius nurode, jeigu jau, anot taves, isitikinimas tolygus butinam sustojimui: "Prieš pradėdamas važiuoti, prieš persirikiuodamas ir kitaip keisdamas važiavimo kryptį, vairuotojas privalo įsitikinti, kad tai daryti saugu, ir duoti kelią (nekliudyti) kitiems eismo dalyviams." Galetum papasakoti kaip tai isivaizduoji? "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:jdi5pg$1uh$1@trimpas.omnitel.net... > Reikia ir sustot ir isitikint. > Viskas KET'e parasyta > > "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message > news:jdhjqt$5nd$1@trimpas.omnitel.net... >> Siaip diskusija uzvire-visada reikia sustoti pries STOP zenkla, esanti >> pries pervaza, ar nevisada. Nejo kalba, atr butina isitikinti arteja >> taukinys ar ne. Jauti skirtuma? >> >> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >> news:jdh1jc$bah$1@trimpas.omnitel.net... >>>A siaip zinai linkiu dazniau pavazinet per pervazas nesustojus, Gal kada >>> sviesoforas bus nesuveikes ir greitasis traukinys nespes sustabdyt, >>> >>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message >>> news:jdgl35$o7$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Taigi lietuviskas sakinys: >>>> " Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, taip pat tuo >>>> atveju, kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama, vairuotojas >>>> privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop", sviesofora, >>>> pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m atstumu nuo >>>> pirmojo begio" >>>> >>>> Kam reikejo i punkta irasyti zodziu jungini " taip pat tuo atveju" ? >>>> Zodeliai "taip pat"-:nurodo, kad atveju, kai reikia sustot yra ne >>>> vienas. >>>> Kokie jie? Nurodyta aiskiai: a) kai duodi kelia artejanciai beginei >>>> transporto priemonei (logiska?) b) kai vaziuoti per sankryza draudziama >>>> (pvz reguliuotojas rodo vairuotojui stovet) Sekanti sakinio dalis >>>> nurodo, kur vairuotojas turi sustot. >>>> >>>> Jeigu sudetingai aiskinu-galite patys pabandyti viena "atveji" is >>>> sakinio >>>> ismesti. Kas lieka: >>>> >>>> "Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, vairuotojas >>>> privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop", sviesofora, >>>> pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m atstumu nuo >>>> pirmojo begio." >>>> >>>> Sakinys liks logiskas ir tvarkingas. Artejant traukiniui -sustok, nes >>>> gali >>>> pasitaikyti pervaza, kurioje isvis nera jokiu zenklu, jokiu sviesaforu, >>>> jokiu uztvaru. Taip? Taciau reikia iterpti dar viena imanoma atveji. >>>> Kodel? Ogi todel, kad Ket punkte reikia numatyti, ka reiks daryti, jei >>>> koks reguliuotojas ar sviesaforas uzdraus judet per pervaza, kai tuo >>>> tarpu >>>> vairuotojui jokio traukinio artejimo dar net nesimatys! Atstatome , >>>> taip >>>> kaip yra KET siuo metu ir ziu-veikia visais gyvenimo atvejais:) >>>> >>>> "Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, taip pat tuo >>>> atveju, kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama, vairuotojas >>>> privalo sustoti pries "Stop" linija.................. >>>> >>>> >>>> Apie STOP zenkla: nepamirskite kad toli grazu, ne visose pervazose yra >>>> baltas sviesaforas. Jeigu yra tik raudonos, neartejant traukiniui, >>>> vairuotojas patikimai nezino-veikia sviesaforas ar ne. Traukinio gali ir >>>> nesimatyt (pvz ribotas matomumas), jei sviesaforas neveikiai, rizika >>>> pakliuti po sisterna-didele. Beda. Koks sprendimas? Ogi -nurodyti, kad >>>> siuo atveju (kai sviesaforas neveikia ar jo isvis nera) , vairuotojas >>>> privalo visada sustoti pries Stop zenkla. Ismintinga ir logiska. Jeigu >>>> sviesaforas veikia-jis pranes apie artejanti traukini, jei neveikia-buk >>>> dvigubai atsargus. >>>> >>>> >>>> Daugiau nebesistengsiu. Gal kas atras ta teismo sprendima, jei toks >>>> egzistuoja isviso. Amen :) >>>> >>>> >>>> >>>> P.S Jei reguliuotojas, stovintis sankryzoje, svilps ir tau mojuos, kad >>>> vaziuotum, o tau pries nosi bus pastatytas zenklas "eismas draudziamas". >>>> Atstumas 50m, reguliuotoja tu iziuri ir suvoki, kad svilpia tau ir >>>> mojuoja >>>> tau. Vaziuosi? Ar vykdysi zenklo reikalavima ir lauksi , kol ji >>>> nupjaus? >>>> Apsispresk :) >>>> >>>> >>>> "Rivo" <arubk1@gmail.com> wrote in message >>>> news:jdg1o1$fe4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Apie STOP zenkla: Jeigu zenklas pastatytas pries gelezinkelio pervaza >>>>> arba >>>>> karantino posta, vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, o >>>>> jeigu >>>>> jos nera - pries zenkla. >>>>> >>>>> Esminiai zodziai "pries gelezinkelio pervaza". Sviesoforas stovi >>>>> pervazoje. >>>>> Zenklas tam ir skirtas, kad pervazoje niekas nestovetu. >>>>> Baltas sviesoforo signalas leidzia kirsti pervaza, bet pries >>>>> privaziuodamas >>>>> sviesofora sutinki zenkla STOP. Turi vykdyti jo reikalavima. Tas pats, >>>>> kaip >>>>> 50 metru pries sviesoforu reguliuojama sankryza pastacius zenkla >>>>> "eismas >>>>> draudziamas". Kad ir zalias dega, o ne visiems galima iki sankryzos >>>>> privaziuot. >>>>> >>>>> >>>>> "Gintas" wrote in message news:jdg07g$da0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> Baltas leidzia, raudonas draudzia. Bandyt prisikabinti, kad vairuotojas >>>>> neistikino, arteja traukinys ar ne, kazin ar pavyktu. Vairuotojas >>>>> teigs, >>>>> kad isitikino, baltas miksiukas miksejo, tad ir vaziavo. Juk tam, kad >>>>> isitikinti, ar nearteja begine trasnporto priemone, prie plyname lauke >>>>> stovincios pervazos, nebutina visiskai sustoti? Irodymas sios >>>>> galimybes, >>>>> bauda rasanciam mentui, traukinio juk ir nebuvo? Tad, ar blogai tas >>>>> vairuotojas "isitikino"? Isvada-isitikino gerai, lemputes vaziuot >>>>> leido, >>>>> tad >>>>> ir vaziavo :) Ko pykt ant jo? >>>>> O del to paties stovo....... . Sutik, reguliuotojas gali aplamai tarp >>>>> begiu >>>>> stovet, bet juk tada vistiek nesivadovausi zenklais, nors jie ir arciau >>>>> taves? >>>>> >>>>> >>>>> "Rivo" <arubk1@gmail.com> wrote in message >>>>> news:jdft7t$9fs$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> >>>>>> "ramunas" wrote in message news:jdcnm0$9n2$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> buna gelezinkeliniai sviesoforai tik su 2 raudonom, arba buna 2 >>>>>> raudonos >>>>>> ir >>>>>> per viduri-virsuje balta ... tai ten kur as vaziavau buvo ir balta >>>>>> >>>>>> >>>>>> 78.10. baltas mirksintis signalas, naudojamas gelezinkelio pervazose, >>>>>> leidzia eisma isitikinus, kad prie gelezinkelio pervazos nearteja >>>>>> begine >>>>>> transporto priemone; >>>>>> >>>>>> Taigi tam, kad tikrai isitikintum, ir yra pastatytas zenklas STOP. >>>>>> Baltas >>>>>> signalas tik parodo, kad sviesoforas veikiantis (nesugedes), atitinka >>>>>> mirksinti geltona signala sankryzose. Beje, sankryzose pirmumo zenklai >>>>>> kabinami ant to paties stovo butent todel, kad nekiltu nesusipratimu, >>>>>> kurie >>>>>> zenklai galioja, kurie ne. >>>>>> >>>>> >>> >>> > >