Tema: Re: apie milicijos budejima
Autorius: Rivo
Data: 2011-12-28 23:33:37
baudos priežąstis bus" 125 Važiavimas per geležinkelio pervažas: - kelio 
ženklo „Stop“ reikalavimo nesilaikymas, kai jis pastatytas prieš 
geležinkelio pervažą. Konsultacija kainuoja 300-500 lietuviškais ir 2-4 
mėnesiai pavaikščiot pėstute

"Gintas"  wrote in message news:jdg10j$eh2$1@trimpas.omnitel.net...

Jeigu mentai pasivijo vairuotoja, kirtusi gelezinkelio begius, mirksint 
baltam signalui ir israse jam bauda, o traukinio vis dar net nesigirdet, 
negi baudos priezastis bus ta,  kad vairuotojas "neisitikino , kad nearteja 
traukinys"?

"Azalijaus tevas" <tewas_nespaminti_@darbininkas.lt> wrote in message 
news:jdfvtg$cpo$1@trimpas.omnitel.net...
> zinai, taip ir gaunasi.... aisku skamba kvailai
> bet 173 punkte vistiek yra irasas "...Pries ivaziuodamas i gelezinkelio
> pervaza, vairuotojas visais atvejais privalo isitikinti, kad prie
> gelezinkelio pervazos nera artejancios begines transporto priemones..." ir
> "...baltas mirksintis signalas, naudojamas gelezinkelio pervazose, leidzia
> eisma isitikinus, kad prie gelezinkelio pervazos nearteja begine 
> transporto
> priemone..."
>
> sutinku, kad nera apibrezta kaip ta "isitikinima" parodyti. gal vienam
> reikia sustoti ir dairytis 5 min, o kitam suletint uztenka...
>
>
>
> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
> news:jdfenc$n3q$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tai atsakymo nebus? Klausk neklauses taves :))))))
>> O i tavo klausima-vistiek reiktu vadpovautis prioritetais. Nes budetojas,
>> atsistojes tarp begiu, gali mojuoti tau, kad tu vaziuotum. Ir mojuoti tau
>> is tolo, dar net neatsidurus ties STOP zenklu. O tu? Privaziuosi prie
>> STOP, sustosi ir tarsi tik tada, pamates budetojo signala, pradesi
>> vaziuoti? Ir visi taip tau is paskos-Signalizacija, Glebas, Ramunas
>> (nepiktai) O budetojas vis mosuoja ir mosuoja. O jus paeiliui  sustojat
>> prie Stop zenklo, nekreipdami demesio, i tai , kad pervaza tuscia. o
>> budetojas vis mosuoja, kad vaziuotumete?  Taip? (turi jau du klausimus)
>>
>>
>> "Azalijaus tevas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in message
>> news:op.v67id8w46ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net...
>> mano atsakymas i tavo suformuluota klausima butu kaip sakoma "i vienus
>> vartus", tad as geriau dar karta paklausiu.
>> O kodel tu nori nepaisyti "Stop" zenklo reikalavimo? tavo knygutes
>> skyrelyje "XIX. VAZIAVIMAS PER GELEZINKELIU PERVAZAS" _nera_ nurodymo
>> vadovautis sviesoforu, jei jis veikia, o zenklais, jei gelezinkelio
>> pervazos sviesoforas neveikia. Yra nurodymas "...vairuotojas privalo
>> vadovautis kelio zenklais, zenklinimu, uztvaro padetimi, sviesoforu ir
>> gelezinkelio pervazos budetoju (reguliuotoju) signalais...".
>>
>>
>> On Wed, 28 Dec 2011 17:29:01 +0200, Gintas <netikrass@adresas.lt> wrote:
>>
>>> O dabar ar jau gali grizti prie pateikto klausimo ir i ji atsakyt?  Kaip
>>> vaikysteje:  vaikuciai perskaitykite knygos skyreli "XIX. VAZIAVIMAS PER
>>> GELEZINKELIU PERVAZAS"  ir atsakykite i klausima:
>>>
>>> kokiu atveju, vaziuodamas per gelezinkelio pervazas,  vairuotojas 
>>> privalo
>>> sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop", sviesofora, 
>>> pakeliamaji
>>> uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m atstumu nuo pirmojo 
>>> begio?
>>> Atminkite, sis knygos skyrius nagrineja butent  vaziavima per
>>> gelezinkelio pervazas.
>>>
>>>
>>
>>>
>>>
>>> "Azalijaus tevas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in message
>>> news:op.v67ggp1z6ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net...
>>> 175 punktas nurodo kur turi sustoti, kai duodi kelia artejanciai beginei
>>> transporto priemonei ir kai vaziuoti per pervaza draudziama.
>>>
>>> Kai per sankriza vaziuoti leidziama taikomas "STOP" zenklo aprasymas.
>>>
>>> "...204 punktas
>>>Vaziuoti nesustojus draudziama
>>>
>>> Draudziama vaziuoti nesustojus pries "Stop" linija, o jeigu jos nera -
>>> pries kertamos vaziuojamosios dalies krasta. Vairuotojas privalo duoti
>>> kelia transporto priemonems, vaziuojancioms kertamu keliu, o esant 843
>>> lentelei "Pagrindinio kelio kryptis" - vaziuojancioms pagrindiniu keliu.
>>> Jeigu zenklas pastatytas pries gelezinkelio pervaza arba karantino 
>>> posta,
>>> vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, o jeigu jos nera - 
>>> pries
>>> zenkla..."
>>>
>>> As darau isvada, kad veikiantis gelezinkelio pervazos sviesoforas neturi
>>> pirmenybes pries "Stop" zenkla, nes gelezinkelis yra pagrindinis kelias
>>> automobilinio kelio atzvilgiu.
>>>
>>> ir dar skyriuje "Vaziavimas per gelezinkeliu pervazas" nera tokio 
>>> punkto,
>>> kaip skyriuje "Vaziavimas per sankryzas" "...172. Kai eismas
>>> reguliuojamas sviesoforu, vairuotojas privalo vadovautis sviesoforo
>>> signalais, kad ir kokie butu vaziavimo pirmenybe nurodantys kelio
>>> zenklai. Jeigu sviesoforas isjungtas arba ijungtas geltonas mirksintis 
>>> jo
>>> signalas, vairuotojas turi vadovautis kelio zenklais...".
>>>
>>>
>>> On Wed, 28 Dec 2011 16:42:19 +0200, Gintas <netikrass@adresas.lt> wrote:
>>>
>>>> Taigi "atvejaus" salygos apibreztos:)
>>>>
>>>> Perskaityk  175 KET punkta ir uzduok sau klausima:
>>>>  kokiu atveju vairuotojas privalo sustoti pries stop linija?
>>>>  Desningas atsakymas:  duodamas kelia artejanciai beginei transporto
>>>> priemonei IR kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama.   O gal
>>>> pateiksi kitoki atsakyma?
>>>>
>>>> Veiksmu seka: pirma zinai kokiu atveju turi sustoti ir tik tada seka
>>>> logiskas klausimas-kur sustoti. KET 175 punkte ta seka islaikoma:
>>>> paaiskinama kokiu atveju reikia sustoji, toliau aiskina kur sustoti, o
>>>> paskui jau nurodo, kaip elgtis pradedant vaziuoti.
>>>>
>>>>
>>>> "Azalijaus tevas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in 
>>>> message
>>>> news:op.v669xvk16ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net...
>>>> pritariu. pries gelezinkelio pervazas (karantino postus) pastatytas
>>>> zenklas "STOP" igyja papildomu... eee... "ipatybiu", kuriu jis neturi
>>>> paprastuose sankryzuose, kur veikiantis sviesoforas turi pries ji
>>>> virsuma.
>>>>
>>>> "...175. Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, taip
>>>> pat tuo atveju, kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama,
>>>> vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop",
>>>> sviesofora, pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m
>>>> atstumu nuo pirmojo begio. Pries pradedamas vaziuoti vairuotojas 
>>>> privalo
>>>> isitikinti, kad prie gelezinkelio pervazos nearteja begine transporto
>>>> priemone..."
>>>>
>>>> o siame punkte nurodyta kur turi sustoti ir stoveti, kol pravaziuos
>>>> begine tranporto priemone arba vaziuoti per pervaza bus leidziama.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> On Wed, 28 Dec 2011 14:34:13 +0200, Signalizacija
>>>> <signalizacija.master@gmail.com> wrote:
>>>>
>>>>> Jeigu zenklas pastatytas pries gelezinkelio pervaza arba karantino
>>>>> posta,
>>>>> vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, o jeigu jos nera -
>>>>> pries
>>>>> zenkla
>>>>>
>>>>>
>>>>> perskaityk atidziai atidziai
>>>>>
>>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
>>>>> news:jdf284$3qt$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Tai  senai  ir irodineju, kad netgi konfuzo  nera, kai aiskinama, kad
>>>>>> pervaza, tai ne sankryza.
>>>>>>
>>>>>> "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message
>>>>>> news:jdf1qk$32f$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Seip tai gaunasi, kad net punktas su sankryzomis ne prie ko. Eismas
>>>>>>> per
>>>>>>> pervaza nedraudziamas (ka rodo baltas sviesoforo signalas) - zenklas
>>>>>>> negalioja. Amen.
>>>>>>>
>>>>>>> "Gintas"  wrote in message news:jdf1nc$2sq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>
>>>>>>> 175. Duodamas kelią artėjančiai bėginei transporto priemonei, taip
>>>>>>> pat
>>>>>>> tuo
>>>>>>> atveju, kai važiuoti per geležinkelio pervažą draudžiama, 
>>>>>>> vairuotojas
>>>>>>> privalo sustoti prieš "Stop" liniją, kelio ženklą "Stop", 
>>>>>>> šviesoforą,
>>>>>>> pakeliamąjį užtvarą, o jeigu jų nėra - ne arčiau kaip 10 m atstumu
>>>>>>> nuo
>>>>>>> pirmojo bėgio. Prieš pradėdamas važiuoti vairuotojas privalo
>>>>>>> įsitikinti,
>>>>>>> kad
>>>>>>> prie geležinkelio pervažos neartėja bėginė transporto priemonė.
>>>>>>>
>>>>>>> "taip pat TUO ATVEJU, kai važiuoti per geležinkelio pervažą
>>>>>>> draudžiama"-tai
>>>>>>> gal ir ta perskaityk?  (jeigu atvejis isskirtas, deretu suprasti, 
>>>>>>> kad
>>>>>>> kitais
>>>>>>> atvejais nereikia sustoti)    Siaip patarčiau labai tos savo maikes
>>>>>>> neplesyti, nes gali buti kad esi  neteisus :)
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>>>>>>> news:jdf1e2$2f7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Imeciau tau punkta aisku kaip diena. Nesuprantu ko tu ten 
>>>>>>>> neiskaitai
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
>>>>>>>> news:jdf1bn$2c7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Na, ziuresim, ko tie tavo zodziai verti :)  Neissizadesi paskui
>>>>>>>>> savo
>>>>>>>>> isitikinimu?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>> news:jdeo1d$im0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Nenormalu, nes teises reikejo issilaikyt o ne nusipirkt.  Tada
>>>>>>>>>> durnu
>>>>>>>>>> klausimu nbekiltu. Dar galetum ir pradet mokytis skiatyt, aiskiai
>>>>>>>>>> juodu
>>>>>>>>>> ant
>>>>>>>>>> balto viskas parasyta ir imesta sicia
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
>>>>>>>>>> news:jdefff$4se$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Nenormalu, kai viskas labai aisku KET reikalavimuose, o nuomones
>>>>>>>>>>> visiskai
>>>>>>>>>>> skirtingos :)  Kazkurie klystam. Laukiam valdisko isaiskinimo.
>>>>>>>>>>> Kol
>>>>>>>>>>> kas
>>>>>>>>>>> totalizatorius 2:2
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>> news:jdecq1$t0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> Na aš manau, kad net jei geležinkelio pervažos šviesoforas rodo
>>>>>>>>>>>> leidžiantį
>>>>>>>>>>>> važiuoti signalą, sustoti prie "Stop" ženklo reikia.
>>>>>>>>>>>> Linas ir Gintas mano, kad jei geležinkelio pervažos šviesoforas
>>>>>>>>>>>> rodo
>>>>>>>>>>>> leidžiantį signalą, prie "Stop" ženklo stoti nereikia, 
>>>>>>>>>>>> remiantis
>>>>>>>>>>>> KET
>>>>>>>>>>>> 210
>>>>>>>>>>>> punktu.
>>>>>>>>>>>> Todėl ir paklausiau, kad gauti aiškų atsakymą kaip gi
>>>>>>>>>>>> traktuojama
>>>>>>>>>>>> tokia
>>>>>>>>>>>> situacija.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in
>>>>>>>>>>>> message
>>>>>>>>>>>> news:jdec0p$vkf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> skaiciau. tik va nesupratau ko ten klaust kai ir taip viskasa
>>>>>>>>>>>>> labai
>>>>>>>>>>>>> aisku
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>
>