Tema: Re: apie milicijos budejima
Autorius: Signalizacija
Data: 2011-12-29 09:33:20
Budetojas uz viska ir nera virsesnis. Ir moja, kad vaziuot paprastai tik del 
to kad jo drezina stovi koki 5m nuo pervazos ir jie ka nors ant begiu 
krapsto. Sviesoforas automatiskai jungia raudona.
Bet kuriuo atveju tokiu atveju neleki ir ziuri ne tik i budetoja bet ir tai 
ar tikrai niekas nevaziuoja.

"Azalijaus tevas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in message 
news:op.v68nlnvf6ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net...
o kodel darova isvada, kad gelezinkelio sviesoforas virsesnis uz zenkla?

aisku nera parasyta, kad budetojas virsesnis uz viska...

On Wed, 28 Dec 2011 19:12:43 +0200, Gintas <netikrass@adresas.lt> wrote:

> Nu ir? Lauksi baltos sviesos ar vadovausiesi budetoju?  Vai, vai....Jei 
> budetoju,  paaiskink tada, kodel spjausi i draudziama sviesaforo signala? 
> Netiketai nusprendei vadovautis prioritetais? Jei prioritetais, tai zinok, 
> kad sviesaforas uz zenkla virsesnis  :)  Beviltiska , ziuriu , jums 
> aiskinti, nes su savimi nesusitariat. Tiek to....Rankos nusviro jau man.
>
> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message 
> news:jdfgjl$p75$1@trimpas.omnitel.net...
>> Budetojas tau geriausiu atveju pamojuos, kad vaziuotum degant raudonam
>> sviesoforo signalui.
>>
>>
>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
>> news:jdfenc$n3q$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Tai atsakymo nebus? Klausk neklauses taves :))))))
>>> O i tavo klausima-vistiek reiktu vadpovautis prioritetais. Nes 
>>> budetojas,
>>> atsistojes tarp begiu, gali mojuoti tau, kad tu vaziuotum. Ir mojuoti 
>>> tau
>>> is tolo, dar net neatsidurus ties STOP zenklu. O tu? Privaziuosi prie
>>> STOP, sustosi ir tarsi tik tada, pamates budetojo signala, pradesi
>>> vaziuoti? Ir visi taip tau is paskos-Signalizacija, Glebas, Ramunas
>>> (nepiktai) O budetojas vis mosuoja ir mosuoja. O jus paeiliui  sustojat
>>> prie Stop zenklo, nekreipdami demesio, i tai , kad pervaza tuscia. o
>>> budetojas vis mosuoja, kad vaziuotumete?  Taip? (turi jau du klausimus)
>>>
>>>
>>> "Azalijaus tevas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in message
>>> news:op.v67id8w46ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net...
>>> mano atsakymas i tavo suformuluota klausima butu kaip sakoma "i vienus
>>> vartus", tad as geriau dar karta paklausiu.
>>> O kodel tu nori nepaisyti "Stop" zenklo reikalavimo? tavo knygutes
>>> skyrelyje "XIX. VAZIAVIMAS PER GELEZINKELIU PERVAZAS" _nera_ nurodymo
>>> vadovautis sviesoforu, jei jis veikia, o zenklais, jei gelezinkelio
>>> pervazos sviesoforas neveikia. Yra nurodymas "...vairuotojas privalo
>>> vadovautis kelio zenklais, zenklinimu, uztvaro padetimi, sviesoforu ir
>>> gelezinkelio pervazos budetoju (reguliuotoju) signalais...".
>>>
>>>
>>> On Wed, 28 Dec 2011 17:29:01 +0200, Gintas <netikrass@adresas.lt> wrote:
>>>
>>>> O dabar ar jau gali grizti prie pateikto klausimo ir i ji atsakyt? 
>>>> Kaip
>>>> vaikysteje:  vaikuciai perskaitykite knygos skyreli "XIX. VAZIAVIMAS 
>>>> PER
>>>> GELEZINKELIU PERVAZAS"  ir atsakykite i klausima:
>>>>
>>>> kokiu atveju, vaziuodamas per gelezinkelio pervazas,  vairuotojas 
>>>> privalo
>>>> sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop", sviesofora, 
>>>> pakeliamaji
>>>> uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m atstumu nuo pirmojo 
>>>> begio?
>>>> Atminkite, sis knygos skyrius nagrineja butent  vaziavima per
>>>> gelezinkelio pervazas.
>>>>
>>>>
>>>
>>>>
>>>>
>>>> "Azalijaus tevas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in 
>>>> message
>>>> news:op.v67ggp1z6ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net...
>>>> 175 punktas nurodo kur turi sustoti, kai duodi kelia artejanciai 
>>>> beginei
>>>> transporto priemonei ir kai vaziuoti per pervaza draudziama.
>>>>
>>>> Kai per sankriza vaziuoti leidziama taikomas "STOP" zenklo aprasymas.
>>>>
>>>> "...204 punktas
>>>> Vaziuoti nesustojus draudziama
>>>>
>>>> Draudziama vaziuoti nesustojus pries "Stop" linija, o jeigu jos nera -
>>>> pries kertamos vaziuojamosios dalies krasta. Vairuotojas privalo duoti
>>>> kelia transporto priemonems, vaziuojancioms kertamu keliu, o esant 843
>>>> lentelei "Pagrindinio kelio kryptis" - vaziuojancioms pagrindiniu 
>>>> keliu.
>>>> Jeigu zenklas pastatytas pries gelezinkelio pervaza arba karantino 
>>>> posta,
>>>> vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, o jeigu jos nera - 
>>>> pries
>>>> zenkla..."
>>>>
>>>> As darau isvada, kad veikiantis gelezinkelio pervazos sviesoforas 
>>>> neturi
>>>> pirmenybes pries "Stop" zenkla, nes gelezinkelis yra pagrindinis kelias
>>>> automobilinio kelio atzvilgiu.
>>>>
>>>> ir dar skyriuje "Vaziavimas per gelezinkeliu pervazas" nera tokio 
>>>> punkto,
>>>> kaip skyriuje "Vaziavimas per sankryzas" "...172. Kai eismas
>>>> reguliuojamas sviesoforu, vairuotojas privalo vadovautis sviesoforo
>>>> signalais, kad ir kokie butu vaziavimo pirmenybe nurodantys kelio
>>>> zenklai. Jeigu sviesoforas isjungtas arba ijungtas geltonas mirksintis 
>>>> jo
>>>> signalas, vairuotojas turi vadovautis kelio zenklais...".
>>>>
>>>>
>>>> On Wed, 28 Dec 2011 16:42:19 +0200, Gintas <netikrass@adresas.lt> 
>>>> wrote:
>>>>
>>>>> Taigi "atvejaus" salygos apibreztos:)
>>>>>
>>>>> Perskaityk  175 KET punkta ir uzduok sau klausima:
>>>>>  kokiu atveju vairuotojas privalo sustoti pries stop linija?
>>>>>  Desningas atsakymas:  duodamas kelia artejanciai beginei transporto
>>>>> priemonei IR kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama.   O gal
>>>>> pateiksi kitoki atsakyma?
>>>>>
>>>>> Veiksmu seka: pirma zinai kokiu atveju turi sustoti ir tik tada seka
>>>>> logiskas klausimas-kur sustoti. KET 175 punkte ta seka islaikoma:
>>>>> paaiskinama kokiu atveju reikia sustoji, toliau aiskina kur sustoti, o
>>>>> paskui jau nurodo, kaip elgtis pradedant vaziuoti.
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Azalijaus tevas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in 
>>>>> message
>>>>> news:op.v669xvk16ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net...
>>>>> pritariu. pries gelezinkelio pervazas (karantino postus) pastatytas
>>>>> zenklas "STOP" igyja papildomu... eee... "ipatybiu", kuriu jis neturi
>>>>> paprastuose sankryzuose, kur veikiantis sviesoforas turi pries ji
>>>>> virsuma.
>>>>>
>>>>> "...175. Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, taip
>>>>> pat tuo atveju, kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama,
>>>>> vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop",
>>>>> sviesofora, pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m
>>>>> atstumu nuo pirmojo begio. Pries pradedamas vaziuoti vairuotojas 
>>>>> privalo
>>>>> isitikinti, kad prie gelezinkelio pervazos nearteja begine transporto
>>>>> priemone..."
>>>>>
>>>>> o siame punkte nurodyta kur turi sustoti ir stoveti, kol pravaziuos
>>>>> begine tranporto priemone arba vaziuoti per pervaza bus leidziama.
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> On Wed, 28 Dec 2011 14:34:13 +0200, Signalizacija
>>>>> <signalizacija.master@gmail.com> wrote:
>>>>>
>>>>>> Jeigu zenklas pastatytas pries gelezinkelio pervaza arba karantino
>>>>>> posta,
>>>>>> vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, o jeigu jos nera -
>>>>>> pries
>>>>>> zenkla
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> perskaityk atidziai atidziai
>>>>>>
>>>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
>>>>>> news:jdf284$3qt$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Tai  senai  ir irodineju, kad netgi konfuzo  nera, kai aiskinama, 
>>>>>>> kad
>>>>>>> pervaza, tai ne sankryza.
>>>>>>>
>>>>>>> "Linas Petkevieius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message
>>>>>>> news:jdf1qk$32f$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Seip tai gaunasi, kad net punktas su sankryzomis ne prie ko. Eismas
>>>>>>>> per
>>>>>>>> pervaza nedraudziamas (ka rodo baltas sviesoforo signalas) - 
>>>>>>>> zenklas
>>>>>>>> negalioja. Amen.
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Gintas"  wrote in message news:jdf1nc$2sq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>
>>>>>>>> 175. Duodamas kelia artejaneiai beginei transporto priemonei, taip
>>>>>>>> pat
>>>>>>>> tuo
>>>>>>>> atveju, kai va?iuoti per gele?inkelio perva?a draud?iama, 
>>>>>>>> vairuotojas
>>>>>>>> privalo sustoti prie? "Stop" linija, kelio ?enkla "Stop", 
>>>>>>>> ?viesofora,
>>>>>>>> pakeliamaja u?tvara, o jeigu jo nera - ne areiau kaip 10 m atstumu
>>>>>>>> nuo
>>>>>>>> pirmojo begio. Prie? pradedamas va?iuoti vairuotojas privalo
>>>>>>>> asitikinti,
>>>>>>>> kad
>>>>>>>> prie gele?inkelio perva?os nearteja begine transporto priemone.
>>>>>>>>
>>>>>>>> "taip pat TUO ATVEJU, kai va?iuoti per gele?inkelio perva?a
>>>>>>>> draud?iama"-tai
>>>>>>>> gal ir ta perskaityk?  (jeigu atvejis isskirtas, deretu suprasti, 
>>>>>>>> kad
>>>>>>>> kitais
>>>>>>>> atvejais nereikia sustoti)    Siaip patareiau labai tos savo maikes
>>>>>>>> neplesyti, nes gali buti kad esi  neteisus :)
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>> news:jdf1e2$2f7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Imeciau tau punkta aisku kaip diena. Nesuprantu ko tu ten 
>>>>>>>>> neiskaitai
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
>>>>>>>>> news:jdf1bn$2c7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Na, ziuresim, ko tie tavo zodziai verti :)  Neissizadesi paskui
>>>>>>>>>> savo
>>>>>>>>>> isitikinimu?
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>> news:jdeo1d$im0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Nenormalu, nes teises reikejo issilaikyt o ne nusipirkt.  Tada
>>>>>>>>>>> durnu
>>>>>>>>>>> klausimu nbekiltu. Dar galetum ir pradet mokytis skiatyt, 
>>>>>>>>>>> aiskiai
>>>>>>>>>>> juodu
>>>>>>>>>>> ant
>>>>>>>>>>> balto viskas parasyta ir imesta sicia
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
>>>>>>>>>>> news:jdefff$4se$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> Nenormalu, kai viskas labai aisku KET reikalavimuose, o 
>>>>>>>>>>>> nuomones
>>>>>>>>>>>> visiskai
>>>>>>>>>>>> skirtingos :)  Kazkurie klystam. Laukiam valdisko isaiskinimo.
>>>>>>>>>>>> Kol
>>>>>>>>>>>> kas
>>>>>>>>>>>> totalizatorius 2:2
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> "Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>>> news:jdecq1$t0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> Na a? manau, kad net jei gele?inkelio perva?os ?viesoforas 
>>>>>>>>>>>>> rodo
>>>>>>>>>>>>> leid?ianta
>>>>>>>>>>>>> va?iuoti signala, sustoti prie "Stop" ?enklo reikia.
>>>>>>>>>>>>> Linas ir Gintas mano, kad jei gele?inkelio perva?os 
>>>>>>>>>>>>> ?viesoforas
>>>>>>>>>>>>> rodo
>>>>>>>>>>>>> leid?ianta signala, prie "Stop" ?enklo stoti nereikia, 
>>>>>>>>>>>>> remiantis
>>>>>>>>>>>>> KET
>>>>>>>>>>>>> 210
>>>>>>>>>>>>> punktu.
>>>>>>>>>>>>> Todel ir paklausiau, kad gauti ai?ko atsakyma kaip gi
>>>>>>>>>>>>> traktuojama
>>>>>>>>>>>>> tokia
>>>>>>>>>>>>> situacija.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in
>>>>>>>>>>>>> message
>>>>>>>>>>>>> news:jdec0p$vkf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>> skaiciau. tik va nesupratau ko ten klaust kai ir taip viskasa
>>>>>>>>>>>>>> labai
>>>>>>>>>>>>>> aisku
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>
>>


-- 
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/mail/