Reikia ir sustot ir isitikint. Viskas KET'e parasyta "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message news:jdhjqt$5nd$1@trimpas.omnitel.net... > Siaip diskusija uzvire-visada reikia sustoti pries STOP zenkla, esanti > pries pervaza, ar nevisada. Nejo kalba, atr butina isitikinti arteja > taukinys ar ne. Jauti skirtuma? > > "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message > news:jdh1jc$bah$1@trimpas.omnitel.net... >>A siaip zinai linkiu dazniau pavazinet per pervazas nesustojus, Gal kada >> sviesoforas bus nesuveikes ir greitasis traukinys nespes sustabdyt, >> >> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message >> news:jdgl35$o7$1@trimpas.omnitel.net... >>> Taigi lietuviskas sakinys: >>> " Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, taip pat tuo >>> atveju, kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama, vairuotojas >>> privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop", sviesofora, >>> pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m atstumu nuo >>> pirmojo begio" >>> >>> Kam reikejo i punkta irasyti zodziu jungini " taip pat tuo atveju" ? >>> Zodeliai "taip pat"-:nurodo, kad atveju, kai reikia sustot yra ne >>> vienas. >>> Kokie jie? Nurodyta aiskiai: a) kai duodi kelia artejanciai beginei >>> transporto priemonei (logiska?) b) kai vaziuoti per sankryza draudziama >>> (pvz reguliuotojas rodo vairuotojui stovet) Sekanti sakinio dalis >>> nurodo, kur vairuotojas turi sustot. >>> >>> Jeigu sudetingai aiskinu-galite patys pabandyti viena "atveji" is >>> sakinio >>> ismesti. Kas lieka: >>> >>> "Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, vairuotojas >>> privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop", sviesofora, >>> pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m atstumu nuo >>> pirmojo begio." >>> >>> Sakinys liks logiskas ir tvarkingas. Artejant traukiniui -sustok, nes >>> gali >>> pasitaikyti pervaza, kurioje isvis nera jokiu zenklu, jokiu sviesaforu, >>> jokiu uztvaru. Taip? Taciau reikia iterpti dar viena imanoma atveji. >>> Kodel? Ogi todel, kad Ket punkte reikia numatyti, ka reiks daryti, jei >>> koks reguliuotojas ar sviesaforas uzdraus judet per pervaza, kai tuo >>> tarpu >>> vairuotojui jokio traukinio artejimo dar net nesimatys! Atstatome , >>> taip >>> kaip yra KET siuo metu ir ziu-veikia visais gyvenimo atvejais:) >>> >>> "Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, taip pat tuo >>> atveju, kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama, vairuotojas >>> privalo sustoti pries "Stop" linija.................. >>> >>> >>> Apie STOP zenkla: nepamirskite kad toli grazu, ne visose pervazose yra >>> baltas sviesaforas. Jeigu yra tik raudonos, neartejant traukiniui, >>> vairuotojas patikimai nezino-veikia sviesaforas ar ne. Traukinio gali ir >>> nesimatyt (pvz ribotas matomumas), jei sviesaforas neveikiai, rizika >>> pakliuti po sisterna-didele. Beda. Koks sprendimas? Ogi -nurodyti, kad >>> siuo atveju (kai sviesaforas neveikia ar jo isvis nera) , vairuotojas >>> privalo visada sustoti pries Stop zenkla. Ismintinga ir logiska. Jeigu >>> sviesaforas veikia-jis pranes apie artejanti traukini, jei neveikia-buk >>> dvigubai atsargus. >>> >>> >>> Daugiau nebesistengsiu. Gal kas atras ta teismo sprendima, jei toks >>> egzistuoja isviso. Amen :) >>> >>> >>> >>> P.S Jei reguliuotojas, stovintis sankryzoje, svilps ir tau mojuos, kad >>> vaziuotum, o tau pries nosi bus pastatytas zenklas "eismas draudziamas". >>> Atstumas 50m, reguliuotoja tu iziuri ir suvoki, kad svilpia tau ir >>> mojuoja >>> tau. Vaziuosi? Ar vykdysi zenklo reikalavima ir lauksi , kol ji >>> nupjaus? >>> Apsispresk :) >>> >>> >>> "Rivo" <arubk1@gmail.com> wrote in message >>> news:jdg1o1$fe4$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Apie STOP zenkla: Jeigu zenklas pastatytas pries gelezinkelio pervaza >>>> arba >>>> karantino posta, vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, o >>>> jeigu >>>> jos nera - pries zenkla. >>>> >>>> Esminiai zodziai "pries gelezinkelio pervaza". Sviesoforas stovi >>>> pervazoje. >>>> Zenklas tam ir skirtas, kad pervazoje niekas nestovetu. >>>> Baltas sviesoforo signalas leidzia kirsti pervaza, bet pries >>>> privaziuodamas >>>> sviesofora sutinki zenkla STOP. Turi vykdyti jo reikalavima. Tas pats, >>>> kaip >>>> 50 metru pries sviesoforu reguliuojama sankryza pastacius zenkla >>>> "eismas >>>> draudziamas". Kad ir zalias dega, o ne visiems galima iki sankryzos >>>> privaziuot. >>>> >>>> >>>> "Gintas" wrote in message news:jdg07g$da0$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Baltas leidzia, raudonas draudzia. Bandyt prisikabinti, kad vairuotojas >>>> neistikino, arteja traukinys ar ne, kazin ar pavyktu. Vairuotojas >>>> teigs, >>>> kad isitikino, baltas miksiukas miksejo, tad ir vaziavo. Juk tam, kad >>>> isitikinti, ar nearteja begine trasnporto priemone, prie plyname lauke >>>> stovincios pervazos, nebutina visiskai sustoti? Irodymas sios >>>> galimybes, >>>> bauda rasanciam mentui, traukinio juk ir nebuvo? Tad, ar blogai tas >>>> vairuotojas "isitikino"? Isvada-isitikino gerai, lemputes vaziuot >>>> leido, >>>> tad >>>> ir vaziavo :) Ko pykt ant jo? >>>> O del to paties stovo....... . Sutik, reguliuotojas gali aplamai tarp >>>> begiu >>>> stovet, bet juk tada vistiek nesivadovausi zenklais, nors jie ir arciau >>>> taves? >>>> >>>> >>>> "Rivo" <arubk1@gmail.com> wrote in message >>>> news:jdft7t$9fs$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> >>>>> "ramunas" wrote in message news:jdcnm0$9n2$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> buna gelezinkeliniai sviesoforai tik su 2 raudonom, arba buna 2 >>>>> raudonos >>>>> ir >>>>> per viduri-virsuje balta ... tai ten kur as vaziavau buvo ir balta >>>>> >>>>> >>>>> 78.10. baltas mirksintis signalas, naudojamas gelezinkelio pervazose, >>>>> leidzia eisma isitikinus, kad prie gelezinkelio pervazos nearteja >>>>> begine >>>>> transporto priemone; >>>>> >>>>> Taigi tam, kad tikrai isitikintum, ir yra pastatytas zenklas STOP. >>>>> Baltas >>>>> signalas tik parodo, kad sviesoforas veikiantis (nesugedes), atitinka >>>>> mirksinti geltona signala sankryzose. Beje, sankryzose pirmumo zenklai >>>>> kabinami ant to paties stovo butent todel, kad nekiltu nesusipratimu, >>>>> kurie >>>>> zenklai galioja, kurie ne. >>>>> >>>> >> >>