Nesusireiksmink ir nemanyk, kad budetojas matydamas atlekanti traukini, mojuos tau, kad mol greičiau lysk po juo :) O jei jo nebus, o degs raudona-tai pagal KET175 privalesi sustoti pries Stop zenkla. Kas netinka aiskinime ? "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:jdhe28$tcn$1@trimpas.omnitel.net... > Taip iseitu :) > Kaip ir negalima vaziuot net jei diedas su raudona kepka moja o sviesoforas > raudonas :) > Net jei ir taip niekur neparasyta, kad sviesoforas turi prioritete pries > zenklus, skirtingai nuo sankryzu > > > "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message > news:jdh74c$iv7$1@trimpas.omnitel.net... >> T.y. tavo nuomone kelio zenklas svarbiau uz uztvara? Ir jei kelio zenklas >> vaziuoti leidzia, tai dzin, kad slagbaumas nuleistas? >> >> "Signalizacija" wrote in message news:jdh6kk$i3m$1@trimpas.omnitel.net... >> >> na kaip ir aiskiai eilute surasyta. As ne arabas tai skaitaiu i skaires i >> desine ir is virsaus i apacia >> >> "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message >> news:jdh64g$hat$1@trimpas.omnitel.net... >>> Ir kuria tvarka tavo nuomone? >>> >>> "Signalizacija" wrote in message >>> news:jdh5l0$gfp$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Beje >>> 173. Ivaziuodamas i gelezinkelio pervaza ir vaziuodamas per ja, >>> vairuotojas >>> privalo vadovautis kelio zenklais, zenklinimu, uztvaro padetimi, >>> sviesoforu >>> ir gelezinkelio pervazos budetoju (reguliuotoju) signalais. Pries >>> ivaziuodamas i gelezinkelio pervaza, vairuotojas visais atvejais privalo >>> isitikinti, kad prie gelezinkelio pervazos nera artejancios begines >>> transporto priemones. >>> >>> labai aiskiai parasyta ktvarka kuo reikia vadovautis. >>> >>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message >>> news:jdfenc$n3q$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Tai atsakymo nebus? Klausk neklauses taves :)))))) >>>> O i tavo klausima-vistiek reiktu vadpovautis prioritetais. Nes >>>> budetojas, atsistojes tarp begiu, gali mojuoti tau, kad tu vaziuotum. Ir >>>> mojuoti tau is tolo, dar net neatsidurus ties STOP zenklu. O tu? >>>> Privaziuosi prie STOP, sustosi ir tarsi tik tada, pamates budetojo >>>> signala, pradesi vaziuoti? Ir visi taip tau is paskos-Signalizacija, >>>> Glebas, Ramunas (nepiktai) O budetojas vis mosuoja ir mosuoja. O jus >>>> paeiliui sustojat prie Stop zenklo, nekreipdami demesio, i tai , kad >>>> pervaza tuscia. o budetojas vis mosuoja, kad vaziuotumete? Taip? (turi >>>> jau du klausimus) >>>> >>>> >>>> "Azalijaus tevas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in message >>>> news:op.v67id8w46ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net... >>>> mano atsakymas i tavo suformuluota klausima butu kaip sakoma "i vienus >>>> vartus", tad as geriau dar karta paklausiu. >>>> O kodel tu nori nepaisyti "Stop" zenklo reikalavimo? tavo knygutes >>>> skyrelyje "XIX. VAZIAVIMAS PER GELEZINKELIU PERVAZAS" _nera_ nurodymo >>>> vadovautis sviesoforu, jei jis veikia, o zenklais, jei gelezinkelio >>>> pervazos sviesoforas neveikia. Yra nurodymas "...vairuotojas privalo >>>> vadovautis kelio zenklais, zenklinimu, uztvaro padetimi, sviesoforu ir >>>> gelezinkelio pervazos budetoju (reguliuotoju) signalais...". >>>> >>>> >>>> On Wed, 28 Dec 2011 17:29:01 +0200, Gintas <netikrass@adresas.lt> wrote: >>>> >>>>> O dabar ar jau gali grizti prie pateikto klausimo ir i ji atsakyt? >>>>> Kaip vaikysteje: vaikuciai perskaitykite knygos skyreli "XIX. >>>>> VAZIAVIMAS PER GELEZINKELIU PERVAZAS" ir atsakykite i klausima: >>>>> >>>>> kokiu atveju, vaziuodamas per gelezinkelio pervazas, vairuotojas >>>>> privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop", sviesofora, >>>>> pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m atstumu nuo >>>>> pirmojo begio? Atminkite, sis knygos skyrius nagrineja butent >>>>> vaziavima per gelezinkelio pervazas. >>>>> >>>>> >>>> >>>>> >>>>> >>>>> "Azalijaus tevas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in >>>>> message news:op.v67ggp1z6ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net... >>>>> 175 punktas nurodo kur turi sustoti, kai duodi kelia artejanciai >>>>> beginei transporto priemonei ir kai vaziuoti per pervaza draudziama. >>>>> >>>>> Kai per sankriza vaziuoti leidziama taikomas "STOP" zenklo aprasymas. >>>>> >>>>> "...204 punktas >>>>>Vaziuoti nesustojus draudziama >>>>> >>>>> Draudziama vaziuoti nesustojus pries "Stop" linija, o jeigu jos nera - >>>>> pries kertamos vaziuojamosios dalies krasta. Vairuotojas privalo duoti >>>>> kelia transporto priemonems, vaziuojancioms kertamu keliu, o esant 843 >>>>> lentelei "Pagrindinio kelio kryptis" - vaziuojancioms pagrindiniu >>>>> keliu. Jeigu zenklas pastatytas pries gelezinkelio pervaza arba >>>>> karantino posta, vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, o >>>>> jeigu jos nera - pries zenkla..." >>>>> >>>>> As darau isvada, kad veikiantis gelezinkelio pervazos sviesoforas >>>>> neturi pirmenybes pries "Stop" zenkla, nes gelezinkelis yra pagrindinis >>>>> kelias automobilinio kelio atzvilgiu. >>>>> >>>>> ir dar skyriuje "Vaziavimas per gelezinkeliu pervazas" nera tokio >>>>> punkto, kaip skyriuje "Vaziavimas per sankryzas" "...172. Kai eismas >>>>> reguliuojamas sviesoforu, vairuotojas privalo vadovautis sviesoforo >>>>> signalais, kad ir kokie butu vaziavimo pirmenybe nurodantys kelio >>>>> zenklai. Jeigu sviesoforas isjungtas arba ijungtas geltonas mirksintis >>>>> jo signalas, vairuotojas turi vadovautis kelio zenklais...". >>>>> >>>>> >>>>> On Wed, 28 Dec 2011 16:42:19 +0200, Gintas <netikrass@adresas.lt> >>>>> wrote: >>>>> >>>>>> Taigi "atvejaus" salygos apibreztos:) >>>>>> >>>>>> Perskaityk 175 KET punkta ir uzduok sau klausima: >>>>>> kokiu atveju vairuotojas privalo sustoti pries stop linija? >>>>>> Desningas atsakymas: duodamas kelia artejanciai beginei transporto >>>>>> priemonei IR kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama. O gal >>>>>> pateiksi kitoki atsakyma? >>>>>> >>>>>> Veiksmu seka: pirma zinai kokiu atveju turi sustoti ir tik tada seka >>>>>> logiskas klausimas-kur sustoti. KET 175 punkte ta seka islaikoma: >>>>>> paaiskinama kokiu atveju reikia sustoji, toliau aiskina kur sustoti, o >>>>>> paskui jau nurodo, kaip elgtis pradedant vaziuoti. >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Azalijaus tevas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in >>>>>> message news:op.v669xvk16ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net... >>>>>> pritariu. pries gelezinkelio pervazas (karantino postus) pastatytas >>>>>> zenklas "STOP" igyja papildomu... eee... "ipatybiu", kuriu jis neturi >>>>>> paprastuose sankryzuose, kur veikiantis sviesoforas turi pries ji >>>>>> virsuma. >>>>>> >>>>>> "...175. Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, taip >>>>>> pat tuo atveju, kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama, >>>>>> vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop", >>>>>> sviesofora, pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m >>>>>> atstumu nuo pirmojo begio. Pries pradedamas vaziuoti vairuotojas >>>>>> privalo isitikinti, kad prie gelezinkelio pervazos nearteja begine >>>>>> transporto priemone..." >>>>>> >>>>>> o siame punkte nurodyta kur turi sustoti ir stoveti, kol pravaziuos >>>>>> begine tranporto priemone arba vaziuoti per pervaza bus leidziama. >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> On Wed, 28 Dec 2011 14:34:13 +0200, Signalizacija >>>>>> <signalizacija.master@gmail.com> wrote: >>>>>> >>>>>>> Jeigu zenklas pastatytas pries gelezinkelio pervaza arba karantino >>>>>>> posta, >>>>>>> vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, o jeigu jos nera - >>>>>>> pries >>>>>>> zenkla >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> perskaityk atidziai atidziai >>>>>>> >>>>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message >>>>>>> news:jdf284$3qt$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Tai senai ir irodineju, kad netgi konfuzo nera, kai aiskinama, >>>>>>>> kad >>>>>>>> pervaza, tai ne sankryza. >>>>>>>> >>>>>>>> "Linas Petkevieius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message >>>>>>>> news:jdf1qk$32f$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Seip tai gaunasi, kad net punktas su sankryzomis ne prie ko. Eismas >>>>>>>>> per >>>>>>>>> pervaza nedraudziamas (ka rodo baltas sviesoforo signalas) - >>>>>>>>> zenklas >>>>>>>>> negalioja. Amen. >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Gintas" wrote in message news:jdf1nc$2sq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> >>>>>>>>> 175. Duodamas kelia artejaneiai beginei transporto priemonei, taip >>>>>>>>> pat >>>>>>>>> tuo >>>>>>>>> atveju, kai va?iuoti per gele?inkelio perva?a draud?iama, >>>>>>>>> vairuotojas >>>>>>>>> privalo sustoti prie? "Stop" linija, kelio ?enkla "Stop", >>>>>>>>> ?viesofora, >>>>>>>>> pakeliamaja u?tvara, o jeigu jo nera - ne areiau kaip 10 m atstumu >>>>>>>>> nuo >>>>>>>>> pirmojo begio. Prie? pradedamas va?iuoti vairuotojas privalo >>>>>>>>> asitikinti, >>>>>>>>> kad >>>>>>>>> prie gele?inkelio perva?os nearteja begine transporto priemone. >>>>>>>>> >>>>>>>>> "taip pat TUO ATVEJU, kai va?iuoti per gele?inkelio perva?a >>>>>>>>> draud?iama"-tai >>>>>>>>> gal ir ta perskaityk? (jeigu atvejis isskirtas, deretu suprasti, >>>>>>>>> kad >>>>>>>>> kitais >>>>>>>>> atvejais nereikia sustoti) Siaip patareiau labai tos savo maikes >>>>>>>>> neplesyti, nes gali buti kad esi neteisus :) >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>> news:jdf1e2$2f7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Imeciau tau punkta aisku kaip diena. Nesuprantu ko tu ten >>>>>>>>>> neiskaitai >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message >>>>>>>>>> news:jdf1bn$2c7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> Na, ziuresim, ko tie tavo zodziai verti :) Neissizadesi paskui >>>>>>>>>>> savo >>>>>>>>>>> isitikinimu? >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>> news:jdeo1d$im0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> Nenormalu, nes teises reikejo issilaikyt o ne nusipirkt. Tada >>>>>>>>>>>> durnu >>>>>>>>>>>> klausimu nbekiltu. Dar galetum ir pradet mokytis skiatyt, >>>>>>>>>>>> aiskiai >>>>>>>>>>>> juodu >>>>>>>>>>>> ant >>>>>>>>>>>> balto viskas parasyta ir imesta sicia >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>> news:jdefff$4se$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> Nenormalu, kai viskas labai aisku KET reikalavimuose, o >>>>>>>>>>>>> nuomones >>>>>>>>>>>>> visiskai >>>>>>>>>>>>> skirtingos :) Kazkurie klystam. Laukiam valdisko isaiskinimo. >>>>>>>>>>>>> Kol >>>>>>>>>>>>> kas >>>>>>>>>>>>> totalizatorius 2:2 >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> "Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>>> news:jdecq1$t0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>> Na a? manau, kad net jei gele?inkelio perva?os ?viesoforas >>>>>>>>>>>>>> rodo >>>>>>>>>>>>>> leid?ianta >>>>>>>>>>>>>> va?iuoti signala, sustoti prie "Stop" ?enklo reikia. >>>>>>>>>>>>>> Linas ir Gintas mano, kad jei gele?inkelio perva?os >>>>>>>>>>>>>> ?viesoforas rodo >>>>>>>>>>>>>> leid?ianta signala, prie "Stop" ?enklo stoti nereikia, >>>>>>>>>>>>>> remiantis KET >>>>>>>>>>>>>> 210 >>>>>>>>>>>>>> punktu. >>>>>>>>>>>>>> Todel ir paklausiau, kad gauti ai?ko atsakyma kaip gi >>>>>>>>>>>>>> traktuojama >>>>>>>>>>>>>> tokia >>>>>>>>>>>>>> situacija. >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in >>>>>>>>>>>>>> message >>>>>>>>>>>>>> news:jdec0p$vkf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>> skaiciau. tik va nesupratau ko ten klaust kai ir taip viskasa >>>>>>>>>>>>>>> labai >>>>>>>>>>>>>>> aisku >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>> >> > >