Nu jo, smagiai ir laimingai važinėsi sekančius 25 metus... Atsidūrė pas mane 12 metų pasatas, tai kaip antrą automobilį ūkyje naudoju vien dėl to, kad nekainuoja nei kuras, nei kita eksploatacija, pačiam nereikia ir su servisais bendrauti. Vis tik labai didelis skirtumas persėdus nuo 3 metų amžiaus auto. Žmona, kuriai formaliai atidavė tą pasatą, iš viso atsisako jį vairuoti. Nors prižiūrimas, firma remontuoja normaliam servise, pilamas tik statoil plius dizelinas.. Skaičiavimai, aišku, pievos, naujam tikrai ne visos išlaidos surašytos, o senolis iš viso neaišku kiek kainuos ir kiek dienų metuose su juo negalėsi važiuoti ar nenumatytai gaiši laiką autoservisuose. Kad kuo senesnis, tuo pigiau išeis - neabejotina. Kai neturi pinigų, tenka verstis su tokiu, bet jei turi - su juo nesikankinsi. On 2019-08-16 15:51, pininfarina wrote: > Bet po 5m turi seną pasatėlį su pakeista turbina, smagračiu+sankaba ir > purkštukais. > O toyotos atveju turi dar ~6k€ skolos. > > "Petras Jurbarkas" wrote in message > news:qj67bu$9u3$1@trimpas.omnitel.net... > > Per penkerius metus nauja „Toyota Corolla“ kainuos 15 000 eurų, o > „Volkswagen Passat“ – kiek daugiau nei 5000 eurų. Taigi, visos išlaidos > per penkerius eksploatacijos metus važinėjant naudotu automobiliu bus > mažesnės tik tris kartus, o ne dešimt, kaip galėjo atrodyti lyginant tik > automobilio kainą. > > https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/7/1088228/kiek-kainuoja-islaikyti-nauja-ir-sena-automobili-paskaiciavus-gali-tekti-pakeisti-sprendima > > >