Tai gali būti - vidaus degimo varikliai spaudžiant ekologinėms normoms dažnai tampa ne tokie ilgaamžiai. Bet jei kalba eina ne apie kažkuriuos konkrečius modelius senas vs naujas, o apie bendrai naujas vs senas, tai kvaila teigti, kad senas bus toks pat patikimas kaip ir naujas. Na tai su praeita mašiną nuvažiavau kažkur iki 340kkm (jei nebuvo atsukta), ir dabar tikriausiai ji tebevažiuoja, bet kažkaip nebebuvo noro važinėti su ja iki 500kkm ar daugiau, kol nusibaigs variklis. Vietoj to pirkau naują ir važinėju nors už daug brangiau, bet daug labiau patenkintas, nors ji tikriausiai ir nenuvažiuos tų 300kkm. On 2019-08-21 10:52, pininfarina wrote: > Dėl laikymo tai yra tiesos. > Buvo mersų varikliai (w123) 2.4 ir 3.0 dyzeliai- pravažiuodavo iki > 1000000km. > Paskui VW 1.9 66/81kw- jei tikėt Dainiushu, gali nuvažiuot 500000km. > O dabartiniai? Abejoju, ar iš dabartinių 1.0-1.5 turbo šmurbo kuris nors > įveiks 300000km. > > "RaR" wrote in message news:qjirns$s0j$1@trimpas.omnitel.net... > > Gal kam ir malonu savo laisvalaikiu (ar ne tik) krapštytis apie mašiną, > bet kitas gal linksta tą laiką sutaupyti, anot tavęs, "bbz kam". Čia > žemiau dar pradėjo pateikti vienetinius pavyzdžius, kai nauja per tam > tikrą laiką problemų kėlė mažiau nei sena ir pan. Labai jau primena > delfio komentatorius po kiekvieno naujo modelio apžvalga: "Šūdas tos > naujos mašinos, laikys max 5-10 metų, va prieš 15 m dar geras dar > gamino, su tokia ir važinėju". Po 10-15 metų ir vėl tą patį rašo.