Linas Petkevičius <linas@NONONOlekiam.lt> wrote: > Ieškos ar suras? Personaliai tu galėsi bylinėtis. Visi kiti ir taip supranta, kad niekas neatpirkines daikto, kurio verte lygi nuliui (teoriniu atveju). Praktiniu atveju kuo mažesnis likęs resursas, tuo liks mažesne atpirkimo kaina... Spec. Linui: pažiūrėk, kas neįeina i garantija ir yra besidevincios dalys. Ir nepamiršk, kad turi gražinti tvarkinga auto. Teoriniu atveju isminusuok iš atpirkimo kainos visu besidevinciu dalių kainas ir pažiūrėk, kas liks... Pasikartosiu, aš imu teorinį atvejį, kai auto resursas = garantijai. Kitais atvejais reikia vertinti proporcionaliai - jei turėsi auto, kuris bus linkęs uzlinkti tuoj po garantijos ( čia kai kam pofig, koks resursas), atperkanti kontora žinos, kad parduoti ta auto šansu nėra, ir tikrai neprisiims nuostolių. Sudefektuos taip, kad maža nepasirodys. O defektuoti automobiliui su mažu resursu tikrai bus ką, ir čia nepades jokie nepriklausomi Lino ekspertai.... Audrius K. > > On 2019-08-21 07:43, Audrius K wrote: > >> >> Na, na. Jei tavo auto resursas bus tik garantiniai kilometrai ir garantinis >> laikas, pažiūrėsiu, kiek atgausi grąžindamas lizingui. (Nes teoriniu atveju >> grąžini pasibaigiant garantijai, resursas baigėsi. Auto verte = absoliučiam >> nuliui. Tinka tik i shrota...). Pirma - nuo auto resurso priklauso >> atpirkimo kaina. Antra - nieks nemokės sutartos atpirkimo kainos, jei žinos >> , kad tos auto parduoti nebegalės dėl pasibaigusio resurso. Kaip nemokėti - >> nesirūpink, suras. >> >