Nesuprantu tų teorinių diskusijų esmės. Taip, pirmo pirkėjo resursas nedomina (jeigu ją atiduos po lizingo, o resursas apie kurį kalbama 300-500kkm), jį domina tik atpirkimo kaina. Dyleris nustato atpirkimo kainą remiantis savo patirtimi - primeta už kiek ją galės parduoti ir paprastai ta atpirkimo kaina būna mažesnė. Jeigu su kuriuo modeliu tas dyleris prašauna - tai jo problemos, turi įrodyti, kad kažkaip pirkėjas pažeidė sutartį. O kad piktybiškai uždrožtų garantinę ir kasko apdraustą mašiną, tai ką jis turi daryti - piktybiškai atsisakyti taisyti dylerio aptiktus defektus, jei to nedengia garantija? O čia iš vis kalba eina apie 50kkm pravažiavusią mašiną - tai ten greičiausiai net joks šūdniekis dar nebus nusidėvėjęs. On 2019-08-21 09:42, Audrius K wrote: > Tomas <t@t.lt> wrote: >> Kažin kuri čia LT parduodama nauja auto neatlaikytų 5 m eksploatacijos? > Čia ne apie tai diskusija. Diskusija apie tai, kad pirmam pirkėjui resursas > - pofig, ir tai jo nedomina... > Audrius K. > P.S. Niekad nežinai, kuris modelis “nustebins”. O dar gali kokie kiniečiai > sertifikuoti eu... >> >> 2019-08-21 09:13, Audrius K rašė: >> >>> Minimalus kėbulo apgadinimai - taip, huinia(Casco) . O susidėvėję >>> amortikai, prarudijes duslintuvas (tuose taškuose, kur gavo po akmenuką >>> zvyrkelyje) ir panasi chuinia? Ypač kalbant apie auto , kurios resursas jau >>> BAIGIASI? Ar ponas neturi inžinerinio išsilavinimo ir nesuvokia, kas yra >>> besibaigiantis resursas? >>> >>> Audrius K. >> > > >