RaR <RaR@lt.lt> wrote: > Nesuprantu tų teorinių diskusijų esmės. Taip, pirmo pirkėjo resursas > nedomina (jeigu ją atiduos po lizingo, o resursas apie kurį kalbama > 300-500kkm Mes kalbame, kad pirmojo pirkėjo nedomina resursas. O jis tada gražiai atrodančiais auto gali būti tik 100tkm... ), jį domina tik atpirkimo kaina. Dyleris nustato atpirkimo > kainą remiantis savo patirtimi - primeta už kiek ją galės parduoti ir > paprastai ta atpirkimo kaina būna mažesnė. Ir 100tkm resurso atveju prasideda įdomybes, kurios jau parūps pirmajam pirkėjui... nes antro tiesiog nebus. Audrius K. Jeigu su kuriuo modeliu tas > dyleris prašauna - tai jo problemos, turi įrodyti, kad kažkaip pirkėjas > pažeidė sutartį. O kad piktybiškai uždrožtų garantinę ir kasko apdraustą > mašiną, tai ką jis turi daryti - piktybiškai atsisakyti taisyti dylerio > aptiktus defektus, jei to nedengia garantija? O čia iš vis kalba eina > apie 50kkm pravažiavusią mašiną - tai ten greičiausiai net joks > šūdniekis dar nebus nusidėvėjęs. > > On 2019-08-21 09:42, Audrius K wrote: >> Tomas <t@t.lt> wrote: >>> Kažin kuri čia LT parduodama nauja auto neatlaikytų 5 m eksploatacijos? >> Čia ne apie tai diskusija. Diskusija apie tai, kad pirmam pirkėjui resursas >> - pofig, ir tai jo nedomina... >> Audrius K. >> P.S. Niekad nežinai, kuris modelis “nustebins”. O dar gali kokie kiniečiai >> sertifikuoti eu... >>> >>> 2019-08-21 09:13, Audrius K rašė: >>> >>>> Minimalus kėbulo apgadinimai - taip, huinia(Casco) . O susidėvėję >>>> amortikai, prarudijes duslintuvas (tuose taškuose, kur gavo po akmenuką >>>> zvyrkelyje) ir panasi chuinia? Ypač kalbant apie auto , kurios resursas jau >>>> BAIGIASI? Ar ponas neturi inžinerinio išsilavinimo ir nesuvokia, kas yra >>>> besibaigiantis resursas? >>>> >>>> Audrius K. >>> >> >> >> > >