Na ok, nesiūlai, bet teigi, kad nauja lada geriau už naudotą oktaviją? Na nes nauja oktavija geriau už būlką, nauja būlka geriau už poršą ir t.t. 2019-08-27 16:18, RaR rašė: > Jaučiu, su nauju jariu žmona važinėtų į darbą, o va šitą seną pasatą > atsisako vairuoti. Beje, aš nieko nesiūlau, čia senų "premiumų" > vadeliotojai primygtinai siūlo naujų nepremiumų vairuotojams persėsti į > pirmuosius. > > On 2019-08-27 15:22, Spakainas wrote: >> Nu viskas daugmaž gražu ir aišku, kalba beveik rišli, raidės gražios >> ir jų daug. Tik vistiek nesupratau, prie ko čia jaris? Žmogui, >> įperkančiam tik naudotą jarį - primygtinai siūlysi pirkt naują ladą, o >> įperkančiam tik naudotą ladą - būtinai tik naują tata? Neperebarščil >> šiek tiek? :) >> >> 2019-08-27 15:16, RaR rašė: >>> Amžius ir kilometrai daro savo. Juk pats rašai, kad 10 m senumo >>> bulkoj viskas daug krūčiau nei 10 m senumo prieš 10 metų. Tai ant >>> kiek viskas krūčiau 0 metų bulkoj, priedo dar su 0 kilometražu, >>> kurioje ne tik visos naujos technologijos, bet ir jos veikia kaip >>> priklauso, niekas nepavargę. Tad bijau, kad skirtumas tarp nuliovos >>> ir 10 m senumo 300kkm ridos bulkos bus nemažesnis nei tarp 10m bulkos >>> ir kokio 10m jario. Jei 10 m bulka kainuoja tiek, kiek nuliovas >>> jaris, vadinasi ji tiek ir verta. Kažkiek didesnį pribambasų kiekį >>> (kiek ten jų dar veikia kaip priklauso) ar didesnį važiavimo komfortą >>> (kiek ten jo belikę) kompensuos daug mažesnis proto pisimas ir >>> mažesnės eksploatacinės išlaidos bei galbūt koks saugumo pribambasas, >>> kurio prieš 10 metų dar nedėjo ir į premiumą. Tad kiekvienas renkasi >>> tai, ko jam reikia ir kas patinka. Kažkodėl žmonės su didesnėmis >>> pajamomis, anot tavęs ir kitų senų "premiumų" jūzerių, yra durnesni, >>> nes dažniau renkasi nuliovą ne premiumą. Kiek pažiūri vakaruose, >>> vidutinių pajamų vokiečiai/prancūzai važinėja su naujais ne >>> premiumais, o su senais premiumais daugiausia arabai/turkai/negrai. O >>> turtingi vokiečiai važinėja su naujais premiumais. >>> >>> On 2019-08-27 14:44, Dainiushas wrote: >>>> tik jau nesusireikšminam čia. ir nebūtinai toj senoj mašinoj turi >>>> viskas būt nukrušta ir sulaužyta. >>>> >>>> 2019.08.27 14:41, RaR rašė: >>>>> Kiek paskaitęs tolimesnius pasisakymus supratau, kad forumo >>>>> buduliai, ką tu jiems beteigtum, tesugeba lyginti 20 m senumo >>>>> "premiumą" su 20 m senumo "kibiru". Dabar važinėju su savo 3m >>>>> oktavia ir "tarnybiniu" 12m pasatu. Tai galiu pasakyti, kad jeigu į >>>>> tą pasatą reiktų už savus pilti kurą ar remontuoti, tai su juo >>>>> nevažinėčiau, nors atiduotų už dyką. Nors pasatas lyg ir kiek >>>>> aukštesnė klasė, ir tokio pat amžius mašinose tas jaučiasi, esant >>>>> tokiam amžiaus ir ridos skirtumams jis praktiškai viskuo blogesnis >>>>> už oktavia ir pastarąja žymiai maloniau važiuoti. Nors gerai >>>>> prižiūrimas ir remontuojamas, vis tiek jis kažkaip žymiai blogiau >>>>> susitvarko su kelio nelygumais, viskas ten daug daugiau bilda ir >>>>> vibruoja, mažiau stabilu, triukšmas didesnis. Per laiką ir >>>>> kilometrus jei kažkuri detalė dar nesugedusi, tai viskas ten >>>>> pavargsta, netenka elastingumo, aprūdija, apsineša ir pan. O jeigu >>>>> dar ką nors paardo, tai serviso murziai paskui visko normaliai >>>>> nesurenka, nesusuka, supjausto visokias garsą izoliuojančias >>>>> plėveles ir pan. Nors tiems laikams komplektacija buvo nebloga >>>>> (dviejų zonų klimato kontrolė, kita automatika), bet paties >>>>> užsakytoje naujesnėje mašinoje vis tiek visko daugiau ir, >>>>> priešingai kai kuriems teiginiams, tikrai veikia bent jau dėl to, >>>>> kad dar nesugedo, neuždulkėjo, neprarūdijo. Kai kurių pribambasų, >>>>> pvz. bluetooth, tame pasate iš viso nepanaudosi, nes įsijungia jis >>>>> tik su specialiu adapteriu, į kurį gali įkišti tik tam tikras 12+ >>>>> metų senumo Nokia. Daug ko tais laikais net nebuvo, pvz >>>>> priešpriešinio susidūrimo išvengimo radaro, kuris kad ir šiemet >>>>> važiuojant per Lenkiją 140+ greičiu sustabdė mašiną kai nežinau ar >>>>> būčiau pats spėjęs sustabdyti. Aišku, senų "premiumų" gerbėjai net >>>>> nesupranta kam tie pribambasai reikalingi - jeigu netyčia toks >>>>> pasitaiko, tai jiems protingiausia atrodo tokį atjungti, kad >>>>> "nekeltų problemų", kaip kad buvo pasiūlyta ir šioje trydoje. O >>>>> tai, kad užsakydamas mašiną, užsakiau visas papildomas pagalves >>>>> kiek galima, jiems turbūt atrodytų iš viso idiotiškas pinigų >>>>> švaistymas. Apie patikimumą, siūlomą malonų laiko praleidimą kieme >>>>> keičiant stabdžių kaladėles ar lankantis srotuose ieškant reikiamos >>>>> detales, jau nebediskutuosiu. >>>>> >>>>> >>>>> On 2019-08-27 00:13, Bronco wrote: >>>>>> On 2019-08-22 22:22, Audrius K wrote: >>>>>>> Na, aš galiu sau leisti nauja Toyota... bet nekyla noras pirkti. >>>>>>> Kažkaip >>>>>>> nesimato, kas ten gali džiuginti. >>>>>>> >>>>>>> Audrius K. >>>>>> >>>>>> >>>>>> Šiaip, tema pradžioje ėjo apie "nauja vs sena", o ne apie >>>>>> konkrečiai toyota ir kažkokius ten "įkvėpimus". >>>>>> >>>>>> Patiktų man volkswagenas ar bnw, pirkčiau naują volkswageną ar >>>>>> bnw. Esmė, jog vis tiek pirkčiau naują, o ne seną ir pofig, jog >>>>>> kažkas njusuose išlįs ir pareikš, jog "už tiek baPkių buvo >>>>>> protingiau kažkokį dar krūtesnį naudotą premiumą nupirkC" :) >>>>>> >>>>>> Jau trečią naują toyotą iš eilės turiu, visos ne karto nesugedo ir >>>>>> puikiai atliko savo darbą, nugabenant mane iš taško A, į tašką B. >>>>>> Paskui toyotą naudotą parduot tai kaip du pirštus kefyre >>>>>> pamirkyti, kas irgi pliusas. >>>>>> >>>>>> O apie "džiuginimus" tai man iš viso neaktuali tema, man mašina >>>>>> yra transporto priemonė, aš iš jos jokio fetišo nedarau ir net >>>>>> vairuoti nemėgstu. Net nuplaut tik kartą metuose prisiverčiu :] >>>>>> Svarbu, kad būtų tvarkinga, nekeltų rūpesčių ir visada būtų po >>>>>> ranka. Viskas. >>>>> >>>> >>> >