2019-08-19 12:53, Invertuota panda rašė: > On 8/19/19 11:00, Tomas wrote: > >>> Apie 2012 m. Kada cia tas kokybinis suolis buvo? >> >> Grubei paskutinį penktmetį. Hyundai/Kia, Mazda, Subaru - pagrindiniai >> šuolininkai, ypač Kia. > > Ir kur ten jie labai nusuoliavo? Apart to kad dEzaina jiem dabar > europieciai paiso? Nežinau kas ten paišo, bet kad dabartinės Mazdos vienos dailesnių mašinų keliuose tai faktas. Dar kiek suprantu mazda yra išmokusi gaminti dyzelius (kam tai aktualu), oldskūlo gerbėjams kurių vis daugiau - atmosferiniai benzai, o salonus mazdai gamina ta pati prancūzų firma kur gamina visokiems BMW ir pan., tai su jais irgi viskas OK. Su subaru pasaulyje senai viskas gerai, tik jie iki XV neturėjo europai reikalingo kompaktiško modelio. Imprezos buvo tokios back to nineties, su imprezos universalu - levorgu bandė lįsti į mirusį rinkos segmentą. Bet naujausia impreza yra labai OK per visus galus, saugus, erdvus ir patogus 4WD hecbekas. Aišku vokietijai tokių mašinų nereikia, bet Baltijos regionui su mūsų klimatu pats tas. Tik reikia mastyti blaiviai ir suprasti, kad subaru tai ne tik wrx. Galų gale ta pati tojota - paskutiniais metais Toyota perlipo per save ir pagaliau pasamdė dizainerį. Aišku kai kam labai kliūna tojotos langų mygtukų blokas, bet bendrai viskas ten pas jas gerai. + atidirbtos, pasiteisinusios ir milijonais tiražuojamos hibridinės technologijos.