na per 30k sudrozt labai smarkiai stengtis nereikia. Vilniuje vien sukiokis ir panasiai laikys. On 17.08.19 00:28, Dainiushas wrote: > nu tai priklauso kur kaip važiuoji, yra čia kibirų kur be jokių hibridų > kaladės >100kkm laiko. Nu bet per 30kkm sudrožt, ypač su aptariamais > varikiais, tai nu jau pasistengt reiktų. > > On 8/17/2019 1:24 AM, Vaikis_ wrote: >> Dainiushas <skirdain@gmail.com> Wrote in message: >>> nesuprantu, tai corolai stabd?i? nereiks keist? Tik pasatui?Jau >>> nekalbu apie kalades kas 30kkm, nu nes?mon? visi?ka.2019.08.16 16:44, >>> Petras Jurbarkas ra??:> Arba pora pasatu dar pakeisti reikes per >>> penkis metus.> > On 2019-08-16 13:51, pininfarina wrote:>> Bet po 5m >>> turi sen? pasat?l? su pakeista turbina, smagra?iu+sankaba ir >> >>> purk?tukais.>> O toyotos atveju turi dar ~6k? skolos.>>>> "Petras >>> Jurbarkas" wrote in message >> >>> news:qj67bu$9u3$1@trimpas.omnitel.net...>>>> Per penkerius metus >>> nauja ?Toyota Corolla? kainuos 15 000 eur?, o>> ?Volkswagen Passat? ? >>> kiek daugiau nei 5000 eur?. Taigi, visos i?laidos>> per penkerius >>> eksploatacijos metus va?in?jant naudotu automobiliu bus>> ma?esn?s >>> tik tris kartus, o ne de?imt, kaip gal?jo atrodyti lyginant tik>> >>> automobilio kain?.>>>> >>> https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/7/1088228/kiek-kainuoja-islaikyti-nauja-ir-sena-automobili-paskaiciavus-gali-tekti-pakeisti-sprendima >>> >>>>>>> >> >> Jeigu hibridui, tai 100000 km su orginaliais imanoma istemti. >> Zmonos hibridinis Auris 92k km, diskai ir kaladeles dar >> gamyklines ir nekeistos. >> >