kaip jau sakiau - pas mane gal ta mašina praktiškai kaip nauja bus, bet žinau tokių žmonių kurie sudrožt iki beveik 0 gali On 8/21/2019 10:03 AM, news reader wrote: > nu blyn jeigu negaletum grazinti masinos pagal isankstine atpirkimo > sutarti su "natural wear and tear" tai sakyciau totalus reketas. Juk tu > visa didziausia daikto nuvertejima jau esi padenges is savo kisenes! > > > On 21/08/2019 09:38, Dainiushas wrote: >> tai rimtai bet kokį nudrožtą trabį su galiojančia TA ir be draudikų >> pretenzijų, galima grąžint už sutartyje nurodytą likutinę? Kažkaip >> abejočiau. >> >> On 8/21/2019 9:29 AM, Linas Petkevičius wrote: >>> Tegu neatlaiko, px. Nes isvardinti susidevejmo pozymiai butent ir yra >>> susidevejimo pozymiai, kurie atpirkimo kainos negali itakoti. >>> >>> Neneigiu, atpirkejas gali reikalauti. Ir aisku, jei kazkas vykdo >>> tokias hatelkas - ju sekmes mokestis uz tai gaunasi. Bet >>> besibaigiantys amortikai - visiskas briedas. >>> >>> Ir aisku - apie sutarciu vykdyma gali kalbeti tik inzinierius ir ne >>> kitaip. >>> >>> On 2019-08-21 09:21, Tomas wrote: >>>> Kažin kuri čia LT parduodama nauja auto neatlaikytų 5 m eksploatacijos? >>>> >>>> 2019-08-21 09:13, Audrius K rašė: >>>> >>>>> Minimalus kėbulo apgadinimai - taip, huinia(Casco) . O susidėvėję >>>>> amortikai, prarudijes duslintuvas (tuose taškuose, kur gavo po >>>>> akmenuką >>>>> zvyrkelyje) ir panasi chuinia? Ypač kalbant apie auto , kurios >>>>> resursas jau >>>>> BAIGIASI? Ar ponas neturi inžinerinio išsilavinimo ir nesuvokia, >>>>> kas yra >>>>> besibaigiantis resursas? >>>>> >>>>> Audrius K. >> >