Na tai todėl ir rašo, kad nedomina resursas todėl, kad to resurso išnaudos kokią 1/5, 1/10, net nežino kokią konkrečiai dalį. Jeigu jis nežino koks įprastas tos mašinos resursas, reiškia tuo nesidomėjo, iš ko seka, kad tai jo nedomina. On 2019-08-21 10:50, Audrius K wrote: > RaR <RaR@lt.lt> wrote: >> Kalbant konkrečiai apie atvejį dėl kurio išsivystė diskusija - žmogus >> parašė, kad garantiją ima penkiems metams, planuoja nuvažiuoti vos 50 >> km, turėjo jau kelias tos pat markės mašinas ir per eksploatacijos laiką >> nė kart niekas nebuvo sugedę, su dyleriu dėl atpirkimo jokių problemų >> nebuvo. Turint omeny šiuos faktus, manai kad gali pakeisti žmogaus >> nuomonę teoriniais samprotavimais ar pavyzdžiais "vienam pažįstamui >> kartą buvo...". > > Konkrečiu atveju žmogus perka auto, kurios pasižymi pakankamai dideliu > resursu, ir todėl jam nėra jokių problemu. Ir perka šita marke todėl, kad > ji pasižymi dideliu resursu (todėl negenda ir netrukdo gyventi). O aiskina, > kad jo resursas nedomina... jei jo nedomintų resursas, yra krūva kitu daug > daugiau teikiančių fun (bent pradžioje, po to pasireiškia nedidelis > resursas) markių už panašia kaina.... > > Audrius K. > > >> >> On 2019-08-21 10:36, Audrius K wrote: >>> RaR <RaR@lt.lt> wrote: >>>> Nesuprantu tų teorinių diskusijų esmės. Taip, pirmo pirkėjo resursas >>>> nedomina (jeigu ją atiduos po lizingo, o resursas apie kurį kalbama >>>> 300-500kkm >>> >>> Mes kalbame, kad pirmojo pirkėjo nedomina resursas. O jis tada gražiai >>> atrodančiais auto gali būti tik 100tkm... >>> >>> ), jį domina tik atpirkimo kaina. Dyleris nustato atpirkimo >>>> kainą remiantis savo patirtimi - primeta už kiek ją galės parduoti ir >>>> paprastai ta atpirkimo kaina būna mažesnė. >>> >>> Ir 100tkm resurso atveju prasideda įdomybes, kurios jau parūps pirmajam >>> pirkėjui... nes antro tiesiog nebus. >>> >>> Audrius K. >>> >>> Jeigu su kuriuo modeliu tas >>>> dyleris prašauna - tai jo problemos, turi įrodyti, kad kažkaip pirkėjas >>>> pažeidė sutartį. O kad piktybiškai uždrožtų garantinę ir kasko apdraustą >>>> mašiną, tai ką jis turi daryti - piktybiškai atsisakyti taisyti dylerio >>>> aptiktus defektus, jei to nedengia garantija? O čia iš vis kalba eina >>>> apie 50kkm pravažiavusią mašiną - tai ten greičiausiai net joks >>>> šūdniekis dar nebus nusidėvėjęs. >>>> >>>> On 2019-08-21 09:42, Audrius K wrote: >>>>> Tomas <t@t.lt> wrote: >>>>>> Kažin kuri čia LT parduodama nauja auto neatlaikytų 5 m eksploatacijos? >>>>> Čia ne apie tai diskusija. Diskusija apie tai, kad pirmam pirkėjui resursas >>>>> - pofig, ir tai jo nedomina... >>>>> Audrius K. >>>>> P.S. Niekad nežinai, kuris modelis “nustebins”. O dar gali kokie kiniečiai >>>>> sertifikuoti eu... >>>>>> >>>>>> 2019-08-21 09:13, Audrius K rašė: >>>>>> >>>>>>> Minimalus kėbulo apgadinimai - taip, huinia(Casco) . O susidėvėję >>>>>>> amortikai, prarudijes duslintuvas (tuose taškuose, kur gavo po akmenuką >>>>>>> zvyrkelyje) ir panasi chuinia? Ypač kalbant apie auto , kurios resursas jau >>>>>>> BAIGIASI? Ar ponas neturi inžinerinio išsilavinimo ir nesuvokia, kas yra >>>>>>> besibaigiantis resursas? >>>>>>> >>>>>>> Audrius K. >>>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >>> >> >> > > >