Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: RaR
Data: 2019-08-21 10:57:46
Na tai todėl ir rašo, kad nedomina resursas todėl, kad to resurso 
išnaudos kokią 1/5, 1/10, net nežino kokią konkrečiai dalį. Jeigu jis 
nežino koks įprastas tos mašinos resursas, reiškia tuo nesidomėjo, iš ko 
seka, kad tai jo nedomina.

On 2019-08-21 10:50, Audrius K wrote:
> RaR <RaR@lt.lt> wrote:
>> Kalbant konkrečiai apie atvejį dėl kurio išsivystė diskusija - žmogus
>> parašė, kad garantiją ima penkiems metams, planuoja nuvažiuoti vos 50
>> km, turėjo jau kelias tos pat markės mašinas ir per eksploatacijos laiką
>> nė kart niekas nebuvo sugedę, su dyleriu dėl atpirkimo jokių problemų
>> nebuvo. Turint omeny šiuos faktus, manai kad gali pakeisti žmogaus
>> nuomonę teoriniais samprotavimais ar pavyzdžiais "vienam pažįstamui
>> kartą buvo...".
> 
> Konkrečiu atveju žmogus perka auto, kurios pasižymi pakankamai dideliu
> resursu, ir todėl jam nėra jokių problemu. Ir perka šita marke todėl, kad
> ji pasižymi dideliu resursu (todėl negenda ir netrukdo gyventi). O aiskina,
> kad jo resursas nedomina... jei jo nedomintų resursas, yra krūva kitu daug
> daugiau teikiančių fun (bent pradžioje,  po to pasireiškia nedidelis
> resursas) markių už panašia kaina....
> 
> Audrius K.
> 
> 
>>
>> On 2019-08-21 10:36, Audrius K wrote:
>>> RaR <RaR@lt.lt> wrote:
>>>> Nesuprantu tų teorinių diskusijų esmės. Taip, pirmo pirkėjo resursas
>>>> nedomina (jeigu ją atiduos po lizingo, o resursas apie kurį kalbama
>>>> 300-500kkm
>>>
>>> Mes kalbame, kad pirmojo pirkėjo nedomina resursas. O jis tada gražiai
>>> atrodančiais auto gali būti tik 100tkm...
>>>
>>> ), jį domina tik atpirkimo kaina. Dyleris nustato atpirkimo
>>>> kainą remiantis savo patirtimi - primeta už kiek ją galės parduoti ir
>>>> paprastai ta atpirkimo kaina būna mažesnė.
>>>
>>> Ir 100tkm resurso atveju prasideda įdomybes, kurios jau parūps pirmajam
>>> pirkėjui... nes antro tiesiog nebus.
>>>
>>> Audrius K.
>>>
>>> Jeigu su kuriuo modeliu tas
>>>> dyleris prašauna - tai jo problemos, turi įrodyti, kad kažkaip pirkėjas
>>>> pažeidė sutartį. O kad piktybiškai uždrožtų garantinę ir kasko apdraustą
>>>> mašiną, tai ką jis turi daryti - piktybiškai atsisakyti taisyti dylerio
>>>> aptiktus defektus, jei to nedengia garantija? O čia iš vis kalba eina
>>>> apie 50kkm pravažiavusią mašiną - tai ten greičiausiai net joks
>>>> šūdniekis dar nebus nusidėvėjęs.
>>>>
>>>> On 2019-08-21 09:42, Audrius K wrote:
>>>>> Tomas <t@t.lt> wrote:
>>>>>> Kažin kuri čia LT parduodama nauja auto neatlaikytų 5 m eksploatacijos?
>>>>> Čia ne apie tai diskusija. Diskusija apie tai, kad pirmam pirkėjui resursas
>>>>> - pofig, ir tai jo nedomina...
>>>>> Audrius K.
>>>>> P.S. Niekad nežinai, kuris modelis “nustebins”. O dar gali kokie kiniečiai
>>>>> sertifikuoti eu...
>>>>>>
>>>>>> 2019-08-21 09:13, Audrius K rašė:
>>>>>>
>>>>>>> Minimalus kėbulo apgadinimai - taip, huinia(Casco) . O susidėvėję
>>>>>>> amortikai, prarudijes duslintuvas (tuose taškuose, kur gavo po akmenuką
>>>>>>> zvyrkelyje) ir panasi chuinia? Ypač kalbant apie auto , kurios resursas jau
>>>>>>> BAIGIASI?  Ar ponas neturi inžinerinio išsilavinimo ir nesuvokia, kas yra
>>>>>>> besibaigiantis resursas?
>>>>>>>
>>>>>>> Audrius K.
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>>
>>
>>
> 
> 
>