Kazkas xujovai su galiniais suportais, arba prikirmyjo kaladeles, arba uzstringa kreipianciosios. Normaliu atveju diskai neturi rudyti. Is praktines pisliavos zinau, kad tai suportu problemos isdava. "Bomanz" <bomanz@kazkur.taj> wrote in message news:qjiu6c$uva$1@trimpas.omnitel.net... > Kąašžinau. Pasatui jau antrą galinių diskų komplektą pakeičiau ne todėl > kad sudilo o todėl kad išrūdijo duobėm. Paskutinis surūdijęs komplektas > buvo originalūs VW diskai. Nuvažiuoju ~8kkm per metus, pusę iš jų > Vilniuje. > > Diskai rūdija ne tik važiuojant bet ir stovint. Mažai stabdant rūdys > nespėja nusivalyti. > > Apie Teslas skaičiau kažkur, kad diskus dažnai dėl rūdijimo reikia keisti. > > On 2019.08.21 10:54, Julius wrote: >> Bomanz <bomanz@kazkur.taj> Wrote in message: >>> Yra ir minusų. Diskai nuo reto naudojimo aprūdija ir reikia keisti. >>> Kartu ir kaladėles. Ypač aktualu elektriniams. >> Stabdymas varikliu tai nereiškia kad neišjungus pavaros išjungi >> degimą ir kai kibiras sustoja-išjungi pavarą. Nežinau būdo kito >> sustoti iki nulio. O diskai manau nespėja aprudyti per 1-2-3h. >> Nežinau kiek nemyžus dar galima vairuoti. Va tada ir jie >> pasiblizgina. >> >> On 2019.08.21 07:16, Julius wrote:> Tomas <t@t.lt> Wrote in >> message:>> Iš kur kampščiai, jei jis niekada nestabdo? ;)> >> Stabdo. Varikliu. Girdėjai apie tokį vairavimo stiliu. Daug >> pliusų> tame yra.>>> 2019-08-20 14:09, Spakainas rašė:> Per >> tokius kaip tu ir kamščiai> mieste! :D> > 2019-08-20 13:34, >> Nabletas@work rašė:>> Pas mane> 130kKm auris TS su originaliom >> stabdžių kaladėlėm. Ir dar >>> manau 50kKm tikrai nereiks >> keisti. Viskas priklauso nuo važiavimo> >> stiliaus.>> Per >> 130kKm beveik 6 metai keisti tepalai pilta> langu plovimo >> skystis >> ir benzinas, ir kas priklauso pagal> Toyotos >> aptarnavimo salygas. Vieną >> kartą perdažytos pagal> kasko >> dureles nubrūžinau į stulpelį. Kol kas >> važiuoju su> >> originaliom vasarinėm padangom, kitai vasari reiks pirkti >>> >> naujas. Žieminės jau antras naudoju.>> Mano atveju pigiau> >> eksplotuoti naują mašiną nei naudotą, didžiausias >> pliusas> >> jokio galvos skausmo.>>>> "Vaikis_" parašė naujienų> >> news:qj7aef$c3o$1@trimpas.omnitel.net...>>>> Dainiushas> >> <skirdain@gmail.com> Wrote in message:>>> nesuprantu, tai >> corolai> stabd?i? nereiks keist? Tik pasatui?Jau >>> nekalbu >> apie kalades> kas 30kkm, nu nes?mon? visi?ka.2019.08.16 16:44, >> >>> Petras> Jurbarkas ra??:> Arba pora pasatu dar pakeisti >> reikes per >>>> penkis metus.> > On 2019-08-16 13:51, >> pininfarina wrote:>> Bet po> 5m >>> turi sen? pasat?l? su >> pakeista turbina, smagra?iu+sankaba> ir >> >>> purk?tukais.>> O >> toyotos atveju turi dar ~6k?> skolos.>>>> "Petras >>> >> Jurbarkas" wrote in message >> >>>> news:qj6 >> 7bu$9u3$1@trimpas.omnitel.net...>>>> Per penkerius metus> >>> >> nauja ?Toyota Corolla? kainuos 15 000 eur?, o>> ?Volkswagen> >> Passat? ? >>> kiek daugiau nei 5000 eur?. Taigi, visos >> i?laidos>>> per penkerius >>> eksploatacijos metus va?in?jant >> naudotu> automobiliu bus>> ma?esn?s >>> tik tris kartus, o ne >> de?imt, kaip> gal?jo atrodyti lyginant tik>> >>> automobilio >> kain?.>>>> >>>> https://www.lrt.lt/naujienos/ >> eismas/7/1088228/k> iek-kainuoja-islaikyti-nauja >> -ir-sena-automobili-> paskaiciavus-gali-tekti-pakeisti-sprendima >> >>> >>>>>>>>>>> Jeigu> hibridui, tai 100000 km su orginaliais >> imanoma istemti.>> Zmonos> hibridinis Auris 92k km, diskai ir >> kaladeles dar>> gamyklines ir> nekeistos.>> >> >> >