Tai čia kažkas pradėjo rašinėti kažkokius vėjus, kaip teoriškai gali kilti kažkokių problemų su atpirkimu ar "vienam pažįstamam lyg ir buvo". Aš ir rašiau, kad daugumoje atveju pats pardavęs daugiau gausi. Pasižiūri kokia atpirkimo kainą ir pasižiūri tokio modelio 5m kainos vidurkį - ir viskas aišku. O kai dar primeti, kad kiekvienas naujas modelis brangsta vidutiniškai 10%, nors man dabar atrodo, kad ir daugiau, automatiškai panašiai brangsta ir naudotos mašinos. Tai prie tos vidutinės dabartinės 5 m mašinos kainos gali drąsiai primesi tuos 10% vertindamas dabartinės nulinės kainą po 5 metų. On 2019-08-22 01:20, Bronco wrote: > On 2019-08-21 10:43, RaR wrote: >> su dyleriu dėl atpirkimo jokių problemų nebuvo. > > > Viską labai teisingai surašei, tik patikslinu, jog jokie "atpirkimai" > man negroja ir aš apie juos nerašiau. Čia kažkas kitas apie tai > prakalbo. Aš kai keičiu auto, tai kam noriu, tam ir parduodu. Jei Toyota > atstovai pasiūlo gerą kainą, t.y. tokią jog man nekyla noras > pasidulkinti su skelbimais, tai jiems ir palieku. > > Nors, norint Lietuvoje atgaut daugiau pinigų, mano pastebėjimais yra > geriau pačiam parduoti, nes pakankamai didelis kainos skirtumas gaunasi. > T.y. dėl kokio 1000-1500 eur skirtumo gal ir nevargčiau, bet kai > atstovai pasiūlo kokiais 3000-4000 EUR mažiau nei skelbimuose, tai kyla > noras jiems su šypsena leptelėti "už tokią kainą aš pats imu dar tris > tokias!" :) > > Įtariu, jog su tais lizinginiais atpirkimais žmonėms dar liūdnesnė > situacija gaunasi.