Linas Petkevičius <linas@NONONOlekiam.lt> wrote: > Tegu neatlaiko, px. Nes isvardinti susidevejmo pozymiai butent ir yra > susidevejimo pozymiai, kurie atpirkimo kainos negali itakoti. Gali, ir dar kaip. Nes natūraliai besidevincias dalis tu eksploatacijos metu turi keisti savo lėšomis. Ir gražinti turi tvarkinga auto. Dar papasakok, kad nekeisi kaladeliu, stabdžių disku ir Pan dalyku. Ir amortikai, jei ką, priklauso prie šitų dalių. Pasiskaityk garantinius gamintojo įsipareigojimus. Kaip ir tai, kada galioja garantija nuo kiauryminio prarudijimo. Audrius K. P.S. Kol kas sėkmingai atsimusinejam nuo įrangos draudimyniu vadybininku noro pinigus atgauti iš servisą tiekiančių kompanijų... (čia kai draudžia įranga nuo gedimu). > > Neneigiu, atpirkejas gali reikalauti. Ir aisku, jei kazkas vykdo tokias > hatelkas - ju sekmes mokestis uz tai gaunasi. Bet besibaigiantys > amortikai - visiskas briedas. > > Ir aisku - apie sutarciu vykdyma gali kalbeti tik inzinierius ir ne kitaip. > > On 2019-08-21 09:21, Tomas wrote: >> Kažin kuri čia LT parduodama nauja auto neatlaikytų 5 m eksploatacijos? >> >> 2019-08-21 09:13, Audrius K rašė: >> >>> Minimalus kėbulo apgadinimai - taip, huinia(Casco) . O susidėvėję >>> amortikai, prarudijes duslintuvas (tuose taškuose, kur gavo po akmenuką >>> zvyrkelyje) ir panasi chuinia? Ypač kalbant apie auto , kurios >>> resursas jau >>> BAIGIASI? Ar ponas neturi inžinerinio išsilavinimo ir nesuvokia, kas yra >>> besibaigiantis resursas? >>> >>> Audrius K. >