Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: news reader
Data: 2019-08-21 11:31:59
Nera jokiu specialiu markiu su dideliu ar mazu resursu. Tu esi pirkejas 
kuris perka daikta atliekanti tam tikra funkcija.

Jeigu yra zinoma gamintojo pripazinta problema kuri zenkliai sutrumpina 
resursa tai gali drasiai duoti teisma ir nepirkineti jokiu nauju 
varikliu is savo kisenes. Jeigu problema nera pripazinta, o kilo is 
netinkamo daikto vartojimo tai vadinasi per durna galva...

On 21/08/2019 10:50, Audrius K wrote:
> RaR <RaR@lt.lt> wrote:
>> Kalbant konkrečiai apie atvejį dėl kurio išsivystė diskusija - žmogus
>> parašė, kad garantiją ima penkiems metams, planuoja nuvažiuoti vos 50
>> km, turėjo jau kelias tos pat markės mašinas ir per eksploatacijos laiką
>> nė kart niekas nebuvo sugedę, su dyleriu dėl atpirkimo jokių problemų
>> nebuvo. Turint omeny šiuos faktus, manai kad gali pakeisti žmogaus
>> nuomonę teoriniais samprotavimais ar pavyzdžiais "vienam pažįstamui
>> kartą buvo...".
> 
> Konkrečiu atveju žmogus perka auto, kurios pasižymi pakankamai dideliu
> resursu, ir todėl jam nėra jokių problemu. Ir perka šita marke todėl, kad
> ji pasižymi dideliu resursu (todėl negenda ir netrukdo gyventi). O aiskina,
> kad jo resursas nedomina... jei jo nedomintų resursas, yra krūva kitu daug
> daugiau teikiančių fun (bent pradžioje,  po to pasireiškia nedidelis
> resursas) markių už panašia kaina....
> 
> Audrius K.
> 
> 
>>
>> On 2019-08-21 10:36, Audrius K wrote:
>>> RaR <RaR@lt.lt> wrote:
>>>> Nesuprantu tų teorinių diskusijų esmės. Taip, pirmo pirkėjo resursas
>>>> nedomina (jeigu ją atiduos po lizingo, o resursas apie kurį kalbama
>>>> 300-500kkm
>>>
>>> Mes kalbame, kad pirmojo pirkėjo nedomina resursas. O jis tada gražiai
>>> atrodančiais auto gali būti tik 100tkm...
>>>
>>> ), jį domina tik atpirkimo kaina. Dyleris nustato atpirkimo
>>>> kainą remiantis savo patirtimi - primeta už kiek ją galės parduoti ir
>>>> paprastai ta atpirkimo kaina būna mažesnė.
>>>
>>> Ir 100tkm resurso atveju prasideda įdomybes, kurios jau parūps pirmajam
>>> pirkėjui... nes antro tiesiog nebus.
>>>
>>> Audrius K.
>>>
>>> Jeigu su kuriuo modeliu tas
>>>> dyleris prašauna - tai jo problemos, turi įrodyti, kad kažkaip pirkėjas
>>>> pažeidė sutartį. O kad piktybiškai uždrožtų garantinę ir kasko apdraustą
>>>> mašiną, tai ką jis turi daryti - piktybiškai atsisakyti taisyti dylerio
>>>> aptiktus defektus, jei to nedengia garantija? O čia iš vis kalba eina
>>>> apie 50kkm pravažiavusią mašiną - tai ten greičiausiai net joks
>>>> šūdniekis dar nebus nusidėvėjęs.
>>>>
>>>> On 2019-08-21 09:42, Audrius K wrote:
>>>>> Tomas <t@t.lt> wrote:
>>>>>> Kažin kuri čia LT parduodama nauja auto neatlaikytų 5 m eksploatacijos?
>>>>> Čia ne apie tai diskusija. Diskusija apie tai, kad pirmam pirkėjui resursas
>>>>> - pofig, ir tai jo nedomina...
>>>>> Audrius K.
>>>>> P.S. Niekad nežinai, kuris modelis “nustebins”. O dar gali kokie kiniečiai
>>>>> sertifikuoti eu...
>>>>>>
>>>>>> 2019-08-21 09:13, Audrius K rašė:
>>>>>>
>>>>>>> Minimalus kėbulo apgadinimai - taip, huinia(Casco) . O susidėvėję
>>>>>>> amortikai, prarudijes duslintuvas (tuose taškuose, kur gavo po akmenuką
>>>>>>> zvyrkelyje) ir panasi chuinia? Ypač kalbant apie auto , kurios resursas jau
>>>>>>> BAIGIASI?  Ar ponas neturi inžinerinio išsilavinimo ir nesuvokia, kas yra
>>>>>>> besibaigiantis resursas?
>>>>>>>
>>>>>>> Audrius K.
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>>
>>
>>
> 
> 
>